Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4  ..  6
Autor:
Pealkiri: 20 valve turbo /400+ hj (Vastuseid: 128 | Vaatamisi: 25975)
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 19.10.05 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Kui suured on 3B pihustid enivei? Milline kolle oleks siis sobivaim? RS2 oma oleks hea aga palju see maksab ja kust saaks?


3B pihustid on ca 300cc 3 bar rõhuga, rs2 aga ca 380cc. aga kui panna näiteks 3b pihustitele 4.2bar rõhuregulaator, on tulemus enamvähem sama, mis rs2 pihud rs2 rõhuregulaatoriga. seda soovitavad ka paljud, kes ehitavad tava 20v turbo konest rs2 tehnikaga sõitvat.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.05 10:50 Tsiteeri


Igasugu RS2 juppe saab siit: http://www.totsteile.ch

Kuid kindlasti leiab ka odavamalt. Näiteks e-bay...

Aga mina ei üritaks teha 400hp igapäevasõidu autot ilma kepse vahetamata.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 19.10.05 14:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prr

3B pihustid on ca 300cc 3 bar rõhuga, rs2 aga ca 380cc. aga kui panna näiteks 3b pihustitele 4.2bar rõhuregulaator, on tulemus enamvähem sama, mis rs2 pihud rs2 rõhuregulaatoriga. seda soovitavad ka paljud, kes ehitavad tava 20v turbo konest rs2 tehnikaga sõitvat.


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9185

lühidalt siis 3b@7A regulaatoriga ca. 370cc/min

green pihustid @4bar (originaalis 3,8) ca. 450cc/min kohta.

Vahe on päris suur ...

edit: ja mis puutub sumpasse, siis on sellised huvitavad nn. lisaklapid, st. kolmikud. Pannakse kohe downpipe lõppu. Rõhuga reguleeriv klapp on seal ühes otsas ja kui nüüd korralikult vajutada, avab see 3nda otsa ja laseb sealt otse gaasid välja. Idee on selles, et tavasõidus oleks väga vaikne.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.10.05 18:03 Tsiteeri


KKK turbolaadurid.
Tegemist on liug- ehk pukslaagriga. Detailide omavahelist kokkupuudet-hõõrdumist ei esine, kuna nn "ujumine" toimub ainult õlikiilu sees, st õliosaksed hõõrduvad omevahel, see on õli sisehõõrdumine.
Garrett teadupärast on kuul- või veerelaagri põhimõttel. Hõõrdumine toimub küll määrdekeskonnas kuid detailide ( veerevate ) omavahel, seega suurem hõõrdekadu/kuumus/kulumine jne. Garrett on mõeldud ehk rasketööstusesse või kiirendusele, hetkeliseks "paugutamiseks", pikka ja kauakestvat töövõimet nendel turbolaaduritel ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.10.05 18:38 Tsiteeri


400+HJ / 600+NM @ ABY/AAN/3B


Esmalt tuleks hankida võimalikult väikse kulumisastmega komplektne mootor.
Seejärel lailai tõmmata, puhastada, ülevaadata.
Jupid mida kasutada ja mis on 1:1-le külgeistuvad ( bolton ):

RS2 turbo - hind ca 8000.-
RS2 pihustid - ca 5000.- ( 5 tk )
RS2 ( 3.8bar)n kütuserõhu regulaator, veel parem stock AAN/ABY/3B oma - 4bar.
RS2 väljalaske kollektor - ca 3000 - 5000.-
Nukkvõllid, kas RS2, hea variant on veel NM mootori nukad, või lahjem catcamsi variant, hinda ei tea, oleneb.
RS2 raam- ja kepsulaagrid - ca 5000.-
RS2 map 3bar või 3.5 bar - hinda ei tea.
Suurem cooler, kui RS2-l, hind ca 5000.- ( Lakis tehtud )
RS2 metallist plokikaanetihend - ca 1000.-
Sidur - vabavalik
Väljalase - originaal puhkusele ja asemele 3" otsast lõpuni, vahele 1 reso ja tahaotsa pütt, oleneb, mida kasutada, hind kõikuv.
Dünosse ja soft kogu kompotile kirjutada.
Selline seadistus kestab ja töötab pikaldaselt, muidugi lisandub hinnale veel tööraha jms pudinad - klambrid, voolikud, poldid, mutrid jne.


Siit edasi st 500HJ ja edasi.
Väntmehanismi vahetus - kepsud, kolvid, vända vastukaalud kergemaks, surveaste madalamals, ehk ka töömahu suurendamine. Kvaliteetne tasakaalustus.
Plokikaane kvaliteetportimine soomeseppade juures, ca 1000 eur.
Nukkvõllid, meh tõukurid.
S1 turbo ja S1 väljalaskekollektor, S1 sisselaskekollektor. Miks just S1? Kuna katsetatud antud mootoril ja töötab ideaalselt. Malm kollektor on veel sellest hea, et ei ole nii suurt soojuskiirgust/ eraldumist, kui näiteks roostevabaterasel. Seda efektiivsem turbiini töö, kuna kuum, paisunud heitgaas ei kaota enda mahtu ( temperatuuri ). S1 turbo on võimeline töötama ka üle 600HJ võimsusel.
1 suurematsorti blow-off klapp, või kaks pisemat.
Suur cooler, isegi 2 tk
Kas S1 või üle 500cc pihustid, isegi 500cc pihustist piisab.
Bensiinipump - kas S1 või mõni aftermarketi võimsam, reguleeritav kütuserõhu regulaator.
Väljalase võib eelpool ( 400+ HJ ) samaväärseks jääda, muutes püttide ehitust, kui üldse enam pütte alles jätta.
Sidur - vabavalik
Programmeeritav aju, või stendis kriblada soft originaal ajule, sellisel juhul ei oska map andurit soovitada.
Piiravaks saavad käigukast ja diffrid, veovõllid.
Pigem panustaks S1 tehnika peale - kestev ja katsetatud ning piisava jõuvaruga.

See on siis selline üldisem jutt, detailidesse ei lasku ( surveaste/ nukaandmed jne ) - vabavalik, mida soovitakse saavutada ja mis pöördel, vajab põhjalikumat mõtlemist ja avutamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 19.10.05 19:27 Tsiteeri


Lisaksin siis omalt poolt ... küll mitte just "säästu projekti" jaoks sobilike asjade hinnad, mida veel täpselt välja toodud ei ole ...
Nukkvõll kui mootori "aju"
catcamsilt
"tagasihoidlik"
"keskmine"
"kangem"
neid kannatab kasutada veel originaal klappide/vedrudega/hüd.tõukuritega
ja kahte nõrgemat ka originaal softiga
komplekti hind on 1000.- €
Jutt, et pöördemomendi kõver kerkib liiga kõrgele jne. on imo jama. Ise sõidan 1002303 mudeliga ja 1.4 bar rõhku on juba ca 2400 pöördel ... ja hetkel on piiravaks teguriks CAI
Väljalase sai tehtud 76.2X2mm e. 3" roostevaba ...
Püttidena kasutasin neid hinnaga 100.- €/tk.
ja sukk 3" L=125 roostevaba, 117.-€/tk.
toru ja põlved sai ostetud siit
toru hind ca 1500.- eek´i/6m
põlv 150.- eek´i/tk.
kulus ca 3m toru ja 5 põlve
asi ise näeb hetkel välja selline
Miks downpipe tegemata on, kuna ei ole veel 100% selge, milline saab olema väljalaske kolle ja ka turbiin.
ehk siis ca 7200.- + töö , milleks kulus mul 8 tundi
Ainukeseks miinuseks on ehk kasvav müratase ... kuid selle korvab kuhjaga lisanduvad hj´d ja vähenendu kg´d


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 20.10.05 07:55 Tsiteeri


Mina väidan et RS2 turboga ei ole võimalik 400 hj saavutada, See on liiatigi optimistlik. Näite mille Hannes tõi oma 12.0 aja juures saab määravaks tegelt see et audil on EBANORMAALNE :D (heas mõttes) vääne, mis autot siis 1/4 miilil vägagi kiiresti liigutab.

Äkki on kuskil dynoslip olemas RS2 turbo ja 400 hj kohta. Veel kui see on Mustang dyno või Dynojet siis nende slippidega võib peed pühkida. Oluliselt täpsemad on Boschi-i dynod, või eriti hea oleks näit Rototesti slip.

KKK turbod, on ka minuteada ühed kauemkestvaimad turbod terves maailmas, kui oma porsche turboswapi tegin ja sealse K26/8 maha kruvisin siis tõepoolest absoluudselt mingit lõtku ei piki ega üles-alla oma. Kui nüüd rääkida kestvusest ja kasutusest tänavaautodel, siis oleks minu valik kindlalt Garrett, kuna kasutatavad detailid on uudsema disainiga, kergemad jne. See omakorda tagab kiirema spoolupi, parema väände madalal pöördel, lameda torki graafiku ja hea top end poweri. Mis puudutab kulumisse siis ballbearing turbod on mõeldud kestma ja kestavad kauem kui enamus shaft bearing tüüpi viled. KKK kahjuks räägib ka suht nigel valik ja custom turbod on juba väga kõrge hinnaga, näit MTM-i hybriid 2400 euri jne. Siin eestis ise aretatud hübriidi eluiga on ca 1 aasta, või 30 000 km oleneb kuidas keegi sõidab.


Hetkeline paugutamine, mis sellega mõtlesid, kiirendus ongi ju hetkeline paugutamine?

S1 tehnika on kindlasti väga hea ja mõeldud kestma, paraku on kättesaadavusega probleeme.
me vist räägime sellest siin:

http://eku.3lite.ee/albums/album20/engine.sized.jpg


Hr.Mulk
Väga ilusti ja lihtsate vahenditega tehtud summuti. Kas lärm on väga kõva?


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.10.05 08:02 Tsiteeri


Kasutame eesti keelseid väljendeid, palun:)
Mis siin ebanormaalset väändepuhul on?
Minu praegusel saanil on stock rauaga saavutatud üle 600NM-i väändemomenti!
Ei tea, et keegi/miski n-ö letikaubana pakuks 2.7 V6 biturbole üle 600NM-st väänet stock raua puhul. Aga näe, täitsa olemas. Konkreetne soft on tõmmatud viimast piiri arvestades stock rauale - selle arvelt tuleb ka lõivu maksta, orignaal jubinad saavad lihtsalt palju rohkem koormust ( bensiinipump väsis ära :D ). Dünos seatistades on kõike võimalik teha - mängida nii väändega kui ka kilovattidega, vastavalt, mis pöördel ja mis koguses vaja on ( reguleeritakse kütusekogust nii ajaliselt kui ka pikkuselt ning süütemomenti ). Eraldi saab veel seadistada kütuserõhku tõstes/langetades - reg kütuse rõhuregulaator.
Väände saavutamisel määrab olulist rolli just väljalase ning täiteaste.
PS!
Vaevalt, et iagapäeva liikluses nn pidev "paugutamine" toimub. "Paugutamine" - täisgaasil tühjaks kiirendamine, justkui 1/4 miil/lõppkiirus.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 20.10.05 08:55 Tsiteeri


Jätsid ühe olulise asja mainimata, väände puhul määrab ka olulist rolli mootori tüüp, V6 vs R5.
Tsitaat:

Minu praegusel saanil on stock rauaga saavutatud üle 600NM-i väändemomenti!
Ei tea, et keegi/miski pakuks 2.7 V6 biturbole üle 600NM-st väänet stock raua puhul. Aga näe, täitsa olemas.
Väände saavutamisel määrab olulist rolli just väljalase ning täiteaste.
PS!


Sry ma isegi ei osasid väljended eesti keeles, paraku on sinne keeleasutus tehnilistele terminitele väga vaene ja kohmakas.


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.10.05 08:59 Tsiteeri


Jah, määrab väände puhul väga palju silidrivsalem - kas R või V. Samas paljusilindriline R ( R6 ) ei jää alla V6 mootorile - sama. Mis määrab, ei määra niipalju silindrite asetus, kui just silindrite arv. Just väntadevaheline nurk st iga mitme väntvõlli kraadi tagant toimub töötakt, V6-l ning R6 on see üks - 120 kraadi. R5-l 144 kraadi, R4-l 180 kraadi.
Kuid ikkagi märkimisväärne stock raua puhul.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.05 09:42 Tsiteeri


Ei saa unustada ka kubatuuri vahet antud mootoritel - pool liitrit suurem mootor annab juba väiksema rõhu juures palju parema väände ja hobujõu...

Sellest tulenevalt on kubatuuri suurendamine 2,2T 20v mootoril kõige lihtsam viis saada ohutult juurde hj ja väänet...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.10.05 09:45 Tsiteeri


Tõin teile lihtsalt ära konkreetselt 2.7 V6 biturbo. Ma ei võrdle hetkel absoluutselt 2.2T 20v turbot ja 2.7 30v V6 biturbot omavahel. Lihtsalt näide, et stock rauaga on võimalik saavutada head väänet.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.10.05 19:13 Tsiteeri


Tere
kuna need jõud nõuavad vähemalt 11 mm tõusuga nukka tekib õhu ja bentsu segu moodustumis probleem.
Ja sellega kaasneb bentsu üle kulu, kui tahad tänava autot soovitan minna kahe pihusti peale (kui saan tugevad kepsud kätte hakkan enda tänavasõidu mootorit laiali ajama )
Seletan sa saad aru küll
Näiteks sinu 228 graadi (=1mm) sisselaskega võid sõita orig ~305cc pihustiga (mina sõidan ) saab sõita ainult hiliseks keeratud pentsu pritsega ja üle 300 HP ei saa sest bentsu rohkemaks ei ole.
Töötab nii sisse klapp avaneb (õhku on benst=0) , ~25graadi hilinemisega hakkab pihusti tööle, (klapp=4mm õhk/bents = segu normaalne)
~90graadi peale ülemist kolvi seisu sisselaske alas õhk ületab 8mm >max ~125graadi > 160graadi on õhku palju ja bentsu vähe seega lahja.
edasi on normaal segu > ~200graadini (20graadi peale alumist sisselaske ala)
siis läheb segu rikkaks kuni klapp sulgub ja viimane rikas segu (sisse imetud viimane kiht on ülemine ja jääb küünla alla ) See on vajalik rikas segu sest selle süütab küünal.
Ja tulemus plahvatab hästi töötakti lõpp läheb lahjaks seega heitkaasid on jahedad ja väga väikese CO sisaldusega.

Kui paned 500cc pihusti ja saad ~25graadi pikema pihusti ajaga schipi (mina ei leidnud) on tulemus umbes selline.
sisse klapp alustab avamist on segu ülirikas, kesk alas sisse klapp lahti on segu normaalne ja lõpus jälle rikas ja saadgi oma 400+ HP millega kaasneb liigne kütuse kulu oletan ~16
lisaks katastroofiliselt kuumad heitkaasid mis on enamus MTM tipp autode piirav probleem.

Mina enda omale panen varsti peale sisse 234x13,45 ja välja 253x11,67
ja põhi töö pihusti 200cc panen tööle stagi-1 chipiga
alustab kui klapp on lahti 9mm > max > klapi sulgemiseni1,5mm
seega mootor töötab tühikäigu põhimõttel küünla all on segu ja edasi on õhk seega lamda on ok
kuni mootor jõuab +0,4bar lülitub teine aju (programeeritav gaasi aju) ja teine pihusti 450cc töötab klapi 3mm alast > max > 5mm enne sulgu (seega nukkvõlli harjal ) kui siija lisada 2+ bar õhku usun et saan 550 HP tänavalegaali KKK-28-saga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.10.05 22:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Hr.Mulk
Väga ilusti ja lihtsate vahenditega tehtud summuti. Kas lärm on väga kõva?


Müratase on suhteline, enamus meist kuulavad autos vabatahtlikult erineva sagedusega palju valjemat "müra" kui mu summuti, mis on minu jaoks pigem muusika :D
Probleemne on sellise auto juures nimelt esimese resonaatori/summutaja (põhimõtteliselt sama asi) asukoht ja paksus, kuna põhjaalla ei mahu hästi midagi. Oma autol sai esimesele summutajale pressitud tagasilla esimese tugitala järgi mõlk, kuid vaatamata sellele õnnestus mul juba selle püti "silmailu" kahjustada.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 21.10.05 10:33 Tsiteeri


Hmm kogu see kompott tunub jube keeruline olevat. Milleks seda kõrgema liftiga nukka on vaja, kas mootorist ei mahu siis rohkem õhku läbi? Ilmneb "surge" kus turbo lööb läbi filtri õhku tagasi 100% lahtise segusiibriga täisgaasil kiirendades? Porschel näit sain 402 hj kätte 2mm rohkem valjalske klapitõusu, 4 kraadi rohkem duratsiooni (vabalthingava nukk) nukk originaalasendis ilma kraadimata.
andmed siin..
1983-1985 944, all 951:

Intake opens 1 degree after TDC
Intake closes 49 degrees after BDC
Exhaust opens 43 degrees before BDC
Exhaust closes 3 degrees before TDC
Stock lift: 12 mm intake, 11 mm exhaust


1985.5-1988 944: LATE N/A model

Intake opens 1 degree after TDC
Intake closes 49 degrees after BDC
Exhaust opens 47 degrees before BDC
Exhaust closes 1 degrees after TDC
Stock lift: 12 mm intake, 12 mm exhaust

Olgu veel öeldud et tegu on 8 klapilise ja 4 silindrilse mootoriga. Audi 4 klappi silindri kohta ja 5 silindrit peaks selle piiri ikka oluliselt kergemalt saavutama.

Tõsi endiselt on see probleem et 4 ja 5 käiguga vaijutades lüüakse osa õhku läbi filtri välja, aga see on just tingitud sellest et nukk tuleb 2 kraadi varasmaks keerata, kui see ei aita siis peaks nati karmima panema. Tulemus on saavutatud 1.8 barise ülerõhuga. Ma arvan et kui paigaldada piisavalt suur puhur peaks selle 400 hj ikkagi kätte saama ka originaalnukkadega. Kui ilmevad samad surge probleemid siis alles võiks mõelda vahetamisele. Originaalajuga (või siis muu specsi jaoks mõeldud chipiga) nukka kokku sobitada on ehk raskeim tee, elektroonika tuleks ikka vastavalt rauale valida??

Pihustid, suured pihustid on oluliselt odavam muretseda kui paigaldada 2 rida... Kui tegu oleks 600 hj autoga, arusaadav, aga muidu.. Eks igaüks ise valib. Lihtsam ikka suur pihusti, cusom chip ja tööle garantii et toimib.


Tsitaat:

Tere
kuna need jõud nõuavad vähemalt 11 mm tõusuga nukka tekib õhu ja bentsu segu moodustumis probleem.
Ja sellega kaasneb bentsu üle kulu, kui tahad tänava autot soovitan minna kahe pihusti peale (kui saan tugevad kepsud kätte hakkan enda tänavasõidu mootorit laiali ajama )
Seletan sa saad aru küll
Näiteks sinu 228 graadi (=1mm) sisselaskega võid sõita orig ~305cc pihustiga (mina sõidan ) saab sõita ainult hiliseks keeratud pentsu pritsega ja üle 300 HP ei saa sest bentsu rohkemaks ei ole.
Töötab nii sisse klapp avaneb (õhku on benst=0) , ~25graadi hilinemisega hakkab pihusti tööle, (klapp=4mm õhk/bents = segu normaalne)
~90graadi peale ülemist kolvi seisu sisselaske alas õhk ületab 8mm >max ~125graadi > 160graadi on õhku palju ja bentsu vähe seega lahja.
edasi on normaal segu > ~200graadini (20graadi peale alumist sisselaske ala)
siis läheb segu rikkaks kuni klapp sulgub ja viimane rikas segu (sisse imetud viimane kiht on ülemine ja jääb küünla alla ) See on vajalik rikas segu sest selle süütab küünal.
Ja tulemus plahvatab hästi töötakti lõpp läheb lahjaks seega heitkaasid on jahedad ja väga väikese CO sisaldusega.

Kui paned 500cc pihusti ja saad ~25graadi pikema pihusti ajaga schipi (mina ei leidnud) on tulemus umbes selline.
sisse klapp alustab avamist on segu ülirikas, kesk alas sisse klapp lahti on segu normaalne ja lõpus jälle rikas ja saadgi oma 400+ HP millega kaasneb liigne kütuse kulu oletan ~16
lisaks katastroofiliselt kuumad heitkaasid mis on enamus MTM tipp autode piirav probleem.

Mina enda omale panen varsti peale sisse 234x13,45 ja välja 253x11,67
ja põhi töö pihusti 200cc panen tööle stagi-1 chipiga
alustab kui klapp on lahti 9mm > max > klapi sulgemiseni1,5mm
seega mootor töötab tühikäigu põhimõttel küünla all on segu ja edasi on õhk seega lamda on ok
kuni mootor jõuab +0,4bar lülitub teine aju (programeeritav gaasi aju) ja teine pihusti 450cc töötab klapi 3mm alast > max > 5mm enne sulgu (seega nukkvõlli harjal ) kui siija lisada 2+ bar õhku usun et saan 550 HP tänavalegaali KKK-28-saga



S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.05 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Chip:

Kui eelpool mainitud töö on tehtud viiks auto soome, kus audidele juba päris pikka aga custom chippe kirjutataks.

Olenevalt modifikatsioonidest on Karala custom chipi hind 690 euri + 500 euri 4wd dyno
kasutamine Eeki ümber arvestatuna : 18546 eeku, odavam ikkagi kui enamus EMS asju


Ma arvan, et targem oleks vast ikka progetavat aju kasutada. Et odavamalt hakkama saada siis on võimalik tellida Tatechist näiteks Lite versioon.

Põhimõtteliselt on seal juba kõik olemas et saada see mootor normaalselt tööle. Ainuke probleem on selles et poolikus versioonis on vaid üks digitaalne väljund e. juhtida saab ajuga kas wastegate või tühikäiguklappi - wastegate on vast tähtsam...

Tühikäigu saab lahendada ka mehhaniliselt. Näiteks on vanematel BMW-del tühikäiguklapp mille avamist juhib jahutusvedeliku soojenemine. Ehk sellist klappi saaks ka Audi peal kasutada ja see peaks olema igati kõlbulik igapäevakasutuseks.

Tatech Lite maksab 12900 eek koos käibemaksuga. Vaja on juurde osta veel adapter Tatechi ja Audi juhtmestiku vahele ning suurema rõhu tagaajamisel ka MAP andur. Kõiki ülejäänud andureid saab kasutada originaale...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.10.05 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mina isiklikult ei kasuta/ks kunagi Garrett
kõrgeltkiidetud õüelaaderõhu kopressoreid.MIks? Jäägu see minu ning mõningate kaasamõtlejate teada. Julgen soovitada ning kasutan/kasutaksin ainult ja
ainult KKK logo kandvaid turbokopressoreid.
Võiks ära jätta ing keelsed lühendid ja terminid siit teemast, kuna paljud ei saa sellest aru ( mõttetu ) tõlkige palun, vastasel korral läheb jutt üldse ing keelseks ära.


Nõus turbo poolepealt sealt kus teistel turbo surve lõppeb seal KKK-l algab
Ja sama meel võõrkeele osas, oskan küll kolme keelt kuid ei sõnagi inglist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.10.05 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Lähtume siis antud teemas olevate autode stock surveastmest 9,3:1 (eeldades et me kasutame orig kepse/kolbe) ... et, kui kõrget rõhku on üldse turvaline kasutada originaal nukkade (7A k.a.) ja kuuleri puhul?


Originaal niinimetatud papitihendiga oletan et oleks turvaline kuni ~1,8bar, terava turbo puhul ~1,6bar (sisselaske kolektoris ülesurvet) ,sest S aju ei suuda kaitsta mootorit õhu lööklainete eest.
Mina sõidan papist kaane tihendiga ja väga terava turboga kuni 2,2bar-i ja tänaseni pole kaanetihend vahelt jalga lasknud.
Kuid minu mootori survet ei piira aju vaid kaitseb sisselaske kolektorile lisatud ülesurve klapp. (lisaks pilt skeemi seletusega kui oskaks)
Sest turbo juht kolmiku mis juhib sumpaklappi (wastegate) viskasin ma ammu vahelt välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 21.10.05 11:40 Tsiteeri


Iga kett on täpselt nii tugev kui ta kõige nõrgem lüli. Ma olen seda ennegi öeldnud et tihendi tapab ennekõike detonatsioon. Kui auto korralikult seades ei ole mingit vajadust kõvema kaanetihendi järgi. Boostiga ei ole siin mingit seost, ka turbo suurusega ei ole mingit seost. Seos on viletsate kaanepoltidega mille tulemusena rõhk võib kaanel "lahti" tõsta. MInu auto sõidab ka hetkel papptihendiga, 2 korda suurema turbo kui originaal 2 korda suurema ülerõhuga ja ei mingit probleemi. Mis S-i origiaaltehnikasse puutub siis ei oska kommenteerida, selles suunas katsetajatele tuleb vist lihtsalt õnne soovida et raud vaid vastu peaks.

Äkki keegi seletaks mulle mis on "terav turbo"


Tsitaat:

Originaal niinimetatud papitihendiga oletan et oleks turvaline kuni ~1,8bar, terava turbo puhul ~1,6bar (sisselaske kolektoris ülesurvet) ,sest S aju ei suuda kaitsta mootorit õhu lööklainete eest.
Mina sõidan papist kaane tihendiga ja väga terava turboga kuni 2,2bar-i ja tänaseni pole kaanetihend vahelt jalga lasknud.
Kuid minu mootori survet ei piira aju vaid kaitseb sisselaske kolektorile lisatud ülesurve klapp.


Veel, see millal mingi turbo puhuma hakkab või kustmaalt efektiivsus ära kaob on ikka kinni tiiviku suuruses, labade arvus, jne. Rumal oleks arvata et see tootjas kinni on. Võiks siis ju konkreetse näite juba tuua, miks KKK-d on nii head.

Silwer. Tatech light on odavam küll lisa siia 600 euri plug and play kaabli eest + seadistamine tuleks ikka sinna otsa liita. OK. Dynosse esialgu ei pea minema aga seadistaja tund maksab 50 euri päev läheb vähemalt ära. Arvutada oskab siitmaalt igaüks. Tõsi, progetav aju oleks nagu kindel aga ikkagi kallim. Pealegi Karala kelle nime mainisin on respect chipikirjutaja, minuteada ostutab ta ka teenuseid ATP turbole.

Markus


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.05 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Silwer. Tatech light on odavam küll lisa siia 600 euri plug and play kaabli eest + seadistamine tuleks ikka sinna otsa liita. OK. Dynosse esialgu ei pea minema aga seadistaja tund maksab 50 euri päev läheb vähemalt ära. Arvutada oskab siitmaalt igaüks. Tõsi, progetav aju oleks nagu kindel aga ikkagi kallim. Pealegi Karala kelle nime mainisin on respect chipikirjutaja, minuteada ostutab ta ka teenuseid ATP turbole. Markus


Et kulusid minimaalsena hoida siis võiks see komplekt koosneda Tatech Lite + kaablist mille plug and play ühenduse saab ka Eestis edukalt teha - isegi mina oma väheste elektroonika alaste teadmistega saaks sellega pika peale hakkama...

Ja kui teha raua pool selliselt et see järgiks mingit Soomes varem tehtud ja seadistatud Audi raua poolt siis saaks ehk ka mingi softi mis seal peal juba kohe toimiks.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.10.05 12:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Stock AAN kone,
Stock nukad,
stock kaas,
stock väljaaske kolle( moditud parema voolavust tarvis) Nagu näiteks kasutaja Maku juba on teinud, tore kui takirjutaks kus tehtud ja palju maksis aga ma ennustan mingi 3000 eeki.

Siis föön. Kõige säästum ehk oleks teha K26/27 hübriid ehk siis K26 kuum/ ja K27 külm osa. hr Kuul on neid hübriide ennegi teinud
Map andur:
Paigalama peaks siis vähemalt 3 barise mapi
Chip:
Kui eelpool mainitud töö on tehtud viiks auto soome, kus audidele juba päris pikka aga custom chippe kirjutataks.
Olenevalt modifikatsioonidest on Karala custom chipi hind 690 euri + 500 euri 4wd dyno
kasutamine Eeki ümber arvestatuna : 18546 eeku
Terv Markus


TERE JÄLLE
kunagi tuleb vist ka soome dünosse sõita kui teiste jaoks lolluse kokku lappan.
Väljalaske kolektoreid olen ennegi keevitanud nikkel elektroodidega ja paiga pealmise kihi olen teinud roostevaba/vase segu, sest kui alla peaks tekima uuesti pragu hoiab survet pealmine keevitus kiht,
MAKU ja mõned teised on saanud lisaks keevitusele ka suuremaks (läbi freesitud) väljalaske kolektorid kokku~1000eek

Kui mootorit areneda siis unustage orig. nukad need on väga lahjade näitajatega (graadid ja tõusud ) kui oskaks netti lisada siis lisaks mõned mõõdistus tabelid ja pildid.

Ploki kaan,
siin on väga pikk arutelu kui tahta teha ja mida teha.
(karestus tihendi puutepinnale, vee jahutus augud, peened nukad, pikad klapid, meh tõukurid, muhk tõukuriplaadid ja põlemis kambri töötlus ),
kuid kanalid võiks ikka jämedamaks teha neid olen mitmeid teinud.
Ja klapikanalite läbimõõt ehk augu suurus kust voolab õhk mootorisse ja pärast välja,
Normaalsetel mootoritel on klapi kanalite läbimõõdu suhte erinevus ~11 kuni ~20% kuid S audi kaanel on see asi natuke perrses ~32% (nimelt on väljalaske kanal liiga peenike )Seepärast on tehas pannud klapid vanematel 27/32mm ja uuemad 28/32mm lisaks kompenseeritakse puudujääki pikema välja laske nukkvõlli graadiga.B-3 /AAN S=202/V=212 ja 7A S=212/V=218 need on meh tõukuriga mõõdetud otse klapilt liikumist ja väga täpselt. Unustage ära kõik foorumi graadid usaldan vaid reallselt mõõtetud sajandikke täis 720 graadi tsükli mõõtmisel.
seega unustage teistele autodele normaal nukkvõllid (suhe) näiteks 226/226=1mm ja 266/266=0,10mm avavad mõlemad 11,20mm (catcams) need on paremad kui orig kuid ei ole väga head sest väljalase peab olema sellel plokikaanel natuke pikem.

TURBO (föön)
Pane peale milline tahes ja sõida, kasvõi kõrvitsa suurusega, kui on turbo mootorile lisatud otsevoolu klapp (mootor töötab vabalt hingavana kuni turboni ilma takistusteta ja saab ilusti sõita, lisaks pilt skeemi seletusega kui oskaks) ja kõrvitsa suurune föön tuleb taha lisaks alles 6500 p/m, miks ka mitte kui soovid nii sõita.
Kui otsevoolu tunnelit ei ole lisatud õhulugejast kuni sisse koldeni koos põhja klapiga (ühesuunaliseks tegev klapp) ei saa ka kõrvitsaga sõita. (kuidagi talutavalt ?)
Mina arvamus on pane peale mis turbo tahes korpusi tuleb järgi aidata igaljuhul, et langetada reageerimist (puhuma hakkamist) ~1000p/m varasemaks ja kui tahta et turbo puhuks pikemalt, mootori madalast pöördest kuni kõrge pöördeni (õhu ruumala erinevus) tuleb kuuma otsa korpust tõsiselt ümber teha (soome mosse turbo) (enamus turbod suudavad puhuda vaid kuuma poolt tõukava ühe kindla õhu kogusega ruumalaga.)

Olen nii mõnedki turbod järgi aidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.10.05 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Mina väidan et RS2 turboga ei ole võimalik 400 hj saavutada, See on liiatigi optimistlik. Näite mille Hannes tõi oma 12.0 aja juures saab määravaks tegelt see et audil on EBANORMAALNE :D (heas mõttes) vääne, mis autot siis 1/4 miilil vägagi kiiresti liigutab.


Minu auto peal väänab RS-2 turbo orig.pihustiga korralikust orig. sidurist üle ja on ära väänanud 2 pooldelje otsa (parem esi ja parem taga) (start 3000p/m ja siduri suits läks publikule Pärnus rock-il 2004
Seega üks kallimaid asju minu arvates millest ei saa loobuda on SIDUR.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.10.05 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Äkki keegi seletaks mulle mis on "terav turbo"
Markus


Vastaks sellele Prr-i sõnadega, kui ta proovis minu autot
Mis su autol viga on? nii kui kaasi annad rebib momentselt pöörded põhja ja piirajasse.
Sest tal omal oli samasugune mis sõitis 12,8-at seki
Minu arvates see ei ole viga vaid hea tulemus.

Proovida saad seda nii: Mootor seisab vajuta pedaal põhja/hoiad ja käivita ja saa teada aeg kui ruttu tõusevad pöörded kuni max ja rakendub mootori piiraja (pöördepiiraja) kõrvuti olevatel autodega on se lihtne muidu ilma video salvestuse abita vist hakkama ei saa, sest aeg on murdosa sekundist.
Aeglaselt reageeriva turboga kulub selleks mitu sekundit enne kui peale starterit jõuavad pöörded tõusta max ja rakendub piiraja. (umbes nagu krossi tsiklid paarutavad kaasiga ) kui kiirelt terav on sinu turbo mootor ?? umbes nii saad teada.

Enamus turbode kuumad otsad töötavad umbes nii:
mootorist tulev kuum õhk puhutakse korpusse kus taa tiirleb ringiratast lugematud pöörded (ja kuum koda on ringitavat õhku täis ja juurde ei mahu) sest puudub trampliin -linid mis viskaks (suunaks) tsentrifugaal jõus ringitava õhu keskele labadesse lisaks on see juhitav/suunatav teatud nurkadega. Tehase turbodel see puudub , küsite miks vastus sest kuum koda on labane malm valuvorm. Kui on ümber tehtud kuum ots suundub heitkaas kohe sumpasse. peos hoides piisab turbosse natuge suust puhuda ja asi vuriseb. ja kui saa arvad et sellega ei suurenenud kuuma otsa läbi voolavus väga palju, siis sa eksid.
Seega väike kuum ots teeb ära suure kuuma otsa töö (muidugi peavad olema laiad labad kuuma otsa tiivikul juba sünnist) LISAN vaata 09.nov. autoleht lk.24 rootslase 2,0 T volvo mootoriga oopel ja väikse turbo kuuma otsaga (kkk 26/8) ja saavutatud 770 hp. külmast otsast mõni teine kord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.10.05 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiophile
Mina väidan et RS2 turboga ei ole võimalik 400 hj saavutada,


Andesta kui eksin aga pildil olev ei ole RS-2 turbo see vist on üks minu hea vana käsitöö (tartu sisu minu korpus)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.10.05 11:34 Tsiteeri


Forsini poolt postitatud jutt turbolaadurite edasiarendusest on hea.
Ning RS2 turbo saab hakkama 400HJ dirigeerimisega.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4  ..  6
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 81.6% - SQL: 18.4%]