Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
audinaator

 postitati 19.10.16 19:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Nii huvi ja statistika mõttes - tihti teil mahlad väljas käivad autodest? Või talvel iseenesest -20'C 'ga?
Teen teema lahti - mul pole kordagi juhtunud 11 aasta jooksul.

Teemasse niipalju, et tuleks valida originaal webastoga auto juba ostes või hiljem see retrofittida vastava summa eest (paartuhat ja peale €). Kõik muud lahendused on sellised pooltöötavad, oma nõksu ja kiiksuga lahendused.


Kui olla hoolas, kasutada õigeid õlisid, materjale ja töövõtteid, ei juhtugi 99% midagi. Aga kõik ei ole hoolsad, kui vaadata hulgi õliradasid teedel esimeste külmadega. Eks töökodade mehed teavad paremini, et esimeste suurte külmadega on see suur probleem.
Eelmine talv läks minu maja ees kolmel autol. Passat, vw transporter ja viiene bemm. Rõvedad õliloigud maas :mad:
Varasematel talvedel on mitmel tuttaval juhtunud, üks neist ise töökoja omanik...
Asja konks ongi see, et välistada ei saa.




Aastaid 6-7 tagasi lõi ühe roolivõimu vooliku hommikul käivitades puruks, külma oli ca 30 kraadi. Märkasin alles siis, kui roolivõim undama hakkas :D
arsi

 postitati 19.10.16 19:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Nii huvi ja statistika mõttes - tihti teil mahlad väljas käivad autodest? Või talvel iseenesest -20'C 'ga?
Teen teema lahti - mul pole kordagi juhtunud 11 aasta jooksul.

Teemasse niipalju, et tuleks valida originaal webastoga auto juba ostes või hiljem see retrofittida vastava summa eest (paartuhat ja peale €). Kõik muud lahendused on sellised pooltöötavad, oma nõksu ja kiiksuga lahendused.


Kui olla hoolas, kasutada õigeid õlisid, materjale ja töövõtteid, ei juhtugi 99% midagi. Aga kõik ei ole hoolsad, kui vaadata hulgi õliradasid teedel esimeste külmadega. Eks töökodade mehed teavad paremini, et esimeste suurte külmadega on see suur probleem.
Eelmine talv läks minu maja ees kolmel autol. Passat, vw transporter ja viiene bemm. Rõvedad õliloigud maas :mad:
Varasematel talvedel on mitmel tuttaval juhtunud, üks neist ise töökoja omanik...
Asja konks ongi see, et välistada ei saa.


Kui nüüd nii paaniliselt oma raudratsu pärast karta , siis peaks selles lausa elama . Mul ja paaril tuttaval on juhtunud , et öösel on keegi ralliäss mõne nurga ära rihtinud . Ka velgi on jalutama läinud . Mõnel juhul terve auto .
Võtke rahulikumalt . Ma ei jäta autoga sõitmata sest iga päev juhtub tuhandeid avariisid .
Jann

 postitati 19.10.16 13:19
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Nii huvi ja statistika mõttes - tihti teil mahlad väljas käivad autodest? Või talvel iseenesest -20'C 'ga?
Teen teema lahti - mul pole kordagi juhtunud 11 aasta jooksul.

Teemasse niipalju, et tuleks valida originaal webastoga auto juba ostes või hiljem see retrofittida vastava summa eest (paartuhat ja peale €). Kõik muud lahendused on sellised pooltöötavad, oma nõksu ja kiiksuga lahendused.


Kui olla hoolas, kasutada õigeid õlisid, materjale ja töövõtteid, ei juhtugi 99% midagi. Aga kõik ei ole hoolsad, kui vaadata hulgi õliradasid teedel esimeste külmadega. Eks töökodade mehed teavad paremini, et esimeste suurte külmadega on see suur probleem.
Eelmine talv läks minu maja ees kolmel autol. Passat, vw transporter ja viiene bemm. Rõvedad õliloigud maas :mad:
Varasematel talvedel on mitmel tuttaval juhtunud, üks neist ise töökoja omanik...
Asja konks ongi see, et välistada ei saa.
end3l

 postitati 19.10.16 12:35
Nii huvi ja statistika mõttes - tihti teil mahlad väljas käivad autodest? Või talvel iseenesest -20'C 'ga?
Teen teema lahti - mul pole kordagi juhtunud 11 aasta jooksul.

Teemasse niipalju, et tuleks valida originaal webastoga auto juba ostes või hiljem see retrofittida vastava summa eest (paartuhat ja peale €). Kõik muud lahendused on sellised pooltöötavad, oma nõksu ja kiiksuga lahendused.
Jann

 postitati 19.10.16 12:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Kui mahlad välja viskab on ikka vahe suur kus sa asud kas kodus või auto kõrval. Auto kõrval olles saad suurema jama ära hoida kui mootori koheselt seiskad. Kodus olles pole sul õrna aimugi sellest kas õli on mootoris või ammu sealt lahkunud ning mootor käib rahulikult võiduka lõpuni.


Just seda minagi silmas pidasin. Aga noh, vaba maa, vabad valikud.
Fugitive

 postitati 19.10.16 09:57
Kui mahlad välja viskab on ikka vahe suur kus sa asud kas kodus või auto kõrval. Auto kõrval olles saad suurema jama ära hoida kui mootori koheselt seiskad. Kodus olles pole sul õrna aimugi sellest kas õli on mootoris või ammu sealt lahkunud ning mootor käib rahulikult võiduka lõpuni.
arsi

 postitati 19.10.16 09:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Aga mis siis, kui kiluleib hammaste vahel auto juurde saabud, ja õli pole enam mootoris, vaid auto all? Suure külmaga juhtub igasugu asju, kes ei tea. Mul ei tuleks mõttessegi oma autole midagi sellist p.....a peale panna, kuna igal juhul peaks ise auto juures viibima -20- ga käivitades.


Kui mahlad välja viskab , siis ei oma väga tähtsust kui mitme meetri kaugusel sa autost oled .
Minu autol on see juba vähemalt 7 aastat kasutusel olnud .
Muresid pole täheldanud .
Vanduma paneb ainult siis , kui kässar unustad peale tõmmata.
Gunnark

 postitati 19.10.16 07:07
Paar vanemat teemat:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=149011

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=43066

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=71757

Esimene, mis google andis:

https://www.a-autoalarm.ee/13-auto-audio-ja-video/latest/35-autoalarmidkahepoolse-sidega-alarmssteem-

Siin paar videot ja link viimases postituses:

http://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/anyone-successfully-had-remote-start-installed-2767955/page2/
Jann

 postitati 19.10.16 05:22
Aga mis siis, kui kiluleib hammaste vahel auto juurde saabud, ja õli pole enam mootoris, vaid auto all? Suure külmaga juhtub igasugu asju, kes ei tea. Mul ei tuleks mõttessegi oma autole midagi sellist p.....a peale panna, kuna igal juhul peaks ise auto juures viibima -20- ga käivitades.
100

 postitati 18.10.16 21:09
Korralikult külma ilmaga tuleks kasuks eelnevalt mootorit välise allika abil soojendada enne käivitamist. Mingist X ajast on meeles, et üks külmkäivitus (ilmselt vähemalt -20) kulutab mootorit sama palju kui töösoojana 200 km sõitmine vms. Samas aga kui niikuinii igal hommikul külmalt käivitad ja eelsoojendamise võimalust pole ja peale mõningast soojenemist sõitma lähed, siis distantskäivitus midagi halvemaks ei tee, lihtsalt sisse istuda on veidi parem (klaasid sulanud, sees soojem).
maxcools

 postitati 18.10.16 20:58
Distantskäitumisel ei ole minu meelest just erilisi miinuseid peale ühe aga selleligi on ju kaitse olemas. Ära temaga sõita siiski ei ole võimalik, vähemasti mitte väga kaugele) Kõik oleneb sellest kui kaugel su auto asub kui käivitad. Kasutasin seda aasta vähemasti ja ka suuremate külmadega ei mingeid probleeme.
Suureks eeliseks selle süsteemiga oli kui üks V... masina kallal vandaalitses siis politsei jõudis kiiresti kohale kuna sa teate saad koheselt mis toimub masinaga.
automees6

 postitati 18.10.16 20:55
Kui sul on võtmeta käivitus siis ma ei usu, et saab panna. Võti või võtme seest immo osa tuleb autosse jätta ja see on juba piisavalt porr, et loobuda.
Eelsoojendi vastavalt võimalusele kas elektiline koduvõrgust või kütuse peal töötav ahi mis vähe kallim kuid töötab igalpool.
Amadeus

 postitati 18.10.16 16:17
Sõidaks auto suures parklas ise Selveri ette, siis oleks ehk asjal jumet.
Hetkel soodne ja töökindel valik elektriline mootori/salongi soojendus.
Jann

 postitati 18.10.16 15:26
Ma arvan ka, et mingi "webastolaadne" toode oleks parem lahendus. Distantskäivitusega saab vastu seina sõitmist vältida, kuid suure külmaga ma küll ei tahaks autot eemalt käivitada erinevatel põhjustel.
vedru

 postitati 18.10.16 12:35
Tsitaat:
Algselt postitas: apm
Kas keegi on paigaldanud või lasknud paigaldada C6 kerele distantskäivituse? Mis toodete hulgast on üldse valida, mis ühilduvad, probleemid, usaldusväärsed ettevõtted? Külm talv tulekul ning hea oleks otse sooja puhaste klaasidega autosse istuda kuid ei ole antud teemaga kursis. Autol 2.4 bensiinimootor manuaal käigukastiga.


Aastaid tagasi sai uuritud ja siis ei tahtnud seda tööd ette võtta keegi ja väideti et korralikku paigaldust ei saa. Ei tea, vb ajad muutunud. Mul ka automaat, manuaaliga vist probleeme pole
rocket

 postitati 18.10.16 12:17
Isesõitva autoni ainult üks samm:D
tl470487

 postitati 18.10.16 12:03
Kõike saab teha aga niru lahendus, eriti manual kk juures. Eelsoojendused on selle jaoks oluliselt efektiivsemad ning pakuvad ka laiemat kasutust alates sellest, et legaalne kasutada ka kortermaja parklas soojendades ning säästavad ka mootorit/akut külmkäivitusel.
apm

 postitati 18.10.16 11:52
Kas keegi on paigaldanud või lasknud paigaldada C6 kerele distantskäivituse? Mis toodete hulgast on üldse valida, mis ühilduvad, probleemid, usaldusväärsed ettevõtted? Külm talv tulekul ning hea oleks otse sooja puhaste klaasidega autosse istuda kuid ei ole antud teemaga kursis. Autol 2.4 bensiinimootor manuaal käigukastiga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.7% - SQL: 29.3%]