Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kütus ei tule paagist mootorisse D2 kerega S8, 4.2L (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2245)
akker
huviline



Registreerunud 19.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8

postitati 03.03.10 14:08 Tsiteeri
Kütus ei tule paagist mootorisse D2 kerega S8, 4.2L



Tere!

Auto on 2000. aasta D2 kerega S8, 4.2L

Probleem selles, et ühel hetkel, kui auto parklas seisma jätsin, ei läinud enam käima. Ketras mootorit ringi reipalt, aga pauku tegi ainult siis, kui oli 1-2 minutit seisnud, siis kohe alguses nagu hetkeks lubas ja kõik. Kütust oli näitude järgi paagis poole jagu.
Sai siis treileriga remonti veetud, seal veakoode uuritud ja ei midagi tarka. Ise kahtlustasin kohe alguses kütusepumpa. Õlinäpud hakkasid ka siis lõpuks ka seda kontrollima. Leidsid, et nagu ei löögi. Siis näppimise peale hakkas nagu mingil hetkel ikka pumpama ka. Arvasid siis, et see ikka tuksis ja vahetasid välja. Peale vahetamist läks auto käima ja sõidutati töökojast välja.. natuke käis ja jäi seisma.
Siis nad uurisid kusagilt välja, et probleem võib olla kütusepaagi sees. Seal pidavat olema mingi torustiku süsteem ja kui kütuse tase on mingist piirist alla, siis on seal sees midagi ummistunud ja kütus ei voola nii nagu vaja. Oma teooria kinnitusesks valasid nad 15 liitrit bensiini paaki ja peale seda läks auto käima. Nüüd siis ongi väidetavalt olukord, kus ei tohiks kütuse hulka alla poole paagi lasta, siis ei saa mootor enam paagist kütust kätte.
Nüüd on kaalumisel paar varianti:
1) tankida autot nii, et kogus paagis ei läheks alla poole paagi
2) soetada lisakanister kütusega, et saaks vajadusel juurde tankida
3) vahetada välja kütusepaak (kas keegi pakub?)
4) puhastada / remontida olemasolevat paaki (praegused remondimehed pidasid seda kolekeeruliseks, puhastamisest arvasid, et äkki leotab sealt midagi mittevajalikku lahti)

Minu küsimus siis ongi, et kas kellegil on mingit sellist kogemust ja/või teadmist selle kütusepaagi sisu ja probleemi kohta?
oskab keegi midagi soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 03.03.10 14:18 Tsiteeri


Kontakteeru selle kasutajaga temal on old mure selle paagiga ja ka lahenduse saand.
Minu omal oli ka mure selllega ja ma vahetasin paagi välja!

Rene


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.10 14:21 Tsiteeri


Paagis endas ilmselt viga, nüüdseks on oskused sellised, et saab asja korda.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 03.03.10 16:29 Tsiteeri


Paaki suure tõenäosusega vahetama ei pea. Kui remondis pumpa näpiti, kas vahetati teise vastu? Minu autol läks ka mõnda aega, et õige pump õigesse asendisse paaki tagasi saada. Kahe paagi poole vahel on seal torustik, mis pumbast endast lähtuva vaakumiga mõlemas pooles taseme paigas hoiab. Kui seal torude kinnikeeramisel mitte liiga tähelepanelik olla või suisa sobimatut pumpa (ilma vajaliku vaakumi otsata) sobitada, siis ei saagi asja käima.
Aga arstitav asi, esindusest sageli pakutav paagivahetus on siiski äärmine ja tarbetult kallis abinõu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akker
huviline



Registreerunud 19.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8

postitati 04.03.10 13:49 Tsiteeri


Pump vahetati ära jah ja praegu sõidan selle uue pumbaga ringi, aga ega mina täpselt ei tea, mis sinna pandi... Kui aga kütust üle poole paagitäie on, et kas siis voolab see ilma selle õige (vaakum-) pumba abita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 04.03.10 13:56 Tsiteeri


Paak on iseenesest kahest poolest koos, mis omavahel siis ainult ülaltpoolt ühenduses on. Kogu pumbamajandus on paremas pooles, kui erinevate poolte tasemete ühtlustamist ei toimu, siis jääbki pump "kuivale". Kas poole paagi pealt või mõne muu seisuga, on individuaalne. Mul on kõige suurem "saavutus" pealt 10 liitri kaupa sõita, peale seda suri välja. Uuesti kanistrist peale ja edasi... Väga tüütu.
Aga see häda ei ole väga kallis arstida, ülemäära keeruline ka mitte. On juhtunud, et varuosade kauplused soovitavad "ehku" peale ka sobimatuid pumpasid, kuid kui kogu süsteem õigetest komponentidest korralikult kokku laduda, siis käib jälle. Paaki ennast pole vaja ei maha võtta ega vahetada, kõik mis seal sees, saab paagist kätte ja pärast tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akker
huviline



Registreerunud 19.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8

postitati 14.03.10 15:44 Tsiteeri


Korda sai. Vähemalt sain paagi pea-aegu tühjaks sõita ja seisma autoei jäänud.
Thnx abi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.3% - SQL: 77.7%]