Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Automaat kast esimesel käigul kinni.-Korras (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2680)
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 23.01.11 13:34 Tsiteeri
Automaat kast esimesel käigul kinni.-Korras



Tere Tere

Tegemist a8 2.8 128kw d2 kerel mudeliga.
Sai masin võetud enda ligi kasti rikkega.
Vahetasin siis tal kasti ära, kõik nagu toimiks kuid kast esimesel käigul kinni, kui D peal sõitma hakata.
Kelladeplokis näitab ilusti, et D (drive asendis kang) ning vac-comiga samamoodi, et drive peal.
kõik asendid kontrollitud ja multi switch on reguleeritud ilusti.
kuigi samas kohalt minek ja kõik on vägagi jõuline, ei libise ega midagi.
Käigukasti õli samuti normaalses vahemikus.


PS: Kui keegi aru ei saanud siis kui tõmmata Drive peale siis ei vaheta esimesest edasi käike.
P/R/N jne jne töötavad ise eraldi vägagi hästi, tagurdab, ja puha
: )

isegi kui tõmban käigukangi 1-2-3 asendisse siis ikka ta ei soovi käiku vahetada.
kasti aju ega mootori aju ühtegi veakoodi samuti ei anna.
pistikud sai puhastatud aga ei paranenud kahjuks midagi.

Tervitades.
Silver

Edit: tegemist 4hp18 CMK käigukastiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 23.01.11 13:59 Tsiteeri


Imelik, et ajus veateateid pole. Miks kast kiiruse kasvades ja ka kasti sisendpöörete kasvades käiku ei vaheta. Aju ei anna hüdroplokile infot, et peaks vahetama. Miks ei anna, see on küsimus.
Hullemal juhul on tegu kokkukangevusega, kus vigasid ei salvestata ning tuleb tõesti oma mõistusega analüüsida, miks midagi on nii nagu ta on. Kiiruse signaale näed kui sõidad koos arvutiga või siis kliima pealt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 23.01.11 15:26 Tsiteeri


arvutiga vaadates abs näeb kõiki 4 ratta kiirust, kliima pealt kontrollides näeb kliima ka kiirust, kasti alt vaadata siis see näeb samuti kiirust, sama ka instrumentsi alt vaadata, näeb kiirust..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 23.01.11 15:47 Tsiteeri


Väga huupi pakutud, kuid KK aju vahetus. Vahetada loomulikult lihtne. Iseasi kas kusagilt võtta oleks. Aga imelikukts teeb asja tõesti see, et nii suure vea puhul ühtegi viga pole. Mootori osas samuti pole vigasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.01.11 16:20 Tsiteeri


Niipalju kui Silveriga sai sel teemal suheldud, siis üle on kontrollitud G38(gearbox speed sender) ning selle ühendus ajust kuni andurini, samuti G22 toimib ning rattad õhus näeb spido pealt kiirust. Üle pole kontrollinud kasti aju ja ABSi aju vahelist ühendust.
Need sümptomid iseenesest meenutavad sama mis mul oli, kui ABSi kaitsme välja tõmbasin: turbiin lukku ei läinud, kast häiresse ei läinud ja aeglasel liigutamisel toimis igati korralikult (edasi ja tagasi sai manööverdada küll), kuid üle esimese käigu ei lülitanud.

Huvitav mis masina kasti ajud asenduseks sobiks, juhtmestiku skeemi järgi on vähemalt neliveolise ajul teistsugused ühendused kui esiveolise omal.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 23.01.11 16:52 Tsiteeri


Sellepärast ongi teised kuna nelikveolisel ei ole seda g38 andurit, vähemalt minuomal ei olnud ja sai pandud esiveolise otsakaan koos selle anduriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 23.01.11 18:40 Tsiteeri


nii, sain 1 veakoodi


VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 4D0 927 156 F
Component and/or Version: AG4 GETRIEBE 01K D04
Software Coding: PMC 0
Work Shop Code: 0260002372
1 Fault Found:
00297 - Gearbox Speed Sensor (G38)
27-00 - Implausible Signal


Kas see siis tõepoolest takistab käikude vahetamist ?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 23.01.11 18:53 Tsiteeri


Kiiruse signaal on väga oluline käiguvalikul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 23.01.11 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
Kas see siis tõepoolest takistab käikude vahetamist ?:o
Ega ma niisama selle G38 kontrollimisega sulle pinda ei käinud;)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 23.01.11 20:32 Tsiteeri


Nii okei.
Kontrollisin andurisse mineva pistiku ja vahepealsed juhtmed ära.
anduri enda signaal nagu natuke muutub kui ma käega ratast ringi ajan.

Ikkagi õhus ripub küsimus, kas turbiin ise ei või lolli mängida ja mitte sõber olla.. kui ta pauguga käike nüüd vahetab, nagu koguaeg oleks turbiin lukus.
Vahetab käike ka ainult kõrgetel pööretel ning pauguga ja siis ei libise käigud.. nagu manuaalkastiga sõidaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.01.11 20:36 Tsiteeri


Aju vigastuse puhul käitub täpselt nii.
Samas, diagnostikat saad teha...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 23.01.11 22:29 Tsiteeri


ühesõnaga kasti aju tarvis ?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 24.01.11 00:43 Tsiteeri


Imelik on see, et käike vahetab pauguga, nii üles kui alla, täpselt nagu ei lase kasti turbiinist lahti.
Vag com pillub inplausible signal koodi.
Kui ratast liigutada siis andur nagu ei muudakski takistust, väga vähe.
Kui andur ise 970-980 oomi siis kui ratast liigutada siis muutuks nagu korra peaaegu 1k ohm peale ära..

Samas kui andur välja võtta ja mingi poldiga temast mööda minna siis muudab oma takistust palju rohkem kohe ..

Hetkel nagu tunne, et 4hp18 CMN ja CMK esidiffrid on erinevad..
Kuna CMN diffril seda pesa ka ei olnud korpuse küljes kuhu saaks andurit keerata ..

ühesõnaga homme vahetab ära nii turbiini, esidiffri CMK oma ja uuesti õli + filtri.
PS: Pole tarvis loengut pidama hakata kastiõli vahetuse kohta, olen sellega kursis kuidas käituda.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 24.01.11 05:10 Tsiteeri


Igal juhul jõudu. Ja mida rohkem sinna külge originaaldetaile saab seda kindlam on viga otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.01.11 05:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver

ühesõnaga homme vahetab ära nii turbiini, esidiffri CMK oma ja uuesti õli + filtri.
PS: Pole tarvks loengut pidama hakata kastiõli vahetuse kohta, olen sellega kursis kuidas käituda.
:)


Ja ära siis unusta vundamendi kive tuua ja uut sauna ehitada...:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 24.01.11 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver

PS: Kui keegi aru ei saanud siis kui tõmmata Drive peale siis ei vaheta esimesest edasi käike.
P/R/N jne jne töötavad ise eraldi vägagi hästi, tagurdab, ja puha
: )

isegi kui tõmban käigukangi 1-2-3 asendisse siis ikka ta ei soovi käiku vahetada.
kasti aju ega mootori aju ühtegi veakoodi samuti ei anna.
pistikud sai puhastatud aga ei paranenud kahjuks midagi.

Tervitades.
Silver

Edit: tegemist 4hp18 CMK käigukastiga.


Kunagi oli sarnane probleem mehhaanilise juhtimisega käigukastiga. Selle põhjuseks oli kuvernööri hammaseatas, mis lõpetas töölepingu. Käigukast ei saanud enam aru pöörlemiskiirustest ja ei vahetanud käike ülesse. Esimene ja tagumine käik olid olemas. Enne suuremat mehhaaniliste osade vahetust kontrolli üle kas kiiruse signaal tekib ja kas see jõuab õigesse kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 24.01.11 09:37 Tsiteeri


Aju klemmidesse number ja 2 ja 38 sinna tekib hästi väike sigaal, kuid nagu mainisin siis kui anduri eest läbi käia kruvikaga siis on signaal nagu palju loogilisem.

Ehk siit tekkis kahtlus, et diffrid erinevad, et CMN-i kastil on lihtsalt differ ja CMK-l on mingid kohad kust andur näeb mida lugeda, diffreid omal lollipeaga ei võrrelnud samuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 24.01.11 09:40 Tsiteeri


Nelivedulise kast ju ei kasuta G38 signaali, eks pole tal diffri peal ka vastavat kontakti mida andur lugeda oskaks.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 24.01.11 10:40 Tsiteeri


Ja nii ongi, diffril pole samuti hammasvööd küljes, ning CMK kastil on ta olemas..

nagu zoig just msnis ütles.. MOTT..:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 24.01.11 15:47 Tsiteeri


Niisiis, differ ja asjad vahetatud.. Javest-ist sain kastiõli ja filtri samuti kätte..
Turbiini jäi hetkel vahetamata, kuna mõlemal kastil Zoig-i sõnul f11 turbiinid.

Keegi võiks mulle juba klubiliikme staatuse ära panna, rahad ja kõik on makstud, saaks auto teema ära teha. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 24.01.11 17:40 Tsiteeri


Ja oligi viga selles, et G38 ei saanud õiget signaali :)

Nüüd võin uhke olla, et mu esimene aimdus osutus õigeks


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 24.01.11 17:44 Tsiteeri


Loodan, et sai korda. Palju õnne! Mulle ka äkki niipalju kui Zoigt üle jääb. Ma ka inisesin kiiruse signaali kallal :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 24.01.11 18:41 Tsiteeri


Ütleme, et kui saun valmis kunagi saab olete kutsutud:D

Nüüd ootame kui klubiliikme staatus installitakse siis saab ka autost teema ja pikema jutu mis kastiga tehtud sai;)

Edit.. ja olengi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]