lem
huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.4 & A6 3.0 guattro
|
postitati 16.04.07 17:16
|
|
|
Kas osta A6.3,0.TDI või 3,2FSI
Küsimus siis selline,et tahaks oma vana uuema vastu vahetada.Ainult ei ole veel otsustanud, kas osta A6-3,0 TDI või 3,2 Bensiin.Mis oleks nende
mootorite + ja- . Veel ,et diislitega kogemus puudub.Ette tänades, kes on nõus oma kogemusi jagama.
|
|
|
iffkoll
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.07 19:04
|
|
|
soovitan dislat kuna see ökom ja ei jää palju alla kah kiirendusel ja l6ppkiirusel. suht hästi astub edasi ja enam erilist nagu ple suurt häälevahet
kah dislal ja bensukal. dislad suht vaixed juba. mudugi - on see et disla remont mudugi kallim aga selle eest diisel peab jälle kauem vastu.
ostan, müün ja vahetan, pärast kahetsen
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 17.04.07 09:10
|
|
|
3,0 TDI teeb siiski päris tugevat traktori häält, nagu peaaegu kõik VAG-i diislid. Keskmine kütusekulu on ka vaid paari liitri jagu väiksem kui 3,2
FSI mootoril, mis minu arvates ei õigusta põriseva ja haiseva diisli ostmist.
Aga eks see on maitse asi, proovi ise ära.
Edasi lähevad mõlema mootoriga autod üsna võrdselt. Tunde järgi 3,0 TDI vaat et pareminigi.
|
|
|
milf
huviline
Registreerunud 31.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.07 12:51
|
|
|
Audi A6 (C6) 3.2 FSI vs 3.0 TDI
Tere! Plaan soetada uue põlvkonna A6, aga ei suuda otsustada.
Ökonoomsem on muidugi Diisel ja vääne pidi ka parem olema, aga 188 Kw ahvatleb rohkem.
Mis need plussid ja miinused veel siis oleksid ?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.09.07 13:14
|
|
|
Kuna pole ise omanud, siis ei oska kommenteerida, aga enda jaoks uurida võid:
* turbo eelised versus mootori hooldus
* kas mootor on ketiga või vajab rihmavahetust
* kas mõlemal on longlife service ehk pikendatud hooldusvälp
* kas mõlemal on/ei ole mootori eelsoojendi (kütusekulu talvel !!!)
* kas mõlemal on kuus käiku (ökonoomsus)
* talvise (kvaliteetse) disla kättesaadavus sinu kodukohas
|
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 06.09.07 13:57
|
|
|
Lisaks kW, vaata nm@rpm.
Minul 2x V6, 2,6 bents ja 2,5 TDI, mõlemad 110kW, kuid disla astub oma raskema kaalu juures ikka oluliselt paremini edasi.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 06.09.07 19:23
|
|
|
kW eest maksad, aga nm@rpm on see mida saad.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 06.09.07 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Lisaks kW, vaata nm@rpm.
Minul 2x V6, 2,6 bents ja 2,5 TDI, mõlemad 110kW, kuid disla astub oma raskema kaalu juures ikka oluliselt paremini edasi. |
See "oluliselt" on tehase andmete järgi tegelikult 0,4sek 2,6bens kasuks . Plus veel see, et mootorite vanuse erinevus on 6a. Plus veel see, et
disla löriseb.
Edit by Maku
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
TT kommentaar:
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
Liiguvad 3,2 ja 3,0 võrdselt, 3,2 kütusekulu ON 3 - 3,5l/100 km madalam ja siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
3,2 FSI-ga seevastu päris palju (ketipingutid väsivad ja ketid venivad välja - kulu kuni 85 000.- ).
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui
bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment. |
|
|
|
|