DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 14.04.09 13:46
|
|
|
Püsikiirushoidja ümbertõstmine
Hetkel on juhtimine suunatule lüliti küljes, peale sisselülitusnupu on teisi suhteliselt (on/add ja off) ebamugav kasutada. Heameelega teeks
paralleelid käigukangi kõrvale (on automaat, C5). Mingid viisakd lülitid panna ja kasutamine peaks palju mugavam olema. On keegi midagi sellist enne
teinud? Kas roolikarbis on need juhtmed eraldi pistiku all või peab neid testriga taga ajama?
Nagunii tuleb elektroonika osas rohkem tööd, asi siis see pisike jootmine teha
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.04.09 14:04
|
|
|
Eraldi pistik on roolisamba ülemise katte all. Pistik käib välja suunaga ülespoole.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.04.09 14:19
|
|
|
Uuemat vastavate nuppudega rooliratast ei anna paigaldada? Rooli peal on need tegelikult kõige mugavamad kasutada.
|
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 14.04.09 18:17
|
|
|
No nii laisk ei saa ju olla. Palju sa neid ikka näppima pead? Fikseerid kiiruse ära ja las olla. Kui mingil põhjusel pead pidurdama. siis üks liigutus
ja taastab endise kiiruse. Möödasõidu korral vajutad gaasi ja kui lahti lased siis samamoodi taastab etteantud kiiruse.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.04.09 19:33
|
|
|
Ei tulnud mul ka tegelikult ei 100 ega A8 (mõlemad automaadid) puhul mõttesse, et nuppe kuskile mujale vedama peaks hakkama. Vasak käsi on niikuinii
pidevalt roolil kohe kangi juures, see liuguri väljapoole tõmbamise pöidlaliigutus käis täiesti ilma selle peale mõtlemata. Ma kasutan muide linnas ka
pidevalt kiirusehoidjat, kui on pikem sirge tee ja kedagi jalus ei tolgenda. 60 peal "fix" ja ei pea pidevalt jälgima, et üle ei läheks. Öösel võib
nii ühest linna otsast teise ära sõita.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 14.04.09 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain
No nii laisk ei saa ju olla. Palju sa neid ikka näppima pead? Fikseerid kiiruse ära ja las olla. Kui mingil põhjusel pead pidurdama. siis üks liigutus
ja taastab endise kiiruse. Möödasõidu korral vajutad gaasi ja kui lahti lased siis samamoodi taastab etteantud kiiruse. |
Ei tea, miks see funktsioon üldse välja mõeldi
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 16.04.09 19:44
|
|
|
Kui el skeeme lugeda oskad võin sulle saata püsikiiruse lüliti skeemi
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 16.04.09 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Kui el skeeme lugeda oskad võin sulle saata püsikiiruse lüliti skeemi
|
Võid saata küll - lugemisega saab hakkama. Kuigi midagi väga keerulist seal olla ei tohiks (lülitite ehitust vaadates). Skeemi olemasolu hoiaks aega
kokku.
|
|
|