Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2,4 - 06/1999 - SilverLine (Vastuseid: 107 | Vaatamisi: 28173)
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 10.06.10 03:51 Tsiteeri
Audi A4 2,4 - 06/1999 - SilverLine



Soetatud siis märtsi lõpus Raadi autoturult KTM autopoest hinnaga 69 000.-. Algselt küsiti 89 500 aga suu on selleks pähe loodud et rääkida :D. Sai siis hinda alla kruvitud ja loovutatud sai 17" valukad. Auto on tehniliselt tiptop korras, mis on ka kõige tähtsam kogu selle asja juures. Samas ei ole varustuse mõttes täiesti planguga, kliima ja puitdekoor on täiesti olemas, samas midagi ülearust ka pole, ei tahtnudki mingit elektroonikat otsast otsani täis autot. TÜV läbis auto ilma pisimagi veata. Igaks juhuks sai veel täiendava kontrolli mõttes masin viidud Haapsalus asuva Tradilo remonditöökotta kontrolli, kus samuti ei leitud midagi erilist, vaid parempoolse ratta ülemine õõtshoova leevendil oli väike rike, igaks juhuks sai seegi asendatud uue vastu.
Praeguseks hetkeks olen sellega kuskil 3000 kilti maha kedranud ja ei nurise suurt millegi üle, kuulab kenasti sõna, sõit on ka mõnus ja mugav, esituled lausa fantast, pimedas sõit pole probleem erinevalt E34 enne Audit Kütusekulu on ka igati vastuvõetav 2,4 mootorit arvestades, keskmine 8,2l/100, bemariga arvestasin keskmine 10l/100.


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/282/107/07055364154cbc.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/268/249/067124903797c9.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/268/251/067125933c9e8b.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/268/252/0671260936fdda.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/282/107/0705536457119b.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/268/251/067125923d464d.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/268/249/067124895d8b2a.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 10.06.10 04:35 Tsiteeri


Igati ilus ja sile auto. Kindlasti A4 kerega liigutab see 2.4 mootor autot ka normaalselt edasi. Ainuke asi, mis silma riivab on see käigukangi nupp. Maitse asi muidugi, aga minu jaoks on ta umbes sama sobiv sinna, kui sea selga sadul :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 10.06.10 04:50 Tsiteeri


Jah, välimus on ok, ise tunnen vaid aknaäärsetest kroomliistudest puudust, see annaks välimust juurde. Minek on tõesti hea, möödasõit lausa lust, üldse gaasi tallama ei pea, varbaotsaga veidi ja juba möödas. Aga jah, see metall käigukangi nupp on üks jama asi jah, ei sobi interjööriga eriti kokku ja palavama suveilmaga läheb salong ikka saunaks ja see nupp on suht tuline, niiet käike on päris valus vahetada :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 11.06.10 14:09 Tsiteeri


Täna sai siis Fixus autopoodi külastatud ja ostetud autohoolduskomplekt. Sisaldas autovaha, autošhampooni, klaasipuhastusvahendit, salongipuhastusvahendit, poleerimislappi ja pesukäsna, maksis 280.-

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/282/435/0707175717615e.jpg


Kuna ilm väljas nii porno on, et ei saa ega tahagi autoga jändama minna, siis ei oska efekti koha pealt veel midagi öelda. Eks siis annan teada, kui järgi olen katsetanud, kas tasub osta või parem rohkem välja käia ja kvaliteetsemat kraami osta. Kui kellegil kogemusi on antud toodetega võiks sõna sekka öelda.

Kui kedagi huvitab paneks kevadkataloogi lingi ka juurde, ehk hakkab midagi head silma. Kliendikaardi saab kaasa kas 1000.- ostu puhul või 50 krooni eest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.06.10 14:24 Tsiteeri


Nende originaalvelgede, mis "kõikidel" A4'del all, viga on minu arust see, et nad on cm või kaks liiga koopas. A4 on nendega kuidagi aher. Talvel kõlbab veereda küll, aga muidu jääb ikka pukiks.

Eks raha jäi tasku ja ässamad veljed lihtsalt platsile :D


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 11.06.10 15:01 Tsiteeri


Facelift B5 on väga kena sellisena nagu ta on. Mingid kroomvõred, -liistud ja muu porno, mida ühes kõrvalteemas mainisid unusta jalamaid ära. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 11.06.10 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Nende originaalvelgede, mis "kõikidel" A4'del all, viga on minu arust see, et nad on cm või kaks liiga koopas. A4 on nendega kuidagi aher. Talvel kõlbab veereda küll, aga muidu jääb ikka pukiks.

Eks raha jäi tasku ja ässamad veljed lihtsalt platsile :D


Vaatasin jah et kergelt koopas, võiks vähe laiemad olla või väike flants kuluks ära. Mis seda raha puudutab on tegelt nii, et kui poleks velgedest loobund oleks jah raha tasku jäänd, sest auto oli liiga kallis oleks ostmata jäänd :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 16.06.10 22:17 Tsiteeri


Seest päris kena ja soliidne, osad A4d mis auto24s on need on seest ikka nii igavad, et annab olla! :D Velg oleks muidugi kaasa andnud, aga egas too midagi ei mõjuta kah autol. Kuidas see fixuse pesukomplekt siis on? On mõtet osta ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 16.06.10 22:29 Tsiteeri


Seest on jah ilus, puit annab ikka hoopis teise näo kui mingi tavaline plastliist. Nahkpolster on vaid puudu oleks ideaalne.

Salongipuhastaja oli päris asjalik, võttis läikima küll, šampoon oli ka hea aga liiga palju panin seda vette, kaks korki oleks hea, kolm on palju. Aga seda vaha andis nühkida niiet seda nägu :D. Läikima võtab küll. Ainus mida veel proovind pole on Class Cleaner, ma pesen klaase tavalise klaasipesu vahendiga. Niiet kärab küll see komplekt, ainus asi mis mul pesemist segas oli see et vesi on Läänemaal liigselt lubjane ja kuivatada tuleb hoolega, muidu jätab viirud ja veeplekid peale. Niiet kõlbab osta küll, teeb viisaka töö, aga komplektist on puudu pigileotusvahend.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 20.07.10 22:33 Tsiteeri


Sai siis täna sõbramees Kristjaniga niiasama autosid pestud ja limpsitud, oli siuke vaikne meestepäev. raudruunad puhtaks ja koos perepilti tegema, Kristjanil ka A4 B5.


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/293/167/0733335137020e.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/293/167/07333370904601.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/293/169/073334515466ce.jpg

Napilt kaks-kolm tundi hiljem ja tulemus oli selline:



http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/293/169/073334517ca7d9.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/293/169/073334519928bb.jpg

Kiirust oli kõige rohkem 25, päike pimestas ja ei näinud kui järsk kurv on. Viga sai kapott, stange ja radikas lasi mahlad välja, kõik muu jäi õnneks terveks. Siit ka postituse sisu, kui kellegil on pakkuda hea hinnaga vajaminevaid detaile või on nõus auto normaalse hinna eest ära ostma, siis helistada numbril 55 524 162. Ühtlasi võib ka aidata koostada eelarvet mis remondiks võib kuluda. Igasuguse abi eest on auto omanik väga tänulik. Tegemist on 1996 aasta autoga, 1,6 mootor ja manuaalkast. 800 kilti enne õnnetust sai just rihmad rullid veepump ja tosool vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 30.10.10 01:29 Tsiteeri


Avastasin just, et pole hea jupp aega siia miskit kirjutanud. Auto liigub kenasti, mingeid muresid eriti pole olnud, läbisõit on odomeetri andmetel nüüdseks küündinud vist 180 000 peale kuskil. Apsudest niipalju, et üks värdjas kõrge äärekivi otsustas stange põlle endaga kaasa võtta kui parkides lohakas olin ja äärekivi peale lasin. Maha tagurdades auto ronis kenasti pealt maha aga põlle otsustas kivile jätta. Hea, et sõbramees kohe ligi oli, kes tagasi aitas taguda, üksi keeldus eelpool nimetatud plastmassist isend oma õigesse asukohta tagasi minemast :D. Õnneks põll ise jäi terveks, aga logarite juures on näha kerged murdumisejäljed. Kuid, kes vaadata ei oska ei märkagi. Nädal tagasi sai auto varustatud uute talvekapjadega. Ei viitsind suuremat libedat oodata kui keegi enam sõita ei oska ja plekid kerged kolisema. Ja sedapuhku boksipeatuse taktikaga väga mööda ei pannudki, paar päeva hiljem oli kena 5 cm värsket lumepa**a juba maas ja teed suht libedad. Alla läksid siis uhiuued Kelly Winter Ice talvekad. Esmamulje oli hea, auto läks tsipa konkreetsemaks, aga nüüd on tunne et pole just parimad rehvid, undavad kohutavalt sileda asfaldi peal, ehk äkki saab autosse vaikuse majja kui lumi ükskord maha tuleb ja talvekas oma algupärast eesmärki täitma peaks hakkama. Lähipäevil millalgi, kui aega rohkem (mida hästi ei usu) peaks auto korraks tõstuki peale saatma, ühed tagasilla puksid ootavad vahetamist, mis suvi läbi on kolisend, aga kuna kevadel remondis öeldi, et sõitmist ei sega ja midagi rohkem sillas ei lõhu, siis polnd ka kiiret ja nii seda on muudkui edasi ja edasi lükatud. Ühtlasi ka väike kontroll esisillale, miski asi teeb vasakus nurgas häält. Ise arvan (pigem loodan) et amort on otsakorral, kui niisama kohapeal autot kiigutada, siis kriuksub, august läbi sõites käib kerge imelik helin, mitte kolin aga justkui amordi kolb taoks koguaeg põhja. Plaanis siis väheke tahkem amort panna, sest hetkel autol vastikult pehme vedru, sita tee peal, mida minu marsruudile ikka parasjagu jääb eriti ei kipu kiiremini sõitma, loksutab ikka korralikult läbi niiet paha hakkab. Siis oleks vaja ka niisama auto talveks ette valmistada, õlile pilk peale visata, ehk peaks vahetama (väideti küll et kui saksast eesti tuli et siin vahetati õli aga kindel ei saa selles olla) ja kliimaautomaatikale ka kerge pilk peale, ehk oleks vaja täita gaasiga vms :).
Ahjaa, üks debiilik suutis kõrvalistuja uksele pika kriipsu puidkruviga tõmmata! Katsetas kas tema pakutav velg sobib mu autole alla, andsin lauajupi tungrauale alla, aga kruvi lauaotsa sees, mees tagasikätt haaras lauda ja kriipis masina ära. Peksa siukse pulli peale päris ei andnud aga korralikult sai peale käratatud küll, et vaadaku ka mida teeb! Eks kevadel võtan mingi poleerpastaga asja ette, ehk saab kraapsu välja, siit sealt vaja veel üle käia, katusel üks kummaliselt pikk ja suhtkoht sügav kriim, mis tahaks veidi tegemist.

Panen mõned pildid ka juurde. Kuna ilmad juba piisavalt pornod ja külmad, ei viitsi märja t-särgi võistlust enam õues korraldada ja kastevoolikuga autot loputada, siis masin pole piltidel just kõige puhtam :D :


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/311/110/077805359bca79.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/311/110/077805361cd8c6.jpg



http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/311/110/0778053635ce6b.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/311/110/077805365f67b3.jpg


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/311/110/077805367a7a76.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
McParts
huviline

Avatar


Registreerunud 24.09.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.8 V6

postitati 01.11.10 01:01 Tsiteeri


Ilus A4, korralik kah ;)

Muidu kuidas need talverehvid on?
Ise just vaatasin neid samu rehve, et aeg vaikselt niikaugel, et võiks varsti alla panna.

Tuled on ikka xenonid?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 01.11.10 01:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: McParts
Ilus A4, korralik kah ;)

Muidu kuidas need talverehvid on?
Ise just vaatasin neid samu rehve, et aeg vaikselt niikaugel, et võiks varsti alla panna.



Tänud! :) ise ka suht rahul masinaga! Põhimõtteliselt GoodYeari tütarfirma, mille pärast sai ka ostetud, Rooli võimu saade väitis olevat parima hinna ja kvaliteedi suhe. Nohh üldiselt ei oska veel öelda, ootame mõne libeda ära, eks näis kuidas peab, aga pindamata sileda asfaldi peal uluvalt kohutavalt, aga see vist iga talverehvi puhul nii.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TheRRsr
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km

postitati 01.11.10 11:16 Tsiteeri


Veidi vale mõõt sai. Originaal peaks olema 195/65/15
Siin saad võrrelda kui suured (või väikesed) erinevused tulevad kahe rehvi vahel

>Search Tires Tire 1 - 195/65R15
>Search Tires Tire 2 - 195/60R15

Overall Diameter: - -
Overall Diameter: 634.49 mm
Overall Diameter: 614.93 mm

Sidewall Height: - -
Sidewall Height: 126.74 mm
Sidewall Height: 116.84 mm

Radius: - -
Radius: 317.24 mm
Radius: 307.34 mm

Circumference: - -
Circumference: 1993.1 mm
Circumference: 1931.6 mm

Revs per Mile: - -
Revs per Mile: 832.6
Revs per Mile: 859.1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.11.10 11:25 Tsiteeri


Sel avariilisel autol on kindlasti rohkem asju katki, kui loetletud oli!! Lisaks kõigele nähtavalt katkisele saavad oma paugu ka mootori ja käigukasti padjad ja kandurid, mis peale seda üsna kiirelt lagunevad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 01.11.10 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Sel avariilisel autol on kindlasti rohkem asju katki, kui loetletud oli!! Lisaks kõigele nähtavalt katkisele saavad oma paugu ka mootori ja käigukasti padjad ja kandurid, mis peale seda üsna kiirelt lagunevad!


Tegelikult oli jah pisut rohkem asju sassis, käigukasti käpad lükkas kõveraks ja mootor oli tsipa paigast nihkunud. Ei tea kas see ka kuidagi avariiga seotud aga hiljaaegu andis genekas otsad, vb tegi see pauk ka kuidagi liiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 01.11.10 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TheRRsr
Veidi vale mõõt sai. Originaal peaks olema 195/65/15
Siin saad võrrelda kui suured (või väikesed) erinevused tulevad kahe rehvi vahel

>Search Tires Tire 1 - 195/65R15
>Search Tires Tire 2 - 195/60R15

Overall Diameter: - -
Overall Diameter: 634.49 mm
Overall Diameter: 614.93 mm

Sidewall Height: - -
Sidewall Height: 126.74 mm
Sidewall Height: 116.84 mm

Radius: - -
Radius: 317.24 mm
Radius: 307.34 mm

Circumference: - -
Circumference: 1993.1 mm
Circumference: 1931.6 mm

Revs per Mile: - -
Revs per Mile: 832.6
Revs per Mile: 859.1



SEda öeldi mulle ka neid rehve ostes, et tehasemõõdust on nad madalama profiiliga, 100 km/h peal on spidoka eksimus 2 km/ h. Aga sobivama mõõduga rehv oli paraku nats kallim, ei raatsind nii suurt investeeringut teha et osta 1500 eeki Goodyear Ultra grip. Mis teha, raha paneb kõik asjad paika.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 16.11.10 18:54 Tsiteeri


Nüüd on siis lõpuks jõudnud kätte aeg, kui auto juba miskit remonti ootab. Viimased poolteist paaki on kütusekulu keskmine ca 10 liitrit, enne oli 8. Imelikul kombel ei lähe ka mootor enam nii hästi soojaks kui varem, pikalt püsib 75 kraadi juures, alles pika sõitmise peale jõuab veidi alla 90 kraadi. Ise panustan, et termostaat on läbi, ja ilmselt sellest ka suurem küttekulu. Kui mu arvamus väga mööda on siis palun lahkesti krijutage milles viga võiks olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 16.11.10 19:14 Tsiteeri


Hommikukülmad ei ole mõjutanud kütusekulu? Kuigi praegu viimasel ajal pole eriti hommikul madalaid kraade näidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 16.11.10 19:18 Tsiteeri


Temperatuuri porbleemil on tavaliselt kolm varianti: termostaat, veepump või temperatuuri andur. Minu Audil ei tahtnud 90C juures püsida, vahetasin termostaadi ja ei midagi. Temperatuuri anduri vahetusega sai kõik korda (kolme minuti töö ilma tööriistateta). Temp. andur põhjustab ka suuremat kütusekulu.
Edu remontimisel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 16.11.10 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Hommikukülmad ei ole mõjutanud kütusekulu? Kuigi praegu viimasel ajal pole eriti hommikul madalaid kraade näidanud.


Siinlandis pole hommikuti miinuseid olnd, koguaeg paar kraadi üle plussi olnd ja mul siuke komme, et lasen mootori soojaks enne kui sõitma hakkan. Alguses on kõrgemad pöörded ja teatud temp. juures käib üks plõks ja pöörded langevad u 800 peale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TheRRsr
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km

postitati 16.11.10 21:27 Tsiteeri


Eks tegelikult on nii, et juba paari plusskraadi juures on õli paksem kui pluss 15-ne juures. Ja see hommikune mootori tuksumine tõstab ka kütusekulu. Kui tahad kütust kokku hoida, hakka kohe peale käivitamist sõitma - sõites soojeneb mootor kiiremini. Kui oluline on sooja autosse istumine siis lase tuksuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 16.11.10 21:45 Tsiteeri


Mingi 20-30 sekundit võiks ikka ennem koha peal töötada. See pöörete 800'le langemine, mida iga kord ootad, toimub alles mitme minuti pärast.
Ma arvan ka siiski, et see on temperatuuri muutusega seotud, see mõni üksik liiter pole nii suur tõus, et midagi peaks tehniliselt viga kohe olema. Huvi pärast võid lasta ju veakoode vaadata, äkki on mingi lambda viga vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 16.11.10 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Mingi 20-30 sekundit võiks ikka ennem koha peal töötada. See pöörete 800'le langemine, mida iga kord ootad, toimub alles mitme minuti pärast.
Ma arvan ka siiski, et see on temperatuuri muutusega seotud, see mõni üksik liiter pole nii suur tõus, et midagi peaks tehniliselt viga kohe olema. Huvi pärast võid lasta ju veakoode vaadata, äkki on mingi lambda viga vms.


Sedasi mootorit olen ma soojendanud auto soetamisest saati, küttekulu pole see ennem mõjutanud. Muide see paar minutit mis auto soojeneb kulub täpselt ära, et enne sõitu üks suits teha, autos ma ei suitseta :). Aga siiski peaks 20 km ühtlase sõidu peale saavutama mootor 90c töötemp, mul jäi see ligemale 70 tuuri. Ilmad on mitu nädalat sellised olnd ja märksa külmema ilmaga kenasti soojaks läind niiet ilmselgelt miskit on nihu ja sellest tulenevalt ka küttekulu märgatav tõus. Hirmujudinad ajas nahka kui nägin kuidas küttenäidik konkreetselt kukkus :D. Loomulikult lasen kontrollida milles viga aga enne uuriks pinda väheke kus viga otsida tasuks. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Audimiiz
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 16.11.10 22:24 Tsiteeri


Mul oli sama jama masinal (ka 2,4 )... termostaat sai vahetatud, kuid samas sai üks lambda ka vahetatud, kuna diagnostika näitas vasakpoolsel lambdal nõrgemat signaali.
Auto läheb ikka rutem soojaks nüüd ja kütust neelab ka vähem.

Selle termostaadi vahetamine on paras peavalu... rihmad maha, enne kui kätte saad... õnneks pidin hammasrihma vahetuse varem või hiljem ikka ette võtma ja nüüd on see ka tehtud.

Edu masinaga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.9% - SQL: 24.1%]