Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi a4 b7 (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 14259)
tarvon
huviline



Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.10 21:47 Tsiteeri
audi a4 b7



Tere, plaanis soetada selline masin endale, mootori valik 1.9 v 2.0 diisel, mis see 2.0 endast kujutab? Tegu uuema mootorga, kere valikuks kindlasti universaal .Eesmärk töökindlus ja öko. Mida rohkem lisasi seda parem muidugi, millest peaksin hoiduma ja jälgima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 03.11.10 07:49 Tsiteeri


Enda kogemused aasta tagused selle uuema 2.0 diisliga ja siiani kestab (sõbra masin), ilma mingi remondita- puhas hooldus ja liigub tõesti looma moodi.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarvon
huviline



Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.10 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
kuna ise lõuna-eesti poiss ja tallinnast suurt midagi ei tea, siis kus kohas oleks tallinnas kõige mõtekam lasta teha ostueelne diagnostika?

Kuna ise Lõuna-Eesti poiss ja Tallinnast suurt midagi ei tea, siis kus kohas oleks Tallinnas kõige mõtekam lasta teha ostueelne diagnostika?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 01.12.10 18:28 Tsiteeri


Esindus näiteks.
Audihooldus on ka variant.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 02.12.10 22:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarvon
Tere, plaanis soetada selline masin endale, mootori valik 1.9 v 2.0 diisel, mis see 2.0 endast kujutab? Tegu uuema mootorga, kere valikuks kindlasti universaal .Eesmärk töökindlus ja öko. Mida rohkem lisasi seda parem muidugi, millest peaksin hoiduma ja jälgima?

B7 peal 1.9TDI peaks olema pommikindluse tipp. Kahjuks pole saadaval 96 kW versiooni. 2.0TDI pakub oluliselt rohkem sõidurõõmu. Sõidurõõmule lisandub ka suurem kütusekulu (5,6 vs. 5,8 l/100 keskmine) ja keerukam mootor. Mul on siin tutvusringkonnas mingi viis VAG 2.0 TDi mootorit (Skoda Octavia Scout 103 kW, Audi A4 Avant 103 kW, Mitsubishi Outlander 103 kW, VW Passat 125 kW, VW Touran 103 kW) + mul omal A4 125 kW Q. Kõik sõidavad ja käivad ainult õli ja filtreid vahetamas + aegajalt tankimas :).
2.0 TDI mootori puhul soovitan vaadata masinaid, mis on peale 01.04.2006 toodetud (VIN:WAU***8E*6*080172 --> ). Nendel on modifitseeritud õlipumba ajam. EDIT: Kett on asendatud hammasratas ajamiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rrait
huviline



Registreerunud 09.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.11 10:13 Tsiteeri


Tere, kas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=752346 sellelt pärit mootor on sama mis on b5-l? 1.9 85kw?

Palju muidu maksab selline diagnostika esinduses? Peab vist aja ka kinni panema? Enne kui uksest sisse sõidan`?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mariomk
huviline



Registreerunud 14.04.12
Asukoht: Rannu - Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 (C4) 1994 2.5 TDI

postitati 18.05.13 19:36 Tsiteeri


Soov ka osta a4 b7 alates 2005 2.0 103kw.
Sai siin vähe loetud ja aru sain, et 8v mootor oleks nagu parim variant. Aga kuidas ma aru saan, et ta 8v on, mitte 16v? Mida peaks veel jälgima auto juures, et hiljem üllatusi ei tuleks? Huvitaks ka, et palju läheks sellistele isenditele maksma kärukonksu paigaldus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartK
huviline

Avatar


Registreerunud 29.03.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6, Audi A6 C4

postitati 23.05.13 18:08 Tsiteeri


Minul 8v mootor ja selle peaks teada saama mootorikoodi järgi, mul mootorikood BPW. See kirjas hooldusraamatu esimesel lehel. Vigadest väga rääkida ei oska, kuna pole kokku puutunud :D Aga räägivad, et kahemassiline hooratas pidi paljudel kusagil 200 000 kandis läbi minema.

Kärukonksu lasi töökaaslane panna, tal ka B7 (1.6, 75kw) ja maksis 300-350 EUR, esinduses hind 2x kallim. Aga olen ka kuulnud, et multitronic kastile väga ei soovitata panna konksu, ei oska öelda kas see on müüt või päriselt ka nii.

Tavapärane hooldus Reval autos: 286 EUR (piduriõli, mootoriõli, kütusefilter, õhufilter, salongi õhufilter, õlifilter)

Multitronic käigukasti õlivahetus Reval autos (iga 60 000km tagant): 125 EUR

Ostueelne kontroll Revalis maksis minul 53 EUR


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mariomk
huviline



Registreerunud 14.04.12
Asukoht: Rannu - Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 (C4) 1994 2.5 TDI

postitati 23.05.13 19:36 Tsiteeri


tänu nendele piltidele oskan nüüd ise ka vaadata, et milline on 8v ja 16v

2.0 TDI 8V
http://aasna.planet.ee/audi/2.0TDI_8V.jpg

2.0 TDI 16V
http://aasna.planet.ee/audi/2.0TDI_16V.jpg


Jama on selles, et 8v pihustid maksavad umbes 500€ tk aga 16v-l natuke alla 300€ tk. Aga 16v-l on see õlipumba ajam ketiga, mis ka tema nõrk koht ja vajab kindlasti ülevaatamist. Kui palju maksab selle keti, pingutusrulli ja hammasratta või veel mõne asja vahetamine?
Üks tuttav soovitas jällegi mulle 16v mootoriga autot. Kui kett korralik või ära vahetada, siis saab jälle päris palju sõita.
Mida rohkem kellegi käest küsida või kuskilt lugeda, siis seda lollemaks lähen ja valida ei oska enam üldse midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suitsev1
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Cabrio

postitati 27.05.13 13:35 Tsiteeri


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1346965

Tere, mis üldsus sellisest masinast arvab. Peale selle et VIN koodi kontrollimisel on auto läbisõit eelmise sügisese seisuga 318k km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AntiL
huviline



Registreerunud 30.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.13 17:59 Tsiteeri


Kuidas siinsed spetsialistid hindavad 2.0 96kW bensiinimootorit? Läbisõit u 170k ja saanud korralikku esindusehooldust. Natuke netis surfates selgub, et süütepoolid on üks "kuluosa" (antud mootor 4 tk just vahetatud). On veel midagi, mida antud mootori juures karta või millele erilist tähelepanu pöörata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 03.06.13 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suitsev1
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1346965

Tere, mis üldsus sellisest masinast arvab. Peale selle et VIN koodi kontrollimisel on auto läbisõit eelmise sügisese seisuga 318k km

Kuskilt oleks nagu silma jäänud, et katuseluugid kipuvad vett läbi laskma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.06.13 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: iguaan
Kuskilt oleks nagu silma jäänud, et katuseluugid kipuvad vett läbi laskma.

Äravoolude ummistuse viga? Ma olen nii mõnelgi autol neid läbi torganud ja nagu pangega vett sülle saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 04.06.13 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: iguaan
Kuskilt oleks nagu silma jäänud, et katuseluugid kipuvad vett läbi laskma.

Äravoolude ummistuse viga? Ma olen nii mõnelgi autol neid läbi torganud ja nagu pangega vett sülle saanud.

Võib ka selline lihtne lahendus olla, ei mäleta täpselt, kas põhjus konkreetselt selles. Guugeldades kindlasti saab targemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 04.06.13 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Äravoolude ummistuse viga? Ma olen nii mõnelgi autol neid läbi torganud ja nagu pangega vett sülle saanud.


See viga tundub olema enamus VAG Grupi autodel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suitsev1
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1346965

Tere, mis üldsus sellisest masinast arvab. Peale selle et VIN koodi kontrollimisel on auto läbisõit eelmise sügisese seisuga 318k km



Piltidelt tundub viisakas olevat. Kütusekulu ulmeliselt väike sellise combo kohta, aga mine tea.

Kindlasti lase enne ostu esinduses vms üle vaadata: Tähelepanu pööra kastile, ketipingutitetele, pihustitele, DPF-ile ja sisselaskekollektoritele. Kui suuremaid vigu ei esine, oled hea auto saanud.

Solar katuseluuk on suvel väga mõnus lisa :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suitsev1
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Cabrio

postitati 04.06.13 14:44 Tsiteeri


Aga 320k läbisõit ei ole veel hukatuslik?

Ehk keegi oskab öelda, kas see mootor sõidab ka 500k läbi ilma suurte probleemideta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.13 14:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suitsev1
Aga 320k läbisõit ei ole veel hukatuslik?

Ehk keegi oskab öelda, kas see mootor sõidab ka 500k läbi ilma suurte probleemideta.



Enamik Eestis sõitvatest on sellise läbisõiduga. Kui korralikku hooldust saanud, siis pole probleemi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 04.06.13 14:58 Tsiteeri


Väikeste dislade kohta ka siin teemas tehnilist infot:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=112175


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ReinS
huviline



Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0

postitati 05.06.13 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AntiL
Kuidas siinsed spetsialistid hindavad 2.0 96kW bensiinimootorit? Läbisõit u 170k ja saanud korralikku esindusehooldust. Natuke netis surfates selgub, et süütepoolid on üks "kuluosa" (antud mootor 4 tk just vahetatud). On veel midagi, mida antud mootori juures karta või millele erilist tähelepanu pöörata?


Süütepoolid käivad tagasikutsumise alla, kui pole juba esinduses vahetatud. Hullemad asjad on sisselaske nuka ajasti larin käivitusel (570 euri) ja kahemassiline hooratas. Hooratta aeg peaks 200-ja tuhande juures ümber saama(kolks käiguvahetusel, vibra tühikäigul). Samas muidugi ei pruugi, aga teadmiseks ikka. Või on eelmine omanik juba selle vahetanud? Tuleb ka mingise õlikuluga arvestada, kuna sel juba manualis õlikulu ette nähtud.
Kui on ostumõte, siis täiesti külma mootorit ise käivitada. Sest ajasti tärin 1-2 sekki, on kuuldav ainult esimesel külmal käivitusel. Likvideerimise hinda vaata ülevalt. Pööretel veidi lärmakas, samas maanteel sahistab täitsa vaikselt minna. Võrreldes 1.8T-ga tunduvalt uimasem. Jutt siis 2.0 96kW 20v, mitte FSI mootorist.
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AntiL
huviline



Registreerunud 30.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.13 19:59 Tsiteeri


tänud reageerimast. Jah, infot ootasin just 2.0 20V mootori kohta.

Ei ole minu teada hooratast vahetatud, samuti ei täheldanud proovisõidul ühtegi probleemi. Kõik oli sujuv, ilma kolksudeta ja klaar. Kas hooratta probleem on tõesti ainult trehvamise küsimus või oleneb omaniku sõidustiilist ja hoolsusest? Mis hinnaklassi hooratas ja vahetamisega kaasnev töö võiks kuuluda?

Nuka ajasti lärina kohta on raske seisukohta võtta, sest külma mootoriga tõenäoliselt on seda keeruline enne omanikuks saamist testida. Eks vaatame.

Samas kipub alati kõik see internetist loetu olema üliskeptiline ja kallutatud alati negatiivse poole. Reaalsus on tihti palju ilusam ja muretum :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ReinS
huviline



Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0

postitati 05.06.13 20:41 Tsiteeri


See 20V pandi B6 kerele, B7 -mel on küll ka 2.0 moto aga see vast juba midagi muud. Hooratas on seal 400 euri juures, oleneb müüjast. Vahetuse hind sõltub juba vahetajast. Ega see hooratas nüüd kindel probleem ka pole. Eks teda ikka ka sõidustiil mõjutab. Pigem loetakse seda rohkem diislite probleemiks, kuna väänet rohkem. Kui võimalik lepi omanikuga kokku, selle külmkäivituse suhtes. Kui hommikul käivitades larinat pole on ok. Samas sõltub see ajasti tihvti pesa kuluvuse astmest. Võib olla, et 1-1,5 tunni möödudes kuuled juba õrna tärinat. Kuna endal see teadmatusest läbi tehtud ja ajasti vahetatud(elu õpetab), siis soovitan sellesse ajastivärki tõsiselt suhtuda.
Läbisõidust on siin foorumis juba küll räägitud. Enda 2001.a. autol oli 6 aastat tagasi peale korralist hammasrihma vahetust saksas 183 000 ees. Kui saksast, siis palju neid kirikupappe seal ikka on? Samas, ega sa ju ometi ainult läbisõitu osta. Kui silmale-kõrvale sobib siis tuld.
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AntiL
huviline



Registreerunud 30.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.13 20:52 Tsiteeri


antud juhul räägin sellest mootorist:
Tsitaat:
2.0 R4 20v 96kW [edit]
identification
parts code prefix: 06B, ID code: ALT
engine displacement & engine configuration
1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore: 82.5 mm (3.25 in), stroke: 92.8 mm (3.65 in)
cylinder block & crankcase
cast aluminium alloy, five main bearings, die-forged steel crankshaft, contra-rotating balancer shaft, forged steel connecting rods
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy, five valves per cylinder, 20 valves total, bucket tappets, double overhead camshaft (DOHC), continuous intake camshaft adjustment
aspiration
two-position variable cast aluminium alloy intake manifold
fuel system & engine management
multi-point electronic sequential indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors, 95 RON/ROZ unleaded; Bosch Motronic electronic engine control unit (ECU)
DIN-rated motive power & torque output
96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) @ 5,700 rpm; 195 newton metres (144 lbf·ft) @ 3,300 rpm
applications
Audi A4 (12/00-06/08), Audi A6 (06/01-01/05), Volkswagen Passat (11/01-05/05)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ReinS
huviline



Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0

postitati 05.06.13 21:51 Tsiteeri


ALT on ta jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.13 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AntiL
tänud reageerimast. Jah, infot ootasin just 2.0 20V mootori kohta.

Ei ole minu teada hooratast vahetatud, samuti ei täheldanud proovisõidul ühtegi probleemi. Kõik oli sujuv, ilma kolksudeta ja klaar. Kas hooratta probleem on tõesti ainult trehvamise küsimus või oleneb omaniku sõidustiilist ja hoolsusest? Mis hinnaklassi hooratas ja vahetamisega kaasnev töö võiks kuuluda?

Nuka ajasti lärina kohta on raske seisukohta võtta, sest külma mootoriga tõenäoliselt on seda keeruline enne omanikuks saamist testida. Eks vaatame.

Samas kipub alati kõik see internetist loetu olema üliskeptiline ja kallutatud alati negatiivse poole. Reaalsus on tihti palju ilusam ja muretum :D


Kirjutame siis natuke positiivsemas värvis- antud mootoriga sai sõidetud ca 4 aastat, isa sõidab siiamaani veel +4aastat. Õlikulu on jah, sai katseks vahetatud ära klapisääretihendid, tulemus jäi muutumatuks, ca 3000km=0,5l õli, vähemalt õli oli koguaeg värke sees:). Lärin käivitades on samamoodi 1-2s, nüüd siis selge kus kala(ps see on olnud koguaeg 8 aastat!). Veepump andis saba ja see talv külmus kinni piduri vaakumvõimendi-sai tõmmatud välja ca 200g vett. Süütepoole küll kuluosaks ei loeks, vist ca 30-40 euri tükk, 8 aasta jooksul läinud neid 2-3! Igati lollikindel ja usaldusväärne auto, pisut uimane on tõesti aga mis ikka tahta turbota 2,0-isest ja isa kurdab ka küttekulu osas kuna võrdleb oma 1,6 A3-ga:).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.0% - SQL: 55.0%]