Lehekülgi: 1 2 3 .. 27 |
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 29.10.10 21:32
|
|
|
Audi A4 2.8 30V 142kW - 1996 - RTamm
Tere!
Seljataha jäänud nüüd siis pikk auto valimis protsess ja seda puhku otsustasin Audi kasuks. Ostetud sai siis 1996.aasta 2.6liitrise V6 mootoriga Audi
A4 sedaan. Sõita temaga siiani pole eriti palju jõudnud, kuid selle ligikaudu 100km, mis ma läbinud olen, saan aru, et tegu on hea autoga. Mu A4 on
mugav, kiire ja mitte just kõige kärmakam. Üsnagi ideaali lähedane sellele masinale, mida otsisin, puudub vaid nelikvedu. Läbi on käidud Audiga
mõningate spetsialistide juurest, õnneks sealt on auto kohta ainult kiitvaid sõnu tagasi sidena tulnud.
Natuke ka lisadest(räägin ainult sellest, mis silma jäänud):
El. Aknad(ees)
El. katuseluuk (klaasist)
El. Peeglid (soojendusega)
Tagaklaasi soojendus
Tagumised istmed alla klapitavad
Puitdekoor iluliistud salongis
Udutuled (esimesed;tagumised)
2x turvapadjad
Tuledekorrektor
Ise lisatud varustus:
Sport nahksisu
S'i rool
Bose helisüsteem koos + Symphony makiga
Kompuutriga kellaplokk
El. avatav pagasiruumiluuk
Istmesoojendused
4x el aknad (tulekul)
Püsikiirusehoidja
Valguspakett
Tagurduskaamera
Kliima
X2A - national sales program Belgium
B0A - component parts set without country-specific design requirement
C1A - alloy wheels 6J x 15
G0C - 5-speed manual transmission
H6S - tires 195/65 R 15 V
J0F - battery 320 A (70 Ah)
M76 - 6-cylinder gasoline engine 2.6 L/110 kW MVEG 2 base engine is T7Y
GA1 - center sun visor
1AC - anti-lock brake system (ABS)
1G3 - alloy spare wheel with original equipment tires
2PG - steering wheel
3AF - outer right rear view mirror: convex, powered, heated
3BS - outer left rear view mirror: non-spherical, powered, heated
T7Y - components for base engine, unit 078.6
4UE - airbag f. driver a. front seat passenger
0G1 - gearshift lever
8AV - without radio, with loudspeaker connections
8GD - alternator 90A
8RM - eight loudspeakers (passive)
1LB - disc brakes, front
3FE - electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
1BE - sports suspension/shock absorption
Midagi eriti suurt pole masinaga ette võetud, sest Audiomanik olen olnud nädalake. Selle aja sees vahetatud ainult mootoririhm. Järgminsel nädalal
plaanin käia ka diagnostikas ja vaadata üle ka elektrooniline pool. Vahetamist nõuab 1 ABS andur, kuid hetkel ei tea, milline, sest minu teada A4l
neid 4 tükki. Vahepeal põleb ka Airbagi tuli, aga see pidavatki Audidel mingi elektroonika viga olema.
Hetkel midagi muud lisada ei oska..
Nüüd ka mõningast pildi materjalid autost. Mõningate piltide pärast vabandan, kuna kasutatud telefoni kaamerat ning kvaliteet jätab soovida.
(Audi ostes)
Vahepeal ..
2011 suvi-2012 sügis
Kevad 2013
Praegu ..
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 30.10.10 00:45
|
|
|
Suht sile isend paistab teine olema, aga värv ja varustus on üsnagi tüüpiline A4 kohta: elektriaknad ainult ees, elektripeeglid, tagaklaasi soojendus
jne. Tundub, et see vist mingi rusikareegel et kondiga autodel on katuseluuk aga kliimaautomaatigaga varustatutel siukest vidinat pole, enda omal sile
katus. Kuigi, ühtki paha sõna pole öelda B5 alati südamelähedane olnud ikkagi . Aga mis elektroonikat puudutab tasuks pisike diagnost ära küll, enda omalgi pisike kotermann sees möllamas, salongivalgustus (uste oma
ühesõnaga) käitub nii kuidas ise tahab ja korraga otustasid mõlemad esimesed pargid rivist välja minna, kuigi ma ise lohutan et juu see kaitsemte viga
on, läb äkki põlend v ehk piirdub pirnide vahetusega .
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 30.10.10 10:42
|
|
|
Mul endal töötab signa, kuidas ise tahab. Viimasel ajal hakanud jamama, nimelt paneb ise signalisatsiooni alla ennast ja lukustab uksed. Ühel korral
joppas veel nii kehvasti, et võtmed jäid süütelukku ja uksed läksid lukku. Siis ei aidanud enam muu nõu kui pidi koju varuvõtme järgi minema. Loodan,
et probleemi lahendab signa restart. Kui veel paarist iluveast lahti saab(need tööd järgmisele nädalale planeeritud), siis on tegu minujaoks vägagi
ilusa masinaga, mitte et ma praegu midagi vastupidist arvaks.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 01.11.10 14:54
|
|
|
Täna sai siis diagnostikas käidud. Audil mootori osas vigu ei olnud, airbagi tule asja sai korda, kuid ABSi teemast jagu ei saanud. Jama siis selline:
sõitsime diagnostikuga linnast välja ja lõin ohutuled peale. Diagnostik ühendas oma läpaka siis auto külge ja hakkasime testima. Kiirusel 0-20km/h
kõik toimis, andurid näitasid kõik ühte ja sama kiirust, mis vastas ka spidomeetrile(5km/h maha lahutades), kuid kui ma sõitsin suurema kiirusega
siis viskas Audi arvuti programmi süsteemist välja ja ei lasknud enne süsteemi tagasi kui kiirus tagasi 20 juures. Asfaldil äkkpidurdusel ABS ei tööta
enne kiirus tagasi 20km/h, aga kruusal viivitab sekundi või kaks ja siis lööb ABSi peale. See võttis diagnostiku tummaks ja ei osanud enam midagi
öelda. Äkki kellegil olnud selline jama ja kui nõustub nõu andma võiks teada anda, siis ehk saaksin sellest kotermannist kiiremini lahti. Sõitmist see
õnneks ei sega nii et liigelda saan ikka edasi. Signast siis veel nii palju, et asi oli korras, lihtsalt ise ei jaganud seda teemat varem. Täna sain
autode osas jälle tublisti targemaks
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 01.11.10 15:09
|
|
|
Ilus sile Audi, aga spoiler mulle ei meeldi, maitse asi muidugi.
ABS-i teema on küll imelik, aga anna teada, kui lahenduse leiad.
Proovi kindlasti ka paremad pildid teha
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 01.11.10 15:19
|
|
|
Mind see väike tiib taga ei häiri. Kena sile hõbedane küll, aga `lisadena` võid julgelt välja tuua ka salongis läikivad iluliistud. :p
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 01.11.10 15:37
|
|
|
Tänud. Eks ma millalgi püüan teha paremaid, kui tagumiku siledaks
saan hetkel on eelmise omaniku poolt tagumik kehvasti taastatud peale
õnnetust, nimelt matt värviga üle lastud ja siis tuled, märgid-indeksid kõik värviga koos, aga sain jutule tuttavaga ja ta lubas mulle, et võtab
järgmine nädal ette ja teeb ilusti värviteema korda. Spoila on seal hetkel inetu jh sest mõlemalt poolt praod sees ja mingi lögaga üritatud parandada,
aga seegi peaks järgmine nädal korda saama. Siis on ta ilus jälle...
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 01.11.10 21:25
|
|
|
Kui see saladus pole, palju auto eest välja käisid ka?
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 01.11.10 22:26
|
|
|
Ega eriti palju ei käinud 27000 oli netis, aga sain alla tingitud 22000 peale. Aga sinna juurde kohe kulutused juurde, siis umbes 27000 vast hetkel
läinud kokku. Aga keretööd ja talverehvid veel vaja osta. Siis on kõik. Ümmarguselt siis vast mingi 30k läheb kokku koos kõigi kuludega
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 01.11.10 22:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RTamm
Ega eriti palju ei käinud 27000 oli netis, aga sain alla tingitud 22000 peale. Aga sinna juurde kohe kulutused juurde, siis umbes 27000 vast hetkel
läinud kh kokku. |
Suu ongi selleks pähe loodud et rääkida ...aga päris normaalne hind
siuksel juhul, normaalne olekski tegelt mingi 10 000 umbes varu hoida ootamatuteks kulutusteks.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 01.11.10 22:36
|
|
|
Hetkel selle eest kergelt hoolitsetud, et ta lähiajal ei peaks midagi erilist enam tahtma.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 08.11.10 12:27
|
|
|
Täna saatsin Audi värvimisse et värvilised ebatasasused ja rooste kaotada. Värvimist nõuavad:
- Pagasiluuk(hetkel seal siis matt värv, eelmise omaniku nägemus taastamisest)
- Antitiib (lisaks värvimisele vaja ka natuke mõksidega möllata)
- Esimene koopaäär(esinevad mõned roostetäpid ja natuke nõuab töötlemist)
Pilte siis praegusest olukorrast:
(Teravama silmaga või inimesed, kes autot sellest iluveast teadlikud märkavad kohe, et kere ja pagasiluugi värvid on erinevad)
(Paar pilti siis defektidega antitiivast, ei ole just kõige ilusam hetkel)
Kolmapäevaks peaks auto kätte saama, eks siis paistab, missugune on tulemus.
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.10 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Suht sile isend paistab teine olema, aga värv ja varustus on üsnagi tüüpiline A4 kohta: elektriaknad ainult ees, elektripeeglid, tagaklaasi soojendus
jne. Tundub, et see vist mingi rusikareegel et kondiga autodel on katuseluuk aga kliimaautomaatigaga varustatutel siukest vidinat pole, enda omal sile
katus. Kuigi, ühtki paha sõna pole öelda B5 alati südamelähedane olnud ikkagi . Aga mis elektroonikat puudutab tasuks pisike diagnost ära küll, enda omalgi pisike kotermann sees möllamas, salongivalgustus (uste oma
ühesõnaga) käitub nii kuidas ise tahab ja korraga otustasid mõlemad esimesed pargid rivist välja minna, kuigi ma ise lohutan et juu see kaitsemte viga
on, läb äkki põlend v ehk piirdub pirnide vahetusega .
|
Valesti arvad,mul on kliimaga ja katuseluuk on ka.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 08.11.10 22:07
|
|
|
Erandeid leidub ju alati, aga enamasti ikka kondi ja katuseluugi või kliima ja sileda katusega.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 09.11.10 07:34
|
|
|
Tsitaat: |
Valesti arvad,mul on kliimaga ja katuseluuk on ka. |
Tuleb lihtsalt endale selgeks teha, mis on reegli ja seaduse vahe ning mis tähendab väljend, et "erand kinnitab reeglit". Kui nendest aru saad, siis
selliseid postitusi ei tohiks rohkem ilmuda
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 10.11.10 17:21
|
|
|
Sama siin - kliima ja luugiga auto on mul.
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 11.11.10 18:57
|
|
|
Täna sain Audi kätte töökojast. Masina tagumik oli nagu uuel ja läikis nagu juudi m***. Spoila on ka korda tehtud ja inetu mattvärv on ka kadunud. Auto sain piisavalt hilja kätte, nii et täna ei jõudud pilte teha sest
väljas oli pime ja sellise ilmastikuoluga pole ju võimalik täpsemat üle vaadet saada. Õhtu sisustasin märkidelt mattvärvi maha kraapimisega, millest
näitan ka pilte(ehk siis enne ja pärast kraapimist). Homme siis panen märgid peale ja teen ka mõne klõpsu.
(Enne kraapimist)
(peale värvi maha kraapimist. Märke seal pisut üle liia, sest algul arvasin, et seda värvi ei saa maha ja lasin tellida uued Audi tehasest, aga ema
proovis korra kas se värv maha ei taha tulla.. värv hakkas maha tulema ja endal oli korra küll paras lollitunne, vaatab, vb müün üleliigsed maha.)
(Ja üks pilt siis vuffel 4-st, üsna inetu oli ta seal taga, homme aga asendan ta uuega)
|
|
|
kevin664
huviline
Registreerunud 02.11.09
Asukoht: Võru City
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.10 16:01
|
|
|
Täielik hunt lambanahas Audi. Olen ka viimased nädalavahetused sõitnud ringi sellega ja no, kui ikka vajutada, siis tõmbab suu muigele küll.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 22.11.10 22:05
|
|
|
Mul ka tagumik autol suhtkoht tühi, ainult rõngad . Aga see kaheraudne
seal taga juba ise räägib enda eest, et mingid Toyotad ja muud jaapani imeelukad peaks mitte tüli norima tulema .
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 22.11.10 22:41
|
|
|
Edasi astub ta eeskujulikult, minu jaoks minek paras, aga Rass, sinuga joonele väga ei kipu, sest usun minu kaotus kindel, kui tehase andmeid uskuda.
Märgid panin tagasi külge, kuna märkidega paistab ta mu meelest kenam välja, nagu eelnevalt mainiti, maitse asi.
Tänud Heade soovide eest!
P.S: Millalgi ilmuvad ka uued pildid, millal, seda ma täpselt öelda ei oska veel.
|
|
|
McParts
huviline
Registreerunud 24.09.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.8 V6
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 15.12.10 16:35
|
|
|
Mõtlesin, et pole pikka aega mingit pildimaterjali üleslaadinud, üritan seda väikest viga nüüd kõrvaldada
Vabandan, väheke liiga musta ja lumise auto pärast juba ette ära, aga see sellise ilmaga paratamatus
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 10.01.11 20:10
|
|
|
Tundub, et minugi A4s vist jälle kotermann möllama hakanud. Täna käisin uurimas, et mis seda lohisevat häält tekitab seal kapoti all, isegi
remondimehel jäi suulahti ja ei osanud midagi öelda. Algul arvas, et Mootoririhma pingutus rull käib kusagile vastu ja tekitab seda häält, võeti siis
rihm maha, kuid see jube lohisev hääl ei kadunud. Pandi siis rihm tagasi ja saadeti mind sealt sama targalt minema. Homme arvatavasti viin Audi ära
remonti, ehk uuritakse, mis tal viga on. See lohin oli sees juba peale ostu hetkel. Oktoobris, kui tegin viimase hoolduse remonditöökojas, siis selle
kohta midagi ei öeldud, et miski läbi hakkab minema... öeldi vaid, et mootor peal superluks korras ja enne 70k km erilist hooldust ei peaks vajama,
praeguseks sõitnud peale viimast hooldust umbes 2.5k km. Momendil ei kujuta ettegi, mis probleem võib olla. Võibolla kellelgi sama juhtum V6ga olnud,
siis võib julgelt teada anda ja kirjutada.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 27 |