Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 10.06.10 02:51
|
|
|
Audi A4 2,4 - 06/1999 - SilverLine
Soetatud siis märtsi lõpus Raadi autoturult KTM autopoest hinnaga 69 000.-. Algselt küsiti 89 500 aga suu on selleks pähe loodud et rääkida . Sai siis hinda alla kruvitud ja loovutatud sai 17" valukad. Auto on
tehniliselt tiptop korras, mis on ka kõige tähtsam kogu selle asja juures. Samas ei ole varustuse mõttes täiesti planguga, kliima ja puitdekoor on
täiesti olemas, samas midagi ülearust ka pole, ei tahtnudki mingit elektroonikat otsast otsani täis autot. TÜV läbis auto ilma pisimagi veata. Igaks
juhuks sai veel täiendava kontrolli mõttes masin viidud Haapsalus asuva Tradilo remonditöökotta kontrolli, kus samuti ei leitud midagi erilist, vaid
parempoolse ratta ülemine õõtshoova leevendil oli väike rike, igaks juhuks sai seegi asendatud uue vastu.
Praeguseks hetkeks olen sellega kuskil 3000 kilti maha kedranud ja ei nurise suurt millegi üle, kuulab kenasti sõna, sõit on ka mõnus ja mugav,
esituled lausa fantast, pimedas sõit pole probleem erinevalt E34 enne Audit Kütusekulu on ka igati vastuvõetav 2,4 mootorit arvestades, keskmine
8,2l/100, bemariga arvestasin keskmine 10l/100.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 10.06.10 03:35
|
|
|
Igati ilus ja sile auto. Kindlasti A4 kerega liigutab see 2.4 mootor autot ka normaalselt edasi. Ainuke asi, mis silma riivab on see käigukangi nupp.
Maitse asi muidugi, aga minu jaoks on ta umbes sama sobiv sinna, kui sea selga sadul
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 10.06.10 03:50
|
|
|
Jah, välimus on ok, ise tunnen vaid aknaäärsetest kroomliistudest puudust, see annaks välimust juurde. Minek on tõesti hea, möödasõit lausa lust,
üldse gaasi tallama ei pea, varbaotsaga veidi ja juba möödas. Aga jah, see metall käigukangi nupp on üks jama asi jah, ei sobi interjööriga eriti
kokku ja palavama suveilmaga läheb salong ikka saunaks ja see nupp on suht tuline, niiet käike on päris valus vahetada
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 11.06.10 13:09
|
|
|
Täna sai siis Fixus autopoodi külastatud ja ostetud autohoolduskomplekt. Sisaldas autovaha, autohampooni, klaasipuhastusvahendit,
salongipuhastusvahendit, poleerimislappi ja pesukäsna, maksis 280.-
Kuna ilm väljas nii porno on, et ei saa ega tahagi autoga jändama minna, siis ei oska efekti koha pealt veel midagi öelda. Eks siis annan teada, kui
järgi olen katsetanud, kas tasub osta või parem rohkem välja käia ja kvaliteetsemat kraami osta. Kui kellegil kogemusi on antud toodetega võiks sõna
sekka öelda.
Kui kedagi huvitab paneks kevadkataloogi lingi ka juurde, ehk hakkab midagi
head silma. Kliendikaardi saab kaasa kas 1000.- ostu puhul või 50 krooni eest.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 11.06.10 13:24
|
|
|
Nende originaalvelgede, mis "kõikidel" A4'del all, viga on minu arust see, et nad on cm või kaks liiga koopas. A4 on nendega kuidagi aher. Talvel
kõlbab veereda küll, aga muidu jääb ikka pukiks.
Eks raha jäi tasku ja ässamad veljed lihtsalt platsile
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 11.06.10 14:01
|
|
|
Facelift B5 on väga kena sellisena nagu ta on. Mingid kroomvõred, -liistud ja muu porno, mida ühes kõrvalteemas mainisid unusta jalamaid ära.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 11.06.10 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Nende originaalvelgede, mis "kõikidel" A4'del all, viga on minu arust see, et nad on cm või kaks liiga koopas. A4 on nendega kuidagi aher. Talvel
kõlbab veereda küll, aga muidu jääb ikka pukiks.
Eks raha jäi tasku ja ässamad veljed lihtsalt platsile
|
Vaatasin jah et kergelt koopas, võiks vähe laiemad olla või väike flants kuluks ära. Mis seda raha puudutab on tegelt nii, et kui poleks velgedest
loobund oleks jah raha tasku jäänd, sest auto oli liiga kallis oleks ostmata jäänd
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 16.06.10 21:17
|
|
|
Seest päris kena ja soliidne, osad A4d mis auto24s on need on seest ikka nii igavad, et annab olla! Velg oleks muidugi kaasa andnud, aga egas too midagi ei mõjuta kah autol. Kuidas see fixuse pesukomplekt siis on?
On mõtet osta ?
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 16.06.10 21:29
|
|
|
Seest on jah ilus, puit annab ikka hoopis teise näo kui mingi tavaline plastliist. Nahkpolster on vaid puudu oleks ideaalne.
Salongipuhastaja oli päris asjalik, võttis läikima küll, ampoon oli ka hea aga liiga palju panin seda vette, kaks korki oleks hea, kolm on palju. Aga
seda vaha andis nühkida niiet seda nägu . Läikima võtab küll. Ainus mida
veel proovind pole on Class Cleaner, ma pesen klaase tavalise klaasipesu vahendiga. Niiet kärab küll see komplekt, ainus asi mis mul pesemist segas
oli see et vesi on Läänemaal liigselt lubjane ja kuivatada tuleb hoolega, muidu jätab viirud ja veeplekid peale. Niiet kõlbab osta küll, teeb viisaka
töö, aga komplektist on puudu pigileotusvahend.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 20.07.10 21:33
|
|
|
Sai siis täna sõbramees Kristjaniga niiasama autosid pestud ja limpsitud, oli siuke vaikne meestepäev. raudruunad puhtaks ja koos perepilti tegema,
Kristjanil ka A4 B5.
Napilt kaks-kolm tundi hiljem ja tulemus oli selline:
Kiirust oli kõige rohkem 25, päike pimestas ja ei näinud kui järsk kurv on. Viga sai kapott, stange ja radikas lasi mahlad välja, kõik muu jäi õnneks
terveks. Siit ka postituse sisu, kui kellegil on pakkuda hea hinnaga vajaminevaid detaile või on nõus auto normaalse hinna eest ära ostma, siis
helistada numbril 55 524 162. Ühtlasi võib ka aidata koostada eelarvet mis remondiks võib kuluda. Igasuguse abi eest on auto omanik väga tänulik.
Tegemist on 1996 aasta autoga, 1,6 mootor ja manuaalkast. 800 kilti enne õnnetust sai just rihmad rullid veepump ja tosool vahetatud.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 30.10.10 00:29
|
|
|
Avastasin just, et pole hea jupp aega siia miskit kirjutanud. Auto liigub kenasti, mingeid muresid eriti pole olnud, läbisõit on odomeetri andmetel
nüüdseks küündinud vist 180 000 peale kuskil. Apsudest niipalju, et üks värdjas kõrge äärekivi otsustas stange põlle endaga kaasa võtta kui parkides
lohakas olin ja äärekivi peale lasin. Maha tagurdades auto ronis kenasti pealt maha aga põlle otsustas kivile jätta. Hea, et sõbramees kohe ligi oli,
kes tagasi aitas taguda, üksi keeldus eelpool nimetatud plastmassist isend oma õigesse asukohta tagasi minemast . Õnneks põll ise jäi terveks, aga logarite juures on näha kerged
murdumisejäljed. Kuid, kes vaadata ei oska ei märkagi. Nädal tagasi sai auto varustatud uute talvekapjadega. Ei viitsind suuremat libedat oodata kui
keegi enam sõita ei oska ja plekid kerged kolisema. Ja sedapuhku boksipeatuse taktikaga väga mööda ei pannudki, paar päeva hiljem oli kena 5 cm
värsket lumepa**a juba maas ja teed suht libedad. Alla läksid siis uhiuued Kelly Winter Ice talvekad. Esmamulje oli hea, auto läks tsipa
konkreetsemaks, aga nüüd on tunne et pole just parimad rehvid, undavad kohutavalt sileda asfaldi peal, ehk äkki saab autosse vaikuse majja kui lumi
ükskord maha tuleb ja talvekas oma algupärast eesmärki täitma peaks hakkama. Lähipäevil millalgi, kui aega rohkem (mida hästi ei usu) peaks auto
korraks tõstuki peale saatma, ühed tagasilla puksid ootavad vahetamist, mis suvi läbi on kolisend, aga kuna kevadel remondis öeldi, et sõitmist ei
sega ja midagi rohkem sillas ei lõhu, siis polnd ka kiiret ja nii seda on muudkui edasi ja edasi lükatud. Ühtlasi ka väike kontroll esisillale, miski
asi teeb vasakus nurgas häält. Ise arvan (pigem loodan) et amort on otsakorral, kui niisama kohapeal autot kiigutada, siis kriuksub, august läbi
sõites käib kerge imelik helin, mitte kolin aga justkui amordi kolb taoks koguaeg põhja. Plaanis siis väheke tahkem amort panna, sest hetkel autol
vastikult pehme vedru, sita tee peal, mida minu marsruudile ikka parasjagu jääb eriti ei kipu kiiremini sõitma, loksutab ikka korralikult läbi niiet
paha hakkab. Siis oleks vaja ka niisama auto talveks ette valmistada, õlile pilk peale visata, ehk peaks vahetama (väideti küll et kui saksast eesti
tuli et siin vahetati õli aga kindel ei saa selles olla) ja kliimaautomaatikale ka kerge pilk peale, ehk oleks vaja täita gaasiga vms .
Ahjaa, üks debiilik suutis kõrvalistuja uksele pika kriipsu puidkruviga tõmmata! Katsetas kas tema pakutav velg sobib mu autole alla, andsin lauajupi
tungrauale alla, aga kruvi lauaotsa sees, mees tagasikätt haaras lauda ja kriipis masina ära. Peksa siukse pulli peale päris ei andnud aga korralikult
sai peale käratatud küll, et vaadaku ka mida teeb! Eks kevadel võtan mingi poleerpastaga asja ette, ehk saab kraapsu välja, siit sealt vaja veel üle
käia, katusel üks kummaliselt pikk ja suhtkoht sügav kriim, mis tahaks veidi tegemist.
Panen mõned pildid ka juurde. Kuna ilmad juba piisavalt pornod ja külmad, ei viitsi märja t-särgi võistlust enam õues korraldada ja kastevoolikuga
autot loputada, siis masin pole piltidel just kõige puhtam :
|
|
|
McParts
huviline
Registreerunud 24.09.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.8 V6
|
postitati 01.11.10 00:01
|
|
|
Ilus A4, korralik kah
Muidu kuidas need talverehvid on?
Ise just vaatasin neid samu rehve, et aeg vaikselt niikaugel, et võiks varsti alla panna.
Tuled on ikka xenonid?
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 01.11.10 00:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: McParts
Ilus A4, korralik kah
Muidu kuidas need talverehvid on?
Ise just vaatasin neid samu rehve, et aeg vaikselt niikaugel, et võiks varsti alla panna. |
Tänud! ise ka suht rahul masinaga! Põhimõtteliselt GoodYeari tütarfirma,
mille pärast sai ka ostetud, Rooli võimu saade väitis olevat parima hinna ja kvaliteedi suhe. Nohh üldiselt ei oska veel öelda, ootame mõne libeda
ära, eks näis kuidas peab, aga pindamata sileda asfaldi peal uluvalt kohutavalt, aga see vist iga talverehvi puhul nii.
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 01.11.10 10:16
|
|
|
Veidi vale mõõt sai. Originaal peaks olema 195/65/15
Siin saad võrrelda kui suured (või väikesed) erinevused tulevad kahe rehvi vahel
>Search Tires Tire 1 - 195/65R15
>Search Tires Tire 2 - 195/60R15
Overall Diameter: - -
Overall Diameter: 634.49 mm
Overall Diameter: 614.93 mm
Sidewall Height: - -
Sidewall Height: 126.74 mm
Sidewall Height: 116.84 mm
Radius: - -
Radius: 317.24 mm
Radius: 307.34 mm
Circumference: - -
Circumference: 1993.1 mm
Circumference: 1931.6 mm
Revs per Mile: - -
Revs per Mile: 832.6
Revs per Mile: 859.1
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.11.10 10:25
|
|
|
Sel avariilisel autol on kindlasti rohkem asju katki, kui loetletud oli!! Lisaks kõigele nähtavalt katkisele saavad oma paugu ka mootori ja käigukasti
padjad ja kandurid, mis peale seda üsna kiirelt lagunevad!
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 01.11.10 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Sel avariilisel autol on kindlasti rohkem asju katki, kui loetletud oli!! Lisaks kõigele nähtavalt katkisele saavad oma paugu ka mootori ja käigukasti
padjad ja kandurid, mis peale seda üsna kiirelt lagunevad! |
Tegelikult oli jah pisut rohkem asju sassis, käigukasti käpad lükkas kõveraks ja mootor oli tsipa paigast nihkunud. Ei tea kas see ka kuidagi avariiga
seotud aga hiljaaegu andis genekas otsad, vb tegi see pauk ka kuidagi liiga.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 01.11.10 11:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Veidi vale mõõt sai. Originaal peaks olema 195/65/15
Siin saad võrrelda kui suured (või väikesed) erinevused tulevad kahe rehvi vahel
>Search Tires Tire 1 - 195/65R15
>Search Tires Tire 2 - 195/60R15
Overall Diameter: - -
Overall Diameter: 634.49 mm
Overall Diameter: 614.93 mm
Sidewall Height: - -
Sidewall Height: 126.74 mm
Sidewall Height: 116.84 mm
Radius: - -
Radius: 317.24 mm
Radius: 307.34 mm
Circumference: - -
Circumference: 1993.1 mm
Circumference: 1931.6 mm
Revs per Mile: - -
Revs per Mile: 832.6
Revs per Mile: 859.1 |
SEda öeldi mulle ka neid rehve ostes, et tehasemõõdust on nad madalama profiiliga, 100 km/h peal on spidoka eksimus 2 km/ h. Aga sobivama mõõduga rehv
oli paraku nats kallim, ei raatsind nii suurt investeeringut teha et osta 1500 eeki Goodyear Ultra grip. Mis teha, raha paneb kõik asjad paika.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 16.11.10 17:54
|
|
|
Nüüd on siis lõpuks jõudnud kätte aeg, kui auto juba miskit remonti ootab. Viimased poolteist paaki on kütusekulu keskmine ca 10 liitrit, enne oli 8.
Imelikul kombel ei lähe ka mootor enam nii hästi soojaks kui varem, pikalt püsib 75 kraadi juures, alles pika sõitmise peale jõuab veidi alla 90
kraadi. Ise panustan, et termostaat on läbi, ja ilmselt sellest ka suurem küttekulu. Kui mu arvamus väga mööda on siis palun lahkesti krijutage milles
viga võiks olla.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 16.11.10 18:14
|
|
|
Hommikukülmad ei ole mõjutanud kütusekulu? Kuigi praegu viimasel ajal pole eriti hommikul madalaid kraade näidanud.
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 16.11.10 18:18
|
|
|
Temperatuuri porbleemil on tavaliselt kolm varianti: termostaat, veepump või temperatuuri andur. Minu Audil ei tahtnud 90C juures püsida, vahetasin
termostaadi ja ei midagi. Temperatuuri anduri vahetusega sai kõik korda (kolme minuti töö ilma tööriistateta). Temp. andur põhjustab ka suuremat
kütusekulu.
Edu remontimisel
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 16.11.10 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Hommikukülmad ei ole mõjutanud kütusekulu? Kuigi praegu viimasel ajal pole eriti hommikul madalaid kraade näidanud. |
Siinlandis pole hommikuti miinuseid olnd, koguaeg paar kraadi üle plussi olnd ja mul siuke komme, et lasen mootori soojaks enne kui sõitma hakkan.
Alguses on kõrgemad pöörded ja teatud temp. juures käib üks plõks ja pöörded langevad u 800 peale.
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 16.11.10 20:27
|
|
|
Eks tegelikult on nii, et juba paari plusskraadi juures on õli paksem kui pluss 15-ne juures. Ja see hommikune mootori tuksumine tõstab ka kütusekulu.
Kui tahad kütust kokku hoida, hakka kohe peale käivitamist sõitma - sõites soojeneb mootor kiiremini. Kui oluline on sooja autosse istumine siis lase
tuksuda.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 16.11.10 20:45
|
|
|
Mingi 20-30 sekundit võiks ikka ennem koha peal töötada. See pöörete 800'le langemine, mida iga kord ootad, toimub alles mitme minuti pärast.
Ma arvan ka siiski, et see on temperatuuri muutusega seotud, see mõni üksik liiter pole nii suur tõus, et midagi peaks tehniliselt viga kohe olema.
Huvi pärast võid lasta ju veakoode vaadata, äkki on mingi lambda viga vms.
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 16.11.10 20:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Mingi 20-30 sekundit võiks ikka ennem koha peal töötada. See pöörete 800'le langemine, mida iga kord ootad, toimub alles mitme minuti pärast.
Ma arvan ka siiski, et see on temperatuuri muutusega seotud, see mõni üksik liiter pole nii suur tõus, et midagi peaks tehniliselt viga kohe olema.
Huvi pärast võid lasta ju veakoode vaadata, äkki on mingi lambda viga vms. |
Sedasi mootorit olen ma soojendanud auto soetamisest saati, küttekulu pole see ennem mõjutanud. Muide see paar minutit mis auto soojeneb kulub täpselt
ära, et enne sõitu üks suits teha, autos ma ei suitseta . Aga siiski peaks
20 km ühtlase sõidu peale saavutama mootor 90c töötemp, mul jäi see ligemale 70 tuuri. Ilmad on mitu nädalat sellised olnd ja märksa külmema ilmaga
kenasti soojaks läind niiet ilmselgelt miskit on nihu ja sellest tulenevalt ka küttekulu märgatav tõus. Hirmujudinad ajas nahka kui nägin kuidas
küttenäidik konkreetselt kukkus . Loomulikult lasen kontrollida milles
viga aga enne uuriks pinda väheke kus viga otsida tasuks.
|
|
|
Audimiiz
huviline
Registreerunud 18.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 16.11.10 21:24
|
|
|
Mul oli sama jama masinal (ka 2,4 )... termostaat sai vahetatud, kuid samas sai üks lambda ka vahetatud, kuna diagnostika näitas vasakpoolsel lambdal
nõrgemat signaali.
Auto läheb ikka rutem soojaks nüüd ja kütust neelab ka vähem.
Selle termostaadi vahetamine on paras peavalu... rihmad maha, enne kui kätte saad... õnneks pidin hammasrihma vahetuse varem või hiljem ikka ette
võtma ja nüüd on see ka tehtud.
Edu masinaga
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
|