Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 4.0 tdi probleemid. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 7124)
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.08 17:08 Tsiteeri
4.0 tdi probleemid.



Juttu ja pilte (vene keeles)
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?s=b700989d1c15ba739009444014570e75&showtopic=71707


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 25.01.08 18:26 Tsiteeri


Keegi võiks tõlkida :D


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 25.01.08 18:58 Tsiteeri


Lühidalt siis:
4L tdi nukvõllide ajam on ketiga, mille pingutites olid algselt lisa õlikanalid keti määrimiseks, kuid tänu sellele vähenes õli surve pinguti kolvil ja kett jäi lõdvaks.
Selle tulemusena omakorda suurematel pööretel kett hakkas mängima ja kulutama väikseid hammasrattaid kuni ükshetk viskas keti üle, tuues kaasa nähtud tagajärjed.

ühel pildil oli uus ja vana pinguti kõrvuti

4,2L TDI mootoril seda probleemi pole.



Tiit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 25.01.08 19:04 Tsiteeri


Vat see on selle kokkuhoiu tulemus et topitakse igasugustesse tähtsatess kohtadess plastmassi ja või mingit odavat sulamit, et võimalikult odavalt toota ja ongi perse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.01.08 19:25 Tsiteeri


Liiga palju leevendeid/pinguteid, ei usu, et need kaua kestavad, ca 100 000 - 150 000km ja raudselt vajavad vahetust. Õlisurvega ketipinguti regullimine on hea idee, vastavalt mootoripööretele, kuid palju agasid, töötaks see vaid nii laitmatult.
Jubedalt keeruliseks ajatud lisavidinatega. Enamus uuematüübi Audi V-mootoreid.
Meeldib mulle, et nukvõlliketiratas on regullitav..:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.08 19:54 Tsiteeri


Nu 150 on ilmselgelt vähe pakutud sest enamus Eestis olevatest 4,0TDI'dest on arvatavasti topelt üle selle läbinud... Endalgi mõned tuttavad sõidavad juba üle aasta sama mootoriga ning ei mingeid probleeme.

Eestis peaks vist vaid ühel autol sarnane probleem juhtunud olevat.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 25.01.08 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Nu 150 on ilmselgelt vähe pakutud sest enamus Eestis olevatest 4,0TDI'dest on arvatavasti topelt üle selle läbinud... Endalgi mõned tuttavad sõidavad juba üle aasta sama mootoriga ning ei mingeid probleeme.

Eestis peaks vist vaid ühel autol sarnane probleem juhtunud olevat.


seal adminn vist mainis üleüldises(globaalses möttes,mitte ainult venemaal)möttes korduv viga,sest mees vaatas internetis neid probleeme. ja sa mainisid tuttavaid,voibolla see probleem seal lahendatud? ma jutust sain aru et pärast 100 000 km tuleb heli kuuldavale. aga voibolla siin juba vanemad masinad voi ligga uued et see läbisoit läbimata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.01.08 21:53 Tsiteeri


Juhiks tähelepanu, et kettülekande süsteem on koguni neljaastmeline, mis asetseb kahel tasapinnal. Baasülekanne jaotab jõu kõigepealt pooleks kahele silindripeade nukkvõlliülekandele, mis otse käitavad sisselaset. Ja neljas kettülekanne käitab siis väntvõllilt roolivõimendi, õli- ja jahutusvedelikupumpa.
Mootori eesküljel oleva lamerihmaga veetakse käima generaator ja kliimakompressor.
Kõrgsurvepumpa veab tagaküljel omakorda selle mootori ainuke hammasrihm!


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Liiga palju leevendeid/pinguteid, ei usu, et need kaua kestavad, ca 100 000 - 150 000km ja raudselt vajavad vahetust. Õlisurvega ketipinguti regullimine on hea idee, vastavalt mootoripööretele, kuid palju agasid, töötaks see vaid nii laitmatult.
Jubedalt keeruliseks ajatud lisavidinatega. Enamus uuematüübi Audi V-mootoreid.
Meeldib mulle, et nukvõlliketiratas on regullitav..:D



Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 25.01.08 23:08 Tsiteeri


No ütleme nii, et kes asjast natuke jagab, sellel läheb V8 diisli ostmise tuju peale selle pildi vaatamist ikka ära küll. Ja see EI ole mootori esimene pool. Sarnane(kettajam) lahendus on näiteks W12, W8 mootoritelgi kasutusel.
Samas 'vanal' 3.3 TDI'l on tavalise hammasrihmaga piirdutud.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 26.01.08 08:43 Tsiteeri


Kogu kurja juur on ikkagi pikk õlivahetus välp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarx112
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.08 19:49 Tsiteeri


Minul on sama mootoriga auto siia maani probleeme ei ole olnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.08 20:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ylbik
Kogu kurja juur on ikkagi pikk õlivahetus välp.


Ma ei poolda ega laida seda väidet kuid Eestis ei tohiks pikka hooldevälpa kasutada, kuni 100 000km'i ehk veel aga suuremad läbisõidud võiks kasutada ikka fikseeritud välpa.

Kõik enda autod sõidavad fikseeritud 15 000km'i välbaga.

Ise arvan, et see longlife ning eluaegsed õlid on rohkem mõeldud esimesele kasutajale, et hooldekulud oleks väiksemad, ta ju maksab uue auto ostuga tehasele juba oma kasumi ära. Kui ma ostaks tutika auto siis ma laseks kah pikka hooldevälpa ning ei vahetaks ealeski eluaegseid õlisid sest 2a on garantii ning ma ei usu, et ma temaga üle aasta eriti sõidaks, äärmisel juhul kulgeks kuni garantii lõpuni ning siis jälle uus.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]