Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 TDI Quattro (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 5888)
aadukesekene
huviline

Avatar


Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro

postitati 11.06.12 07:05 Tsiteeri
Audi A4 TDI Quattro



Huvi konkreetse masina vastu: http://www.auto24.ee/used/1006269 .

Kas keegi isiklikult autot katsumas käinud? 1,9 TDI mootori hingeeluga, samamoodi veermiku hingeeluga olen kursis. Huvi pigem ongi selle vastu, kas konkreetset masinat keegi vaatamas käinud?

Või on müüja ehk foorumikasutaja?

Janar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 11.06.12 07:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadukesekene
Või on müüja ehk foorumikasutaja?

Janar


Kasutaja "Graabel" äkki , võta otse ühendust !


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 11.06.12 07:41 Tsiteeri


Kuna se on ainuke müügis olev B6 1,9TDiQ 96kw, siis paljud on seda vaadanud.
Minu oma eest pakuti näit. 7K, kuid otsustasin siiski omale jätta. Seda käidi ka vaatamas. Edasi pead juba ise mõtlema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadukesekene
huviline

Avatar


Registreerunud 13.12.11
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C6 S-line 3,0TDI Quattro

postitati 11.06.12 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuna se on ainuke müügis olev B6 1,9TDiQ 96kw, siis paljud on seda vaadanud.
Minu oma eest pakuti näit. 7K, kuid otsustasin siiski omale jätta. Seda käidi ka vaatamas. Edasi pead juba ise mõtlema.


Seepärast sai ka teema tehtud, et arvatavasti on vaatamas käidud, kuna see ainukene. Enda oma hoiad ikka veel endale? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.12 09:17 Tsiteeri


Auto on müüdud tänase seisuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.12 17:15 Tsiteeri


Kas see 96kw on tehniliselt ka parem kui 85,74või 2.0tdi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 11.06.12 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Kas see 96kw on tehniliselt ka parem kui 85,74või 2.0tdi?


Quattrole pandi ainult 1,9 AVF 96kw ja 2,0 BLB 103kw. (2,5 ja 3,0 loomulikult ka)
Kõrvu jäänud 103kw mured võrreldes 96kw on elektriline Intake manifold flap (mõnel ka EGR) ning kuni 2007 juuli õlipumba ajam, mis kotti jookseb. Sealt edasi tuli juba parendatud variant. Muud ei oska nimetada, pole eriti kogenud masuudimees ka :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 11.06.12 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hamlet
Kas see 96kw on tehniliselt ka parem kui 85,74või 2.0tdi?


Kui räägime 8V mootoritest, siis tehnika sisuliselt sama (Bosch solenoid PD jne). Kõikidel nimetatud 1.9 TDI-del tuleb mingi hetk tähelepanu pöörata õlitõukuritele, "õigel ajal" vahetamata jätmisel kuulub nukk kah remondimaterjalide nimistusse. 8V 2.0 osas pole kõrvu jäänud, neid muidugi oluliselt vähem liikvel.

16V mootorid on teine teema, vanakooli Piezo-PD-d (Siemens-VDO) murelapseks. Muidugi enamikul juba uued peal, vanad üle 150k väga ei sõida.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Quattrole pandi ainult 1,9 AVF 96kw ja 2,0 BLB 103kw. (2,5 ja 3,0 loomulikult ka)
Kõrvu jäänud 103kw mured võrreldes 96kw on elektriline Intake manifold flap (mõnel ka EGR) ning kuni 2007 juuli õlipumba ajam, mis kotti jookseb. Sealt edasi tuli juba parendatud variant. Muud ei oska nimetada, pole eriti kogenud masuudimees ka :D

Õlipumba ajam muutus aprill 2006. Ketiajami hädaks on murduv pingutustald. Uuem ajam on hammasratasülekandega. Eks see EGR ole kõikide uuemate autode mure, eriti kui harrastada pikemaid tühikäigul tiksumisi ja pensionäridele omaseid sõiduvõtteid. Intake Manifold flap (suretusklapp) mured pole minu kõrvu jäänud.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 11.06.12 20:50 Tsiteeri


Keegi targem võiks need 2.0 tdi mootorid lahti seletada.
Kas need 103kw 8v mootorid siis põhimõtteliselt samad, mis 1.9? Neil ei esine seda piezo pihustite probleemi sest neil Bosch pihustid? Aga õlipump siiski kõigil 2.0 ketiga, kuni teatud aastani? Kuidas neil kahel mootoril kapoti alla vaadates vahet teha?
16v 103kw ning see 2.0 125kw mootor tulid probleemsete siemens/vdo pihustitega ning CR tuli alates 2008 (B8)?


Audi - Home Of Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 12.06.12 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: InTz
Keegi targem võiks need 2.0 tdi mootorid lahti seletada.
Kas need 103kw 8v mootorid siis põhimõtteliselt samad, mis 1.9? Neil ei esine seda piezo pihustite probleemi sest neil Bosch pihustid? Aga õlipump siiski kõigil 2.0 ketiga, kuni teatud aastani? Kuidas neil kahel mootoril kapoti alla vaadates vahet teha?
16v 103kw ning see 2.0 125kw mootor tulid probleemsete siemens/vdo pihustitega ning CR tuli alates 2008 (B8)?


SIIN kõikide eelmiste Audide andmed ja mootorite kirjeldused.


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.06.12 11:22 Tsiteeri


Ise küll diislimees ei ole, kuid "never say never" valguses koostaks siis ökodislade kohta väikse eestikeelse ülevaate.
Eks siis info hakkab siin pidevalt täienema.


Nii siis Audi A4 (B6) R4 diiselmootorid:

1.9 TDI koodiga AVB võimsusega 74kw toodeti 2001 kuni 2004.
250nm 1900 pöördel , VTG turbo, OHC ehk 8V, hüdraulilised klapitõukurid, pumppihustid , vaakumajamiga EGR , EU3

1.9 TDI koodiga AVF võimsusega 96kw toodeti 2000 kuni 2004.
310nm 1900 pöördel , VTG turbo, OHC ehk 8V, hüdraulilised klapitõukurid, pumppihustid , vaakumajamiga EGR , EU3
6-käigulise kastiga autodel.

1.9 TDI koodiga AWX võimsusega 96kw toodeti 2000 kuni 2003.
285nm 1750-2500 pöördel , VTG turbo, OHC ehk 8V, hüdraulilised klapitõukurid, pumppihustid , vaakumajamiga EGR , EU3



Audi A4 (B7) R4 diiselmootorid:


1.9 TDI (nn. e variant) koodiga BKE võimsusega 85kw toodeti 2004 kuni 2005.
285 nm 1900 pöördel , VTG turbo, OHC ehk 8V, hüdraulilised klapitõukurid, pumppihustid , elektriajamiga EGR , EU4
jõudis peale ka 2004.a. toodetud viimastele B6'tele.

1.9 TDI (nn. e variant) koodiga BRB võimsusega 85kw toodeti 2006 kuni 2008.
285 nm 1900 pöördel , VTG turbo, OHC ehk 8V, hüdraulilised klapitõukurid, pumppihustid , elektriajamiga EGR , DPF, EU4

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.0 TDI koodiga BLB võimsusega 103kw toodeti 2004 kuni 2005.
Garrett VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid, EGR , EU4
kuni VIN koodini 8E_6_080171 kettülekandega tasakaalustusvõllid ja õlipump.
alates VIN koodist 8E_6_080172 hammasratasülekandega (ehk parendatud) tasakaalustusvõllid ja õlipump.
kuni VIN koodini 8E_6_133 282 algset tüüpi väljalaskenukad
alates VIN koodist 8E_6_133 283 teist tüüpi väljalaskenukad


2.0 TDI koodiga BNA võimsusega 100kw toodeti 2004 kuni 2005.
Garrett VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid, EGR , EU4
kuni VIN koodini 8E_6_080171 kettülekandega tasakaalustusvõllid ja õlipump.
alates VIN koodist 8E_6_080172 hammasratasülekandega (ehk parendatud) tasakaalustusvõllid ja õlipump.
kuni VIN koodini 8E_6_133 282 algset tüüpi väljalaskenukad
alates VIN koodist 8E_6_133 283 teist tüüpi väljalaskenukad
Erinevus BLB'st ainult ajus (ECU) ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.0 TDI koodiga BRE võimsusega 103kw toodeti 2005 kuni 2008.
VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid, EGR , DPF, EU4

2.0 TDI koodiga BRF võimsusega 103kw toodeti 2005 kuni 2008.
VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid, EGR , EU4

2.0 TDI koodiga BPW võimsusega 103kw toodeti 2004 kuni 2008.
Garrett VTG turbo, OHC ehk 8V, hüdraulilised klapitõukurid, pumppihustid, elektriajamiga EGR , DPF, EU4
kuni VIN koodini 8E_6_080171 kettülekandega tasakaalustusvõllid ja õlipump.
alates VIN koodist 8E_6_080172 hammasratasülekandega (ehk parendatud) tasakaalustusvõllid ja õlipump.
Intercooler identne BKE ja BRB'ga.

2.0 TDI koodiga BRC võimsusega 103kw toodeti 2004 kuni 2008.
Info puudub, arvatavasti BPW ilma DPF'ta sugulane ?!?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.0 TDI koodiga BVF võimsusega 92kw toodeti 2005 kuni 2006.
VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid, EGR , EU4

2.0 TDI koodiga BVG võimsusega 89kw toodeti ainult 2006.
VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid, EGR , EU4
Erinevus BVF'st ainult ajus (ECU) ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.0 TDI koodiga BRD võimsusega 125kw toodeti 2006 kuni 2008.
350 nm 1750-2500 pöördel , VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid , EGR, DPF , EU4
Väljalaskenukad erinevad 103kw'dest. Täiendav parempoolne intercooler, vasak identne 103kw omadega.

2.0 TDI koodiga BVA võimsusega 120kw toodeti 2006 kuni 2008.
350 nm 1750-2500 pöördel , VTG turbo, DOHC ehk 16V, hüdraulilised klapitõukurid, piezopumppihustid , EGR, DPF , EU4
Väljalaskenukad erinevad 103kw'dest. Täiendav parempoolne intercooler, vasak identne 103kw omadega.
Erinevus BRD'st ainult ajus (ECU) ?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 12.06.12 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: InTz
Kuidas neil kahel mootoril kapoti alla vaadates vahet teha?
16v 103kw ning see 2.0 125kw mootor tulid probleemsete siemens/vdo pihustitega ning CR tuli alates 2008 (B8)?

B8-l on CR jah. 16V 103 ja 125 kW mootorid on piezotehnikaga. Tänaseks on enamik 2.0 TDI mootoreid piisavalt sõitnud s.t. ketiajam (kui on) ja pihustid kõik eelmiste omanike poolt vahetatud. Murekohaks on see nendele, kes Saksa turult väikese sõiduga masina saavad :). Kõige riskivabam on ajalooga 125 kW mootor, kuna tollel hammasratas pump sünnist ja pihustid suure tõenäosusega garantiikorras vahetatud. 103sel peab seda pumbamajandust hoolega täpsustama, nii väljalaske kui VIN-i abil.

8V ja 16V mootorite kapotialuse pildid selles teemas http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107164

Võrreldes 103 kW-ga on 125kW-sel veel pisut kopsakam turbo, teise tootekoodiga pihustid ja kaks intercoolerit ees nagu 3.0 TDI-l.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]