Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3,0(162kW) vs 3,2(188kW)? (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 8012)
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 23.01.08 20:12 Tsiteeri
3,0(162kW) vs 3,2(188kW)?



oskab keegi kommenteerida nende mootorite erinevusi? välimuselt suht samad, millest selline võimsuse kasv? "tsipituuning?" omanike kogemused ka teretulnud!

http://img4.auto24.ee/auto24/560/696/7887696.jpg

vs

http://img4.auto24.ee/auto24/560/507/9463507.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 23.01.08 20:36 Tsiteeri


188kw on uuem tehnoloogia järgmiste põhierinevustega:

1. Suurem töömaht (3123 versus 2976 kuupsentimeetrit)

2. FSI® otsesissepritse tehnoloogia

3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas

4. Tagasiminek 5'lt 4'le klapile silindri kohta

5. Mootori elektrooniline juhtimine on Siemens'i poolt Bosch'i ME7.1.1 asemel

6. Surveaste on uuemal 12,5 : 1 versus 10,5 : 1 vanal

7. Imelikul kombel on oktaanarvunõue vaid 95/91 versus 98 (95) ?!?!!


PS. Tegelikult on olemas veel selline mootor nagu:
2.8 FSI V6 tähisega BDX võimsusega 154kw ehk 210 hobujõudu alates 2006 aasta teisest poolest!
Ja vot sellel mootoril tuli esimest korda kasutusele "Audi valve lift" süsteem !!! 3.2'sel seda algusest peale pole olnud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.01.08 20:50 Tsiteeri


omalt poolt veel lisaks.eeldan,et tegu siis a6-tega.
esimene mootor siis:A6(4B,C5/model year-08/2001 - 01/2005);motor code kW HP ccm/ ASN 162 220 2976

teine mootor:A6(4F2/model year-05/2004 - );motor code kW HP ccm/ AUK 188 255 3123

3.2-sele lisaks veel,et tegu FSI mootoriga.Mootori võimsuse kasv saavutati tänu muutustele sisselaskekollektoris, samuti on kasutusele võetud kaheastmeliselt reguleeritav klapiajam ehk nn Audi valvelift süsteem.

natuke ka inglisekeelset:

3.2 FSI

Engine / electrics
Engine type Aluminium V6 spark-ignition direct injection engine, DOHC,
2-stage variable intake manifold with two charge motion flaps, demand-controlled
high-pressure and low-pressure fuel system
Valve gear / number of valves per cylinder Continuous camshaft adjustment for the intake and exhaust valves / 4
Displacement in cc / bore x stroke in mm / compression 3123 / 84.5 x 92.8 / 12.5
Max. power output in kW (bhp) / at rpm 188 (255) / 6500
Max. torque in Nm / at rpm 330 / 3250
Engine management / mixture preparation Fully electronic engine management with drive-by-wire throttle control, Siemens
SIMOS 6, petrol direct injection, cylinder-selective lambda control; mapped ignition
with solid-state high-voltage distribution, cylinder-selective adaptive knock control,
manifold-pressure controlled system
Exhaust emission control Two close-coupled ceramic main catalytic converters each with a pre- and postcatalyst
oxygen sensor
Emission category EU4
Alternator in A / battery in A/Ah 150 / 380/80 180 / 380/80


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 23.01.08 22:52 Tsiteeri


huvitav kas see 5V oli siis ämber? suht vähe oli tootmises ka... C5 peal tundus kunagi küll väga asjalik, eriti kui endal oli 2,8. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.08 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas

See küll väga hea lahendus pole ma leian...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bazarre
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2,8 1999(sodi), Ford Focus08 STW Ghia

postitati 24.01.08 17:20 Tsiteeri


Oleks kah 3.0 mootori infist rohkem huvitatud, aga see nagu suht harvaesinev ja netist ei ole kasutajate kommentaare samuti leidnud, et kas on probleemne mootor või korralik? 2.8 hakkas natukene lahjaks jääma enne kui loojakarja läks:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 24.01.08 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas
See küll väga hea lahendus pole ma leian...

kett on hea lahendus aga mitte mootori taga... äkki üritatud kaaluvamaid osi viia rohkem esisilla taha?


Tsitaat:
Algselt postitas: bazarre
Oleks kah 3.0 mootori infist rohkem huvitatud, aga see nagu suht harvaesinev ja netist ei ole kasutajate kommentaare samuti leidnud, et kas on probleemne mootor või korralik? 2.8 hakkas natukene lahjaks jääma enne kui loojakarja läks:(

täpselt, 2,8 on võrr jah. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 24.01.08 18:50 Tsiteeri


3.0 mootor pole ainult A6-te pärusmaa - ise sõidan A4-ga (vl 2002), millel samuti see 3.0 mootor vahel. Olen sõitnud selle autoga ca 3 aastat ning ca 65k km ning kurta pole mitte millegi üle. Võrreldes eelmise põlvkonna 2,8 mootoriga on tegemist olulielt erksama ja särtsakama jõuallikaga.


www.auto24ring.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.01.08 17:24 Tsiteeri


Sul on mõnes mõttes täitsa õigus:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=43646#pid245268

Ja praktiliselt võib see kettide ja ketipingutide asi tipneda sellega:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=48923



Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
3. Nukkvõllide käitamine rihma asemel kettülekandega mootori tagaosas

See küll väga hea lahendus pole ma leian...



Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 26.01.08 00:07 Tsiteeri


aga mis siis hea lahendus oleks? :) sellel sajandil... 3,0TDI ainult?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.08 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
aga mis siis hea lahendus oleks? :) sellel sajandil... 3,0TDI ainult?


No kui nii hakata mõtlema siis ei tasuks üldse Audit osta, Bemmi samuti, Mersuga sama lugu, Toyotat kah, Opelit kah, tegelt ei tohiks ühtegi autot osta...ja kui nüüd edasi mõtelda siis ei tasuks väljas kah käia sest siis võib auto alla jääda ning vaid toas istudes võib kunagi maja põlema minna ning niiviisi surma saada, seega lahenduseks vaid koheselt nöör kaela.

95% nendest mootorijuttudest ei vasta tõele (vähemalt suurem osa jutust). Nagu siingi, keegi leidis kuskilt lingi ning pani üles ja äkitselt olid enamus foorumlasi targad ning "kõik teadsid juba ammu", et see mootor jama jne. Juba käisid teoreetikute jutud kaua antud mootor kestab jne, tegelikuses pole aga kellegil antud mootoriga kokkupuuteid olnud, kõik on kuskilt kuulnud ja lugenud.

Kogu Audi Klubi rahvas räägib nüüd, et 4,0TDI on jama, ketipingutid väsivad 100 000km'i läbimisel ära - [roppus] off, tegelt linkis 1 inimene kuskilt venemaa foorumist siia õhe lingi ning paartuhat asjadundjat luges ning räägivad omakorda edasi, REAALSUS on aga hoopis teine.

Sõidetakse 2,5 V6 TDI mootoritega kah väga edusliselt ja VÄGA kaua, sama asi ka Multitronic kastide kohta.

Me remondime keskmiselt ühe Multitronicu kuus, 12 kasti aastas, kas siis selle põhjal teeme järelduse, et see kast on saast!? Ei, selle kasti kasutajad on enamasti kasti rikked ise põhjustanud sest ei vahetata seal õli.

Minu arust ei tasu vaid 2,5TDI'id osta sest nende remont on auto väärtusega võrreldes suht kallis ning nad kipuvad lagunema, ülejäänud mootoritega/kastidega on nii nagu autodega - KÕIK SÕLTUB EELMISE/TE OMANIKE SUHTUMISEST AUTOSSE ning mida keerulisem ja rohkearvulisem tehnika, seda suurem oht lagunemisele/kulumisele.

Tahad suuremat sõidumõnu, pead arvestama ka suurema hooldekuluga ja vastupidi.

Ps.See jutt ei olnud Sulle, üldiselt rääkisin suu puhtaks.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 26.01.08 11:05 Tsiteeri


Paistab,et see 3.0 ne besukas on suht haruldane;)
Eestis nelivedust küll naljalt müügis ei näe..

OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 27.01.08 00:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku!

ja mulle paluks 3,0 A6Q AUTOMAAT koos kõigi lisadega!!! :)


& to juks11: 100% nõus suga! eks see auto ost üks loto mängimine on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.08 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku!

ja mulle paluks 3,0 A6Q AUTOMAAT koos kõigi lisadega!!! :)


& to juks11: 100% nõus suga! eks see auto ost üks loto mängimine on.


Homme selgub kas jääb vabaks üks A6 3,0Q aut (vist ka kõik lisad) vabaks, auto on sellises korras, et tõesti mitte kui midagi pole vaja teha!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.08 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
OT: Kellel pakkuda al. 2002 a. 3.0 Q A4-ja andku märku!

ja mulle paluks 3,0 A6Q AUTOMAAT koos kõigi lisadega!!! :)


& to juks11: 100% nõus suga! eks see auto ost üks loto mängimine on.


Homme selgub kas jääb vabaks üks A6 3,0Q aut (vist ka kõik lisad) vabaks, auto on sellises korras, et tõesti mitte kui midagi pole vaja teha!


Niih, kell huvi siis antud A6'est loobutakse 235 000.- eest, vastasel juhul omanik sellest ei loobu ning uut kuut veel ei osta.

Tegemist on siis tõesti autoga mil pea kõik lisad (ma ei teagi kas üldse miskit puudu on), TÄIESTI korras, läbisõiduga u 130 000 (rihm koos vidinatega Revalis vahetatud), ülejäänud hooldused ilusti meil tehtud.

Kellel huvi see kontakteerub mingit kaudu isiklikult!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rixtix
huviline

Avatar


Registreerunud 13.02.08
Asukoht: pärnu hetkel iirimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 2002 A6 3.0 Quattro

postitati 14.02.08 00:09 Tsiteeri
audi 3.0 quattro



Endal 2002 A6 3.0 quattro täitsa olemas ja veel täislisa ainuke asi mis puud, on püsikiirusehoida ülejäänud muu peaks kõik olemas olema kaasaarvatud dvd,divx,mp4,mp3 mängja jne.Autoga väga rahul.

PS! Mõtlen müügile aga pole veel kindel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 15.02.08 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Paistab,et see 3.0 ne besukas on suht haruldane;)

A minul on.


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 07.02.12 14:19 Tsiteeri


Veits off topicut aga 3,2 v6 suht sama ehitusega mis 2,4 V6 mootor. Kuidas nende ketipingutitega on lood alates 2006 dets. ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 07.02.12 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Veits off topicut aga 3,2 v6 suht sama ehitusega mis 2,4 V6 mootor. Kuidas nende ketipingutitega on lood alates 2006 dets. ?


Mul pole küll ühtegi 3.2st olnud, aga mulle tundub, et tegemist samasuguse pseudoprobleemiga nagu 3.0Tdi-l :). Kõik jahuvad mingitest kettidest ja lõpptulemuseks 100st autost ühel on probleem, mille LS on 500k. Valid värske ajalooga mudeli, loobud longlaif välbast ja sõidad surmani. Minu jutt ei pruugi olla absoluutne tõde, niiet siinsed 3.2 omanikud võiksid kah kommenteerida.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.12 06:40 Tsiteeri


Ja mis kõige vahvam,tehase andmete järgi 0-100kmh kiirendab 3.0l 162kw a4 suht samasse auku mis s6 4,2 l 250kw.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 08.02.12 07:56 Tsiteeri


Minul on olnud C6 A6 3,2 bensukas. Oli 2004 aasta auto, ehk siis just uue mudeli esimeste seas. Ostsin selle auto Revalist, kui läbisõit oli alla 40tuh km. Õli vahetasin iga 10tuh km järel ja ~70 000km läbisõidu juures läks esimene ketiring, kuna hakkas kolisema. Garantii korras vahetati välja, kui läbisõit jõudis 115 000km-ni. Hakkas uuesti häält tegema. Siis läks auto uut omanikku teenima. Ise sõitsin selle autoga 3 aastat.
Mis puudutab autot muus plaanis, siis selle aja jooksul läks vahetusse 1 rattalaager ja 1 esisillakont. Rohkem mitteüks detail. Kõik lisad jne toimisid laitmatult. Kui see pingutite teema välja jätta, siis väga hästi kestis.

Esinduse väitel olla midagi parendatud 2006 aastal, see väide ei pruugi pretendeerida absoluutsele tõele. Raul teab seda kindlasti paremini.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 14.02.12 13:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Minul on olnud C6 A6 3,2 bensukas. Oli 2004 aasta auto, ehk siis just uue mudeli esimeste seas. Ostsin selle auto Revalist, kui läbisõit oli alla 40tuh km. Õli vahetasin iga 10tuh km järel ja ~70 000km läbisõidu juures läks esimene ketiring, kuna hakkas kolisema. Garantii korras vahetati välja, kui läbisõit jõudis 115 000km-ni. Hakkas uuesti häält tegema. Siis läks auto uut omanikku teenima. Ise sõitsin selle autoga 3 aastat.
Mis puudutab autot muus plaanis, siis selle aja jooksul läks vahetusse 1 rattalaager ja 1 esisillakont. Rohkem mitteüks detail. Kõik lisad jne toimisid laitmatult. Kui see pingutite teema välja jätta, siis väga hästi kestis.

Esinduse väitel olla midagi parendatud 2006 aastal, see väide ei pruugi pretendeerida absoluutsele tõele. Raul teab seda kindlasti paremini.


Ootaks Rauli kommentaare 2006 võimalike muutuste kohta kui võimalik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.12 14:56 Tsiteeri


Moderaatori märkus - tõstsin siit teemast ära ühe postituse ketipingutite kohta, mis vääris arutelu eraldi teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 11.02.15 21:24 Tsiteeri


Aeg on edasi läinud, kaevasin vanema teema välja. Otsingust nagu ei tulnud suurt uuema 3.2 kohta, CALA kohta 195kw.
Palju ei erine iseloomult ja olemuselt vanema variandi 188kw omaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Helina
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008

postitati 16.02.15 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Aeg on edasi läinud, kaevasin vanema teema välja. Otsingust nagu ei tulnud suurt uuema 3.2 kohta, CALA kohta 195kw.
Palju ei erine iseloomult ja olemuselt vanema variandi 188kw omaga?




Huvitaks ka veidi infot saada 3.2FSI 195KW kohta, ntx 2008 a variandil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]