Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD) (Vastuseid: 69 | Vaatamisi: 34742)
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 30.12.10 22:44 Tsiteeri
Audi A6 Avant 1.9TDI - 2004 - DonNiger (MÜÜDUD)



Meelespea iseendale, mis tehtud ja ees ootab.
D3E = 4-cylinder turbo diesel engine 1.9 L/96 kW TDI with pump-jet injection system, EU 3, base engine is T9J/TG0

Viimane mootoriõli vahetus (Mobil1 ESP Formula): 234K / 246K / 261K / 274K / 291K / 306K / 321K /334K /348K
Viimane automaatkasti õlivahetus: 216K / 268K / 328K
120K hooldus koos, sinna juurde kuuluvaga: 218K / 333K
Rihmavahetus: 333K
Salongiõhufilter vahetatud: /348K
Õhufilter vahetatud: /348K
Jahutusvedelik vahetatud: 334K
Piduriõli vahetatud: 216K / 268K / 321K
Roolivõimuõli vahetatud: 291K
Kütusefilter vahetatud: /348K
Esimesed piduriklotsid: /352K
Esimesed pidurikettad: /293K
Tagumised piduriklotsid:/293K
Tagumised pidurikettad:/ 293K

Kuni eelmise suveni nägi iga 30K tagant ainult Audi enda hooldemehi. Peale seda kui ma avastasin, et nende teadmised ei erine suurt minu omadest ja nad suutsid salongiõhu filtri kaane / mootorikatte poldiaukude katted jne ära kaotada, on raamatuhooldused tehtud mujal - siiski korralikes kohtades. Iga 15K tagant käisin mujal õli vahetamas. On ka perioodiliselt 2 korda aastas sisepesu saanud.
Lisatud linke pole vaja pigistada, info rohkem iseendale.

Soetatud sai juba rohkem kui 4 aastat tagasi Saksamaalt, ostuhetkel oli ees 158000 km, praeguseks pea 100 veel otsa tiksunud.
ProLine pakett, hädavajalik sisu - ei midagi rohkemat. RNS-E vist kõige kasulikum lisa. Ees oli üks parklamõlkimise jälg ning tagauksel uksemõlk - umbes samapalju neid ka praegu. Üks krdi prügiveo auto suutis maja ees niimoodi manööverdada, et numbrimärgistsai ämber - õnneks kerele kahju ei tulnud.
Pilte on masinast kogu aja jooksul tehtud 2 :D

Ühest kevadisest reisist kui kolme nädala jooksul sai läbitud 10 000 km.

http://static3.nagi.ee/i/p/626/89/156724686cc603_o.jpg

..ja selle talve mittemidagiütlev pilt

http://static3.nagi.ee/i/p/689/0/1722501159b2f1_m.jpg

Aga mis siis tehtud:

Kohe peale ostmist sai 10% auto hinnast pandud kohe automaatkäigukasti remondi alla :( Üritasin küll Sakslasest müüjalt selle tagasi saada kuid .....
Mõni aeg hiljem sai vahetatud RNS-E laser

http://static3.nagi.ee/i/p/694/89/17372343d91876_l.jpg

ERG vahetatud.
Õhulugeja vahetatud. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65305
Jahutusvedeliku temp andur vahetatud.
Tagumine kojamees tahtis remondikomplekti, selle sisu vahetatud. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52356
Esimesed klotsid vahetatud
Tagumised klotsid vahetatud
Amordid (kõik) vahetatud (üks hakkas lekkima). dets 2009
Vasaku veovõlli otsa kumm uus august 2008
Mingi aeg sai vaakumvoolikud ringi lõõdud. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72812
Aku vahetatud (sõitsin originaaliga kuni selle aasta novembrini. Ära sai vahetatud, kuna üks pott oli vist juba aasta-kaks vahelt ära. Ei andnud enam piisavalt särtsu, et külmal ajal elektrilisi lisa soojendusseadmeid kohe taha lülitada. 10V käivitamist ei seganud)
Generaatori otsa laager (leevendi) http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=83046 See oskas muidugi reisil olles saba anda, õnneks sügaval Baierimaal, kus meestel sulgedega kaabud ja naised muidu toredad. Sai 3 päeva Alpide jalamil mõõda veedetud.
........

Juurde lisatud:

DVD/USB mängija koos vajaminevaga, et RNS-E pealt pilti näha. Juurde sai tehtud ka liides, et tagaistuvad lapsed saaksid oma ekraanilt pilti vaadata - sellisel juhul saan ise silmanurgast maakaarti piiluda.

http://static1.nagi.ee/i/p/539/47/134868377e90c7_m.jpg

Esimene käetugi sai Touchpad'i :cool:

http://static1.nagi.ee/i/p/539/47/1348686144e900_m.jpg

Tegemist on natuke suurema projektiga, mis lihtsalt ajapuuduses suures kastis seisab. Kui ma Touchpad'i sain ilusti kokku joodetud (PS2 külge), tegin sama ka näpujälje lugejaga. :D , mis ka koha ja funktsiooni autos leiab. Olemas on ka touchscreen RNS-E'le (arvuti juhtimiseks ekraanilt) kuid, kuna ma ei leidnud kusagilt toorikut selle meisterdamiseks, on hetkel pooleli (kui kellelgi seisab RNS-E ekraan (katkine, peaasi, et raam terve) üle, andke teada). Arvuti ja kõik muu vajalik on olemas, puudu mõni salongi element (nt kitsas tuhatoos http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65035 ), mida ringi teha.

http://static3.nagi.ee/i/p/694/89/17372355d82723_m.jpg

Korra ka kõik koos käinud ja igati positiivse mulje jätnud kuid sinna see jäi - AJAPUUDUS. Softi osas olen veel kahtlev..... http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=64121 ja http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65765 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65250 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=50754

Parktulede asemel sai ledid sisse pandud - sai siiber nende mustade pirnide vahetamisest.

Üht-teist elektrilist on veel pandud kuid see jääb enda teada.

Tahab tegemist:
Üks tagumistest parkimisanduritest vajab vahetust; koodiga 7H0 919 275 (A) http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=85068 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=89558
E: ei olegi anduri viga, vaid ei talu kliimat. Kusagilt saab niiskus ligi.

Rooli asendi andur (G85) viskab vahetevahel villast, mille tulemusena lükkab ESP välja. Algul arvasin, et viga mõnest vigasest ABS andurist (ja samamoodi arvasid teadjamad nii siit, kui ka sealtpoolt sood) kuid veakoodid on alati erinevad. Pikemal uurimisel aga oli neil kõigil üks ühine nimetaja - G85. Täitsa reaalne, sest viga tuleb käivitamisel kui rool natuke paremale keeratud või siis nt peale/mahasõitudel. Aga jääb suvesse. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=89868 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65304
Alustama peaks vist siiski rooli 0 asendi uuesti salvestamisega (ress-tec lehelt õpetus), kuna enne oli rool peal tiba viltu.

Paar aastat tagasi sai parandatud juhipoolse tahavaatepeegli soojendust (lakiga) kuid kütteplaadi tagasiliimimisel ei jäänud kontakt vist piisav. Peegel soojeneb aeglaselt kuid seisab enamasti siiski puhas. Kui suvel aega, võtan ette. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=7529 ja

Tagumise akna pesuri vooliku liides (puuduoleva siduripedaali all) ei taha kinni seista ja vupsab lahti, lastes pesuvee juhi jalgade alla. Ei midagi keerulist (yeh, right :)).

Lumi on ühe logari kinnitused katki teinud - nipet-näpet.

Peale rihmavahetust vaatavad tuled liiga alla (juba aasta) - peab seina äärde ajama. Kiiret pole kuna need luubid nagunii suurt midagi ei näita :mad:

Peale viimast rihmavahetust, teeb häält (vist) üks rullikutest (algusest peale). Peab ükskord jalad selga võtma ja audihooldusesse minema, enne kui garantii läbi.

Telefoni hands-free peab vist ühendama. Hetkel juhtmega craddle. Eks näis. Kunagi sai isegi BT ostetud kuid nagu ikka ajapuudusel külgeühendamise asemel sai maha müüdud......

Esiuksi oleks vaja natuke kõrgemale reguleerida - see mõte peas juba viimased 3 aastat.

Lae ja katuse vahel on mingi juhe liikuma hakanud ja pläriseb (enamasti ainult külmaga) vastikult. Teipi raisale.

Juhiistme katte suutsin suvel lolli peaga kärtsuga tagataskuga topiliseks ajada. Proovisin küll istmekatteid (75€) kuid kuna istmed on õhukottidega, nägid spetsiaalsed katted peal välja nagu oleks istmete asemel 2 elevanti. Kuigi istmekatte materjal ja toon läks 99% kokku originaaliga. Õnneks on tuttav, kes mind ka touchpad'i külgeõmblemisega aitas.

:( Kõige tõsisem: kütusekulu probleem http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76192 Ei ole idanenud ega mädanenud (pigem mädanenud). Hetkel on masin teel pulkadeks. Kogu sisselase ja väljalase küljest ja puhtaks. Eks näeb......

Lugemiseks (endale):
1800+ VW & Audi linki (remondi manualid, tuuning, varuosad jm.) http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76451
Turbo labade liikumine: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=73920
Kes midagi odavalt lubavad: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55435
Hea leht veakoodidest arusaamiseks: http://gerritspeek.nl/vag-com.html ja http://gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-d.html ja http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes
Rooli keskasendi määramine: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/steeringangle.html
Ross'i wiki http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6/S6/RS6/allroad_(4B)
Navi: http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&ved=0CHYQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fwww.au di-club.ru%2Fforum%2Fattachment.php%3Fattachmentid%3D284253%26d%3D1344529355&ei=t4r7U-i6AevXyQOcs4CABQ&usg=AFQjCNH00xXTc7yUGEqQLS62KxN9WNxLQg& amp;sig2=7uCLWNFdzs6YV1H1c0XhsQ&bvm=bv.73612305,d.bGQ

Kas antenni kinnitusele pääseb kuidagi seespoolt ligi ilma, et peab lae alla võtma. Nt tagumise valgusti alt?

Kindlasti veel asju kuid kell juba sealmaal....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tuljo4
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93

postitati 31.12.10 01:33 Tsiteeri


Väga huvitav teema! :) Eriti lahe on see multimeedia osa .. . Eks soovin hästi palju edu ja et auto ükskord täielikult korda saaksid! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 31.12.10 15:13 Tsiteeri


Õlivahetusel mootori sisepesu, kas tõesti vajalik, kust tulevad sellised teadmised, Audi esindusest või sain midagi valesti aru?

Teisel lumisel pildil, kas tõesti nii kõrge või auto lume otsas=? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 01.01.11 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Õlivahetusel mootori sisepesu, kas tõesti vajalik, kust tulevad sellised teadmised, Audi esindusest või sain midagi valesti aru?

Teisel lumisel pildil, kas tõesti nii kõrge või auto lume otsas=? ;)


Head uut aastat.

Ei ole mootorit kordagi pesenud - salong seest ikka keemilist saanud.

Teisel pildil ripuvad kõik 4 ratast üsna vabalt - õnnestus kõhuli valli otsa sõita, kust ka peale kolmetunnist kaevamist ise enam alla ei tulnud. Paat ju :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 01.01.11 10:28 Tsiteeri


Milline see "phone cradle" alus sul välja näeb, ja kus see sul asub?
http://static2.album.ee/files/970/71/large_24267767_AzWk.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 12.01.11 22:04 Tsiteeri


Täna oli natuke aega masinaga tegeleda.

Kati sain lõpuks peale turbo mahavõtmist kätte. Iseenesest umbes ei olnudki. Kärje seinad küll tahmased aga valgus paistis läbi. Aga kuna see juba küljest ära oli, siis tegin ka tühjaks. Mingi aeg lisan pildi ka ühest jupist.

Turboga on asi natuke keerulisem.

Tundub, et on nii mõnedki liivaterad sisse imenud :( Labadel jäljed peal. Kui veel küljes oli, siis tundus väga tihke olevat (ilma loksuta) kuid kui õhupoolne kaas maas on tunda loksu külgsuunas. Muidugi mitte selline:

http://www.youtube.com/watch?v=g_3-IEdVbTc

Korpusesse käinud ei ole, pikiloksu ei ole.
Küll aga ei saanud kuidagi kuuma poole kaant maha - nii krdi kinni. On's kellegi soovitusi selle lahtisaamiseks? Miks? Sest tundub, et see labasid liigutav osa on kas õhtul või on mu turbo seest nagu uus. Kui klapi varras tagant ära võtta, liigub see hoob seal vääga vabalt - ainuüksi turbo liigutamisega muudab asendit. Või kas peabki nii vabalt käima?
Vaakumklapp tõõtab ja peab õhku - hea seegi. Turbost tuleb lõdvik oli alumise metalltoru külge kinni põlenud. Ka turbopoolne ots tundub kahtlane - kas neid tihendeid sinna on kusagilt saada äkki?

Kas vahejahuti saab mingi valemiga maha ilma, et nina maha võtta? Esmapilgul tundub väga kitsas seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.01.11 22:39 Tsiteeri


Külgsuunas turbo peabki loksuma natuke, pikkilõtku ei tohi olla. Mis kaaned sul sel on? Ma pole kontrollluukidega turbot näinud. ;) Kui stange maha võtta peaks õhujahuti hästi paistma ju?
Edu auto ehitamisel! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 12.01.11 23:12 Tsiteeri


Kaaned / otsad / kojad jne, et labadele ligi pääseda. Kuum koda on nii kinni roostetanud/põlenud, et ei liigu kohe mitte :(

Seda ma nägin ise ka, et kui nina maha võtta, saab ligi. Aga kas ilma nina maha võtmata pääseb ligi?

Turbo kohta 2 kasulikku linki http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-turbo-removal-vanes.htm
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/turbo-removal-TDI-engine.htm

E: see töötab :D http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_to/a4/VNTturboclean.htm

Igaks juhuks kui peaks vaja minema....

Tsitaat:

the only direct bolt on option you have is the BV43 KKK turbo off the 2.0TDI 170bhp audi A4/A6 which is engine code BRD/BVA. Its good for 1,7bar boost and so about 220bhp max (a few people on here are running the BV43 with 200bhp+). It has larger intake and exhaust sides, but doesn't foul in the engine bay.


PD timings ><= 0.0 http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=3142344&postcount=13

Parem soft vagi lugemiseks: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=201161&highlight=log+plotter


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 22.01.11 10:49 Tsiteeri


Kahjuks saan masinaga tegeleda ainult mõned tunnid reedeti :( Kipub venima.
Eile oli plaan kokku panema hakata kuid selle asemel kaotas mootor veel elutähtsaid organeid. Mõlemad kollektorid, ERG ja kõik, mis nendele ette jäi.

ERG nägi siis välja selline. Kusjuures see on olnud peal 2 aastat ning umbes 40 000 kilomeetrit. Pildid tehtud mobiiliga, ning sellest ka kvaliteet nagu on.

http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/17527687b6a586_o.jpg

Sisselaske kollektori seintelt kraapisin ka seda pigi maha, selline 3-5 mm kiht. Kohutav, mida mootor peab sisse hingama. Siibri vaakumklapi varda (plastist) suutsin ka poolek murda :mad: Oleks pidanud pikemalt sooja kätte panema. Altpooltvaates ei tulnud pilt välja, aga sellest ~25mm avast oli järgi 10.

Väljalaske kollektori võtsin maha seoses sellega:

http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/1752768384249f_o.jpg

Vasakul siis üsna vähe sõitnud 2.0 TDI (vist 125KW) mootori turbo. Natuke suurem. Külm pool istub vanaga kokku nagu rusikas silmaauku. Samuti on 1:1'le õlitus.
Turbo kinnitus kollektorile on ühe auguga 5mm mõõda (ehk siis üks auk tuleb suuremaks puurida). Seda tehes ei jääks turbo mootoriga paralleelselt vaid külm pool natuke üles. Kuid vahele mahub isegi paremini (külma poole peal on esimene vahejahuti (või siis mingi esmane jahutus). See võtab natuke ruumi kuid kui turbo jääks nurgaga, ei oleks vaja mingeid torujuppe ise välja mõtlema hakata - vana istub otse külge.
Samuti ei istu väljalaske kati kinnitus (suka õigemini) - sinna oleks vaja teha üsna lihtne poolkuu. Olengi nüüd kahevahel, kas hakata seda külge pookima või mitte.

- mõlema kollektori poldid olid suhteliselt lahti. Kui seee paisumisruumiks, siis seda oli ikka jäetud mehiselt.

Vana turbo näeb välja selline: (pilt on kehva kuid sakilised ääred äratuntavad)

http://static3.nagi.ee/i/p/701/10/175276859a991d_o.jpg

Kuumakoda lahti ei tule mingi valemiga, väga peksma ka ei hakka. Samas labad, mis kartsin, et ei funktsioneeri, töötavad ilusti ja kergelt - teatud nurga alla on neid näha.

Hilisem kontroll: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html (4-5 käik 3500 rmp on umbes 160 km/h :D)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 22.01.11 11:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger

ERG nägi siis välja selline. Kusjuures see on olnud peal 2 aastat ning umbes 40 000 kilomeetrit.
Seda protsessi saab 10 kordselt aeglustada!... "Valid for the 1.9tdi pd engines: -
With the engine warmed up and running at idle in neutral with all major accessories such as air conditioning turned off, connect the scan tool cable and start the scan tool software.[01 - Engine]
[Login - 11] and enter 12233 as the access code
[Adaptation] and go to block 3.
Give the accelerator pedal a quick "blip" to ensure that the EGR remains turned on for the next minute while you perform the following steps.
Note that the display shows a default adaptation value of 32768 and shows approximately 250 +/- 20 mg/stroke of air intake volume.

If all is well, enter 33768 as the new adaptation value, and select "test". Note that the displayed air intake volume changes, usually to about 370 mg/stroke. The specification limit is 370 mg/stroke, so if you want to remain within OEM shop manual specifications for emission control reasons, you might have to enter a number slightly smaller than 33768. (If you don't care about road-legal NOx emission limits then leave it at 33768. [Depending on the usage cycle, NOx at this setting can be increased by as much as 40%]) If all is well and you have a setting that you are happy with which results in an intake air volume of 370 mg/stroke or just a hair less, enter [Save]. The values aren't exactly the same, but when you enter the value 33768, the ECU will automatically adapt it. In my case it was something like 33628. 370mg/stroke is what your looking for".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 22.01.11 12:38 Tsiteeri


Imelik, millest see turbo tiivik nii sakiliseks on läinud... ilma filtrita sõidust? See peaks ju lausa mehaaniline vigastus olema.... või tõesti ainult õhu liikumisest? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 22.01.11 13:28 Tsiteeri


Õhust vaevalt - sealt ikka midagi läbi käinud.
Ise nagu ei mäletaks, et oleks masinat isegi käima pannud ilma filtrit kinnitamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 01.03.11 20:31 Tsiteeri


Nonii, kaks kuud mõõdas ja lõpuks sain jälle sõitma. Rohkem seisis ajapuudusest asjaga tegeleda ja natuke ka tööriistade nappusest (nt keevitus).
Aga enne väiksemad asjad, mis korda said:
Parkimisandur ärkas ellu :o Seisis kuivas ja töötab jälle. Järelikult saab kusagilt vesi/sodi ligi - peab pistikud kriitilise pilduga üle vaatama.
Tagaklaasi pesuri vooliku ühendus vasaku jala all - kes küll sellise plastühenduse välja mõtles :mad: Ei aita klambri pealepanek ega võta seda superliimid. Hetkel läks hermeetik ja kui see ka ei aita, peab üldse metallist ühenduse tegema (mille saaks klambriga kinni tõmmata).

Ja siis turbo. Kui keegi veel kusagil foorumis kelgib, et turbo koodiga 03L 145 702 H sobib 1:1'le, võib talle vastu pead anda. Ümber läksid tegemisele:
kinnitus kollektorile
suka kinnitus
lisatugi
õli äravoolutoru
vaakumklapi kinnitus
EGR vahejahuti kinnitus
filtrist tulev lõdvik
Katti ei suutnud ajapuudusel vahele ära mahutada, seega läks otsetoru.
Mõned leidsid ajutise lahenduse kuna elu tahab elamist ning masin sõitmist. Suvel kui eluaseme remont ehk läbi, saab sättida.
Ehk siis ainukesed asjad, mis sobisid 1:1'le, olid õli pealevool (toru küll pidi natuke painutama) ja õhu lõdviku ots torbo külge (filtrist tulev). Oleks kusagil tõstukil olnud ja nina maas, oleks vist lihtsam olnud.....

Sai esimesed 50 km ka maha sõidetud, enne seda tiksus ~2h ilma põhjakateteta puhtal lumel - ühtegi tilka maha ei kukkunud. Positiivne ka see, et mootori märki ekraanile ei tekkinud :D
Turbo lag on üsna kehva - enne kui võim taha tuleb, läheb (ATM kasti süül) tükk aega. Tundub, et jõudu on (arvuti arvates), sest ka käiku ei taha alla vajutada. Kui aga põõrded jõuavad 2300 juurde, tuleb korralik jõud taha. Käsitsivahetusreziimil on nüüd D asendiga ikka vahe sees.
Otsetoru annab ikka mürale tunda - salongi on kuulda traktorit. Tagant ei ole kuulmisel mingit vahet, sees olles aga on.
Enne venitas kati raskus suka pikaks, nüüd otsetoruga ei taha kuidagi venida. Peab mingi variandiga tagumise püti taha tõmbama.
Arvutit ei ole veel taha ühendanud, äkki homme aega. Muidugi oleks jube hea kui keegi targem viitsiks kõrval istuda sel ajal. jyrisoo on vist Keila kandist pärit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 01.03.11 21:17 Tsiteeri


Su autol ka vist multitronic. Kummaga siis paremini nüüd liigub kas +/- käike ise vahetades või D peal või S peal? Mul igaljuhul on D peal nagu kõige parem minek S-sport (vist) ainult undab oma kõrgete pööretega ja minek ei tundu nii hea kui D peal. Samas +/- reziim võibolla tundub sellepoolest mineku poolest halvem, et äkki lihtsalt vahetan valede pöörete peal käike nn. kogenematus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 01.03.11 22:07 Tsiteeri


Enne ei olnud vahet jah, endalegi tundus, et D oli kõige parem. Nüüd on loogilisem - D kõige uimasem, manual kõige kiirem.

See lag tuleb turbo ehitusest. Kuumapoole ehitus on selline, et kui vaakumklapp kinni, juhitakse kõik gaasid turbiinist mõõda - ehk siis turbo praktiliselt seisab. Originaal vaakumklapis lisaks oli elektromagnet, mis aitas siibrit kiiremini liigutada - lõhkusin selle laiali kuna seda kasutad ei saanud ja tahtsin vana klapi tolle jala külge panna. Hiljem selgus, et pidi ikkagi täiesti uue kinituse tegema. :(
Variant on kuumakoda natuke ringi teha - seal sees üks hülss, mille võiks lõhemaks teha või siis vaakumklappi niipalju peale keerata, et siiber natuke lahti. Aga enne peab arvuti taha panema ja vaatama, kas jääb õhust puudu või on see ainult minu "tunne".

E: käisin poes ehitusmaterjali toomas ja panin korra ka juhtme taha. Mille järgi nm'me arvutatakse?

http://static3.nagi.ee/i/p/712/22/17805587ffe746_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 05.04.11 21:03 Tsiteeri


Täna sai siis esimest korda jälle paak täis pandud, keskmiseks andis 7,0l. Enamasti lühikesed otsad.

Kurvaks teeb see, et nädalavahetuse suure tuulega (vist) on kõrvalparkinud Fordi uks mulle külje pealt täiega sisse sõitnud. ~8cm pikkune ja poole cm sügavune mõlk ukses. Värviproovi on igatahes korraliku jätnud, uus Ford koosneb ikka veel värvist, millelt plekk vahelt välja tõmmatud - audil värvikahjustust ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 14.05.11 11:24 Tsiteeri


ls 243000

Sai täna jube korra järgi pandud - ABS viskas mingi päev korra tule põlema. Panin ka juhtme taha ja tiirutasin ringi.
Veakoodid:

18259 P1851 - Incorrect signal from ABS Control Module
Wiring / connections
Fault code stored in control module
ABS control module incorrectly coded
Similar resistance in motor control module

18057 P1649 - Missing Message from ABS Controller
Start with the error code to clear and hope he does not come back
Check / replace fuse (s)
remove the fuse (s) out
make the ends of the fuse (s) clean (very light sanding with fine sandpaper, then very little contact spray on it)
fuse (s) by measuring with a multimeter (the fuse (s) sometimes looks fine, but appearances can be deceiving)
fuse (s) replace / replace
Check Wiring / Connections
VW Golf and Bora-4. The fuse box on the battery disassemble, clean feet, contacts of the three green pin fuses light sanding and cleaning with contact spray (better yet, place three new fuses). One of these three fuse controls the ABS unit. These contacts do want to corrode and then you get the error described here. The ABS unit is very sensitive to a voltage drop.
Poland and the battery terminals clean with a wire brush or sandpaper. After just a lick of grease with petroleum jelly and a good solid mount.

00526 - Brake Light Switch (F)
Possible symptoms:
MIL = malfunction indicator light
Brake lights do not work
Cruise control does not

Possible causes:
Wiring and connections between the Stop lamp switch, brake lights and / or the ABS control module
Brake Light Switch (F) failure
Brake light (s) defective
Fuse (s) making proper contact or are defective

Possible solutions:
Check wiring and connections
Check / replace remlichschakelaar (F) (Check measured value block ABS Control Module)
Check (doormeten!) / replace fuses

Additional info:
More information about the brake light switch.
Ross-tech FAQ 2.7. Many Automatic Transmission Control Modules showing error code 00526 or 17087 as a faulty brake light switch would be. You can ignore this error and will not appear when you release the brake pedal before you scan for error codes. :D

01545 - Sensor for PDC Rear Left (G203)
Possible symptoms:
Limited operation of the parking

Possible causes:
Read the question out measuringblock
Wire breakage or shorting out the ECU to the sensor (G203)
G203 defect

Possible solutions:
Check wiring and connections from the sensor to the ECU G203
G203 replaced

Esimesed 2 ABS kohta, sõidan viimasel ajal üsna harva (jalgrattaga tuleb rohkem kilomeetreid), seepärast kipuvad ka ühendused vist jupsima.
Parkimisandurid jetkel jälle töötavad, andur vist tuksis ei ole, küll aga saab niiskus kusagilt ligi. Vihmaga lülitab ennast välja, mõned päevad päikest ja töötab jälle.
Õnneks märkasin ühte mahajäetud estakaadi, millel saab seda viga lahkama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 14.06.11 21:32 Tsiteeri


Mingi jama tekkinud naviga. Ühtegi satelliiti üles ei leia.
Kas kaablil kusagil mingeid ühendusi on? Üks vist on pagassis vasakul - selle nõppimine tulemusi ei andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 21.07.11 19:29 Tsiteeri


Saaremaale liikudes hakkasid jamad pihta: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=98337 ( Peale seda jamad VAG kaabliga (vastavas teemas ka märge maas: http://foorum.audiclub.ee/post.php?action=reply&fid=17&tid=50258&repquote=420568 ), nüüd siis lõpuks sai info masinast kätte:

17964 P1556: Boost (Charge) Pressure Control Valve (N75) Negative Deviation:
16955 P0571: Brake Switch (F) Implausible Signal
01423 : Lateral Acceleration Sensor (G200)
00526 : Brake Light Switch (F)

See G200 on ennegi märku andnud, piduritule lüliti oligi siis see vilkuv eelsoojendus (nagu arvata oligi) ja jõu kadumine läheb N75 kapsaaeda.
Sõitsin sellise poolpiduse masinaga oma 350 km, ainuke positiivne kogu selle jama juures on see, et poole paagiga (36-38l) olen saanud täpselt 700 km sõita. Kui just ka paagi andur pole viimase reisi ajal streikima hakanud.

Panin ka korra tööle, imelik on see, et õhku saab liiga palju kätte
EGR klapp peaks täitsa lahti olema kuid värsket õhku tuleb siiski liiast. Õnneks on uus N75 kapi otsas olemas, saab proovida.
http://static3.nagi.ee/i/p/760/5/190014110803c2_l.jpg

Kas on võimalik ka, et toru peale turbot kusagilt katki ja puhub lihtsalt läbi?

Kas kellelgi on olemas ver: 805 kaabel? Natuke abi vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 24.07.11 22:15 Tsiteeri


Mootori viga õnneks parandatud - läks puhta tasuta see pauk, kuid mitte lihtsalt. Nimelt üks vaakumvoolikutest oli vastu ventilaatorit käinud (kinnitusklamber ümber turbotoru järgi andnud) ja nii auk sisse tuligi. Muidugi, pidin enne peaaegu terve nina lahti võtma kui kogemata märkasin. Kuigi katsusin enne käega kõik torud läbi. Sellega peaks korras olema. Peale kokkupanekut esimene põhjagaas tekitas taha päris korraliku tossupilve, hiljem seda probleemi enam ei tekkinud.
Tegin ka ühe katse hiljem - 0-20km/h kiirendab 3 sekundiga :P Lausa kole. Liiga palju läheb, et vedu järgi tuleb. Samas ise juba harjunud.

VAG kaabel sai ka kokku joodetud aga vist sai tiba hoogu mindud. D1 ja D2 said vist tiba valed jubinad. Peab vist uuesti tegema.

http://static3.nagi.ee/i/p/761/18/190296710b71cb_l.jpg

Teised vead peab ka mingi aeg ette võtma :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 31.07.11 00:56 Tsiteeri


Vahepeal sai õlivahetus tehtud, läks Mobil1 mingi.
Aga muidu jälle seisab :( Kõigepealt võtsin pidurilüliti ette - tulede klemm ära põlenud, pealegi läks mingi plastjublakas pooleks - vaja uut (kood 3B0 945 511A).

Uurisin ka, miks navi enam satelliite ei leia - peale mõningast pusimist sain antenni kätte. Niiskus sees, raadio ja GSM omad puhta läbi, navi oma oleks pidanud töötama kui just niiskus vastuvõtja end all midagi teinud pole. Esimesed kaks said osaliselt uued rajad, navile tegin maanduse ja jootsin põhjale kinni. Lõin silikoni täis - eks homme näeb, kas oli kasu.
Raadio antenni lahtiühendamisest mingit kahju ei tekkinud - raadio mängib täpselt samamoodi edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 31.07.11 05:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Tegin ka ühe katse hiljem - 0-20km/h kiirendab 3 sekundiga :P Lausa kole. Liiga palju läheb, et vedu järgi tuleb. Samas ise juba harjunud.



Sama ka 2,0 bensukaga, kui kohapealt minnes gaas põhja lükata, siis pöördeid põhja ei lase, kuskile 3tuh peale esmalt, minek selline uimane ning alles natukese aja pärast põhja, kuhu need ka soovi korral jäävad. Oluline vahe tuleb sisse ka sellest, kas kliima sees või väljas:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 31.07.11 15:16 Tsiteeri


See jah rohkem bensiinimootorite komme sõita ainult siis kui jalg sirge. Mõtteid on (kuidas sellest lahti saada).

Ei olnud selle antennipuhastamisest kasu midagi. Selline tunne, et kusagil mujal veel mingi kala. Ei raadio ega navi reageeri ühendamisse / lahtiühendamisse. Kahjuks pole ka elsawin'ni, et uurida kogu komplekti asukohta ja vahelolevaid jubinaid.

Kui kellelgi äkki vedeleb koodiga 8L0035501E, siis äkki lubab katetada (ja vbl ka hiljme ära osta).

Tundub, et viga navi puhul siiski antennis endas - kui enne andis veakoodi 00862 - 007 (short to ground), siis peale lahtiühendamist lisas ka 011 (open). Tagasi pannes jäi ainult esimene. Samas on imelik see, et testriga mõõtes lühisest oli asi kaugel - midagi 400 KOhmi. Aga ju peab rohkem olema siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 05.08.11 19:10 Tsiteeri


Pidurilüliti sai vahetatud, sai mitteoriginaal (10€) - ehitus vähe teine ja äkki peab vastu.

Turbo tuleb veel hiljem järgi kui enne :( Ei tea, kas mingi sodi võis vaakummise lennata ja umbseks lüüa? Kas keegi teab, kas hõrendust Eestis üldse kusagil mõõta saab - pidi vist -0,7 bar'i olema 2000 rmp juures?

Navi saab uue sisu (ja kui mitte, siis peab uue second-hand antenni lämmarist tooma). Mõte on navile uus sisu hiinast võtta, GSM ja raadio moodulid minema visata ning katusele DVB-T antenn panna. GSM jublaka võib rahuliku südamega ka kusagile tagaaknale (peale võimendust) panna.
RNS-E toidab navit 4,9-5,1v'ga.

Raadio poolega üldse imelikud lood, ei tea, kas katuse oma üldse tavasignaali pidigi vastu võtma - äkki mõeldud SAT raadio kuulamiseks. Igatahes peab kusagil veel olema mingi raadioplokk (antenn vist tagaumistes küljeakendes?), mis kaablit jagab ja vurtsu annab. Kaabel taga ajades igatahes silma ei hakanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 07.08.11 17:52 Tsiteeri


Masin töötab jälle, probleemiks oli purunenud vaakumvoolik. Võtsin profilaktika mõttes ka võimendi maha (see "kuul") ja sealt katki oligi. 2 aastat tagasi sai vahetatud, nii pikk siis nende eluiga ongi :mad:

Esimest korda märkasin täna, et ka õhufiltril on mingi vooliku kinnitus olemas. Seniajani sealt masin lihtsalt õhku sisse ahminud. VW'genitel on küll sinna midagi ühendatud - tundub olevat lisavaakumi ots vms. (Loogiline oleks, et see tagasivoolu klapp, mis vakumpumbast ühendatud, käib hoopis sinna vahele. Kuid sellisel juhul üks kolmik puudu).
Kas mul kunagi lihtsalt sealt midagi vahelt ära võetud või peabki nii olema?

E: 12.08

Sai linna piiril paak kurguni täis pandud ja kompuutri järgi linna keskmist mõõdetud (17-19.00, kokku 35km), mis näitas 6,7.
Pärast veel maanteed, kompu 5,5.
Tankimise järgi tuli keskmine 5,5 (paagitäiega). Norm.

Seoses eelnenud veaga tekkis mõte aretada "Winter mode" :D Natuke netis tuhnimist ja vaakumreduktor olemas. Käiku läheb veel N75, mis jäi üle ja mõned meetrit voolikut. Kui reduktor kohal, teen proovi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.4% - SQL: 50.6%]