Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 23.01.11 13:34
|
|
|
Automaat kast esimesel käigul kinni.-Korras
Tere Tere
Tegemist a8 2.8 128kw d2 kerel mudeliga.
Sai masin võetud enda ligi kasti rikkega.
Vahetasin siis tal kasti ära, kõik nagu toimiks kuid kast esimesel käigul kinni, kui D peal sõitma hakata.
Kelladeplokis näitab ilusti, et D (drive asendis kang) ning vac-comiga samamoodi, et drive peal.
kõik asendid kontrollitud ja multi switch on reguleeritud ilusti.
kuigi samas kohalt minek ja kõik on vägagi jõuline, ei libise ega midagi.
Käigukasti õli samuti normaalses vahemikus.
PS: Kui keegi aru ei saanud siis kui tõmmata Drive peale siis ei vaheta esimesest edasi käike.
P/R/N jne jne töötavad ise eraldi vägagi hästi, tagurdab, ja puha
: )
isegi kui tõmban käigukangi 1-2-3 asendisse siis ikka ta ei soovi käiku vahetada.
kasti aju ega mootori aju ühtegi veakoodi samuti ei anna.
pistikud sai puhastatud aga ei paranenud kahjuks midagi.
Tervitades.
Silver
Edit: tegemist 4hp18 CMK käigukastiga.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 23.01.11 13:59
|
|
|
Imelik, et ajus veateateid pole. Miks kast kiiruse kasvades ja ka kasti sisendpöörete kasvades käiku ei vaheta. Aju ei anna hüdroplokile infot, et
peaks vahetama. Miks ei anna, see on küsimus.
Hullemal juhul on tegu kokkukangevusega, kus vigasid ei salvestata ning tuleb tõesti oma mõistusega analüüsida, miks midagi on nii nagu ta on. Kiiruse
signaale näed kui sõidad koos arvutiga või siis kliima pealt?
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 23.01.11 15:26
|
|
|
arvutiga vaadates abs näeb kõiki 4 ratta kiirust, kliima pealt kontrollides näeb kliima ka kiirust, kasti alt vaadata siis see näeb samuti kiirust,
sama ka instrumentsi alt vaadata, näeb kiirust..
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 23.01.11 15:47
|
|
|
Väga huupi pakutud, kuid KK aju vahetus. Vahetada loomulikult lihtne. Iseasi kas kusagilt võtta oleks. Aga imelikukts teeb asja tõesti see, et nii
suure vea puhul ühtegi viga pole. Mootori osas samuti pole vigasid?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.01.11 16:20
|
|
|
Niipalju kui Silveriga sai sel teemal suheldud, siis üle on kontrollitud G38(gearbox speed sender) ning selle ühendus ajust kuni andurini, samuti G22
toimib ning rattad õhus näeb spido pealt kiirust. Üle pole kontrollinud kasti aju ja ABSi aju vahelist ühendust.
Need sümptomid iseenesest meenutavad sama mis mul oli, kui ABSi kaitsme välja tõmbasin: turbiin lukku ei läinud, kast häiresse ei läinud ja aeglasel
liigutamisel toimis igati korralikult (edasi ja tagasi sai manööverdada küll), kuid üle esimese käigu ei lülitanud.
Huvitav mis masina kasti ajud asenduseks sobiks, juhtmestiku skeemi järgi on vähemalt neliveolise ajul teistsugused ühendused kui esiveolise omal.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 23.01.11 16:52
|
|
|
Sellepärast ongi teised kuna nelikveolisel ei ole seda g38 andurit, vähemalt minuomal ei olnud ja sai pandud esiveolise otsakaan koos selle anduriga.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 23.01.11 18:40
|
|
|
nii, sain 1 veakoodi
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 4D0 927 156 F
Component and/or Version: AG4 GETRIEBE 01K D04
Software Coding: PMC 0
Work Shop Code: 0260002372
1 Fault Found:
00297 - Gearbox Speed Sensor (G38)
27-00 - Implausible Signal
Kas see siis tõepoolest takistab käikude vahetamist ?
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 23.01.11 18:53
|
|
|
Kiiruse signaal on väga oluline käiguvalikul.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 23.01.11 20:32
|
|
|
Nii okei.
Kontrollisin andurisse mineva pistiku ja vahepealsed juhtmed ära.
anduri enda signaal nagu natuke muutub kui ma käega ratast ringi ajan.
Ikkagi õhus ripub küsimus, kas turbiin ise ei või lolli mängida ja mitte sõber olla.. kui ta pauguga käike nüüd vahetab, nagu koguaeg oleks turbiin
lukus.
Vahetab käike ka ainult kõrgetel pööretel ning pauguga ja siis ei libise käigud.. nagu manuaalkastiga sõidaks.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.01.11 20:36
|
|
|
Aju vigastuse puhul käitub täpselt nii.
Samas, diagnostikat saad teha...
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 23.01.11 22:29
|
|
|
ühesõnaga kasti aju tarvis ?
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 00:43
|
|
|
Imelik on see, et käike vahetab pauguga, nii üles kui alla, täpselt nagu ei lase kasti turbiinist lahti.
Vag com pillub inplausible signal koodi.
Kui ratast liigutada siis andur nagu ei muudakski takistust, väga vähe.
Kui andur ise 970-980 oomi siis kui ratast liigutada siis muutuks nagu korra peaaegu 1k ohm peale ära..
Samas kui andur välja võtta ja mingi poldiga temast mööda minna siis muudab oma takistust palju rohkem kohe ..
Hetkel nagu tunne, et 4hp18 CMN ja CMK esidiffrid on erinevad..
Kuna CMN diffril seda pesa ka ei olnud korpuse küljes kuhu saaks andurit keerata ..
ühesõnaga homme vahetab ära nii turbiini, esidiffri CMK oma ja uuesti õli + filtri.
PS: Pole tarvis loengut pidama hakata kastiõli vahetuse kohta, olen sellega kursis kuidas käituda.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 24.01.11 05:10
|
|
|
Igal juhul jõudu. Ja mida rohkem sinna külge originaaldetaile saab seda kindlam on viga otsida.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.01.11 05:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
ühesõnaga homme vahetab ära nii turbiini, esidiffri CMK oma ja uuesti õli + filtri.
PS: Pole tarvks loengut pidama hakata kastiõli vahetuse kohta, olen sellega kursis kuidas käituda.
|
Ja ära siis unusta vundamendi kive tuua ja uut sauna ehitada...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
230Ott
huviline
Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Espace 4; Scenic II
|
postitati 24.01.11 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
PS: Kui keegi aru ei saanud siis kui tõmmata Drive peale siis ei vaheta esimesest edasi käike.
P/R/N jne jne töötavad ise eraldi vägagi hästi, tagurdab, ja puha
: )
isegi kui tõmban käigukangi 1-2-3 asendisse siis ikka ta ei soovi käiku vahetada.
kasti aju ega mootori aju ühtegi veakoodi samuti ei anna.
pistikud sai puhastatud aga ei paranenud kahjuks midagi.
Tervitades.
Silver
Edit: tegemist 4hp18 CMK käigukastiga. |
Kunagi oli sarnane probleem mehhaanilise juhtimisega käigukastiga. Selle põhjuseks oli kuvernööri hammaseatas, mis lõpetas töölepingu. Käigukast ei
saanud enam aru pöörlemiskiirustest ja ei vahetanud käike ülesse. Esimene ja tagumine käik olid olemas. Enne suuremat mehhaaniliste osade vahetust
kontrolli üle kas kiiruse signaal tekib ja kas see jõuab õigesse kohta.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 09:37
|
|
|
Aju klemmidesse number ja 2 ja 38 sinna tekib hästi väike sigaal, kuid nagu mainisin siis kui anduri eest läbi käia kruvikaga siis on signaal nagu
palju loogilisem.
Ehk siit tekkis kahtlus, et diffrid erinevad, et CMN-i kastil on lihtsalt differ ja CMK-l on mingid kohad kust andur näeb mida lugeda, diffreid omal
lollipeaga ei võrrelnud samuti.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.01.11 09:40
|
|
|
Nelivedulise kast ju ei kasuta G38 signaali, eks pole tal diffri peal ka vastavat kontakti mida andur lugeda oskaks.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 10:40
|
|
|
Ja nii ongi, diffril pole samuti hammasvööd küljes, ning CMK kastil on ta olemas..
nagu zoig just msnis ütles.. MOTT..
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 15:47
|
|
|
Niisiis, differ ja asjad vahetatud.. Javest-ist sain kastiõli ja filtri samuti kätte..
Turbiini jäi hetkel vahetamata, kuna mõlemal kastil Zoig-i sõnul f11 turbiinid.
Keegi võiks mulle juba klubiliikme staatuse ära panna, rahad ja kõik on makstud, saaks auto teema ära teha.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.01.11 17:40
|
|
|
Ja oligi viga selles, et G38 ei saanud õiget signaali
Nüüd võin uhke olla, et mu esimene aimdus osutus õigeks
Et oleks raskem!
|
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 24.01.11 17:44
|
|
|
Loodan, et sai korda. Palju õnne! Mulle ka äkki niipalju kui Zoigt üle jääb. Ma ka inisesin kiiruse signaali kallal
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 24.01.11 18:41
|
|
|
Ütleme, et kui saun valmis kunagi saab olete kutsutud
Nüüd ootame kui klubiliikme staatus installitakse siis saab ka autost teema ja pikema jutu mis kastiga tehtud sai
Edit.. ja olengi
|
|
|