Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas osta A6.3,0.TDI või 3,2FSI (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3501)
lem
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.4 & A6 3.0 guattro

postitati 16.04.07 17:16 Tsiteeri
Kas osta A6.3,0.TDI või 3,2FSI



Küsimus siis selline,et tahaks oma vana uuema vastu vahetada.Ainult ei ole veel otsustanud, kas osta A6-3,0 TDI või 3,2 Bensiin.Mis oleks nende mootorite + ja- . Veel ,et diislitega kogemus puudub.Ette tänades, kes on nõus oma kogemusi jagama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iffkoll
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.07 19:04 Tsiteeri


soovitan dislat kuna see ökom ja ei jää palju alla kah kiirendusel ja l6ppkiirusel. suht hästi astub edasi ja enam erilist nagu ple suurt häälevahet kah dislal ja bensukal. dislad suht vaixed juba. mudugi - on see et disla remont mudugi kallim aga selle eest diisel peab jälle kauem vastu.


ostan, müün ja vahetan, pärast kahetsen
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.04.07 19:10 Tsiteeri


Võimalusel proovi mõlemad variandid oma käega ära, siis saad palju paremini aru, mida hing rohkem ihkama jääb ;) Korralik hooldusajalugu on uuemal autol pigem tähtsam, mille järgi ehk hoopis lihtsam otsustada + saad võtta ka mingi umbkaudse kuluarvestuse edasistele korralistele hooldustele kasvõi esindusest (tead millega tulevikus arvestada) ;) Vanemal autol see suht pohh, kuna niikuinii kõik kukub küljest :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 17.04.07 09:10 Tsiteeri


3,0 TDI teeb siiski päris tugevat traktori häält, nagu peaaegu kõik VAG-i diislid. Keskmine kütusekulu on ka vaid paari liitri jagu väiksem kui 3,2 FSI mootoril, mis minu arvates ei õigusta põriseva ja haiseva diisli ostmist.
Aga eks see on maitse asi, proovi ise ära.

Edasi lähevad mõlema mootoriga autod üsna võrdselt. Tunde järgi 3,0 TDI vaat et pareminigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
milf
huviline



Registreerunud 31.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.07 12:51 Tsiteeri
Audi A6 (C6) 3.2 FSI vs 3.0 TDI



Tere! Plaan soetada uue põlvkonna A6, aga ei suuda otsustada.
Ökonoomsem on muidugi Diisel ja vääne pidi ka parem olema, aga 188 Kw ahvatleb rohkem.
Mis need plussid ja miinused veel siis oleksid ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 06.09.07 13:14 Tsiteeri


Kuna pole ise omanud, siis ei oska kommenteerida, aga enda jaoks uurida võid:

* turbo eelised versus mootori hooldus
* kas mootor on ketiga või vajab rihmavahetust
* kas mõlemal on longlife service ehk pikendatud hooldusvälp
* kas mõlemal on/ei ole mootori eelsoojendi (kütusekulu talvel !!!)
* kas mõlemal on kuus käiku (ökonoomsus)
* talvise (kvaliteetse) disla kättesaadavus sinu kodukohas


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 06.09.07 13:57 Tsiteeri


Lisaks kW, vaata nm@rpm.
Minul 2x V6, 2,6 bents ja 2,5 TDI, mõlemad 110kW, kuid disla astub oma raskema kaalu juures ikka oluliselt paremini edasi.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 06.09.07 19:23 Tsiteeri


kW eest maksad, aga nm@rpm on see mida saad.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 06.09.07 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
Lisaks kW, vaata nm@rpm.
Minul 2x V6, 2,6 bents ja 2,5 TDI, mõlemad 110kW, kuid disla astub oma raskema kaalu juures ikka oluliselt paremini edasi.


See "oluliselt" on tehase andmete järgi tegelikult 0,4sek 2,6bens kasuks . Plus veel see, et mootorite vanuse erinevus on 6a. Plus veel see, et disla löriseb.


Edit by Maku
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused

TT kommentaar:

Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
Liiguvad 3,2 ja 3,0 võrdselt, 3,2 kütusekulu ON 3 - 3,5l/100 km madalam ja siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
3,2 FSI-ga seevastu päris palju (ketipingutid väsivad ja ketid venivad välja - kulu kuni 85 000.- ).
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.2% - SQL: 71.8%]