Lehekülgi: 1 2 3 |
navigator
huviline
Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi
|
postitati 15.02.15 12:52
|
|
|
Distants käivitus
Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja
defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed
teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja
salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda
tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba
spetasialistilt endalt.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.02.15 13:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad... |
Ehk tahad öelda, et kui talvel autot kohapeal 6-7 minutit ei tiksuta, siis hakkab käigukast varsti kolisema....?
Sattusid "meestega trahvo taga" vist liig pikalt vestlema...
|
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.15 13:40
|
|
|
Tänapäeva kastid on piisavalt targad ja töötavad külmas re˛iimis teisiti kui soojalt. Webastoga soojaköetud mootori otsas soojeneb ka kast oluliselt
kiiremini.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.02.15 13:53
|
|
|
Ma saaks veel kuidagi aru kui jutt käiks bensiinimootoriga isendist, kus tühipööretel toimub ka mingi jahutussärgi soojenemine, aga hetkel on jutt
masuudipressist, mis kohapeal tiksudes ei erita põhimõtteliselt üldse sooja ja töösoojalt peast kohapeale tuksuma jättes jahtub maha ära .
Kastis läheb mõnusam elu lahti peale seda kui autot on vaikselt liigutama hakatud. Sama toimub ka mootori soojenemisega. Kui seda kompotti on juba
webastoga ette soojendatud on efekt palju suurem kui kohapeal lihtsalt tiksumine. Põhimõtteliselt võib ju esimesest postist ka selle välja lugeda, et
mootorit pole pointi hoida - pohh külmast peast käima, peaasi et kast soojeneks? Lugesin miskit valesti välja? Kuidagi väga läbi mõtlemata soov ja
lapsejutt, et webastot jne ei taha.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Martinkuu
huviline
Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad c7 bit
|
postitati 15.02.15 14:49
|
|
|
Mina arvan, et su lähenemine on õige, see on kõige mugavam-annad suvalisel ajal ca. 15min autole ette teada ja istud sooja autosse.
Uurisin asja ca. pool aastat tagasi. Keegi paigaldusest huvitatud polnud, kuna sellele autole lihtsalt ei pakutud seda. Siiski leidus üks
firma(vajadusel otsin üles) kes pakus varjanti: turule oli tulnud äsja sellele autole mõeldud lahendus. Pakkusid, et proovivad minu auto peal, kui
käima ei saa katkuvad maha, ehk siis proovivad esimest korda ära. Oleks nõus olnud, aga hind üle 450euri ei tundunud enam mõistlik. Selge, et kõiki
kohti ma ei tea, ehk leiad soodsamalt. Ise panin lihtsa defa ja juurde automaatse akulaadija, distantskäivituse panen varem või hiljem kui meestel
rohkem kogemust.
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja
defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed
teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja
salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda
tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba
spetasialistilt endalt. |
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.02.15 14:52
|
|
|
Olen ka seda meelt, et Webasto on parim lahendus, mõnus on istuda sooja autosse ja suht kohe (kui pöörded veits kukuvad, u. 30sek) vaikselt kulgema
hakata. Pole varem juhtunud olema Webastoga autot, kuid nüüd enam ilma ei tahaks. Peale pidurite ja rooli võiks olla ka see vähemalt varustuse listis
järgmisel autol. Distantskäivitus suure külmaga on 3,0 TDI c6 puhul üks kahtlane asi, mida küll ei tahaks oma autole. Ma tahan kuulda, kuidas ja mis
häälega auto käivitub. See on üks olulisim hetk päevase autokasutuse juures. Suurema külmaga tasub esimesed minutid sujuvalt ja väikese gaasiga sõita,
see vist parim, mida teha saad kastile.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Martinkuu
huviline
Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad c7 bit
|
postitati 15.02.15 15:08
|
|
|
Minu allroadil on tehasest peal el.lisasoendus, 3-4 min ja sooja tuleb kui väljas -10. Väidetavalt pidi kõigil c6 allroadidel see olema. Ma ei tea
kuidas tavalistel a6-tel on. Sa Jann ilmselt tead??
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.02.15 15:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Martinkuu
Minu allroadil on tehasest peal el.lisasoendus, 3-4 min ja sooja tuleb kui väljas -10. Väidetavalt pidi kõigil c6 allroadidel see olema. Ma ei tea
kuidas tavalistel a6-tel on. Sa Jann ilmselt tead?? |
Elekt. lisasoojendi aitab lihtsalt peale käivitust salongi kiiremini kütta ning klaase sulatada.
Mootorile ja kastile ei mõju see kuidagi soojendavalt. Paigaldatud on see vist kõigile C6 kerega ja ka paljudele teistele mudelitele, kui Webastot
pole.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 15.02.15 17:26
|
|
|
C6 kerele ja edasi ei saa originaalkonditsioonis paigaldada distantskäivitust, vähemalt Isogreen
, CarSec väitsid niiviisi mõned aastad tagasi.
|
|
|
navigator
huviline
Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi
|
postitati 15.02.15 17:56
|
|
|
Tänapäeva kastid on piisavalt targad ja töötavad külmas re˛iimis teisiti kui soojalt. Webastoga soojaköetud mootori otsas soojeneb ka kast oluliselt
kiiremini. - Kui tänapäeva kastid on nii targad, huvitav miks need mootorid siis nii lollid on ja külmalt teisiti ei tööta??Oskad ehk põhjendada
kuidas see kast siis oluliselt kiiremini soojeneb??
Põhimõtteliselt võib ju esimesest postist ka selle välja lugeda, et mootorit pole pointi hoida - pohh külmast peast käima, peaasi et kast soojeneks?
- Pakun, et eestis liiklevatest autodest 80% panevad autot külmast peast käima, ka mina olen seda teinud kõigi oma autodega ja pole siiani midagi
juhtunud. Kuid kui auto on pandud käima, siis võll paneb liikuma ka kastis olevad õlid ja õlipumba, Webasto seda ei suuda ja ka defa mitte. Ehk siis
sama nagu panna auto käima ja kohe sõitma hakata, mõjub kastile sama laastavalt. Miks üldse autot soojeneda lastakse?? Ainult selle pärast, et endal
soe sõita oleks?? See on küll loll arvamus. Enne on ikka vaja, et õlid natuke ringi käivad ja õli saavutab oma miinimum temperatuuri millel oleks ka
juba määrimis omadused.
Muidugi oleks ideaalne lahendus Webasto+distants käivitus, lased ennem mootori õli soojaks ja distantsilt siis käivitad 5 minutit enne ku autosse
istud, saad kohe sõitma hakata. Kuid selline kooslus oleks juba mega kallis. Aga jään siiski oma arvamuse juurde, et webastoga soojendades vaid
salongi ja mootori õli ja siis käima pannes ja sõitma hakates laastate kasti palju rohkem kui mootorit külmaga käivitades.
PS! Oma tutvusringkonnas on 3 juhust olnud, kus külma kastiga sõitu alustades on kast kolina sisse saanud ja remondis on see ka põhjuseks toodud. Kõik
need Audi kastiga.
|
|
|
navigator
huviline
Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi
|
postitati 15.02.15 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Olen ka seda meelt, et Webasto on parim lahendus, mõnus on istuda sooja autosse ja suht kohe (kui pöörded veits kukuvad, u. 30sek) vaikselt kulgema
hakata. Pole varem juhtunud olema Webastoga autot, kuid nüüd enam ilma ei tahaks. Peale pidurite ja rooli võiks olla ka see vähemalt varustuse listis
järgmisel autol. Distantskäivitus suure külmaga on 3,0 TDI c6 puhul üks kahtlane asi, mida küll ei tahaks oma autole. Ma tahan kuulda, kuidas ja mis
häälega auto käivitub. See on üks olulisim hetk päevase autokasutuse juures. Suurema külmaga tasub esimesed minutid sujuvalt ja väikese gaasiga sõita,
see vist parim, mida teha saad kastile. |
Kas sinu arvates siis Webastot mitte omavad autod suurte külmadega ei saagi või ei tohigi käima panna? Kuidas see kahtlane on siis? Tule ja kuula iga
talvehommik kui soovid, usun, et neid kes käivitavad suure talvekülmaga oma Webastot mitte omavaid autosid on ka teistes eesti linnades. Luban sul
selle hääle ka lindistada kui soovid.
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 15.02.15 20:39
|
|
|
Tean, et osadel traktoritel saab käigukasti õlisoojendit (nagu webasto mootorile) juba tehasest tellida.
Muidugi nüüd on natukene karm võrdlus traktori ja Audi näol, aga asja point on ikkagi sama, et külm käigukasti õli ka natukene soojemaks saab enne
käivitust-sõitu.
Vaevalt seda nüüd selleks välja on mõeldud, et tehas saaks lihtsalt lisavidina eest raha kasseerida.
Aga noh, ilmselt on kõige kavalam autode puhul siiski alguses rahulikult kulgeda, ilma järskude kiirenduste ja suure koormuseta ning tasuks mõelda
kuna viimati õli vahetatud on.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.15 20:51
|
|
|
Kastil on soojusvaheti, kasti õli läbib radikat kus ringleb mootori jahutusvedelik. Kui mootor juba soe, soojeneb ka kast ruttu. Ja ka mootor töötab
külmalt vähe teisiti. Oled ehk märganud külmalt tühikäigupöörded kõrgemad, kast vahetab käiku veidi aeglasemalt ja teisel pöördel kui soojalt. Kindel
on see, et külmalt käib diisel mootor hullema häälega kui käigukast
|
|
|
navigator
huviline
Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi
|
postitati 15.02.15 20:54
|
|
|
Jah, eks õli vahetus on ka väga tähtis, ise olen selle koha pealt eriti kohusetruu, mootori õli vahetan ikka enen 10 000 täis saamist ja ka kasti õlid
on ilusti vahetatud, kuid põhjus siis olekski selles, et oleks hea kui auto oleks täielikult sõiduvalmis kui lapsega toast tulen ja kooli hakkan
viima, et oleks seest soe ja ka saaks kohe sõitu alustada, ka iga hommiku alustan ma sõitu väga aeglase käiguga ehk siis meil on oma väikse tänava
kiiruse piirang 30km/h ja seda 600 meetrit enne kui suurele teele välja jõuan ja siis ka suurel teel ikka 50km/h piirang niiet seda ei saa öelda, et
auto saaks külmalt vatti Kui hea oleks hommiku tõusta, lasta garaazi uks puldist üles ja auto käivitada ja panna jope selga ja astuda autosse ja
hakata liikuma.
Martinkuu kui viitsid otsida selle firma nime üles, ehk on asjad edasi arenenud. Enamustel ameeriklastel saab seda tellida juba tehase seadena.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.02.15 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Olen ka seda meelt, et Webasto on parim lahendus, mõnus on istuda sooja autosse ja suht kohe (kui pöörded veits kukuvad, u. 30sek) vaikselt kulgema
hakata. Pole varem juhtunud olema Webastoga autot, kuid nüüd enam ilma ei tahaks. Peale pidurite ja rooli võiks olla ka see vähemalt varustuse listis
järgmisel autol. Distantskäivitus suure külmaga on 3,0 TDI c6 puhul üks kahtlane asi, mida küll ei tahaks oma autole. Ma tahan kuulda, kuidas ja mis
häälega auto käivitub. See on üks olulisim hetk päevase autokasutuse juures. Suurema külmaga tasub esimesed minutid sujuvalt ja väikese gaasiga sõita,
see vist parim, mida teha saad kastile. |
Kas sinu arvates siis Webastot mitte omavad autod suurte külmadega ei saagi või ei tohigi käima panna? Kuidas see kahtlane on siis? Tule ja kuula iga
talvehommik kui soovid, usun, et neid kes käivitavad suure talvekülmaga oma Webastot mitte omavaid autosid on ka teistes eesti linnades. Luban sul
selle hääle ka lindistada kui soovid. |
Sa ei saanud üldse pihta, mida ma silmas pidasin. See postitus näitab selgelt, et kogemusi vähevõitu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.02.15 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja
defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed
teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja
salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda
tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba
spetasialistilt endalt. |
Su arvamus, et parkingu peal kasti õli soojeneb ei saa rohkem mööda olla.
Sellest tulenevalt on kogu su ülejäänud jutt ja teema püstitus mõttetu. Õli reaalselt soojeneb D peal.
Ole hea ja proovi kasvõi üks kord elus vaadata, mis reaalselt toimub kasti õliga siis, kui kast parkingu peal on ning auto lihtsalt koha peal
tiksub.
Webasto on miljon korda etem variant, sest reaalselt soojendab ka midagi. Kõige hullem ongi auto mootor käima hommikul, siis pikalt oodata enne sõitma
hakkamist, et ikka mootor maksimaalselt pikalt soojeneks ja külmalt käiks ning peale seda on kastis, difris õlid täiesti külmad ning antakse reeglina
kohe minna.
Tegelikkus on risti vastupidi sellele, mis sa siin kirjutasid. Distantskäivitus on nendele, kellel ei ole raha õige asja paigaldamiseks/ostmiseks.
Reaalselt on see vajalik ainult nendes kohtades, kus temperatuur langeb alla -40C öösel ning sealgi on asja nimi "automaatkäivitus", mis paneb auto
iga mingi aja tagant käima, et jahutusvedeliku temperatuuri üle kindla piiri hoida, kust auto ilma selleta käima ei läheks.
Ka on see kogu teema päris suur turvarisk, sest see käivitus eeldab seda, et võti on kogu aeg lukuaugus või immo on eemaldatud.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
navigator
huviline
Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi
|
postitati 16.02.15 12:35
|
|
|
Kindlasti D peal olles soojeneb kiiremini, mootori õli soojeneb ka 2500 pöörde peal kiiremini kui tühikäigul või väikse käiguga sõites ju, kui mootor
käivitatakse siis hakkab ka kasti õlipump tööle, webasto seda käima ei pane ehk siis websto töötades ei toimu õli ringlust ja ka soojenemist mitte.
Rohkem ei olegi midagi vaielda ju, igale ühele oma.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja
defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed
teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja
salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda
tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba
spetasialistilt endalt. |
Su arvamus, et parkingu peal kasti õli soojeneb ei saa rohkem mööda olla.
Sellest tulenevalt on kogu su ülejäänud jutt ja teema püstitus mõttetu. Õli reaalselt soojeneb D peal.
Ole hea ja proovi kasvõi üks kord elus vaadata, mis reaalselt toimub kasti õliga siis, kui kast parkingu peal on ning auto lihtsalt koha peal
tiksub.
Webasto on miljon korda etem variant, sest reaalselt soojendab ka midagi. Kõige hullem ongi auto mootor käima hommikul, siis pikalt oodata enne sõitma
hakkamist, et ikka mootor maksimaalselt pikalt soojeneks ja külmalt käiks ning peale seda on kastis, difris õlid täiesti külmad ning antakse reeglina
kohe minna.
Tegelikkus on risti vastupidi sellele, mis sa siin kirjutasid. Distantskäivitus on nendele, kellel ei ole raha õige asja paigaldamiseks/ostmiseks.
Reaalselt on see vajalik ainult nendes kohtades, kus temperatuur langeb alla -40C öösel ning sealgi on asja nimi "automaatkäivitus", mis paneb auto
iga mingi aja tagant käima, et jahutusvedeliku temperatuuri üle kindla piiri hoida, kust auto ilma selleta käima ei läheks.
Ka on see kogu teema päris suur turvarisk, sest see käivitus eeldab seda, et võti on kogu aeg lukuaugus või immo on eemaldatud. |
|
|
|
ranx
huviline
Registreerunud 29.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 16.02.15 16:10
|
|
|
Soovitaks käia tutvumisreisil näiteks põhja soomes ,kus enamus kasutavad elektrilist plokisoojendust , minul on jäänud pigem mulje et rohkem kolisevad
eestis hooldamata autode käigukastid .
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.15 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranx
Soovitaks käia tutvumisreisil näiteks põhja soomes ,kus enamus kasutavad elektrilist plokisoojendust , minul on jäänud pigem mulje et rohkem kolisevad
eestis hooldamata autode käigukastid . |
Rootsis samamoodi palju näeb autodel neid.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.15 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat: | Algselt postitas: ranx
Soovitaks käia tutvumisreisil näiteks põhja soomes ,kus enamus kasutavad elektrilist plokisoojendust , minul on jäänud pigem mulje et rohkem kolisevad
eestis hooldamata autode käigukastid . |
Rootsis samamoodi palju näeb autodel neid. |
Kolisevaid käigukaste või plokisoojendusega autosid?
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.15 20:16
|
|
|
Ilmselgelt plokisoendusest käis ikka jutt.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.02.15 01:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
Kindlasti D peal olles soojeneb kiiremini, mootori õli soojeneb ka 2500 pöörde peal kiiremini kui tühikäigul või väikse käiguga sõites ju, kui mootor
käivitatakse siis hakkab ka kasti õlipump tööle |
Ja siin ongi loogika viga. See, et õlipump "tööle hakkab" ei soojenda seda õli sisuliselt mitte kuidagi. Soojendab ikkagi kõige rohkem hõõrdumine
turbiinis seda ning sõitmine, mitte see, et õlipump käib. Võta ja mõõda. Mina olen reaalselt seda teinud kasti õli vahetades mitmeid kordi.
Kui sa ta parkingu peal tiksuma jätad SOOJAS töökojas, siis sa võid ootama jäädagi kuni see soojeneb.
Tsitaat: | webasto seda käima ei pane ehk siis websto töötades ei toimu õli ringlust ja ka soojenemist mitte. Rohkem ei olegi midagi
vaielda ju, igale ühele oma. |
Vaata, kastil on selline tore asi reeglina, nagu jahuti, mis tagab soojusvahetuse tosooliga. Ning kui mootor käima pannes see juba soe on, siis läheb
ka kast mõnevõrra kiiremini soojaks.
See, et sa sealt õli läbi pumpad, kui tosool külm on, tähendab just seda, et midagi eriti ei soojene, eriti veel kui kast on parkingu peal, kus ei ole
sisemisest hõõrdumisest erilist juttugi.
Mootori selline koha peal "soojendamine" on aga täielik surm mootorile. Eriti veel diisel, mis ei lähegi koha peal käies soojaks.
Rääkimata sellest, et ZF6HP kastidega on normaalsete läbisõitude juures ÜLIVÄHE probleeme ning see kolisevate kastide teema on väljamõeldis - seda
probleemi lihtsalt ei ole nendel autodel.
Nii, et endiselt on teema püstitus jabur ning reaalsusega midagi ühist ei ole. Aga paigaldage oma autole mida tahate - mõni paigaldab magneteid paagi
külge ja muid asju. Keelata ju ei saa, lihtsalt selgitustööd teha ning loota, et ehk mõjub.
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 17.02.15 09:43
|
|
|
Kui asja tõsisem pool kõrvale lükata, siis peaks hr. navigaator panema tööle ainult kasti pumba ja selliste pööretega, et õli tsirkulatsioon
soojendaks mitte ainult kasti õli vaid ka kõik muud vedelikud, mis selle Allroadiga seotud on.
Kui ei ole usku Webastosse ja Defasse, siis soojusta garaa˛ ja hoia seal +20.
Keegi kirjutas eespool, et mida peaks tegema need õnnelikud autode omanikud, kelle masinale ei ole peale mootori ja käimakoti mitte midagi paigaldatud
(eelsoojendused, kaugkäivitus jne.), siis, kui õues on tõsised miinuskraadid. Kas üldse mitte käivitama ja sõitma?
Fakt on see, et kõik asjad saab pekki keerata, kui ei ole oskusi ja puudub IQ nr. Isegi mootorid ja kastid. Ei aita siis ka eelsoojendused ja kõik
muud tänapäevased tehnika leiutised!
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 17.02.15 12:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: navigator
igasuguseid webastoid ja defa soojendeid ei taha |
Aga seda ikka oled uurinud, ega tal tehasest webasto sõidusoojendit juba peal ei ole...?
(Paljud autoomanikud ei teagi, et nende autol selline soojendus olemas on....)
Siis saaks ju lihtsa C-KIT´i paigaldusega selle kaugjuhitavaks eelsoojendiks muuta.
Sihuksel traktoril (mis, nagu öeldud, tõepoolest väga sooja ei tooda) võib ta vabalt juba olemas olla, kui auto poest tellija õigesse kohta õigel ajal
linnukese tegi...
Või, vblla on lihtsalt lukus vms, et ei tööta, kuna sul siiani sellest ilmselt aimugi ei ole...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|