Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi TT (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 6153)
Kurmo21
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.07 23:02 Tsiteeri
Audi TT



Mida oskate öelda audi TT kohta nii plussid kui ka miinused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 22.11.07 00:03 Tsiteeri


...et kasuta OTSINGUT


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 22.11.07 20:09 Tsiteeri


Hms no audi tt peale ei anna otsing küll midagi?Ehk peaks mingit ebatavalist otsisõna kasutama?


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pprz
klubiliige



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.07 22:09 Tsiteeri


Ma vist olen üks neist, kes OTSINGu kasutamise koolitusel käis mõni aasta tagasi :)

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34513
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27553

Lisaks internetist otsingu abiga saadud kirjatükid:

Tsitaat:

RD kirjutas:

TT omamiseks peab olema lihtsalt fanaatik. Osadele ei meeldi see, et seal ei ole ruumi, osadele see, et sealt välja ei näe jne.
Tahapingile on tehase poolt inimpikkuse piirang 165cm ja siis tuleb ka ettevaatlik olla kui tagaluugi kinni lööd.
Ostmisel tuleb vaadata tagarataste kallet (rehvide kulumist), aknatihendeid, kapoti alt igasugu lekkeid, auto alt turbo kuivust ja õlitorude vigastusi, käikude lülitusele tuleks ka tähelepanu pöörata. pukside jms seisukorda on sõidu järgi raske hinnata sest näiteks S-line on stockis juba nii jäik, et meie teedel peabki kolisema ja kui hakkad seda võrdlema mingi luksuslikuma autoga siis sa meelepärast ei leiagi.
Viimasel ajal olen päris paljude TTga ringi sõitnud... alates stockist kuni MTMi tehases tehtud masinaga ja ütlen taas, et TT omamiseks peab see auto sulle lihtsalt meeldima. Sinna kulutatava raha eest saaks auto mis oma jõu- ja sooritusnumbritelt on parem, samas klass ja stiil teevad jälle asja tasa. Kui saaks kiirema ülekande saaks ka selle auto VÄGA kiirelt liikuma

Kui valite 165kw isendit siis otsige kindlasti APX mootor sest selle sisu on kõigist teistest TT'l kasutuses olnud mootoritest tugevam ja siiamaani tehtud projektide põhjal kannatab kuni 400hj (mootoritähis on Fuel raili vasakpoolses otsas ploki küljes... plokipealne kate tuli vist maha võtta selleks)



Tsitaat:

AnTTo kirjutas:

Esiteks arvan, et auto seisukord ja tehniliste vigade ilmsikstulek on suht palju ikke seoses juhiga ka. Kindlasti ei sõltu ainult juhist ka midagi, mõni auto lihtsalt on määratud lagunema mõnikord.


Enda Tõhhi kohta võin öelda, et täpselt pool aastat kasutamist ning siiani pole mitte midagi pidanud vahetama lisan ainult vedelikke, mis on loomulik iga auto juures. Lähiajal tahaks minna oma autot ka altpoolt kontrollima, et ehk minu viga ja midagi väga lagunemas. Kuid siiani on olnud auto põhimõtteliselt selline, et istu ja sõida!

Üks väike probleem tekkis mul signaga, et TT-l on CAN-bus juhtimine ajus ning igasuguste signaalide lugemine on mingi ülitundlik. Minu signavalik oli selline, kus oli rohkelt signaale lugev mark, Britt`l jällegi selline, mis ei loe eriti midagi. Kokkuvõttes, nii kui väike signaalimuutus tuli, mõjus signale. Praeguseks paigaldaja timmis ise paika ja nüüd toimib ilusti

Sõidumugavus: ütleks jälle, et väga erinev - Britt`l peaks olema S-line mudel, minul tavaline. See tähendab, et vedrustus on tunduvalt pehmem. Ei ütleks et linnas väga hull just sõita oleks. Paratamatult jääb teele ka auke, kuid midagi hambaid suus lahtilöövat küll pole.


Millegipärast tembeldatakse TT naisteautoks. Vist oma väikese ümara kuju pärast. Aga minusugune 2-meetrine kolge istub selles autos piisavalt vabalt, et end mugavalt tunda. Ilma pead lakke löömata ))

Naisterahvale soovitaks küll seda autot. Eelpool soovitatud 165kw kohta niipalju, et kui kiirendusvõistlustel osalemine ei ole prioriteet, siis on täiesti piisav ka 110 või 132kw mudel. Endal oman ehk veel ainukesena eestis 110kw mudelit ning ei kurda nagu.



Tsitaat:

Britt kirjutas:

Sellest autost on nagu liiga palju rääkida, et seda kõike siia panna. Olen omamise jooksul küll imeasju näinud ja kogenud eksole.
Esimese asjana läks vahetusse õhulugeja, auto east tingituna kõikvõimalikud puksid jms,
Nõrgaks kohaks on ilmselt ka konditsioneer.
Minul lendas kondi sidur minema kuna rattake oli keskelt kulunud ja mutrike ei suutnud seda enam kinni hoida. Rattakesele uus sisu ja mutrikese jaoks uued keermed ja liimiga kinni ja töötas jälle.
Tüüpiline TT viga on ka lääpas tagarattad mille sai ka korda sellisel moel mida tavatöökojas kindlasti ei oleks tehtud. Kui ei tee korda siis saad lihtsalt väga tihti rehve vahetada. Kuu-paari tagant kindlasti.
Üks asi oli ka juba suht kaua tegemata, et sidur libises ja lasin liiva peal veel totaalselt põlema ka, et enam sõita ei saanud.
Kaks päeva auto kokkulahtitegemine tasus ennast ära küll..
Kuna korv kannatada polnud saanud sai sidurikettale uued katted peale pandud ja parem kui iial ennem.
Sõidumugavusest pole juttugi kuna tõhh on juuube jäik ..ja meie teedel Aga kurvilised siledad teed
Kui naisisik kellele auto ostetakse viitsib pidevalt garages istuda ja teeninduste vahel joosta siis palun väga.
Oma tõhhtõhhil olen aja jooksul kõik korda saanud. Oli ta tegelikult algusest peale suht heas korras isend võrreldes teistega mida ma vaatamas ja testimas käisin.

Nüüd talvel sõidan võimalikult vähe ja proovin vaikselt ehitada paremaks, ilusamaks kiiremaks jne..
Lõpuks sai sisse pandud ka kvaliteetne signa ja muud seadmed.
Sai endale ka ilusad säravad silmad ja varsti loodetavasti politseile rohkem meeldiva esistange külge kruvida.

Auto kannatas olude sunnil korra tagaistmel poolteist kilti ka kolme noormeest aga

Jutu kokkuvõtteks.. olen õnnelik oma auto üle ja kui ma peaks ta ümber vahetama siis ma ei kujuta ette mille vastu.. Ta on lihtsalt liiga hea.. Ma olen vist tõhhtõhhi sõltlane ja ei saaks enam ilma



foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / @zju / facebook
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.9% - SQL: 38.1%]