Lehekülgi: 1 2 3 |
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 24.01.10 16:06
|
|
|
Kütusekulu laes.
Lasin teha 120k hoolduse (1,9TDI 96KW), peale seda on kütusekulu ulmeline. Kui enne jäi kulu (keskmine) 6,5l kanti, siis nüüd 10,5.
Maanteel on kulu umbes +1,5-2 l, kuid kiirendades (automaat, kiirendades ilma käiku alla vahetamata) +20l.
Olen aastaid läbinud ühte ja sedasama teelõiku ning seepärast ka võrdlus olemas. Kui enne oli ringteelt mahasõites kiirendades kulu 13-14, siis nüüd
35-37l.
Mootor ei suitse, läheb ilusti käima. Kiirenduse poolest on natuke uimasem, kuid mitte tuntavalt. Ainuke uus nähtus on, et turbo nagu tuleks järgi
alles 3100 pöörde juures.
NB: Nagu 04-05.03 esinduses tehtud kontroll näitas, siis hammasrihm on õieti peal ja ajastused õiged.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 24.01.10 16:08
|
|
|
Kus hooldus tehti? Mida see hooldus sisaldas?
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 24.01.10 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
Kus hooldus tehti? Mida see hooldus sisaldas? |
Kõike: rihmad, rullid, veepump, õli, filtrid.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 24.01.10 16:59
|
|
|
Kus firmas seda tehti?
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 24.01.10 17:07
|
|
|
Flamenko
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 24.01.10 17:21
|
|
|
Vii siis tagasi Tundub nagu oleks nukk paigast ära. Tegijatel ikka
juhtub. Olen kindel, et kui nende viga siis teevad sul asja korda.
12.301@181km/h
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 24.01.10 17:24
|
|
|
Flamenko ja Flameko
on 2 väga erinevat asja.
Sa oma murest remondifirmale ka rääkisid?
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 24.01.10 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Vii siis tagasi Tundub nagu oleks nukk paigast ära. Tegijatel ikka
juhtub. Olen kindel, et kui nende viga siis teevad sul asja korda. |
Viiks tagasi aga asun rohkem kui 2000km kaugusel.
Tsitaat: | Algselt postitas: cilaper
Flamenko ja Flameko
on 2 väga erinevat asja.
Sa oma murest remondifirmale ka rääkisid? |
Rääkisin, sain vastu kirja, et kulu sõltub tuule suunast ...... Esimese ehmatusega ei olnud vahe nii suur. Eestis olles tuksus masin nagunii pidevalt,
et sooja saada. Eestist tagasi sõites aga oli vahe minekuga 2l/100km (kuigi üks inimene- ja kaupa vähem. Pidev püsikiirusoidjaga sõitmine). Siis sai
ka kiri saadetud (ka üks rull teeb natuke häält).
Siin olles olen komput 2 korda nullinud, ikka üle 10l/100km. Tõstsin ka masina üles (äkki pidurid peal) ja vaatasin kapoti all ühendused üle.
Kuigi hooldus sai tehtud juba detsembri keskel, on siin kohapeal enamasti teine masin kasutusel (nüüdseks peale tagasijõudmist 250km sõidetud).
Flameko see õige (audihooldus.ee).
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 24.01.10 21:43
|
|
|
Kivi audihoolduse kapsaaeda Tuule suund==??????
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 24.01.10 21:49
|
|
|
See oli jah natuke üllatav (arvestades firma reitingut siin foorumis).
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.10 08:32
|
|
|
Ei saanud vastatud, et küttekulu sõltub ainult tuule suunast.
Sai vastatud, et küttekulu suurenemisel on mitmeid põhjuseid, millest üks on sellise auto puhul kindlasti ka tugev vastutuul, miinuskraadid väljas
jne
Ehk siis eesmärgiks oli saada/jagada võimalikult palju infot, mitte ajada asju millegi muu süüks.
Asi on lihtsalt natukene ebaloogiline, et mootor töötab ilusti aga küttekulu on suurenenud 20 liitri võrra.
Loomulikult vaatame asja üle aga enne seda ongi vaja võimalikult palju infot, et asi ladusamalt sujuks.
Ja kusjuures kui keskmise kulu nullija ära nullida siis alguses ta näitabki väga suuri numbreid, ennegi sellise asjaga kokku puutunud.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 25.01.10 10:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Ei saanud vastatud, et küttekulu sõltub ainult tuule suunast.
Sai vastatud, et küttekulu suurenemisel on mitmeid põhjuseid, millest üks on sellise auto puhul kindlasti ka tugev vastutuul, miinuskraadid väljas
jne
Ehk siis eesmärgiks oli saada/jagada võimalikult palju infot, mitte ajada asju millegi muu süüks.
Asi on lihtsalt natukene ebaloogiline, et mootor töötab ilusti aga küttekulu on suurenenud 20 liitri võrra.
Loomulikult vaatame asja üle aga enne seda ongi vaja võimalikult palju infot, et asi ladusamalt sujuks.
Ja kusjuures kui keskmise kulu nullija ära nullida siis alguses ta näitabki väga suuri numbreid, ennegi sellise asjaga kokku puutunud.
|
Kopeeritud kirjast.
Küttekulu kohta ei oska samuti hetkel öelda kuna see on kinni ka tuule
suunast ning tugevusest ja samuti miinuskraadidest jne...
Keskmine kulu on suurenenud nelja, mitte 20l võrra. Peale nullimist olen sõitnud mõlemal korral üle 100km - nagu õeldud kokku kusagil 250km. Kurguni
täispaagist (70l) on järgi alla 2/3'ku. (Enne sai esimese veeraniga sõita linnas 250 ja maanteel 300km).
Lisaks veel Rootsi - Holland ots 1600km, mille keskmine oli 8l/100km (pooltühi auto). Eesti poole liikudes oli täislastis masina kulu 6,2l/100km
kohta.
Kui asuksin lähemal, siis oleksin auto juba tagasi toonud. Kuid, kuna asun 2230km kaugusel, siis ei ole see niipea võimalik (Eestis alles suvel).
Kohalikku firmasse minnes on alati parem teada, mis arvatav viga on ning lasta neil konkreetset probleemi kõrvaldada, mitte lasta neil viga otsida. Nt
kohalik Audi esindus viskab ainult juhtme taha ja kui kompuuter viga ei näita, siis nende arvates probleemi ei ole (kogemus olemas lekkivate
vaakumtorude ja tossava mootoriga - esindusest õeldi, et sellise vanuse ja läbisõiduga masina puhul on normaalne kui maanteel tagasõitvat autot näha
ei ole).
Teema tegemise mõte ei olnud Flameko't maha teha, vaid kulu suurenemise põhjus teada saada. Tean, et tagasi töökotta tulles vaadataks mootor
garatiikorras üle, kuid kuna mul lihtsalt ei ole võimalik sinna minna, pean arvatavasti kulud enda kanda võtma.
Ilm on olnud vastikult külm (ümber nulli), mis ei kutsu eriti lageda taeva all kapotti üles kergitama. Mida ei ole veel teinud, on turbo lõtku ja
vabakäigu proovimine.
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 25.01.10 17:04
|
|
|
Sellisel juhul peab küll maanteel elu tormis sõitma, et kütusekulule +2 liitrit juurde saada ning linnasõit peaks toimuma lausa orkaanis, et +4
liitrit juurde saada. Sellise põhjenduse kliendile välja mõtlejal küll vist kõik korras pole. Äkki tekib ka +4 liitrit kütusekulu 100km kohta linnas
sõites siis ka kui sõidad 1000 km linnas vastu mäge.
Mina soovitaks sõita ainult tagant tuulega ning allamäge ning saadki kütusekulu endiseks.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 25.01.10 17:53
|
|
|
Kas nukkade õiget asetust on võmalik ka ilma nina mahavõtmata kontrollida?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.10 18:43
|
|
|
Kus kuradi kohast loetakse välja, et on öeldud, et vastutuul tõstab küttekulu paar liitrit!?
On öeldud, et küttekulu mõjutavad mitmed faktorid nagu temperatuur, tugev vastutuul jne. Kõik need asjad annavad natukene juurde ja see 1,8 liitrit on
kerge tulema. Samuti võib tagasiteel olla rohkem ülesmäge jne.
Näiteks katusereelingud annavad küttekulule 0,4L juurde. Suusabox paneb umbes liitri juurde jne.
Ehk vastus on suht normaalne kuna on ka asja selgitatud ja proovitud uurida. Või oleks parem vastus olnud too tagasi, eks siis vaatame!?
Hetkel ei tea meist ju keegi mis seal olla võib. Küll aga on mul olnud oma paarkümmend juhust kus klient kurdab suuremat küttekulu peale rihmavahetust
kuid kõikidel nendel autodel on kasutamisega asjad ise korda läinud. Ei tea mina kas asi on uues rihma asendis, põhiseades mis rihmavahetusel tehakse
või selles, et nullitakse küttekulu mõõtja ära ja siis ta näitabki suuremaid numbreid või milleskis muus...
Ega ma ei väidagi, et sellel autol on kõik korras, ehk on mõni rullik praak, ehk on miskit muud aga seda enne uurimist teada ei saa. Ma pigem pakun
veel teisi variante mida eelnevalt näinud olen. Samuti peaks see mootor väga viletsalt töötama kui asjad mööda on ning ilmselt oleks ka mõni tuluke
armatuuris asjast märku andnud.
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 25.01.10 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Näiteks katusereelingud annavad küttekulule 0,4L juurde. Suusabox paneb umbes liitri juurde jne.
|
See katuse reelingute jutt ja 0,4 liitrit on küll paras linnalegend. Kas näiteks audi manuaalis on kirjas, et reelingud annavad juurde 0,4 liitrit?
Ehk täpsustad, et mis auto puhul see 0,4 kehtib. Mingil V12 mootoriga autol, mille kütusekulu on niigi 30+ liitrit sajale on see ehk ka loogiline, aga
autode puhul, mille kütusekulu on 5 kuni 8 vahel maanteel ei ole see loogiline. Linna kiiruste juures peaks katusereelingute mõju veel väiksem olema
kuna ei ole tegemist suurte kiirustega. Et kui vean keset katust 10 paari katuse reelinguid siis saan +4 liitrit sajale? Sama loogiline lähenemine
oleks.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 25.01.10 20:02
|
|
|
Rulamees, ära vöta asja nii tösiselt.
Juks ju ilusti ütles, et töi näite - ei pea ju seda poltkindla töena vötma.
Samuti vöib öelda ju, et kui pannakse papitükk radikale ette, kütusekulu töuseb äkki 1,2L/100-le.
Kui väga töde vaja teada siis otsi Copy/paste isendid, ainukese vahega, et ühel puuduvad reelingud -mine ja katseta ning anna tulemustest teada.
10 paari reelinguid ehk teebgi suusaboxi möödu
Kui manuaalis oleks köik väiksemadgi kulud jms kirjas, siis vist keegi ei sooviks löpuks autot omandada.
Sama hästi vöiks ju autotootja veermiku detaile teha söiduautodele sama kindlaid, kui näiteks karjääri veokatele vms, kuid kui nii, kaob autotootjal
üsnagi ruttu uute msinate turg tagant ära, sest köik söidavad vanade ja vastupidavate kärudega ringi.
Vabandan teemaalgataja eest OT postitusega.
Loodetavasti saad oma probleemile kiire lahenduse!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 25.01.10 21:19
|
|
|
Jääks jah teema juurde - senini on kulu +60% ja kes või mis süüdi hetkel on, ei kergenda minu rahakoti koormist karvavõrdki - küll aga teeb seda
võimaliku vea leidmine.
Autole ei ole lisatud peale ühttegi lisavidinat, mis tuult püüaksid, ega sisse ühtegi tarbijat. Koos Eestis sõidetuga on kilomeetreid kogunenud üle
2,5 tuhande - peaks juba sisse sõitnud olema?
Armatuuris ei põle ühtegi tuld (kaabliga ei ole kontrollinud). Mootor põletab kõik, mis ette antakse ja ei suitse - vähemalt nii, et ise tähele
paneks.
Juks11 - millised on need "teised" variandid, mida eelnevalt näinud oled?
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 26.01.10 17:10
|
|
|
Üks käis välja versiooni, et küttepump on süüdlane. Ei oska ise külll välja mõelda kuidas.....
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.10 17:35
|
|
|
Tegu pumppihustitega mootoriga ja seega tavapärast pumpa tal ei ole.
Ma ei saa kahjuks sellelt inimeselt küsida kah kes seda tegi, et kas seal oli mingi teema või mitte kuna kodanik on terve jaanuari haiglas kriitilises
olnud ja täna saadud info kohaselt enam kunagi vist tööle tagasi ei saagi...seagripp...
Teised taolised asjad on ise lahenenud aga seda kindlasti kiiremini kui 2 000km läbimisel.
Kahjuks ega muud moodi seal asjale selgust ei saa kui diagnostikat tehes ja asju üle vaadates.
Võib olla, et temp andur paneb segast, ehk on märgid vähe mööda kuigi ma nagu ei mäletaks, et siis vaid küttekulu suureneks või miskit veel. Nagu
ennegi maininud siis vähe imelik värk selle autoga, et ta nii teeb.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.10 17:37
|
|
|
Samas äkki mõni vaakum- või turbo lõdvik omalt kohalt lahkunud.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 26.01.10 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Samas äkki mõni vaakum- või turbo lõdvik omalt kohalt lahkunud. |
Need said esimesena üle käidud (ja kui vaakum lekib, siis tossab mõnuga - kogemus olemas).
Pumba viga tundus endalegi imelik (sai ka meistrimehele mainitud, et pumppihustitega ikka tegu).
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 28.01.10 12:12
|
|
|
Tundub, et saan korra sooja ajada.
On kuskil mingi juhend kuidas mootoririhma (ajastust) kontrollida? Kui palju on vaja eest lahti päästa, et märke lugeda?
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 30.01.10 11:11
|
|
|
Kaabel taga ja ei ühtegi veakoodi.
Milliseid "meausering blocks" peaks logima, et mingit ettekujutust saada.
See siis külma mootoriga kohapeal http://www.upload.ee/files/371853/kulmalt.csv.html
Mootor töötab vaiksemalt kui NRG aktiivne. Kui klapp kinni, pooks nagu kinni (kuulmise järgi). Nuka ratas viskab kusagil millimeetri.
Kui pingul peab hammasrihm olema?
|
|
|
WVP
huviline
Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.10 16:52
|
|
|
Mina ei sõidaks selle autoga meetritki.
Laseks kohalikus esinduses korda teha ja arve saadaks loomulikult sosseppadele( Audihooldus.ee)!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |