Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Toitesüsteem (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 5198)
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.04 23:55 Tsiteeri
Toitesüsteem



Leidsin sellised andmed.....
1.8T 150HP AGU
06A906031
0 280 150 464
289ccm@3bar
334ccm@4bar

1.8T 150,180HP
06A906031BA
0 280 156 061
321ccm@3bar
371ccm@4bar

1.8T 210,225HP
06A906031BC
0 280 155 892
395ccm@3bar
456ccm@4bar

Audi RS2 316HP
034906031F
0 280 150 984
386ccm@3bar
446ccm@4bar

Audi S6 230HP
034906031B
0 280 150 951
301ccm@3bar
348ccm@4bar



Kuid ei leidnud 3b,Aan,Aby omasid .....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.09.04 06:32 Tsiteeri


Lõpuks siis kaua otsitud ja oodatud RS2 pihustite andmed teada.:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 20.09.04 09:48 Tsiteeri


Hehh,need pole kunagu salastatud olnud...

Aga rs2 puhul kasutatakse reeglina 3,8bar regulaatorit.
Ja 3 bar pole kuulnudki...

7A oma peaks vist olema 4,2barine,nii,et nendest andmetest erilist kasu küll pole...


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 22.09.04 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Ja 3 bar pole kuulnudki...

standardina mõõdetakse pihustite flow rate'i 3 bar peal.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.04 23:32 Tsiteeri


On kellegil olemas 3B ja Aby/Aan mootorite pihustite numbrid või flowrate andmed


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.04 06:31 Tsiteeri


S6 andmed oled kirjutanud, need ongi ju AAN andmed...
3B läbilase on 305ccm


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 25.09.04 14:51 Tsiteeri


Väike link abistamaks mootorile sobiva tootlikkusega pihustite valimist. Tülikad ühikud, aga palju pole just teisendada.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 11.02.05 21:44 Tsiteeri


Ühesõnaga S-audi mootori kolvi kubatuurile sobib kirvemeetod:

pihustid (ilma räige ülesurvestuseta)
300 cc = max 300 hobujõudu
350 cc = max 350 hp
400 cc = max 400 hp
500 cc = max 500 hp ja kepsud kotti.

Aga tegelikkuses ei saavuta ilma pentsu surve stabiilse 4 atsita (orig vajab täiustamist) midagi ,
Sest pedaali vajutades moto pöörded tõusevad ja pentsu tarvidus suureneb , orig. langeb kohesel seepeale pentsu surve (bar~2,5-le) ja tulemuseks auto ei saa pentsu ja ei liigu.
Ja kui autol on korralik turbo mis puhub (~2+ bar) ongi jama mootor sureb täitsa välja sest langenud pentsusurve ~2 bar ei pihustu ~2 bar-ise öhu sisse . kuna surved on võrdsed !!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.05 17:46 Tsiteeri
Toitesüsteem



Teema jätkuks siis. Kas ma saan õigesti aru, et AAN pihustid on n.ö. deforsseering? Selles mõttes, et AAN-i benarõhk on suurem kui ta pihustid läbi pasevad?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.05 20:17 Tsiteeri
Toitesüsteem



Mis mõttes? Suuremal rõhul ja väiksemal läbilaskevõimel on omad eelised. Ei usus, et keegi seda deforseeringuna oleks võtnud.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.05 20:27 Tsiteeri
Toitesüsteem



Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Mis mõttes? Suuremal rõhul ja väiksemal läbilaskevõimel on omad eelised. Ei usus, et keegi seda deforseeringuna oleks võtnud.

Ehk räägid nendest eelistest täpsemalt?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.02.05 09:48 Tsiteeri
Toitesüsteem



Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Mis mõttes? Suuremal rõhul ja väiksemal läbilaskevõimel on omad eelised. Ei usus, et keegi seda deforseeringuna oleks võtnud.

Ehk räägid nendest eelistest täpsemalt?


Minu teada eelis piirdub sel puhul paremini pihustunud kütusega (tolmustub paremini, seguneb õhuga paremini).


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 30.04.05 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inc13
Leidsin sellised andmed.....
Audi S6 230HP
034906031B
0 280 150 951
301ccm@3bar
348ccm@4bar
Kuid ei leidnud 3b, omasid...

S-6 on AAN ja pihusti on nelja auguga ....951 ( 346 ?cm )
200 20v on B3 pihusti on ühe auguga.....737 ( 305 ?cm )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 28.09.05 12:48 Tsiteeri


OT, kuid toon vana teema ülesse, abiks kindlasti paljudele.

Boschi pihutite andmed on siin:

http://www.telusplanet.net/~chichm/tech/injectors.pdf

3B pihustite nr on: 0 280 150 737
ja nagu Tarts on ennem maininud, siis nende läbilaske võime on 305cc/min kohta @ 3 bar.

ABY ja AAN pihustite flow rate on selle pdfi kohaselt küll mööda. Seal inc13 koodi järele oleks siis flow: 346cc/min kohta. Mingi aga peab siin olema. Niipalju kui ise lugenud olen, siis ABY ja AAN pihustis peaksid stock 4barise regulaatoriga täpselt samapalju pihutsama, kui 3B pihustid 3barise rõhuga.

Ma hetkel ei leia täpselt linki ülesse, kuid 3B pihutid näiteks 7A regulaatoriga pihutavad u. 370cc/min kohta. Vahe on küll olemas, kuid green pihustite tasemeni nad siiski ei pürgi.

Mõtlesin, et äkki on kellelgi kasu :)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M-Tech
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q5 3.0TDI Off-Road Package

postitati 01.01.06 15:27 Tsiteeri


~5-6bar on see piir.
Sinna lisa veel mootori ülerõhk otsa.
5.5bar peal ise katsetanud ja midagi veel ei juhutnud aga asi oli ma kardan väga piiri peal.

Igaltpoolt kus mina lugenud olen on 951 lõpuga pihusti 346cc@3bar

Miks peaks üldse võimsama mootoriga auto peal lahjemaid pihusteid kasutatama?

Põhimõtteliselt mul üks 951 lõpuga pihusti olemas ja huvi pärast ehk kontrollin ära pihusti tootlikuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.01.06 19:31 Tsiteeri


Väga arusaadaval põhjusel küsisin?
kuigi tean ka oma katsetuse põhjal.
Sõidan natuke forseeritud mootoriga, kuid originaal pihustitega ja tulemus on järgmine.
Enne olen paigaldanud jämeda besupumba koos tagasi löögi klapiga mis karanteerib 5,7-Bar
Kuna pentsu surve klapp AAN mootoril on 4,0-Bar + turbo surve minu mootoril 4 + 2 = 6 ja kui mootor hakkab jõudma 2,2 turbo surveni vajub auto nina maha kuid kõik töötab veel sujuvalt seega minu arusaam asjast on et pihusti ei jookse lukku vaid üle surve poob pihusti sujuvalt kinni ~6,1-Bariga (bentsu surve)
kui olen sõitnud üle selle turbo surve olen avanud peeretaja kolmiku mis laseb kompuutrisse ja bentsu surve klappi mineva surve alates 1,9-Bari lihtsalt välja (vedru kuul klapp 3 mm auguga /boost controller)
Seega võib hannese jutt olla õige et pihusti ei tööta üle 5-Bari järelikult alates kolmest barist läbilase suureneb kuni ???~4,5 barini ja 5-est edasi hakkab pihusti läbilase vähenema. Te targad neti surfajad leiate sellele vastuse ????

Seega siin foorumis laialt kiitetud teooria on jama (paigalda 4,2 ) miks tehas paigaldas RS-le 3,7 ?
vastus lihtne, kui pihusti töötav max on 5
seega 4,2- barise surve regulaatoriga saad kasutada turbo survet ainult 0,8
RS 3,7 seevastu 5-3,7=1,3-bari turbo survet OK + pihusti ülekoormamine 5,5-e barini = turbo surve 1,8
Järelikult ainu õige lahendus on suuremad pihustid ja madalam surve klapp või teine võimalus paigaldada stabiilne 5-bari ne bentsu surve ilma vaakum/surve regulaatorita.
Kuid siis tuleb minema visata kogu originaal elektroonika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M-Tech
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q5 3.0TDI Off-Road Package

postitati 10.01.06 10:41 Tsiteeri


Pihustid töötavad mingi aja ka 6bar juures ilusti aga keegi ei suuda garanteerida kui kaua.
Miks peab kütusesurve taevasse tõstma (mingi maani on see normaalne aga kindlasti mitte üle 5bar).
Kuskil oli hea sait pihustite kohta aga kahjuks ei mäleta enam selle aadressi.
Õige teguviis oleks kangemad pihustid panna ning kui on soov kasutada originaal aju siis custom chip teha.
Kas keegi oskab 100% öelda üldse mis settingute jaoks need eestis levitatavad chipid tehtud on?

Mis puudutab 3B ja AAn pihustitesse, siis minu loogika ütleb, et ega Audi insenerid ka lollid ei ole, et panevad võimsamale mootorile nõrgemad pihustid.
Neil on ilmselt mingi kindel varu mida nad pihusteid valides järgivad.

Üldiselt NB lambdaga ei saa mingist seadistamisest juttugi olla.
Kui juba mootorit hakata korralikult tuunima, siis minu silmis esimene asi on WB lambda.
Ka ise üritasin algul NB lambdaga asja sättida aga kuna pidevalt oli mingi jama seguga siis soetasin WB lambda.

Ideaalne põlemine on küll 14.7:1 aga max power tuleb seal 12.5:1 juures.
Seega NB lambda näitab ainult kõrvalekallet 14.7:1 aga ei näita kindlat väärtust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 27.01.06 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M-Tech
Pihustid töötavad mingi aja ka 6bar juures ilusti aga keegi ei suuda garanteerida kui kaua.
Miks peab kütusesurve taevasse tõstma (mingi maani on see normaalne aga kindlasti mitte üle 5bar).

Mis puudutab 3 B ja AAN pihustitesse, siis minu loogika ütleb, et ega Audi insenerid ka lollid ei ole, et panevad võimsamale mootorile nõrgemad pihustid.
Neil on ilmselt mingi kindel varu mida nad pihusteid valides järgivad.
Pihustid on ~samad. Just nimelt selle bentsu surve varu arvelt ongi tõstnud tehase mehed.
Audi 200 pihusti regulaator on 3,0 ja hiljem S-4 /6 on juba reg. 4,0
Ja ise tegijatele pole varu jäetud.
Näiteks on orig 4,0 bar bentsu surve regulaator ja isetegija auto turbo lajatab 2,0 bari see teebgi kokku pihusti surveks 6,0 bar (juhul kui seda suudab bentsu pump) seega varu lõppes 5 peal mida on ületatud 1,0 bar-iga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 21.02.06 18:48 Tsiteeri


Tekkis küsimus,kas keegi oskab öelda audi v8 4,2 pihustite andmeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 06.03.06 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veuks
Tekkis küsimus,kas keegi oskab öelda audi v8 4,2 pihustite andmeid.

3,6 on 0280 150 416 =150 cc
4,2 on 0280 150 424 =173 cc
4,2 on 0280 150 454 =191 cc


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.05.06 21:33 Tsiteeri


kui lambda-arv on üle 1, on segu hoopis lahja (lambda-arv on liigõhutegur)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 02.08.06 21:31 Tsiteeri


Natuke Offtopic aga küsin et kas kõik S audid (S4,S6,S2) 91-95a kasutavad sama kütusepumpa? 4.2 ja 2.2 turbo ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.06 11:02 Tsiteeri
Pihustite puhastamine



http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=11293&highlight=injectors


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 27.11.06 17:31 Tsiteeri


Rax -il uued kogemused.
kui on kasutusel korralik bentsu pump (bosch 044) ja korralikud pihustid siis töötab moto ikka väga korraliku survestusega.
Lisaks

http://www.estpresto.ee/diagnostika.php?menu_id=1
Tartus aardla 23
56-58071
pihusti stend


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M-Tech
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q5 3.0TDI Off-Road Package

postitati 11.02.07 20:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inc13
Audi S6/S4/S2 169kw
034906031B
0 280 150 951
301ccm@3bar
348ccm@4bar

Mõni aeg tagasi oli kahtlus, et enamus kohtades antud 169kw mootori 346cc@3.0bar andmed ei ole õiged ja
nüüd tekkis võimalus see ka reaalsete mõõtmistega tõestada.

Õiged on Inc13 poolt kirjutatud andmed, ehk siis 300cc@3.0bar ja 340cc@4.0bar niing 380cc@5.0bar
Viimased on siis reaalsed mõõtmistulemused 951 lõpuga pihustitele.

Ehk on sellest tõestusest kellegile abi, kuna ise sai valede andmete tõttu orki astutud ja pihustid jäid lahjaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.9% - SQL: 36.1%]