Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Parkimis andurid (Vastuseid: 51 | Vaatamisi: 9879)
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 02.09.10 08:04 Tsiteeri
Parkimis andurid



Autoks siis: A6, C5, 2001, autom.

Mul tagumised parkimisandurid lolliks läinud. Arvatavasti on üks nendest läbi läinud. Kui tagumine käik sisse panna, siis hakkab kohe hulguma, samas vahest on jälle täitsa vait.

Küsimus siis selles, et kui korra juhtmed taha panna (VAG-COM), kas siis näitab ära milline jamab? Kuskilt jäi nagu silma, et oli nii. Või näitab ainult diagnostika?

Ja kui vag-com aitab, siis kohe ka küsimus, et kas kellelgi on võimalus seda teha järgmine nädal (6-12.09, Tallinnas), et prooviks ära.

Ette tänades
Tanel


PS! Kas neid andureid on võimalik ka välja lülitada? Kaitset ei saa ära võtta, kuna selle kaitsme all on ka teisi asju :(


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.09.10 11:15 Tsiteeri


Saab vaadata vag-com´iga ja saladuskatte all võin öelda, et sellega saab lisaks veakoodide lugemisele ka diagnostikat teha;)


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 02.09.10 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Saab vaadata vag-com´iga ja saladuskatte all võin öelda, et sellega saab lisaks veakoodide lugemisele ka diagnostikat teha;)


:P

Järgmine nädal panen juhtme taha eks siis paistab. Aga niipalju kui siit lugenud olen, siis kõigil alati ei näita.


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 02.09.10 18:36 Tsiteeri


Endal ka mingi jama tagumiste parkimisanduritega, tagurdades pidev pinin.:mad:
Kaabeldust ka ei ole võimalik olnud teha, et teada saada milline andur jamab kuid kahtlustan, et jamab see andur millel väljast vaadates anduri kate kahjustatud servast 4-5mm ulatuses (kate ise must, kuid serv siis valge ja kare).
Kas võib asi olla selles vigases kattes, oskab keegi midagi tarka lausuda, et mida võiks teha selle kattega.
:) Pisike pilt ka siis kuidas ja milline asi välja näeb.
Tänud ja kõike paremat!!




http://www.upload.ee/image/784191/parkimisandur.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 02.09.10 19:20 Tsiteeri


Ma ei ole veel ise pead sinna alla toppinud, küll aga teen seda ndlv. Kas anduri enda saab muidu kenasti eemaldada? Mõtlen just bamperi enda küljest ilma et midagi vigastaks ja saaks uue asemele panna (eelneval pildil nr 11).

to melnits: sul arvatavasti tõesti see katkine siis jamab, aga proovi igaks juhuks juhtmega ka, siis kindel ;)


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 02.09.10 19:42 Tsiteeri


Täna sai piilutud veidi bamperi alla kanali peal ja mulle küll tundus, et peaks saama. See nr. 6b.(kiirkinnitus) eemaldada ja siis saab nr.6a.(anduri katte) anduri pealt ära ja peakski nr.6 (andur) kätte saama.

to juke1983: ma olen nagu aru saanud et anduriks on nr.6 mitte nr.11.
See nr.11 peaks olema see kuhu andur külge käib.
Võin muidugi ka eksida,kuid jah...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 03.09.10 05:34 Tsiteeri


to melnits: jah, sul paistab siiski õigus olevat. Et seda nr.11 polegi vaja kätte saada, piisab ainult nr.6st. :)
Igatahes üritan ka ndlv pilgu peale visata.


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 03.09.10 08:38 Tsiteeri


Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 09.09.10 12:07 Tsiteeri


Sai siis autole juhe taha pandud ja näitas ilusasti, et tagumine vasak andur on probleemiks.
Tänud kasutajale raino84.

Veaks näitas:
01545 - Sensor for Parking Aid: Rear Left (G203)
31-00 -- Open or Short to Ground


Nii, kiskusin enda parkimis anduri lahti. Kõigepealt siis kinnitus (6b) lahti, siis tuleb kummist kaitse (6a) kenasti maha. Siis saab ühenduse lahti teha (Pilt 1). Nagu minu piltidelt näha, siis nr11&6 on ühes tükis (pildid 2-4) ja tulebki sellisena välja (väga hõlpsalt).
Ühendasin ettevaatlikult natuke lahti ka nr6 ja nr11. Sealt vahelt paistis kaks-kolm traadikest ning mõlemad osad olid sellist pigi-taolist täidet täis. Ei hakanud rohkem lahti tirima, kuna tagasipanek oleks ilmselt võimatu olnud.

Pistiku ühenduskohad olid päris ok. Pilt4 näitab, et sealt pealt on kummi/silikooni täis valatud ning sealt pistiku poolselt küljelt oli näha, et pragu jooksis plastiku sees. Lõikasin kummist jupi ära, et otsteni jõuda ning sealt alt paistis asi ikka päris ussine olevat. Eks sealt prao vahelt on niiskus sisse tunginud.

Mis võib veel viga olla on prao laius. Vb on ta lihtsalt sealt kuskilt ühenduse või juhtme katki tõmmanud. Igatahes hiljem on plaanis kogu see kummi mass maha võtta ja vaadata, kuidas selle all/sees juhtmed elavad. Kui kusagil seal peaks ikkagi viga olema, siis peaks seda suht lihtsalt olema võimalik korda teha. Pärast uuesti silikoon peale panna.

Järgmise sammuna tahaks siis proovida terve anduriga. Kui töötab, siis ei pea õnneks kaugemalt otsima. Kui aga ikka ei tööta, siis...

Vabandused ka piltide kvaliteedi pärast, need telefoniga tehtud :P Kui jääb meelde ja võimalus tekib, siis üritan paremad teha ;)

http://www.upload.ee/image/784191/parkimisandur.JPG

Pilt 1
http://www.upload.ee/preview/798881/090920102454.jpg

Pilt2
http://www.upload.ee/preview/798890/090920102457.jpg

Pilt3
http://www.upload.ee/preview/798888/090920102456.jpg

Pilt4
http://www.upload.ee/preview/798891/090920102458.jpg


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 09.09.10 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


Ma ei usu et selle pärast, kuigi selle vigastuse saades võis ka andur viga saada. Soovitan sul see kate maha võtta, see käib lihtsalt. Pärast lihtsalt jälle kinnitusega kinni ja kõik. Vähemalt saad pilgu peale visata ja võid kohe vastuse saada, kui katte all mingi pragu jookseb või tükk küljest ära on ;)


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raino84
huviline

Avatar


Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09

postitati 09.09.10 12:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


Auto24´st vastas mu postitusele üks tegelane nii:
Oli kunagi sama probleem. Mul oli viga selles et värv, mis anduri peal oli, oli kodrutama hakanud. Sai see puhtaks tehtud ja uus värv peale ja asi töötas jälle.

Siit võiks välja lugeda isegi seda, et kui ka mingi "kraaps" peal on, võib ka andur hulluks minna. Igatahes vaatan täna selle pilguga üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 09.09.10 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Auto24´st vastas mu postitusele üks tegelane nii:
Oli kunagi sama probleem. Mul oli viga selles et värv, mis anduri peal oli, oli kodrutama hakanud. Sai see puhtaks tehtud ja uus värv peale ja asi töötas jälle.

Siit võiks välja lugeda isegi seda, et kui ka mingi "kraaps" peal on, võib ka andur hulluks minna. Igatahes vaatan täna selle pilguga üle.


Kui ta mõtleb seda, mis bamperi pealt välja paistab (Pilt2 ülemine ots), siis kindlasti. Kui aga sama jupi külje pealt, siis vaevalt.


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 09.09.10 14:39 Tsiteeri


Selline küsimus ka veel, et mis vahet on sisemisel ja välimisel anduril? Ühendus, ma usun, et on sama. Kas äkki anduri nägemisnurk on teine. Äkki keegi teab?


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 09.09.10 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: juke1983
Auto24´st vastas mu postitusele üks tegelane nii:
Oli kunagi sama probleem. Mul oli viga selles et värv, mis anduri peal oli, oli kodrutama hakanud. Sai see puhtaks tehtud ja uus värv peale ja asi töötas jälle.

Siit võiks välja lugeda isegi seda, et kui ka mingi "kraaps" peal on, võib ka andur hulluks minna. Igatahes vaatan täna selle pilguga üle.


Kui ta mõtleb seda, mis bamperi pealt välja paistab (Pilt2 ülemine ots), siis kindlasti. Kui aga sama jupi külje pealt, siis vaevalt.


Ma mõtlengi seda mis bamperi pealt välja paistab (Pilt 2 ülemine ots), et peaksin peene liivapaberiga selle vana kahjustatud värvi maha lihvima ja uuesti üle värvima??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 09.09.10 16:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juke1983
Tsitaat:
Algselt postitas: melnits
Aga pole siis keegi kokku puutunud sellega, et kas selle vigase anduri katte pärast võib see andur karjuda koguaeg, et takistus ees?:P


Ma ei usu et selle pärast, kuigi selle vigastuse saades võis ka andur viga saada. Soovitan sul see kate maha võtta, see käib lihtsalt. Pärast lihtsalt jälle kinnitusega kinni ja kõik. Vähemalt saad pilgu peale visata ja võid kohe vastuse saada, kui katte all mingi pragu jookseb või tükk küljest ära on ;)


Ma korra võtsin anduri pistiku küljest ära kuid ma ei saanud seda katet otsast ära, mingid kõrv kinnitused tõmbasin lahti ka kuid sellest küll kasu polnud.:( Et äkki seletaksid kuidas sa anduril selle katte maha said???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 09.09.10 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Ma mõtlengi seda mis bamperi pealt välja paistab (Pilt 2 ülemine ots), et peaksin peene liivapaberiga selle vana kahjustatud värvi maha lihvima ja uuesti üle värvima??


Vat ei tea, kuidas selle lihvimisega on. Pind ise on plastikust - järelikult pehme ja kraapsud kerged tulema. Samas välismaa foorumis üks rääkis, et tal ka värv kobrutas peal ja tegi selle puhtaks (pead ei anna, aga vist pani värvi peale ka). Värvimisega jälle see, et kui tugev tal see kiir on, et kui ikka paks kiht peale panna, siis äkki ei võtagi läbi :P

Eks see su omal vastutusel on, aga kui teed, siis anna kindlasti teada, mis tulem oli ;)


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 09.09.10 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Ma korra võtsin anduri pistiku küljest ära kuid ma ei saanud seda katet otsast ära, mingid kõrv kinnitused tõmbasin lahti ka kuid sellest küll kasu polnud.:( Et äkki seletaksid kuidas sa anduril selle katte maha said???


Kas sa mõtled, kuidas eraldada nr11 ja nr6? Või mis kate?


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 09.09.10 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: juke1983
Ma mõtlengi seda mis bamperi pealt välja paistab (Pilt 2 ülemine ots), et peaksin peene liivapaberiga selle vana kahjustatud värvi maha lihvima ja uuesti üle värvima??


Vat ei tea, kuidas selle lihvimisega on. Pind ise on plastikust - järelikult pehme ja kraapsud kerged tulema. Samas välismaa foorumis üks rääkis, et tal ka värv kobrutas peal ja tegi selle puhtaks (pead ei anna, aga vist pani värvi peale ka). Värvimisega jälle see, et kui tugev tal see kiir on, et kui ikka paks kiht peale panna, siis äkki ei võtagi läbi :P

Eks see su omal vastutusel on, aga kui teed, siis anna kindlasti teada, mis tulem oli ;)


Ma veel siin mõtlen, et mis teha. Kuna ei taha päris lampi seda andurit ära ka rikkuda, vb polegi see andur vigane:D
Ja uus andur pole eriti odav ka.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 09.09.10 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Ma veel siin mõtlen, et mis teha. Kuna ei taha päris lampi seda andurit ära ka rikkuda, vb polegi see andur vigane:D
Ja uus andur pole eriti odav ka.:P


Nu jah. Helistasin just täna Revalisse ja öeldi tiba üle tuhande :(


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 12.09.10 12:58 Tsiteeri


Oli sama probleem. Vag-com ütles tagumine parem. Kuna vana andur oli keskelt lahti kistud ja enam kokku polnud võimalik panna siis ostsin uue ( ca 1100.- EEK), ühendasin ära aga ei midagi. Hakkasin mööda juhtmeid minema (plokk on taga vasaku tiiva sees) ja lõpuks selgus et stange taga oli anduri juhe vastu mingit polti hõõrunud ning juhet kahjustanud. Lappisin ühenduskoha ära ja nüüd kõik töötab nii nagu peab. Keskmised ja äärmised andurid on erineva kujuga ja erineva kinnitusnurga all. Kas neid vahetada omavahel saab ei oska öelda, aga varuosakoodid on igatahes erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 13.09.10 21:26 Tsiteeri


Sai siis anduri otsalt värv maha nühitud mingi lahustiga (algul oli mingi õhuke kummi kiht ja selle all värv). Värvi alt tuli siis välja mingi metalli laadne materjal (alumiinium vist). Ja see kahjustus anduril oli selle metalli pinna sees (sisse sööbinud/korrodeerunud).Siis otsustasin peene liivapaberiga lihvida seda kahjustust, sain peaaegu puha puhtaks/tasaseks lihvitud ja siis proovisin kuid ei midagi.:(
Peab ka need juhtmed üle vaatama nii igaks juhuks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
juke1983
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.08
Asukoht: Tallinn-Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: C5

postitati 14.09.10 06:16 Tsiteeri


Aga vähemalt tore kuulda, et ikka kannatab seda pinda "töödelda" ilma et midagi ära rikuks :)

Siinkohal kutsun üles kõiki, kellel peaks olema töötav andur ripakil. Üks foorumlane pakkus mulle, kuid ei saa temaga enam ühendust :( Mul nüüd andur küljest ära ja ühendus lahtine (kaetud), kuid ei tahaks seda asja sügiseste ilmade meelevalda jätta.

to janar: kas sa tead, kas sinu vana andur siis ikkagi töötas ja asi oli ainult juhtmetes? On sul see vana veel alles?



PS! Kes tahavad mulle andurit proovida pakkuda, siis vastata privasse. Olen nüüd ise 3ndlt Eestist ära ja vastan siis, kui tagasi olen ;)


kui Audi ehitaks ka laevu, siis seilaksin vaid nendega =)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 14.09.10 07:53 Tsiteeri


Minu andur oli omadega läbi niikuinii, aga lõplik viga seisnes ikkagi katkises juhtmes. Kasutatud andurit pakkus mulle karelkv, aga mul oli juba uus ostetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 14.09.10 19:13 Tsiteeri


Kas kuidagi saab andurit kontrollida testriga kas töötab või ei? Et, oleks vaja koduste vahenditega testida, kuna pole võimalust diagnosti teha.:(
Või siis leidub klubilist Pärnu lähistel (eriti sobiv oleks Kilingi-Nõmme lähedalt) kellel kaabel olemas ja oleks nõus diagnosti tegema.:)
Tänud lugemast!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 14.09.10 23:07 Tsiteeri


Pole tõesti kedagi kes oskaks saaks aidata??:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]