indrek(clubmb)
huviline
Registreerunud 20.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 4,2 Quattro avant 1999
|
postitati 20.04.08 16:52
|
|
|
Audi C5 Avant tagaklaasi pesur
Nii, avastasin, et tagumine kojamees ei pritsi vett, alguses muidugi ei pööranud tähelepanu, kuna ei tundnud ka otsest vajadust. Nüüd aga huvi
tekkimisel kiskusin lahti ja väike probleem.
Sellest mootorist jookseb läbi see peenike metalltoru, mis välja jõudes ühendub plastikotsaga ja see viimane siis pihustab vett aknale.
Aga tuli välja, et see metallosa selle mootori ja ülekande sees on läbi mädanenud ja enam kasutada ei saa.
Siit ka küsimus, kas seda juppi ka eraldi osta saab, või peab kogu krempli ostma, usun, et see mootor just odav lõbu pole.
|
|
|
voss
huviline
Registreerunud 31.03.06
Asukoht: tallinn, harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 ;a4 b9; rs4
|
postitati 20.04.08 17:10
|
|
|
Eraldi seda kindlasti ei saa, pead terve mootori uue ostma revalis maksab see 1390 eeku.!!
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 20.04.08 18:33
|
|
|
Ei pea uut ostma. Revalis remont komplekt müügil. 600 eeku kuskil maksis. Komplektis: võll koos hammasratastega, see sama peenike toru koos plast
põlvega mille külge läheb voolik, tihend, pihustiots, kahte sorti määret ja pisikesi kummirõngaid. Ühesõnaga kõik jupid mis sinna sisse vaja. Kui
mootor vett pole saanud siis peaks sellest komplektist piisama.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 20.04.08 21:57
|
|
|
Ka mul on asi umbe läinud.
Aga räägi, kuidas sa selle lahti said? Üritasin pihta saada, kuidas see tagaluugi kate maha käib, ei saanudki lõppkokkuvõtteks.
|
|
|
indrek(clubmb)
huviline
Registreerunud 20.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 4,2 Quattro avant 1999
|
postitati 21.04.08 04:13
|
|
|
Eks natuke jõudu tuli kasutada, aga ka kaks kruvi ennel ahti keerata. Üks on selle käepideme all ja teine oli minu mäletamist mööda ohukolmurga pesa
all.
Üsna vastik oli neid tüübleid välja sikutaa, aga midagi polnud parata, tahstin puldist luugi avanema saada ja seal oli üks hoob lahti. Kui juba seda
tegin, siis hakkasingi ka huvi tundma, kas tagaklaas peaks vett pritsia ja kui peaks, siis miks ta seda ei tee.
Aga eks maapoiss nagu ma ikka olnud olen, ei hakka 1400 eeki slle jupi eest maksma, samuti 600 rem. komplekti eest. Selle annab ka omajõududega väga
lihtsalt korda teha. Düüsid iseenesest sain puhtaks ja liikuma.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 20.05.08 22:09
|
|
|
Võtsin lõpuks julguse kokku ja lammutasin lahti (esilagu oli probleem, et vett jooksis tagaluugi vahele, hiljem on lõõnud kusagilt toru kinnituse ka
lahti, sest vett taha enam üldse ei jõua).
Seesama toru on keskelt pooleks. Midamoodi sa selle ära parandasid? Nagu ma aru saan, siis see peenike toru peaks võlli sees paigal seisma? Kui sa
selle lihtsalt kokku liimisid julmalt, siis koos kojamehega hakkab liikuma ka voolik, mis mõne aasta pärast suure tõenäosusega seetõttu otsad annab.
Ega sa ei oska õelda selle remondikomplekti tellimiskoodi?
Küsimus veel tagaklaasi kojamehe kohta. Mootor ja elektroonika iseenesest suurepärases seisus aga mootori harjad on kohe lõppemas. Harjad on koos
raamiga, loogiliselt võttes peaks seda komplekti ka eraldi osta saama. Teine variant on muidugi ise uued harjad sinna panna. Lihtsalt suvalised 3,5 mm
harjad.
|
|
|
indrek(clubmb)
huviline
Registreerunud 20.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 4,2 Quattro avant 1999
|
postitati 21.05.08 04:42
|
|
|
Ma ei hakanud mingit uut asja ostma, tegin vana ümber ja siiani pole probleemi olnud. See pihutsi tuleb korralikult puhtaks teha ja puhtana hoida. See
kuradi tolm universaalil ju ummistab selle kiirelt.
Aga sisemist toru ma ei pannudki, selle stutseri, mille külge voolik läheb enda augud ma sulatasin kinni ja kui see stutser selle toru sees on, siis
isegi õhk ei tungi sealt läbi, vesi veelgi vähem.
Praegu töötab igatahes
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 22.05.08 15:21
|
|
|
Kuna mul see täiseti peetis, siis remondikomplekti kood oleks väga teretulnud.
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 22.05.08 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Kuna mul see täiseti peetis, siis remondikomplekti kood oleks väga teretulnud. |
Karp peaks vist veel alles olema. Homme vaatan. Muidugi kui harjad hakkavad ka sul otsa saama, võibolla mõistlikum siis kogu uus mootor osta. Kui
harjad läbi kaugel see mootoriankur on.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 22.05.08 20:05
|
|
|
Mootori klemmliistud täiesti ok seisus. Saab harjad kohalikust poest paari euro eest - see ei ole probleemiks.
Sain juba tellitud (käisin esinduses) Kokku läks 37 EUR'i.
Karbi peal number 8L0 998 711
Äkki kellelgi vaja....
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.08.09 07:33
|
|
|
Pilt ka :
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 05.05.10 13:14
|
|
|
Kuidas tuleb ära kojamehe kate, see mille all düüs paikneb ja seal all ka mingi 13 mutter olemas. Ei julgenud kangutama hakata.
Või tulebki ainult seestpoolt läheneda?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.05.10 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Kuidas tuleb ära kojamehe kate, see mille all düüs paikneb ja seal all ka mingi 13 mutter olemas. Ei julgenud kangutama hakata.
Või tulebki ainult seestpoolt läheneda? |
Lihtsalt sikutad maha, kui see käes, siis eemaldad mainitud detailid ja edasine töesti ainult luugialune toiming.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 06.05.10 11:16
|
|
|
Tõesti tuli sikutades maha, aga kojamehe vart küll võlli küljest kätte ei saanud. millegiga kangutada ka ju eriti ei saa.
Kas keegi B5 polstri ära saamise kohta ka midagi oskab öelda? Leidsin käepideme juurest ühe kruvi. Selle keerasin lahti ja üritasin käpidemest
polstrit allapoole tõmmata, kuid ei liikunud ta kuhugi.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.05.10 11:20
|
|
|
Tõmmits taha ja ei ole palju jõudu vaja rakendada !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.05.10 06:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Kas keegi B5 polstri ära saamise kohta ka midagi oskab öelda? Leidsin käepideme juurest ühe kruvi. Selle keerasin lahti ja üritasin käpidemest
polstrit allapoole tõmmata, kuid ei liikunud ta kuhugi. |
Polstrit hoiab 3 kruvi.
1 see, mille sa juba välja töid ja ülejäänu on kummalgi pool ühenduskohtades.
Kui need käes siis taaskord meelitamise teema, kuna klambrid hoiavad polstrit vägagi tugevalt kinni (hoogu sattudes kindel oht polster ära
rikkuda).
Klambreid on kinnitamiseks 4.
Kojamehe varre sain mina kätte siis, kui töstsin selle püstisesse asendisse ja hakkasin tasaselt painutama.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 09.05.10 16:11
|
|
|
Sai just see töö lõpetatud. Kõige raskem oli kojamehe võlli kättesaamine korpuse seest. Kõvasti peksmist õlitamist ja meelitamist ja lõpuks tuli ta
siiski välja. Minul tagumise kojamehe viga oli see, et lahti võttes oli kogu kaane alune sitta täis ja võll ei liikunud üldse. Lisaks oli kakti ka
pesuvee vasktoru.
Pärast võlli kättesaamist sai puhastatud ja uuesti liikuma pandud. Esialgne vasktoru jupp oli võlli sees kinni ja selle kättesaamiseks kasutasime 4-st
puuri.
Alles jäi esialgest torust siis 3 cm algusest ja 3 cm lõpust. Vahepeale panime TV antenni alumiinium toru, mis sai siis epoks metalliga kinni
liimitud. Uus toru määrdega kokku ja võlli sisse tagasi. Kontorllisime, et ta seal ka liiguks, muidu korduks sama mis eelmisega. Siis hammasrattad
paika ja võlli hambad ka paika ning kokku. Vasktoru paika ja kaas peale tagasi.
Enne lõpliku paigaldamist veel kontroll, kas kõik on ikka õigesti ja siis kogu kompott lõplikult kokku. Polstril õnnestus üks tüübel ära lõhkuda, aga
jäi ikka kinni.
Teadmiseks ikkagi B5 omanikele, et vähemalt minu 2001 aasta B5-l kinnitub polster ühe kruvi ja 8 tüübliga - 4 üleval ja 4 allservas.
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.05.10 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: catman
Teadmiseks ikkagi B5 omanikele, et vähemalt minu 2001 aasta B5-l kinnitub polster ühe kruvi ja 8 tüübliga - 4 üleval ja 4 allservas.
|
Facelift A4 B5 Avandil (1999-2001) ongi nii !
|
|
|
|
Bosse
huviline
Registreerunud 11.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 2.0 / A6 C5 Avant 3.0
|
postitati 11.06.10 10:03
|
|
|
Teema jätkuks. Enda A6-l ka sama probleem, millest eelpool juttu. Lisaks otsustas hakata pesuvedelik kuhugi ära kaduma. Algselt lõi mootori küljest
ühenduse lahti, kuid hiljem enam vedelik taha ei jõudnudki. Mootor töötab ja pumpab, tagant voolikust (klaasipesuriga ühendamata) vedelikku ei tule.
Ükskord sai hoolega lastud, hiljem oli juhi poolt tagaistuja esine põrandapolster märg. Juhiistme eest kuiv, Oskab keegi öelda, kust pasuvedeliku
voolik taha jookseb ja kus salongis ühenduskohad on? Tänud ette.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 11.06.10 11:08
|
|
|
Miks peaks aknapesurivoolikul olema põrandavaiba alused ühenduskohad !?!
Üks teadaolev ühendus- või jätkukoht A6'l on pagassis vasakpoolse tagarattakoopa peal/juures.
Vähemalt üks liitekoht peaks aga tõesti veel olema. Täpset asukohta pole ise tuvastanud, aga see peaks asuma paagist/pumbast ca 1,3 meetrit mõõda
voolikut edasi.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 15.06.10 13:16
|
|
|
minul oli liitekoht just salongi sissetulemisel juhi vasaku jala juures. Sealt kuni taharattakoopasse tundus olevat ühes tükis.
|
|
|
POLOx
huviline
Registreerunud 17.02.09
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 Avant
|
postitati 02.05.11 13:51
|
|
|
Kojamehe võll
Tere minul sama probleem A4 Avan B6 04-ga, kuna kojamehe võlli ots oli ära ussitanud ja sellepärast hakkas pesuvedelik reduktorisse voolama, ka jäi
mootor kinni, kõik oli seest kinni roostetanud! Võtsin lahti, puhastasin ja määrisin KENTi määretega, algul võttis vee kinni, kuid peale 10 korda
kasutamist hakkas ikka reduktorisse lekkima, küsimus, kas kellelgi on korralikku võlli ja võlli otsmist tihendit, kus pesuvedelik peale tuleb!? Või on
infot kuskohast seda küsida võiks!
Forssis uus A varuosa mootor u 118€
Ette tänades.
Jan
|
|
|