spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 23.01.08 20:12
|
|
|
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?
oskab keegi kommenteerida nende mootorite erinevusi? välimuselt suht samad, millest selline võimsuse kasv? "tsipituuning?" omanike kogemused ka
teretulnud!
vs
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.01.08 20:36
|
|
|
188kw on uuem tehnoloogia järgmiste põhierinevustega:
1. Suurem töömaht (3123 versus 2976 kuupsentimeetrit)
2. FSI® otsesissepritse tehnoloogia
3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas
4. Tagasiminek 5'lt 4'le klapile silindri kohta
5. Mootori elektrooniline juhtimine on Siemens'i poolt Bosch'i ME7.1.1 asemel
6. Surveaste on uuemal 12,5 : 1 versus 10,5 : 1 vanal
7. Imelikul kombel on oktaanarvunõue vaid 95/91 versus 98 (95) ?!?!!
PS. Tegelikult on olemas veel selline mootor nagu:
2.8 FSI V6 tähisega BDX võimsusega 154kw ehk 210 hobujõudu alates 2006 aasta teisest poolest!
Ja vot sellel mootoril tuli esimest korda kasutusele "Audi valve lift" süsteem !!! 3.2'sel seda algusest peale pole olnud.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 23.01.08 20:50
|
|
|
omalt poolt veel lisaks.eeldan,et tegu siis a6-tega.
esimene mootor siis:A6(4B,C5/model year-08/2001 - 01/2005);motor code kW HP ccm/ ASN 162 220 2976
teine mootor:A6(4F2/model year-05/2004 - );motor code kW HP ccm/ AUK 188 255 3123
3.2-sele lisaks veel,et tegu FSI mootoriga.Mootori võimsuse kasv saavutati tänu muutustele sisselaskekollektoris, samuti on kasutusele võetud
kaheastmeliselt reguleeritav klapiajam ehk nn Audi valvelift süsteem.
natuke ka inglisekeelset:
3.2 FSI
Engine / electrics
Engine type Aluminium V6 spark-ignition direct injection engine, DOHC,
2-stage variable intake manifold with two charge motion flaps, demand-controlled
high-pressure and low-pressure fuel system
Valve gear / number of valves per cylinder Continuous camshaft adjustment for the intake and exhaust valves / 4
Displacement in cc / bore x stroke in mm / compression 3123 / 84.5 x 92.8 / 12.5
Max. power output in kW (bhp) / at rpm 188 (255) / 6500
Max. torque in Nm / at rpm 330 / 3250
Engine management / mixture preparation Fully electronic engine management with drive-by-wire throttle control, Siemens
SIMOS 6, petrol direct injection, cylinder-selective lambda control; mapped ignition
with solid-state high-voltage distribution, cylinder-selective adaptive knock control,
manifold-pressure controlled system
Exhaust emission control Two close-coupled ceramic main catalytic converters each with a pre- and postcatalyst
oxygen sensor
Emission category EU4
Alternator in A / battery in A/Ah 150 / 380/80 180 / 380/80
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 23.01.08 22:52
|
|
|
huvitav kas see 5V oli siis ämber? suht vähe oli tootmises ka... C5 peal tundus kunagi küll väga asjalik, eriti kui endal oli 2,8.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.08 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas
|
See küll väga hea lahendus pole ma leian...
|
|
|
bazarre
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2,8 1999(sodi), Ford Focus08 STW Ghia
|
postitati 24.01.08 17:20
|
|
|
Oleks kah 3.0 mootori infist rohkem huvitatud, aga see nagu suht harvaesinev ja netist ei ole kasutajate kommentaare samuti leidnud, et kas on
probleemne mootor või korralik? 2.8 hakkas natukene lahjaks jääma enne kui loojakarja läks
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 24.01.08 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: epic_metal
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas | See küll väga hea lahendus pole ma
leian... |
kett on hea lahendus aga mitte mootori taga... äkki üritatud kaaluvamaid osi viia rohkem esisilla taha?
Tsitaat: | Algselt postitas: bazarre
Oleks kah 3.0 mootori infist rohkem huvitatud, aga see nagu suht harvaesinev ja netist ei ole kasutajate kommentaare samuti leidnud, et kas on
probleemne mootor või korralik? 2.8 hakkas natukene lahjaks jääma enne kui loojakarja läks |
täpselt, 2,8 on võrr jah.
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 24.01.08 18:50
|
|
|
3.0 mootor pole ainult A6-te pärusmaa - ise sõidan A4-ga (vl 2002), millel samuti see 3.0 mootor vahel. Olen sõitnud selle autoga ca 3 aastat ning ca
65k km ning kurta pole mitte millegi üle. Võrreldes eelmise põlvkonna 2,8 mootoriga on tegemist olulielt erksama ja särtsakama jõuallikaga.
www.auto24ring.ee
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 26.01.08 00:07
|
|
|
aga mis siis hea lahendus oleks? sellel sajandil... 3,0TDI ainult?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.08 07:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
aga mis siis hea lahendus oleks? sellel sajandil... 3,0TDI ainult?
|
No kui nii hakata mõtlema siis ei tasuks üldse Audit osta, Bemmi samuti, Mersuga sama lugu, Toyotat kah, Opelit kah, tegelt ei tohiks ühtegi autot
osta...ja kui nüüd edasi mõtelda siis ei tasuks väljas kah käia sest siis võib auto alla jääda ning vaid toas istudes võib kunagi maja põlema minna
ning niiviisi surma saada, seega lahenduseks vaid koheselt nöör kaela.
95% nendest mootorijuttudest ei vasta tõele (vähemalt suurem osa jutust). Nagu siingi, keegi leidis kuskilt lingi ning pani üles ja äkitselt olid
enamus foorumlasi targad ning "kõik teadsid juba ammu", et see mootor jama jne. Juba käisid teoreetikute jutud kaua antud mootor kestab jne,
tegelikuses pole aga kellegil antud mootoriga kokkupuuteid olnud, kõik on kuskilt kuulnud ja lugenud.
Kogu Audi Klubi rahvas räägib nüüd, et 4,0TDI on jama, ketipingutid väsivad 100 000km'i läbimisel ära - [roppus] off, tegelt linkis
1 inimene kuskilt venemaa foorumist siia õhe lingi ning paartuhat asjadundjat luges ning räägivad omakorda edasi, REAALSUS on aga
hoopis teine.
Sõidetakse 2,5 V6 TDI mootoritega kah väga edusliselt ja VÄGA kaua, sama asi ka Multitronic kastide kohta.
Me remondime keskmiselt ühe Multitronicu kuus, 12 kasti aastas, kas siis selle põhjal teeme järelduse, et see kast on saast!? Ei, selle kasti
kasutajad on enamasti kasti rikked ise põhjustanud sest ei vahetata seal õli.
Minu arust ei tasu vaid 2,5TDI'id osta sest nende remont on auto väärtusega võrreldes suht kallis ning nad kipuvad lagunema, ülejäänud
mootoritega/kastidega on nii nagu autodega - KÕIK SÕLTUB EELMISE/TE OMANIKE SUHTUMISEST AUTOSSE ning mida keerulisem ja rohkearvulisem tehnika, seda
suurem oht lagunemisele/kulumisele.
Tahad suuremat sõidumõnu, pead arvestama ka suurema hooldekuluga ja vastupidi.
Ps.See jutt ei olnud Sulle, üldiselt rääkisin suu puhtaks.
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 26.01.08 11:05
|
|
|
Paistab,et see 3.0 ne besukas on suht haruldane
Eestis nelivedust küll naljalt müügis ei näe..
OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku!
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 27.01.08 00:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku! |
ja mulle paluks 3,0 A6Q AUTOMAAT koos kõigi lisadega!!!
& to juks11: 100% nõus suga! eks see auto ost üks loto mängimine on.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.08 16:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku! |
ja mulle paluks 3,0 A6Q AUTOMAAT koos kõigi lisadega!!!
& to juks11: 100% nõus suga! eks see auto ost üks loto mängimine on. |
Homme selgub kas jääb vabaks üks A6 3,0Q aut (vist ka kõik lisad) vabaks, auto on sellises korras, et tõesti mitte kui midagi pole vaja teha!
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.01.08 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku! |
ja mulle paluks 3,0 A6Q AUTOMAAT koos kõigi lisadega!!!
& to juks11: 100% nõus suga! eks see auto ost üks loto mängimine on. |
Homme selgub kas jääb vabaks üks A6 3,0Q aut (vist ka kõik lisad) vabaks, auto on sellises korras, et tõesti mitte kui midagi pole vaja teha!
|
Niih, kell huvi siis antud A6'est loobutakse 235 000.- eest, vastasel juhul omanik sellest ei loobu ning uut kuut veel ei osta.
Tegemist on siis tõesti autoga mil pea kõik lisad (ma ei teagi kas üldse miskit puudu on), TÄIESTI korras, läbisõiduga u 130 000 (rihm koos vidinatega
Revalis vahetatud), ülejäänud hooldused ilusti meil tehtud.
Kellel huvi see kontakteerub mingit kaudu isiklikult!
|
|
|
|
rixtix
huviline
Registreerunud 13.02.08
Asukoht: pärnu hetkel iirimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2002 A6 3.0 Quattro
|
postitati 14.02.08 00:09
|
|
|
audi 3.0 quattro
Endal 2002 A6 3.0 quattro täitsa olemas ja veel täislisa ainuke asi mis puud, on püsikiirusehoida ülejäänud muu peaks kõik olemas olema kaasaarvatud
dvd,divx,mp4,mp3 mängja jne.Autoga väga rahul.
PS! Mõtlen müügile aga pole veel kindel
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 15.02.08 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Paistab,et see 3.0 ne besukas on suht haruldane
|
A minul on.
AUDI - Another Useless Deutche Invention
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 07.02.12 14:19
|
|
|
Veits off topicut aga 3,2 v6 suht sama ehitusega mis 2,4 V6 mootor. Kuidas nende ketipingutitega on lood alates 2006 dets. ?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 07.02.12 16:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HangOver
Veits off topicut aga 3,2 v6 suht sama ehitusega mis 2,4 V6 mootor. Kuidas nende ketipingutitega on lood alates 2006 dets. ? |
Mul pole küll ühtegi 3.2st olnud, aga mulle tundub, et tegemist samasuguse pseudoprobleemiga nagu 3.0Tdi-l . Kõik jahuvad mingitest kettidest ja lõpptulemuseks 100st autost ühel on probleem, mille LS on 500k. Valid värske
ajalooga mudeli, loobud longlaif välbast ja sõidad surmani. Minu jutt ei pruugi olla absoluutne tõde, niiet siinsed 3.2 omanikud võiksid kah
kommenteerida.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.12 06:40
|
|
|
Ja mis kõige vahvam,tehase andmete järgi 0-100kmh kiirendab 3.0l 162kw a4 suht samasse auku mis s6 4,2 l 250kw.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 08.02.12 07:56
|
|
|
Minul on olnud C6 A6 3,2 bensukas. Oli 2004 aasta auto, ehk siis just uue mudeli esimeste seas. Ostsin selle auto Revalist, kui läbisõit oli alla
40tuh km. Õli vahetasin iga 10tuh km järel ja ~70 000km läbisõidu juures läks esimene ketiring, kuna hakkas kolisema. Garantii korras vahetati välja,
kui läbisõit jõudis 115 000km-ni. Hakkas uuesti häält tegema. Siis läks auto uut omanikku teenima. Ise sõitsin selle autoga 3 aastat.
Mis puudutab autot muus plaanis, siis selle aja jooksul läks vahetusse 1 rattalaager ja 1 esisillakont. Rohkem mitteüks detail. Kõik lisad jne
toimisid laitmatult. Kui see pingutite teema välja jätta, siis väga hästi kestis.
Esinduse väitel olla midagi parendatud 2006 aastal, see väide ei pruugi pretendeerida absoluutsele tõele. Raul teab seda kindlasti paremini.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 14.02.12 13:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Minul on olnud C6 A6 3,2 bensukas. Oli 2004 aasta auto, ehk siis just uue mudeli esimeste seas. Ostsin selle auto Revalist, kui läbisõit oli alla
40tuh km. Õli vahetasin iga 10tuh km järel ja ~70 000km läbisõidu juures läks esimene ketiring, kuna hakkas kolisema. Garantii korras vahetati välja,
kui läbisõit jõudis 115 000km-ni. Hakkas uuesti häält tegema. Siis läks auto uut omanikku teenima. Ise sõitsin selle autoga 3 aastat.
Mis puudutab autot muus plaanis, siis selle aja jooksul läks vahetusse 1 rattalaager ja 1 esisillakont. Rohkem mitteüks detail. Kõik lisad jne
toimisid laitmatult. Kui see pingutite teema välja jätta, siis väga hästi kestis.
Esinduse väitel olla midagi parendatud 2006 aastal, see väide ei pruugi pretendeerida absoluutsele tõele. Raul teab seda kindlasti paremini.
|
Ootaks Rauli kommentaare 2006 võimalike muutuste kohta kui võimalik?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.12 14:56
|
|
|
Moderaatori märkus - tõstsin siit teemast ära ühe postituse ketipingutite kohta, mis vääris arutelu eraldi teemas.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 11.02.15 21:24
|
|
|
Aeg on edasi läinud, kaevasin vanema teema välja. Otsingust nagu ei tulnud suurt uuema 3.2 kohta, CALA kohta 195kw.
Palju ei erine iseloomult ja olemuselt vanema variandi 188kw omaga?
|
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 16.02.15 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Aeg on edasi läinud, kaevasin vanema teema välja. Otsingust nagu ei tulnud suurt uuema 3.2 kohta, CALA kohta 195kw.
Palju ei erine iseloomult ja olemuselt vanema variandi 188kw omaga? |
Huvitaks ka veidi infot saada 3.2FSI 195KW kohta, ntx 2008 a variandil.
|
|
|