Lehekülgi: 1 2 3 4 |
mutz
huviline
Registreerunud 19.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.08 10:49
|
|
|
Audi TT
Plussid ja miinused. 132kw või 165kw quattro? Kumba eelistada.
Eriti ootatud reaalsed kommentaarid kellel kogemused olemas antud autoga.
Ette tänades!
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 04.03.08 10:53
|
|
|
Eelistada tasuks alati 165kw ja Quattrot, aga kuna neid on müügis vähem ja ka ca 50k kallimalt, siis tuleks leppida esiveduse/Quattro 132kw ja kasvõi
sama raha eest lasta järgi aidata . Neid on ka rohkem müügis Muidugi,
sellele 132kw võid lisada chipi, siis peaks olema samuti u 160-165kw. Kütusekulu on ka 165kw suurem, aga see on ka loomulik.
Miinused on kindlasti suhteliselt väike 2-kohaline sõitjateruum tangiliku väljavaatega, samas kui sellist autot vaatad, siis ei tohiks see häirida.
Mugavust ka ei tasu sealt eriti otsida.
|
|
|
hookus
huviline
Registreerunud 19.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT Quattro (165kw)
|
postitati 04.03.08 11:15
|
|
|
mida mugavuse all mõtled? Kas ruumi puudus tagumisel istmel on miinuseks kui ainult kahekesi/üksi sõita? Kui ikka sellist autot ostma minnakse siis ei
otsitagi "mahtuniversaali"
Välja näeb piisavalt aga alati on mõistlik silmanurgast ka piiluda.
1,8 (165 kw) kahmab oma nelja rattaga väga vingelt edasi.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 04.03.08 12:35
|
|
|
Mugavuse all mõtleb ta vast seda, et üsna väike ja jäiga vedrustusega auto. Arvestades eesti teid siis võib natuke ebamugav liigelda olla jah. Noh
maanteel pole vast hullu.
|
|
|
mutz
huviline
Registreerunud 19.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.08 13:04
|
|
|
Aga vastupidavus ja tüüpvead?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 04.03.08 13:13
|
|
|
Kestab nagu enamus Audi bensu turbokaid. Õrnaks kohaks on TT-l Haldexsüsteem ning turbo õlitustorud - kipuvad kinni ummistuma seestpoolt, vaja
aegajalt puhastada või välja vahetada uuet vastu.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
hookus
huviline
Registreerunud 19.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT Quattro (165kw)
|
postitati 04.03.08 16:32
|
|
|
Naised saunas rääkisid, et ...
Turbo õlitustorude ummistus on põhiliselt õlivahetuses kinni. Kui kasutada "täissünti" ja vahetus täpselt nii kui peab siis ei tohiks midagi
ladestuda seintele ja ummistuse oht väheneb märgatavalt. = turbo eluiga on pikem kui halvasti hooldatud mootori puhul.
|
|
|
mutz
huviline
Registreerunud 19.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.08 07:52
|
|
|
Huvitab ka müratase salongis? On äkki sama nagu audi a4 1,8 bens. Siis on küll kohutav, olen omanud sellist automaati 4k kast.
110km/h undab ca 3200 pöörest käes.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 05.03.08 08:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hookus
Naised saunas rääkisid, et ...
Turbo õlitustorude ummistus on põhiliselt õlivahetuses kinni. Kui kasutada "täissünti" ja vahetus täpselt nii kui peab siis ei tohiks midagi
ladestuda seintele ja ummistuse oht väheneb märgatavalt. = turbo eluiga on pikem kui halvasti hooldatud mootori puhul. |
Ladestub ikka kuna torud jooksevad kollektorilt liiga lähedalt siis kõrbeb sisse.
Tüüpviga, sama ka 1,9LD
Odavam vahetada torusi kui turbot.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 05.03.08 08:48
|
|
|
Ee no minu arust on TT ikkagi selline auto mille ostmisel pole mõtet küsida müra taset ja linnatänava aukudest ülekolisemise mugavust.Telje vahe on ju
väike ja ilmselt on ka vedrustus rohkem kiirele kurvile sobivam.
Tuleb minna lihtsalt ja teha proovisõitu ja siis selgub kohe kas auto sobib sinule või mitte.
Vaatasin ise ka TT poole aga otsustasin ikka suurema auto kasuks puht praktilistel vajadustel kaalutlustel.Sest TT korral oleks pidanud veel teise
auto ka ostma.Aga samas kui auto ikka meeldib siis osta ära.Life is short.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 05.03.08 14:19
|
|
|
Kui ostad siis ikka võimsan ja Quattro.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
RD
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 05.03.08 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mutz
Huvitab ka müratase salongis? On äkki sama nagu audi a4 1,8 bens. Siis on küll kohutav, olen omanud sellist automaati 4k kast.
110km/h undab ca 3200 pöörest käes. |
A4 (B6) on super-vaikne TT kõrval. Nii mootori- kui ka rehvimüra poolest. TT on mürarikas auto. Väljavaade ehmatab esimesel korral ära - tõesti nagu
tankis istuks aga sellega harjub mõne tunniga ära.
Võimalusel soovitaks 165kW, aga ega 132kW variant kah halb pole. Mõlemaga sõitnud ja ei ütleks, et 132kW'ga jama oli.
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 05.03.08 21:05
|
|
|
Aga kui palju seal näiteks pigimatiga uste tegemine jne aitaks müra vastu? Kui täis panna siis A6 tasemele ka jõuaks?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.03.08 22:27
|
|
|
Sportauto on ju. Peabki kostma müra sisse ja iga teekonarus tunda olema. A8-t tahate teha tast või? Pikendaks siis juba teljevahet ka mingi meetri
võrra, et oleks hea mugav iga päev maanteel Tallinn - Tartu trassi sõita? Või ostaks selleks ehk siis juba kohe A8? Või milleks te seda TT-d osta
tahate? Et näeks nunnu välja, aga endas seda sportliku sõitja hinge ei ole ja tahaks sellega sõita nagu iga suvalise teise ratas-taburetiga? Mõtleks
äkki mõned asjad enda jaoks selgeks, mitte ei kukuks võluvast sportautost pigitatud tanki ehitama?
|
|
|
|
omre
huviline
Registreerunud 09.07.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.08 13:32
|
|
|
Endal kah plaan Audi omanikuks hakata . Küsimus järgmine kui kellelgi kogemusi siis kuidas saaks võrrelda omavahel TT 1.8 132kw cabrio ja 2.8 Z3
(bmw) 142kw cabrio ehk siis plusse miinuseid. See et nad on väiksed ja jäigad tean isegi . Huvitaks just sõiduomadused ja vastubidavus . Iseenesest
on TT välimuselt popim aga külajuttudest on kuulda et Audidel turbod ja
käigukastid nõrgakesed. Ja suht väikse kubatuuriga mootori resurss kah lahjem eriti turbomootor. Igatahes igasugused kogemused ja arvamused
teretulnud . Ettetänades.
|
|
|
Mikkc
huviline
Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q
|
postitati 28.04.09 06:12
|
|
|
E: Unustasin kuupäeva vaadata loomulikult !
|
|
|
kizi
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.12 05:40
|
|
|
Audi TT Quattro 1.8 132kW a:2000
Küsiks siis nõu.
Kuna viimased postitused Audi TT on oma jagu möödas.
Sai siis puht juhuslikult leitud selline isend.
Tuttav müüs tundus huvitav:
Audi TT Quattro 1.8 132kW
Aga sellel isendil omajagu vanust e. 12 aastat.
Kas tasub üldse vaadata?
Endal pole audidega kokupuuteid olnud ja ühtegi audit pole omanud,
tutvusrinkonnas kah neid pole seega puudub teadmine täiesti isendi vastupidavuse kohta.
Kõike mis on hellad koha olen lugenud siin foorumites aga nüüd aastad edasi liikunud.
|
|
|
hookus
huviline
Registreerunud 19.07.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT Quattro (165kw)
|
postitati 16.10.12 06:59
|
|
|
TT puhul jagunevad inimesed vist kaheks - need kes laidavad ja teised kes kiidavad (vahepealseid ei ole).
Kui TT quattro siis ikka 165kw , sest kütuse kulu kahe auto võrdluses
132kw vs 165kw näitab autoweek minimaalsena.
Ise olen seda meelt, et kui autot on regulaarselt hooldatud tehase soovituste järgi siis ei tohiks üllatusi tulla.
See hoolduse jutt kehtib loomulikult iga auto puhul.
Mõne mehe 50k läbi sõitnud masin võib olla kehvemas seisus kui teise mehe 150k.
Ise olen umbes 62000km Tallinna teedel liikunud ja 5a jooksul on umbes 250eurot silla remondile kulunud (erinevad otsad ja vardad jne).
Istu rooli, proovi sõita ja siis otsusta. Mingite nähtavuse jms jutte ära kuula, sest need on kiibitsejate jutud
|
|
|
kizi
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.12 07:08
|
|
|
Kahjuks auto meeldis, aga pangad otsustasid auto vanuse tõttu nöörida, siis hetke seisuga loobusin isendist.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 16.10.12 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kizi
Kahjuks auto meeldis, aga pangad otsustasid auto vanuse tõttu nöörida, siis hetke seisuga loobusin isendist. |
Panga intress ei olnud sulle vastuvõetav lihtsalt, nöörimine see ei ole, eks anna ise sellise intressiga vana auto tagatiseks olles laenu, ega ikka ei
annaks küll.
|
|
|
kizi
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.12 07:35
|
|
|
ei intressid olid mõistlikud
Lihtsalt SEB andis auto vanuse tõttu aastaks ainult liisingut veel üle 13 aastaste autode nad liisingut ei anna see kuumaks oli seega üpris krõbe kui
veel vallaline oled
Swed aga andis lausa 60 kuu peale kõik hea intressid küll natuke kõrgemad kui SEB aga sissemaks 25% mis on tutika auto sissemakseks.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 16.10.12 07:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kizi
aga sissemaks 25% mis on tutika auto sissemakseks. |
32000 eur tutika auto sissemaks 25% - 8000euri
6000 eur kasutatud TT sissemaks 25% - 1500 euri.
Mis siin imelikku on siis? 1500 euri ikka peaks autoostuks olema.
PS! Kui naise leiad, siis oleks see kuumaks palju krõbedam, kui vallalisena olles
|
|
|
kizi
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.12 08:00
|
|
|
Tsitaat: | PS! Kui naise leiad, siis oleks see kuumaks palju krõbedam, kui vallalisena olles |
anna andeks ma olengi naine siiani olen veel meeste pool vaadanud
on kahju küll hetkel otsus selline sai siin inimestega arutatud ja ei hakka paela kaela tõmbama kuumaksuga mis oli pärois suur. ( SEB sissemaks 10% -
590 , kuumaks 584€)
Swed oli sissemaks küll 25€ okey ja kuumakse tundus ka mõistlik aga intress suur ja auto hinnale küteti kõvasti otsa.
Ei soovi vaielda sissemaksuhindadega
nõustus uus TT kindlasti oleks sissemaksuga veel rohkem pael kaelas
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.10.12 08:40
|
|
|
Siis tuleb kiirelt leida rikas mees, kes naisele edeva sportauto ostaks.
PS. Järgi edaspidi ka seda!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |