Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Distants käivitus (Vastuseid: 52 | Vaatamisi: 12766)
navigator
huviline



Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi

postitati 15.02.15 12:52 Tsiteeri
Distants käivitus



Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba spetasialistilt endalt. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 15.02.15 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: navigator
ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad...


Ehk tahad öelda, et kui talvel autot kohapeal 6-7 minutit ei tiksuta, siis hakkab käigukast varsti kolisema....?
Sattusid "meestega trahvo taga" vist liig pikalt vestlema...:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.15 13:40 Tsiteeri


Tänapäeva kastid on piisavalt targad ja töötavad külmas re˛iimis teisiti kui soojalt. Webastoga soojaköetud mootori otsas soojeneb ka kast oluliselt kiiremini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.02.15 13:53 Tsiteeri


Ma saaks veel kuidagi aru kui jutt käiks bensiinimootoriga isendist, kus tühipööretel toimub ka mingi jahutussärgi soojenemine, aga hetkel on jutt masuudipressist, mis kohapeal tiksudes ei erita põhimõtteliselt üldse sooja ja töösoojalt peast kohapeale tuksuma jättes jahtub maha ära :).
Kastis läheb mõnusam elu lahti peale seda kui autot on vaikselt liigutama hakatud. Sama toimub ka mootori soojenemisega. Kui seda kompotti on juba webastoga ette soojendatud on efekt palju suurem kui kohapeal lihtsalt tiksumine. Põhimõtteliselt võib ju esimesest postist ka selle välja lugeda, et mootorit pole pointi hoida - pohh külmast peast käima, peaasi et kast soojeneks? Lugesin miskit valesti välja? Kuidagi väga läbi mõtlemata soov ja lapsejutt, et webastot jne ei taha.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinkuu
huviline



Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad c7 bit

postitati 15.02.15 14:49 Tsiteeri


Mina arvan, et su lähenemine on õige, see on kõige mugavam-annad suvalisel ajal ca. 15min autole ette teada ja istud sooja autosse.
Uurisin asja ca. pool aastat tagasi. Keegi paigaldusest huvitatud polnud, kuna sellele autole lihtsalt ei pakutud seda. Siiski leidus üks firma(vajadusel otsin üles) kes pakus varjanti: turule oli tulnud äsja sellele autole mõeldud lahendus. Pakkusid, et proovivad minu auto peal, kui käima ei saa katkuvad maha, ehk siis proovivad esimest korda ära. Oleks nõus olnud, aga hind üle 450euri ei tundunud enam mõistlik. Selge, et kõiki kohti ma ei tea, ehk leiad soodsamalt. Ise panin lihtsa defa ja juurde automaatse akulaadija, distantskäivituse panen varem või hiljem kui meestel rohkem kogemust.

Tsitaat:
Algselt postitas: navigator
Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba spetasialistilt endalt. :cool:



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.02.15 14:52 Tsiteeri


Olen ka seda meelt, et Webasto on parim lahendus, mõnus on istuda sooja autosse ja suht kohe (kui pöörded veits kukuvad, u. 30sek) vaikselt kulgema hakata. Pole varem juhtunud olema Webastoga autot, kuid nüüd enam ilma ei tahaks. Peale pidurite ja rooli võiks olla ka see vähemalt varustuse listis järgmisel autol. Distantskäivitus suure külmaga on 3,0 TDI c6 puhul üks kahtlane asi, mida küll ei tahaks oma autole. Ma tahan kuulda, kuidas ja mis häälega auto käivitub. See on üks olulisim hetk päevase autokasutuse juures. Suurema külmaga tasub esimesed minutid sujuvalt ja väikese gaasiga sõita, see vist parim, mida teha saad kastile.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Martinkuu
huviline



Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad c7 bit

postitati 15.02.15 15:08 Tsiteeri


Minu allroadil on tehasest peal el.lisasoendus, 3-4 min ja sooja tuleb kui väljas -10. Väidetavalt pidi kõigil c6 allroadidel see olema. Ma ei tea kuidas tavalistel a6-tel on. Sa Jann ilmselt tead??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.02.15 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Martinkuu
Minu allroadil on tehasest peal el.lisasoendus, 3-4 min ja sooja tuleb kui väljas -10. Väidetavalt pidi kõigil c6 allroadidel see olema. Ma ei tea kuidas tavalistel a6-tel on. Sa Jann ilmselt tead??


Elekt. lisasoojendi aitab lihtsalt peale käivitust salongi kiiremini kütta ning klaase sulatada.
Mootorile ja kastile ei mõju see kuidagi soojendavalt. Paigaldatud on see vist kõigile C6 kerega ja ka paljudele teistele mudelitele, kui Webastot pole.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 15.02.15 17:26 Tsiteeri


C6 kerele ja edasi ei saa originaalkonditsioonis paigaldada distantskäivitust, vähemalt Isogreen
, CarSec väitsid niiviisi mõned aastad tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
navigator
huviline



Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi

postitati 15.02.15 17:56 Tsiteeri


Tänapäeva kastid on piisavalt targad ja töötavad külmas re˛iimis teisiti kui soojalt. Webastoga soojaköetud mootori otsas soojeneb ka kast oluliselt kiiremini. - Kui tänapäeva kastid on nii targad, huvitav miks need mootorid siis nii lollid on ja külmalt teisiti ei tööta??Oskad ehk põhjendada kuidas see kast siis oluliselt kiiremini soojeneb??

Põhimõtteliselt võib ju esimesest postist ka selle välja lugeda, et mootorit pole pointi hoida - pohh külmast peast käima, peaasi et kast soojeneks? - Pakun, et eestis liiklevatest autodest 80% panevad autot külmast peast käima, ka mina olen seda teinud kõigi oma autodega ja pole siiani midagi juhtunud. Kuid kui auto on pandud käima, siis võll paneb liikuma ka kastis olevad õlid ja õlipumba, Webasto seda ei suuda ja ka defa mitte. Ehk siis sama nagu panna auto käima ja kohe sõitma hakata, mõjub kastile sama laastavalt. Miks üldse autot soojeneda lastakse?? Ainult selle pärast, et endal soe sõita oleks?? See on küll loll arvamus. Enne on ikka vaja, et õlid natuke ringi käivad ja õli saavutab oma miinimum temperatuuri millel oleks ka juba määrimis omadused.


Muidugi oleks ideaalne lahendus Webasto+distants käivitus, lased ennem mootori õli soojaks ja distantsilt siis käivitad 5 minutit enne ku autosse istud, saad kohe sõitma hakata. Kuid selline kooslus oleks juba mega kallis. Aga jään siiski oma arvamuse juurde, et webastoga soojendades vaid salongi ja mootori õli ja siis käima pannes ja sõitma hakates laastate kasti palju rohkem kui mootorit külmaga käivitades.


PS! Oma tutvusringkonnas on 3 juhust olnud, kus külma kastiga sõitu alustades on kast kolina sisse saanud ja remondis on see ka põhjuseks toodud. Kõik need Audi kastiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
navigator
huviline



Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi

postitati 15.02.15 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Olen ka seda meelt, et Webasto on parim lahendus, mõnus on istuda sooja autosse ja suht kohe (kui pöörded veits kukuvad, u. 30sek) vaikselt kulgema hakata. Pole varem juhtunud olema Webastoga autot, kuid nüüd enam ilma ei tahaks. Peale pidurite ja rooli võiks olla ka see vähemalt varustuse listis järgmisel autol. Distantskäivitus suure külmaga on 3,0 TDI c6 puhul üks kahtlane asi, mida küll ei tahaks oma autole. Ma tahan kuulda, kuidas ja mis häälega auto käivitub. See on üks olulisim hetk päevase autokasutuse juures. Suurema külmaga tasub esimesed minutid sujuvalt ja väikese gaasiga sõita, see vist parim, mida teha saad kastile.


Kas sinu arvates siis Webastot mitte omavad autod suurte külmadega ei saagi või ei tohigi käima panna? Kuidas see kahtlane on siis? Tule ja kuula iga talvehommik kui soovid, usun, et neid kes käivitavad suure talvekülmaga oma Webastot mitte omavaid autosid on ka teistes eesti linnades. Luban sul selle hääle ka lindistada kui soovid.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 15.02.15 20:39 Tsiteeri


Tean, et osadel traktoritel saab käigukasti õlisoojendit (nagu webasto mootorile) juba tehasest tellida.
Muidugi nüüd on natukene karm võrdlus traktori ja Audi näol, aga asja point on ikkagi sama, et külm käigukasti õli ka natukene soojemaks saab enne käivitust-sõitu.
Vaevalt seda nüüd selleks välja on mõeldud, et tehas saaks lihtsalt lisavidina eest raha kasseerida.

Aga noh, ilmselt on kõige kavalam autode puhul siiski alguses rahulikult kulgeda, ilma järskude kiirenduste ja suure koormuseta ning tasuks mõelda kuna viimati õli vahetatud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.15 20:51 Tsiteeri


Kastil on soojusvaheti, kasti õli läbib radikat kus ringleb mootori jahutusvedelik. Kui mootor juba soe, soojeneb ka kast ruttu. Ja ka mootor töötab külmalt vähe teisiti. Oled ehk märganud külmalt tühikäigupöörded kõrgemad, kast vahetab käiku veidi aeglasemalt ja teisel pöördel kui soojalt. Kindel on see, et külmalt käib diisel mootor hullema häälega kui käigukast :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
navigator
huviline



Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi

postitati 15.02.15 20:54 Tsiteeri


Jah, eks õli vahetus on ka väga tähtis, ise olen selle koha pealt eriti kohusetruu, mootori õli vahetan ikka enen 10 000 täis saamist ja ka kasti õlid on ilusti vahetatud, kuid põhjus siis olekski selles, et oleks hea kui auto oleks täielikult sõiduvalmis kui lapsega toast tulen ja kooli hakkan viima, et oleks seest soe ja ka saaks kohe sõitu alustada, ka iga hommiku alustan ma sõitu väga aeglase käiguga ehk siis meil on oma väikse tänava kiiruse piirang 30km/h ja seda 600 meetrit enne kui suurele teele välja jõuan ja siis ka suurel teel ikka 50km/h piirang niiet seda ei saa öelda, et auto saaks külmalt vatti Kui hea oleks hommiku tõusta, lasta garaazi uks puldist üles ja auto käivitada ja panna jope selga ja astuda autosse ja hakata liikuma.
Martinkuu kui viitsid otsida selle firma nime üles, ehk on asjad edasi arenenud. Enamustel ameeriklastel saab seda tellida juba tehase seadena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.02.15 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: navigator
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Olen ka seda meelt, et Webasto on parim lahendus, mõnus on istuda sooja autosse ja suht kohe (kui pöörded veits kukuvad, u. 30sek) vaikselt kulgema hakata. Pole varem juhtunud olema Webastoga autot, kuid nüüd enam ilma ei tahaks. Peale pidurite ja rooli võiks olla ka see vähemalt varustuse listis järgmisel autol. Distantskäivitus suure külmaga on 3,0 TDI c6 puhul üks kahtlane asi, mida küll ei tahaks oma autole. Ma tahan kuulda, kuidas ja mis häälega auto käivitub. See on üks olulisim hetk päevase autokasutuse juures. Suurema külmaga tasub esimesed minutid sujuvalt ja väikese gaasiga sõita, see vist parim, mida teha saad kastile.


Kas sinu arvates siis Webastot mitte omavad autod suurte külmadega ei saagi või ei tohigi käima panna? Kuidas see kahtlane on siis? Tule ja kuula iga talvehommik kui soovid, usun, et neid kes käivitavad suure talvekülmaga oma Webastot mitte omavaid autosid on ka teistes eesti linnades. Luban sul selle hääle ka lindistada kui soovid.;)


Sa ei saanud üldse pihta, mida ma silmas pidasin. See postitus näitab selgelt, et kogemusi vähevõitu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.02.15 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: navigator
Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba spetasialistilt endalt. :cool:


Su arvamus, et parkingu peal kasti õli soojeneb ei saa rohkem mööda olla.
Sellest tulenevalt on kogu su ülejäänud jutt ja teema püstitus mõttetu. Õli reaalselt soojeneb D peal.

Ole hea ja proovi kasvõi üks kord elus vaadata, mis reaalselt toimub kasti õliga siis, kui kast parkingu peal on ning auto lihtsalt koha peal tiksub.

Webasto on miljon korda etem variant, sest reaalselt soojendab ka midagi. Kõige hullem ongi auto mootor käima hommikul, siis pikalt oodata enne sõitma hakkamist, et ikka mootor maksimaalselt pikalt soojeneks ja külmalt käiks ning peale seda on kastis, difris õlid täiesti külmad ning antakse reeglina kohe minna.

Tegelikkus on risti vastupidi sellele, mis sa siin kirjutasid. Distantskäivitus on nendele, kellel ei ole raha õige asja paigaldamiseks/ostmiseks. Reaalselt on see vajalik ainult nendes kohtades, kus temperatuur langeb alla -40C öösel ning sealgi on asja nimi "automaatkäivitus", mis paneb auto iga mingi aja tagant käima, et jahutusvedeliku temperatuuri üle kindla piiri hoida, kust auto ilma selleta käima ei läheks.
Ka on see kogu teema päris suur turvarisk, sest see käivitus eeldab seda, et võti on kogu aeg lukuaugus või immo on eemaldatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.02.15 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Su arvamus, et parkingu peal kasti õli soojeneb ei saa rohkem mööda olla.

Prj, seda varianti ma ei kaalunud, et äkki pedaalile asetataske õhtul silikaat või pool fibo plokki ja mootorile antakse sellega kohe alguses nii palju tuuri, et helendav mootor soojendab füüsiliselt läbi sidurikoja ja turbiini kasti mõistlikule temperatuurile :o. 6-7 minutit pööre pisut punases "tiksumist" võib selle triki isegi ära teha. Idee! :P.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
navigator
huviline



Registreerunud 21.08.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 2008 3,0TD Quattro, GAZ V8 bagi

postitati 16.02.15 12:35 Tsiteeri


Kindlasti D peal olles soojeneb kiiremini, mootori õli soojeneb ka 2500 pöörde peal kiiremini kui tühikäigul või väikse käiguga sõites ju, kui mootor käivitatakse siis hakkab ka kasti õlipump tööle, webasto seda käima ei pane ehk siis websto töötades ei toimu õli ringlust ja ka soojenemist mitte. Rohkem ei olegi midagi vaielda ju, igale ühele oma.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: navigator
Tere, kas keegi oskab soovitada mida teha kui on soovi paigaldada A6 C6 Allroad 2008 autole distants käivitus. Nimelt siis igasuguseid webastoid ja defa soojendeid ei taha kuna ükski neist ei soojenda käigukasti õlisid, ja sooja autosse istudes siis tahaks kohe sõita ja seda ka tavaliselt inimesed teevad aga siis varsti käigukastid kolisevad. Õlituse teatavasti saab käigukast alles siis kui mootor käib, mis siis sellest soojast mootorist ja salongist kasu on kui ikka peab ootama 6-7 minutit, et õlid soojeneks ja ringi käiks.
Olen kuulnud, et uuemaid süsteeme on ka juba mis töötavad nutitelefonidega, ja ka paljudel alarmidel on see funktsioon peal aga kuidas minnakse mööda tehase immost jne. Ühesõnaga sooviks kontakti kes on sellise asja saanud sellisel autol tööle ja siis saaksin ise edasi asja uurida jba spetasialistilt endalt. :cool:


Su arvamus, et parkingu peal kasti õli soojeneb ei saa rohkem mööda olla.
Sellest tulenevalt on kogu su ülejäänud jutt ja teema püstitus mõttetu. Õli reaalselt soojeneb D peal.

Ole hea ja proovi kasvõi üks kord elus vaadata, mis reaalselt toimub kasti õliga siis, kui kast parkingu peal on ning auto lihtsalt koha peal tiksub.

Webasto on miljon korda etem variant, sest reaalselt soojendab ka midagi. Kõige hullem ongi auto mootor käima hommikul, siis pikalt oodata enne sõitma hakkamist, et ikka mootor maksimaalselt pikalt soojeneks ja külmalt käiks ning peale seda on kastis, difris õlid täiesti külmad ning antakse reeglina kohe minna.

Tegelikkus on risti vastupidi sellele, mis sa siin kirjutasid. Distantskäivitus on nendele, kellel ei ole raha õige asja paigaldamiseks/ostmiseks. Reaalselt on see vajalik ainult nendes kohtades, kus temperatuur langeb alla -40C öösel ning sealgi on asja nimi "automaatkäivitus", mis paneb auto iga mingi aja tagant käima, et jahutusvedeliku temperatuuri üle kindla piiri hoida, kust auto ilma selleta käima ei läheks.
Ka on see kogu teema päris suur turvarisk, sest see käivitus eeldab seda, et võti on kogu aeg lukuaugus või immo on eemaldatud.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranx
huviline



Registreerunud 29.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 16.02.15 16:10 Tsiteeri


Soovitaks käia tutvumisreisil näiteks põhja soomes ,kus enamus kasutavad elektrilist plokisoojendust , minul on jäänud pigem mulje et rohkem kolisevad eestis hooldamata autode käigukastid .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.15 17:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranx
Soovitaks käia tutvumisreisil näiteks põhja soomes ,kus enamus kasutavad elektrilist plokisoojendust , minul on jäänud pigem mulje et rohkem kolisevad eestis hooldamata autode käigukastid .

Rootsis samamoodi palju näeb autodel neid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.15 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Tsitaat:
Algselt postitas: ranx
Soovitaks käia tutvumisreisil näiteks põhja soomes ,kus enamus kasutavad elektrilist plokisoojendust , minul on jäänud pigem mulje et rohkem kolisevad eestis hooldamata autode käigukastid .

Rootsis samamoodi palju näeb autodel neid.

Kolisevaid käigukaste või plokisoojendusega autosid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.15 20:16 Tsiteeri


Ilmselgelt plokisoendusest käis ikka jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.02.15 01:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: navigator
Kindlasti D peal olles soojeneb kiiremini, mootori õli soojeneb ka 2500 pöörde peal kiiremini kui tühikäigul või väikse käiguga sõites ju, kui mootor käivitatakse siis hakkab ka kasti õlipump tööle

Ja siin ongi loogika viga. See, et õlipump "tööle hakkab" ei soojenda seda õli sisuliselt mitte kuidagi. Soojendab ikkagi kõige rohkem hõõrdumine turbiinis seda ning sõitmine, mitte see, et õlipump käib. Võta ja mõõda. Mina olen reaalselt seda teinud kasti õli vahetades mitmeid kordi.
Kui sa ta parkingu peal tiksuma jätad SOOJAS töökojas, siis sa võid ootama jäädagi kuni see soojeneb.
Tsitaat:
webasto seda käima ei pane ehk siis websto töötades ei toimu õli ringlust ja ka soojenemist mitte. Rohkem ei olegi midagi vaielda ju, igale ühele oma.

Vaata, kastil on selline tore asi reeglina, nagu jahuti, mis tagab soojusvahetuse tosooliga. Ning kui mootor käima pannes see juba soe on, siis läheb ka kast mõnevõrra kiiremini soojaks.
See, et sa sealt õli läbi pumpad, kui tosool külm on, tähendab just seda, et midagi eriti ei soojene, eriti veel kui kast on parkingu peal, kus ei ole sisemisest hõõrdumisest erilist juttugi.

Mootori selline koha peal "soojendamine" on aga täielik surm mootorile. Eriti veel diisel, mis ei lähegi koha peal käies soojaks.
Rääkimata sellest, et ZF6HP kastidega on normaalsete läbisõitude juures ÜLIVÄHE probleeme ning see kolisevate kastide teema on väljamõeldis - seda probleemi lihtsalt ei ole nendel autodel.

Nii, et endiselt on teema püstitus jabur ning reaalsusega midagi ühist ei ole. Aga paigaldage oma autole mida tahate - mõni paigaldab magneteid paagi külge ja muid asju. Keelata ju ei saa, lihtsalt selgitustööd teha ning loota, et ehk mõjub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 17.02.15 09:43 Tsiteeri


Kui asja tõsisem pool kõrvale lükata, siis peaks hr. navigaator panema tööle ainult kasti pumba ja selliste pööretega, et õli tsirkulatsioon soojendaks mitte ainult kasti õli vaid ka kõik muud vedelikud, mis selle Allroadiga seotud on.
Kui ei ole usku Webastosse ja Defasse, siis soojusta garaa˛ ja hoia seal +20.
Keegi kirjutas eespool, et mida peaks tegema need õnnelikud autode omanikud, kelle masinale ei ole peale mootori ja käimakoti mitte midagi paigaldatud (eelsoojendused, kaugkäivitus jne.), siis, kui õues on tõsised miinuskraadid. Kas üldse mitte käivitama ja sõitma?
Fakt on see, et kõik asjad saab pekki keerata, kui ei ole oskusi ja puudub IQ nr. Isegi mootorid ja kastid. Ei aita siis ka eelsoojendused ja kõik muud tänapäevased tehnika leiutised!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 17.02.15 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: navigator
igasuguseid webastoid ja defa soojendeid ei taha


Aga seda ikka oled uurinud, ega tal tehasest webasto sõidusoojendit juba peal ei ole...?
(Paljud autoomanikud ei teagi, et nende autol selline soojendus olemas on....)

Siis saaks ju lihtsa C-KIT´i paigaldusega selle kaugjuhitavaks eelsoojendiks muuta.

Sihuksel traktoril (mis, nagu öeldud, tõepoolest väga sooja ei tooda) võib ta vabalt juba olemas olla, kui auto poest tellija õigesse kohta õigel ajal linnukese tegi...:P
Või, vblla on lihtsalt lukus vms, et ei tööta, kuna sul siiani sellest ilmselt aimugi ei ole...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.3% - SQL: 54.7%]