Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
postitati 15.04.09 14:13
Õhulugeja valetab pea 25%
Mootoriks 1,9TDI 96KW aastast 04.
Karla autost siis andmed pärit:
Air-mass nominal 850 mg/s
Air-mass actual 627 mg/s
Vahe üsna suur ja ju siis seepärast ka aeglase sõiduga (linnasõit) suurem kütusekulu. Kiiremal sõidul normis.
Seal vist midagi teha ei anna? Uus maksab ....?
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
postitati 15.04.09 14:46
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Mootoriks 1,9TDI 96KW aastast 04.
Karla autost siis andmed pärit:
Air-mass nominal 850 mg/s
Air-mass actual 627 mg/s
Vahe üsna suur ja ju siis seepärast ka aeglase sõiduga (linnasõit) suurem kütusekulu. Kiiremal sõidul normis.
Seal vist midagi teha ei anna? Uus maksab ....?
1775EEK, Vana tagastusega
Toomas
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
postitati 16.04.09 07:05
Selleks ei ole vist kahjuks aega. Paari päeva pärast jälle pikemaks ajaks ärasõit.
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
postitati 16.04.09 08:37
Keegi siin puhastas tundliku elemendi break cleaneriga ära ja sai asja korda. Tasub ehk proovimist. Kas seda arvutiga ka kalibreerida ei andnud? Või
käis see drosselklapi kohta?
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
postitati 16.04.09 15:16
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Keegi siin puhastas tundliku elemendi break cleaneriga ära ja sai asja korda. Tasub ehk proovimist. Kas seda arvutiga ka kalibreerida ei andnud? Või
käis see drosselklapi kohta?
Ma ei tea sellest suurt midagi, seepärast ootangi targemate arvamust.
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
postitati 16.04.09 16:37
ma olen 2,5tdi v6'e oma puhastanud break cleaneriga. Peale seda töötas nagu uus. Ja see pumpedüse oma on põhimõtteliselt samasugune nagu 2,5'sel.
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
postitati 07.08.09 15:57
Ja ütleski üles. Igasugune jõud kadus, oleks nagu võrriga sõitnud. Kuna veel automaat, siis sain kohalt minema ainult manual drivega.
Uue hind oli siiski üsna OK, 112 euri (esindusest).
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]