riho136
huviline
Registreerunud 29.09.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 02.10.09 15:41
|
|
|
A8 Q 4,2 1994a.
Kuna olen oma uue autoga natuke tutvunud, siis leidsin ka järgmisi vigu, millele loodaks abistavaid vastuseid saada:
¤ Tundub et kütuse näidik viskab villast, poolpaaki kütet aga käima minnes ei läe pöördesse ja jääb ainult lötutama?
¤ Näidikuplokis ei näita enam mis käik see on?
¤ Kui näidiku plokk näitab käike, siis vahepeal viskab villast, et kuigi on parking, näitab tabloo, et on hoopis "R" , ja kui näidik näitab "D"
siis käik tglt on "N", siis ei saa käima, ja jama kui palju? Ps. Eelmine omanik väitis, et kast on vahetataud!
¤ Kast teeb jõnksu esimeselt teisele vahetades?
¤ Rooli latt Jookseb. Ok vahetan ära, tahaks ise seda teha kuna olen olnud lukksepp, aga kas kuskil on ka mõni juhend või joonis sellise asja kohta?
Sest äkki on seal kuskil mõni oma nipp, ja siis oleks ka lihtsam teha seda!
|
|
|
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000
|
postitati 02.10.09 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riho136
¤ Rooli latt Jookseb. Ok vahetan ära, tahaks ise seda teha kuna olen olnud lukksepp, aga kas kuskil on ka mõni juhend või joonis sellise asja kohta?
Sest äkki on seal kuskil mõni oma nipp, ja siis oleks ka lihtsam teha seda! |
Ehk on abi - link
|
|
|
repsu007
huviline
Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C7,B6q,B2q
|
postitati 02.10.09 17:45
|
|
|
Mul pakkuda rooli latt mudu kui huvitab
Raske jalaga.
|
|
|
|
riho136
huviline
Registreerunud 29.09.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 02.10.09 17:46
|
|
|
Huvitab küll, mis maksab???
Riho
58208180
|
|
|
Rene999
huviline
Registreerunud 04.06.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.8Q
|
postitati 03.10.09 16:27
|
|
|
¤ Tundub et kütuse näidik viskab villast, poolpaaki kütet aga käima minnes ei läe pöördesse ja jääb ainult lötutama?
Siin aitab paagi vahetus, kuna ei saa lihtsalt kütust kätte. See on tüüpiline A8 häda. Nimelt paagis on kaks pumpa. See pump, mis teisele bensiini
ette annab on otsad andnud.
Võite mind parandada aga on olnud mõned samalaadsed juhtumid.
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 03.10.09 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rene999
¤ Tundub et kütuse näidik viskab villast, poolpaaki kütet aga käima minnes ei läe pöördesse ja jääb ainult lötutama?
Siin aitab paagi vahetus, kuna ei saa lihtsalt kütust kätte. See on tüüpiline A8 häda. Nimelt paagis on kaks pumpa. See pump, mis teisele bensiini
ette annab on otsad andnud.
Võite mind parandada aga on olnud mõned samalaadsed juhtumid. |
Sellel on paagis aint 1 pump minu teada.
QUATTRO.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.09 17:22
|
|
|
Sinu teada on jah, et üks pump mis lööb mootorisse kütet aga on olemas veel ühed süsteemid mida Sa ei tea sest neid eraldi ei saa ning samuti
vahetatakse koos paagiga ja ilmselt seal see viga ongi.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.10.09 19:04
|
|
|
St. midagi elektrilist selles paagis rohkem pole peale põhipumba, tsirkuleerimine toimub juba olemasoleva pumba poolt tekitatud "vaakumiga".
Tavaline laks on see, et paagis olev tsirkulatsioonitorustik on lihtsalt samamoodi väsinud ja ei täida enam oma kohust teisest paagipoolusest
põhipaaki kütust "ette tõmmata" ja sinna need a8'd surevadki. Teine tore põhjus on pumba korpuse kõikvõimalikud rõngastihendid ja kokku ladumise
tehnika puudulikkus. Kui tsirkulatsioon isegi toimib, siis piisab sellest, kui pumba korpus laseb "kogutud" kütuse alla tagasi valguda (st.
tihendite vahelt läbi) ja ei teki enam tsirkuleerimist, mis teisest paagipoolest kütust uuesti pumbale ette liigutama asuks. Kui tihenditega saab veel
miskit ette võtta ja asi korralikult kokku laduda ja tööle, siis seda tsirkulatsioonitorustikku pole küll kuskilt võtta ja sellepärast paagivahetusega
seda probleemi lahendataksegi .
Kui tahad kontrollida, kas sul on probleem tsirkulatsioonis või pumba korpuse ja nende pisikeste lollakate torukeste tihendites, siis ainus võimalus
on teha üks pikem ots ja alustada näiteks poole paagiga. Kindlasti võta mingi 5L kanku kütusega autosse . Kui auto laseb paagi tühjaks sõita siis piisab ümartihendite vahetusest. Kui aga asi hakkab ikkagi seier 1/4 peal
järjest sõidus olles lollakaid panema, siis pole mõtet enam üldse üritadagi. Nüüd kui sa oled paagi sõitnud järjest ära punaseni välja, jätad pikemaks
seisma ja uuesti käivitades teeb masin ainult mõne köhatuse ja sureb välja ja käivitamine on unistus, siis oled õnnega koos, kuna korpus valgus
lihtsalt kütusest tühjaks ja pump ei saa enam midagi kätte ja sinu tsirkulatsioonivärk toimib ning paagi vahetuse peale pole vaja mõelda ainult
tihendid vaja leida, vahetada ja korralikult kokku tagasi laduda . Kokku
pannes pole mõtet loota, et asi ise korralikult õigesse kohta läks, vajalikeks töövahenditeks on lambid, peeglid ja vasakust tasemeandurist teise
paagi poolusesse piiludes kokku ladumine . Jube kepp töö ja günekoloogi
tunne tuleb kogu aeg peale!!!
Ja et keegi jälle mind teoreetikuks ei peaks, siis visuaalset materjali "karu
kõhust".
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 27.10.09 07:22
|
|
|
Mina kahjuks seda visuaalset materjali ei näe. Endal samalaadne mure, huvitav oleks oma silmaga ka ära näha.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 27.10.09 09:06
|
|
|
Täitsa toimib see link.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 03.11.09 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Mina kahjuks seda visuaalset materjali ei näe. Endal samalaadne mure, huvitav oleks oma silmaga ka ära näha. |
Ega ma täpselt nendest läbi olevatest vidinatest pilte ei teinud, sest eesmärk toimingul oli ikka asi korda saada, mitte pea paagis fotosessiooni
korraldada . Kui kogu asi lahti, siis mõistad, mida ma kirjeldasin, aga
tihendite leidmisel oli abiks minule automaailm ja seal kauem töötanud kodanik, kellel tootevalik paremini silme ees oli ja suutis alternatiive välja
pakkuda. Originaale pole mõtet otsida, sest neid saad osta küll, aga paak antakse kah kaasa . |
Et siis sinu-endisel-minu-praegusel on ikkagist see peenikeste torude majandus seal mäda ? ..Mõtlesin et kisun nüüd paagi maha millalgi, 60 liitriga just kaugele ei jõua. Kui paak maas, kas siis on lootust
asi toimima saada? (st torude vahetus või mis iganes seal teha vaja on, pole veel süvenenud asjasse).
"Uue" paagi ostmisega on ka see asi, et esindusest nagu ei raatsi ja kasutatud võib samasugune olla, et kas millegi järgi saab kindlaks teha milline
paak on ok ja milline mitte?
Edit: Tegelt on veel 1 variant. Aretada mingi uus ja töökindlam süsteem sinna või mõelda välja moodus, kuidas paagi madalaimad punktid ära ühendada.
Mul paar ideed on kuidas asi viisakalt ja esteetiliselt lahendada... Mis sellest arvavad mehed, kes sama asjaga jamanud?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.11.09 15:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
...või mõelda välja moodus, kuidas paagi madalaimad punktid ära ühendada. Mul paar ideed on kuidas asi viisakalt ja esteetiliselt lahendada... Mis
sellest arvavad mehed, kes sama asjaga jamanud? |
Ma olen ausalt öelda sama mõelnud. Mitmetel tagaveolistel, millel kardaan paagi pooleks jaotab, on paagipoolte allosas stutserid ja neid ühendav toru või voolik.
Saaks selle jonniva ejektorsüsteemi sealt nahhui visata.
Kas tal on tasemeandur selles pooles, kus pole pumpa?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 03.11.09 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Et siis sinu-endisel-minu-praegusel on ikkagist see peenikeste torude majandus seal mäda ? |
Jah see asi jäi veiderdama ja töötas kaootiliselt, rõngastihendid ja pump said vahetatud ja ka see tsirkulatsioonijura töötas kui järjest sõita, aga
juba kehvemalt kui vaja . Kõige kehvemal juhul julgesin mina sõita nii kaua,
et ~70L läks paaki. Ilma korpuse rõngastihendite vahetuseta sain ise sõita ~40 liitriga, ehk siis kui seier oli nõks üle poole paagi jäi auto seisma
.
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Edit: Tegelt on veel 1 variant. Aretada mingi uus ja töökindlam süsteem sinna või mõelda välja moodus, kuidas paagi madalaimad punktid ära ühendada.
Mul paar ideed on kuidas asi viisakalt ja esteetiliselt lahendada... Mis sellest arvavad mehed, kes sama asjaga jamanud? |
Mul käis kah igasugu toredaid insenerimõtteid peast läbi, aga mingi hea lahenduseni ma ei jõudnud, kuna see oleks eeldanud paagist kogu krempli välja
saamist . Mind ennast hakkas lihtsalt see mõte kummitama, kas pump oleks
võimeline tõmbama teisest paagi poolest endale kütust ette kui oleks pumba ümber olevale "kojale" küljele augu puurinud ja sellele "stuts"
voolikuotsaga ja siis vooliku teise paagipooluse põhjani vedanud. Minu kartus oligi see, et sel neetud pumbal puudub vaakum kui selline ja see töötab
ainult siis kui vedelik on otseselt pumbas sees samas oleks see olnud ehk piisav, et tekitada nö. vaba voolavus kõrgemalt tasemelt madalamale.
Variant on muidugi mingi robustsem ja pisike elektriline pump panna teisest paagipoolest asja "ette uhama", mis "kuiva ilma ei karda" . Umbes midagi sellist.
Üks mõte, mis veel mõlkus, aga olin juba paagi kokku lappinud. Kui vaatad seda pilti, siis kas oleks olnud mingi muu võimalus seda tsirkulatsiooni minevat toru "ära kasutada".
To Black: tasemeandur on jah vasakul paagipooluses.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 23.11.09 08:37
|
|
|
Tere, olen samuti A8 bensiini taseme näitamisega hädas. Olen samuti maad kuulanud ning variandid mis minu suksut kummitada võivad on samuti otsast
otsani.
Minu suksu jääb seisma kui kompuuter näitab 120km kanti ning analoognäidik ühe pika kriipsu võrra alla poole. Auto isegi päris seisma ei jäänud vaid
vaiksetel tuuridel sain bensiinijaama.
Alguses kui auto soetasin proovisin sellist trikki. Võtsin vasakult poolt selle taseme anduri välja ning panin pakiruumi põrandale, nii et juhtmed
küljes. Liigutasin siis seda erinevates asendites ning minu arust ei reageerinud analoog näidik mitte halligi. Samas paagis olles ta mingi loogikaga
siiski näitab mis minu arust viitab samuti sellele et kas pump ei ole korralikult pesas või siis mingil muul põhjusel ei saa vasakult kütet kätte.
Muide kuidas tankimisel see küte sinna vasakule saab?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.11.09 08:58
|
|
|
Paak on siiski üks (anum):
|
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 23.11.09 10:38
|
|
|
Nagu ma aru saan istub bensiinipump sinna jämeda noolega märgitud auku. Olen näinud ka pilte kus on väljas see voolikute ühendus plastmass detail.
Pildil siis detail kuhu voolikud külge jooksevad. Kas seda detaili on ka võimalik välje võtta. Tegelikult tahan küsida seda, et kas ma saan kogu seda
voolikute süsteemi sealt välja ja tagasi?
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 23.11.09 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margusja
Nagu ma aru saan istub bensiinipump sinna jämeda noolega märgitud auku. Olen näinud ka pilte kus on väljas see voolikute ühendus plastmass detail.
Pildil siis detail kuhu voolikud külge jooksevad. Kas seda detaili on ka võimalik välje võtta. Tegelikult tahan küsida seda, et kas ma saan kogu seda
voolikute süsteemi sealt välja ja tagasi? |
Saad küll. Minu autol on see etapp läbi tehtud, pump ise on ka äärmiselt oluline komponent, mille vahetamisel tema välist kuju arvesse peab võtma.
Ilmtingimata tuleks silmas pidada, et pumbast väljuvate torude arv kattuks originaalis etteantuga. Oma autoga sain ma pikka vatti, enne kui selgus, et
asenduspump ei ole sobiv. Kui tarvis, leian kusagilt mõne pildi ka...
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 23.11.09 13:54
|
|
|
Kindlasti igasugune pildimaterjal on oluline.
Miks ma ise sebin.
1. Natukene on ka oluline, et asi on huvitav.
2. Remondi koht kuhu ma esimesena selle murega pöördusin teatas et anna 3000.- me läheme ja ostame forssist uue taseme anduri. Kui ma oleks kindel, et
see on taseme andur siis oleks röömuga nõus. Samas lugedes teemasid on seal veel 3-4 olulist punkti mida peaks kontrollima. Seega ehk saan need
kontrollimised ise ära teha.
Terv. Margusja
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 29.11.09 17:40
|
|
|
Kasutaja rocket poolt postitatud pildid on päris head. Nagu ma aru saan siis pump ei ole kummaski paagipooluses madalaim punkt?
Kas äkki oleks võimalik saada ka numbritele seletused(vasted), huvitab just esineme pilt.
|
|
|
jaak
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6
|
postitati 13.01.10 12:42
|
|
|
Oli ka bensiini kättesaamisega jama - sain aind pool paaki sõita.
Vahetasin bensiinipumba koos oma kopsikuga, ilma paagisiseste voolikuteta ja selle juures oleva parempoolse tasemeanduri ära (enne vahetust näitas
diagnostika ka bensiini taseme anduri viga - fuel gauge sender). Nüüd saab sõita täispaagi ulatuses.
Kripeldama jäi mõte, et äkki oleks piisanud tasemeanduri vahetusest, aga eks kui aega saan, siis proovin ka vana andurit korraks tagasi panna ja
vaatan kas asi toimib. Hetkel anduri viga arvuti ei näita.
Pole ka veel välja nuputanud, kas ja kuidas paermpoolne tasemeandur peaks bensiinipumba tööd mõjutama.
Kui keegi teab kuidas täpselt asi toimib, võiks seletada - kohati tundub imelik, kes ütleb 3 kilo, kes 20 kilo remondi eest, ulme.
Kui tasemeandur oma toru seest lahti võtta, siis tundub kõige lihtsam reostaat olema - otsa vaadates võiks paarsada krooni maksta selle eest.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 13.02.10 08:48
|
|
|
Tere, vabandan väga, et ei ole siia oma probleemi lahendit kirjutanud. Juba pikemat aega on minu isendi näidiku probleemid korras.
Probleem oli mustust täis voolikutes ning ka vigaselt kompleteeritud bensiinipumba korpuses, st. see kest mille sees pump istub. Kui ei ole piisavalt
tihe ei teki korraliku tsirkulatsiooni.
Abiks oli Sõle tänava ülevaatuse punktis asuv remondimees. Kisuti kõik voolikud ja pump paagist välja. Puhastati nong komplekteeriti. Lisaks tinutati
üle veel ka anduri mingi juhe. Või lausa vahetati ära. Tulemusega väga rahul.
|
|
|
roosapanter
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8
|
postitati 21.09.10 21:51
|
|
|
Seoses pumba vahetusega tekkis paar küsimust. Minu autol ei ole selliseid asju nagu selle punase ringi sees on. Lihtsalt on poldi pea mida saab 13
võtmega keerata. Mis voolik see on seal ja kus ta asub siis minu autol? Autoks on 95a A8 4,2
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 22.09.10 07:34
|
|
|
See on originaal webastoga mudeli lisakütuse toru. Ilma webastota ongi seal ainult polt koos tihendiga.
|
|
|