equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 25.01.08 18:26
|
|
|
Keegi võiks tõlkida
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 25.01.08 18:58
|
|
|
Lühidalt siis:
4L tdi nukvõllide ajam on ketiga, mille pingutites olid algselt lisa õlikanalid keti määrimiseks, kuid tänu sellele vähenes õli surve pinguti kolvil
ja kett jäi lõdvaks.
Selle tulemusena omakorda suurematel pööretel kett hakkas mängima ja kulutama väikseid hammasrattaid kuni ükshetk viskas keti üle, tuues kaasa nähtud
tagajärjed.
ühel pildil oli uus ja vana pinguti kõrvuti
4,2L TDI mootoril seda probleemi pole.
Tiit
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 25.01.08 19:04
|
|
|
Vat see on selle kokkuhoiu tulemus et topitakse igasugustesse tähtsatess kohtadess plastmassi ja või mingit odavat sulamit, et võimalikult odavalt
toota ja ongi perse.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 25.01.08 19:25
|
|
|
Liiga palju leevendeid/pinguteid, ei usu, et need kaua kestavad, ca 100 000 - 150 000km ja raudselt vajavad vahetust. Õlisurvega ketipinguti
regullimine on hea idee, vastavalt mootoripööretele, kuid palju agasid, töötaks see vaid nii laitmatult.
Jubedalt keeruliseks ajatud lisavidinatega. Enamus uuematüübi Audi V-mootoreid.
Meeldib mulle, et nukvõlliketiratas on regullitav..
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.08 19:54
|
|
|
Nu 150 on ilmselgelt vähe pakutud sest enamus Eestis olevatest 4,0TDI'dest on arvatavasti topelt üle selle läbinud... Endalgi mõned tuttavad sõidavad
juba üle aasta sama mootoriga ning ei mingeid probleeme.
Eestis peaks vist vaid ühel autol sarnane probleem juhtunud olevat.
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 25.01.08 21:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Nu 150 on ilmselgelt vähe pakutud sest enamus Eestis olevatest 4,0TDI'dest on arvatavasti topelt üle selle läbinud... Endalgi mõned tuttavad sõidavad
juba üle aasta sama mootoriga ning ei mingeid probleeme.
Eestis peaks vist vaid ühel autol sarnane probleem juhtunud olevat. |
seal adminn vist mainis üleüldises(globaalses möttes,mitte ainult venemaal)möttes korduv viga,sest mees vaatas internetis neid probleeme. ja sa
mainisid tuttavaid,voibolla see probleem seal lahendatud? ma jutust sain aru et pärast 100 000 km tuleb heli kuuldavale. aga voibolla siin juba
vanemad masinad voi ligga uued et see läbisoit läbimata?
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.01.08 21:53
|
|
|
Juhiks tähelepanu, et kettülekande süsteem on koguni neljaastmeline, mis asetseb kahel tasapinnal. Baasülekanne jaotab jõu kõigepealt pooleks kahele
silindripeade nukkvõlliülekandele, mis otse käitavad sisselaset. Ja neljas kettülekanne käitab siis väntvõllilt roolivõimendi, õli- ja
jahutusvedelikupumpa.
Mootori eesküljel oleva lamerihmaga veetakse käima generaator ja kliimakompressor.
Kõrgsurvepumpa veab tagaküljel omakorda selle mootori ainuke hammasrihm!
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Liiga palju leevendeid/pinguteid, ei usu, et need kaua kestavad, ca 100 000 - 150 000km ja raudselt vajavad vahetust. Õlisurvega ketipinguti
regullimine on hea idee, vastavalt mootoripööretele, kuid palju agasid, töötaks see vaid nii laitmatult.
Jubedalt keeruliseks ajatud lisavidinatega. Enamus uuematüübi Audi V-mootoreid.
Meeldib mulle, et nukvõlliketiratas on regullitav.. |
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 25.01.08 23:08
|
|
|
No ütleme nii, et kes asjast natuke jagab, sellel läheb V8 diisli ostmise tuju peale selle pildi vaatamist ikka ära küll. Ja see EI ole mootori esimene pool. Sarnane(kettajam) lahendus on näiteks W12, W8
mootoritelgi kasutusel.
Samas 'vanal' 3.3 TDI'l on tavalise hammasrihmaga piirdutud.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
ylbik
huviline
Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 2,5 TD I
|
postitati 26.01.08 08:43
|
|
|
Kogu kurja juur on ikkagi pikk õlivahetus välp.
|
|
|
tarx112
huviline
Registreerunud 23.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.08 19:49
|
|
|
Minul on sama mootoriga auto siia maani probleeme ei ole olnud
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.08 20:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ylbik
Kogu kurja juur on ikkagi pikk õlivahetus välp. |
Ma ei poolda ega laida seda väidet kuid Eestis ei tohiks pikka hooldevälpa kasutada, kuni 100 000km'i ehk veel aga suuremad läbisõidud võiks kasutada
ikka fikseeritud välpa.
Kõik enda autod sõidavad fikseeritud 15 000km'i välbaga.
Ise arvan, et see longlife ning eluaegsed õlid on rohkem mõeldud esimesele kasutajale, et hooldekulud oleks väiksemad, ta ju maksab uue auto ostuga
tehasele juba oma kasumi ära. Kui ma ostaks tutika auto siis ma laseks kah pikka hooldevälpa ning ei vahetaks ealeski eluaegseid õlisid sest 2a on
garantii ning ma ei usu, et ma temaga üle aasta eriti sõidaks, äärmisel juhul kulgeks kuni garantii lõpuni ning siis jälle uus.
|
|
|
|