Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 20:00
|
|
|
A8 2.8 - 1995 - RKsilver
Tervist minupoolt klubilistele.
Vastavalt oma tahtmistele oli peale uut aastat kindel soov juba a8 endale tuua..
Kasvõi esiveolise ja väikse mootoriga kuid alustama kusagilt peab, eksole
Saigi leitud endale üks lõuna eestist ja mõtlemata sinna sõidetud..
Minukätte jõudis ta kasti rikkega kuid sellest hiljem teemas..
Tegemist siis Audi A8 2.8 128kw esiveolise automaat kastiga isendiga..
Esmane registreerimine asjal on 09/1995 ning värvus on tal valge
Ütleme nii, et lisad kopeerin auto24-st
Turva- ja ohutusvarustus
Roolivõimendi
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
4x turvapadi
Signalisatsioon
Immobilisaator
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Mugavusvarustus
Kliimaautomaatik
4x elektrilised aknad
Elektrilised välispeeglid
Sisustus
Nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed
Nahkkattega rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga (laekaga)
Iluliistud salongis (puitdekoor)
Jalamatid (kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
Gamma CC
Originaal kõlarid ees ustes, tagumistes ustes ja seljatoe taga.
Rehvid ja veljed
16 tollised haksud Plekkidel
Tuled
Udutuled (eesmised, tagumine)
Tulede korrektor
Muu varustus
Tagaklaasi soojendus
Vastavalt siis sai kast korda tehtud, ehk leidsin soodsalt quattro kasti 2.8 pealt.
Sai kast ribadeks seest tõmmatud(Valve-body - t ei puutunud) ja vahetatud viimane võll mis läheb otsa kaane sisse.
Sai see siis vahetatud ja kast alla pandud..
Ülla ülla, käike ei taha vahetada..
Sai siis Margus-t ja Zoig-i piinatud ja kahtlane teema olevat G38 anduriga..
Pikka aega jebimist, ohkamist ning peale päris mitmeid suitsupause sai diffrikaan maha võetud ja leitud, et diffril pole vastavaid hambaid mida andur
lugeda saaks..
Sai natuke rõõmustatud, differ vahetatud ja asi kokku laotud koos uue õli ja filtriga..
See tegi siis juba 85 eur (Automaailmast saadud osad) +73 eur (Javest-ist ostetud osad)
Kast ise sai omandatud 100 euriga.
Kulu 100+85+73 eur.
Tervet teemat saab lugeda kasti kohta SIIT
Ja siis sai proovima mindud ja vahetab käike täpselt nii nagu vaja
Järgmised teemad on juba mootoril, ehk siis õlivahetus+filter.
Termostaat,Dosool(vana juba pruunikas, mootori rihm, veepump ja
rullikud.
Siis oleks sellega samuti rahu majas ja saab suvele vastu minna.
Kuna ise pole jõudnud pilte teha siis plaanis on need täitsa homme/ülehomme teha kui auto puhtaks saab pestud
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 24.01.11 20:50
|
|
|
No tere tulemast A8 kasutajaks. Eks kunagi loodan reaalis ka silma peale visata. Loodan, et masin saab hoolt.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 21:09
|
|
|
Tarvis!
Saab ikka silma peale visata
Hoole kohapealt on alguses tehnika vaja ok saada siis ikka välimuse peale..
Hetkeseisuga sooviks vasakpoolset suunatuld valget, tiibadel olevaid suunatulesid valgeid, soetada.
Üldiselt osaliselt oled sina Margus süüdi (Heas mõttes), et A8 tuhin väga peale tuli..
Alguses lugesin terve sinu teema läbi.. siis käis peas nagu *pool klõpsu* ning kui auto24 kuulutust nägin siis käis see teine pool *klõps* samuti
ära
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 24.01.11 21:18
|
|
|
Valged tiibade peal olevad suunad hankisin mina 70.- EEK tükk Forssist.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.01.11 21:26
|
|
|
Väga tore, et kastiga korda sai. Vahepeal said juba ideed otsa, kuid õnneks lahenes kasti elustamine kenasti.
Saab mõniõhtu kokku ja teeb väikese pildistamise?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 22:58
|
|
|
See oleks jah vägagi vajalik, esimesena vaja ta puhtaks pesta
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 25.01.11 09:08
|
|
|
Mille poolest A8 parem on, kui V8? (Sooviks sinu arvamust, just hiljuti oled V8 pealt üle tulnud). Vaatasin auto24 lisavarustust - V8'l puudub vaid
reguleeritav roolisammas ja airbage on vähem.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.01.11 09:40
|
|
|
Tõepoolest, nii ta on.
Kuid mulle ei meeldinud kõigerohkem see, et autole ei leidnud väga varuosi.
a8 osi saab juba toidupoest, samal ajal kui suhkrut ostad, krabad paar liistu..
Ega ma sellest V8 mudelist täitsa lahti ei öelnud, üks 3.6 manuaal isend satub varsti mu hoovi
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.01.11 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Mille poolest A8 parem on, kui V8? (Sooviks sinu arvamust, just hiljuti oled V8 pealt üle tulnud). Vaatasin auto24 lisavarustust - V8'l puudub vaid
reguleeritav roolisammas ja airbage on vähem. |
V8 on põhimõtteliselt luksuslik 100 - kere tähiseks on küll D11, kuid reaalselt ei ole C3-ga suurt vahet. A8 on loodud olema klass kõrgem auto,
konkureerima 7. seeria BMW ja S-klassi MB-ga.
Rääkimata peamisest võlust - alumiiniumkere. Kerge, ei roosteta, kallis toota. Selle poolest pole talle vist peale uuemate Jaguar XJ-de siiani
konkurenti?
A8 oleks mina siiski neliveolisena ostnud. See ju ka üks tema peamistest võludest. Olgu siis kasvõi 2.8 ja manuaal, kui bensukulu siiski oluline.
Esiveoline suur sedaan on kuidagi... aga noh, maitsed on erinevad...
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 25.01.11 10:09
|
|
|
Tootmisaasta järgi pakuks, et auto on veel 12 klapilise mootoriga?
See on Sul mainimata jäänud või minul kahe silma vahele jäänud.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.01.11 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dan
Tootmisaasta järgi pakuks, et auto on veel 12 klapilise mootoriga?
See on Sul mainimata jäänud või minul kahe silma vahele jäänud. |
Mis seal mainida. 30V-d enne '96 ei pandud.
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.01.11 11:50
|
|
|
Täpselt nii ja 128kw on ikka tavaline 12 klapiline. - See on mainitud
Üks pommikindel mootor üldiselt, niipalju kui olen nendega 100 c4 kere peal kokku puutunud.
Paar küsimus on kiirelt päevakorras..
Armatuuril näitab, et kui panen Reverse käigu kuid taga tuled ei sütti, uurisin luugi ühendusi, juhtmed katki kusagilt ei ole, reversing lights
kaitsme all vool täitsa olemas, samuti kaitse terve..
ja teine veel hullem küsimus.. a8 kütuse voolikute majandus bensiini paagi sees..
Oskab keegi mingit infot anda kuidas asja lammutada ?
Vasak pool on lahti ja taseme andur väljas.. seal pea, et asi täis, kuid tundub, et paremal pool pole midagi kuna auto suri välja ja pump lõugas..
PS: Kuna alati olen tahtnud teada rikete põhjust siis sai leitud ka kasti laiali minemise põhjus..
kui filter ikka vastu panni oli surutud vanal kastil siis vast õli sealt läbi ei imetud
Pannil endal konkreetsel filtri jäljed peal (ovaalne ring nagu filtri sissevõtu ava).
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 25.01.11 12:08
|
|
|
Olen isegi nende voolikutega kokku puutunud. Põhiline, mis seal viga on - valesti komplekteeritud süsteem. Nagu sa ka juba vist aru saad, on süsteemi
üks funktsioone pumbata kütust vasakult poolt paremale, ette siis pumbale. Nagu sa näed, seal vasakul ja paremal samamoodi puuduvad põhjas el. pumbad.
Pumpamine saavutatakse torustikus liikuva kütuse poolt tekitatud hõrendusega all asuvates avades. Nagu sa näed, see pump ei asu paagi põhjas. Põhjas
asuvad need pisikesed "jubinad", mis imevad süsteemis tekkiva hõrenduse mõjul suurele pumbale kütet ette. Juhul kui nüüd kogu süsteemis on mingi
katkestus või pumba enda korpus ka kehvasti koos, siis ei toimu seal all seda hõrendust ja paagis alla mingi taseme pump kütet kätte ei saa.
Variant kas parandada süsteem või hoida paagis alati piisavalt kütet.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.01.11 18:35
|
|
|
Ma tänan, see aitab palju, juba olen avastanud, et 1 voolik peaaegu pooleks.. peab sinna midagi uut asemele leidma bensiini kindlat.
edit:Minul siis puruks see julkam kuhu 2 suurt toru kinnituvad eestpoolt..
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 25.01.11 21:56
|
|
|
Niisiis, kaua oodatud pildid kasti lappamisest
Palun ärge lööge piltide kvaliteedi pärast, samsung-i telefon ei tundnud siis veel piksleid.
Diffri kaan küljest ära ja avanes selline vaatepilt:
CMK kasti differ:
CMK differ vasakul ja CMN paremal:
Õli mis kastist sai välja lastud:
Õlipann, mis sai pärast muidugi läikima löödud:
Terve kasti sisu teistpidi kokku lapatud, et saaks ära vahetada teisel pildil oleva võlli:
Tühi kasti korpus, nii võiks kasti ühe käega vahele tõsta :
Õlid ja muu vajaminev:
Ja nüüd bensupumba poole peale..
katki on selline julkim kuhu pump sisse istub, ning kuhu torud ühenduvad:
Kes veel aru ei saanud siis sellist tükki tarvis, asub paagis sees:
Keegi seda juba lappinud on kuid paar tükki sain ka paagist kätte..
Torud paagist sai suruõhuga läbi lastud ja torud ise olid puhtad..
Nüüd vaja leida see plastik anum teine või ära see lappida korralikult..
Over and out
EDIT: Loodan, et pildid suured ei tulnud.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 26.01.11 05:17
|
|
|
Muljetavaldav pildiseeria. Eriti kasti osa. Miks ma selle v'lja toon? Sest on kogemusi kus kastitöid teevad mehed, kes sellega koguaeg kokku puutuvad
ja ka tulemus ei saa alati hea Selles mõttes on igati hea meel, et selle
kasti tööle said. Ma alguses isegi ei uskunud, et sa asja saad. Nii et müts maha ja külma närvi ja loomulikult paksu rahakoti.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 26.01.11 14:08
|
|
|
Nii sai terve süsteem peaaegu kasutaja SIPU Käest ostetud, suured tänud talle, võrreldes vana ja uut.. no tundub, et seal rohkemgi möllatud kui ainult
alumise kopsikuga
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 26.01.11 20:54
|
|
|
Mängime ära-arvamis mängu, Kes tuunis? (vihje:mina see ei olnud) :
Autost kah üks pilt mis mingiaeg tehtud:
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 26.01.11 21:01
|
|
|
Ja kuidas bensiinipaagisüsteemi korrastamise tulemus on?
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 26.01.11 21:12
|
|
|
26 liitrit valasin tagasi ja kärutasin linnavahel mingi-maa, tsirka 50km..
Alles on veerand paaki, igaks juhuks on kanister veel taga, et *kui* peaks midagi juhtuma..
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 26.01.11 21:16
|
|
|
Ma usun, et need pumbad on kõigil D2 kerega A8'l sama kõrgusel ja kui seal selles süsteemis see mittehermeetilisuse probleem, siis annab see
enamvõhem sama koha peal tunda. Minul pidin tankima kui oli 120km veel väidetavalt läbida. Loomulikult väike mootori vahe on, kuid siiski huvi pärast
uurin, et kui palju sul veel lubab sõita? Siit peaks siis juba aru saama, kas sai paremaks. Samas sa vist alles nii värskelt selle masinaga teel, et
võrdlus ehk eelnevaga puudub. Aga loodan, et sai asja.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 26.01.11 21:19
|
|
|
Linnast koju jõudes näitas, et 70km saab veel läbida.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |