Ma vist olen üks neist, kes OTSINGu kasutamise koolitusel käis mõni aasta tagasi
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=34513
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27553
Lisaks internetist otsingu abiga saadud kirjatükid:
Tsitaat: |
RD kirjutas:
TT omamiseks peab olema lihtsalt fanaatik. Osadele ei meeldi see, et seal ei ole ruumi, osadele see, et sealt välja ei näe jne.
Tahapingile on tehase poolt inimpikkuse piirang 165cm ja siis tuleb ka ettevaatlik olla kui tagaluugi kinni lööd.
Ostmisel tuleb vaadata tagarataste kallet (rehvide kulumist), aknatihendeid, kapoti alt igasugu lekkeid, auto alt turbo kuivust ja õlitorude
vigastusi, käikude lülitusele tuleks ka tähelepanu pöörata. pukside jms seisukorda on sõidu järgi raske hinnata sest näiteks S-line on stockis juba
nii jäik, et meie teedel peabki kolisema ja kui hakkad seda võrdlema mingi luksuslikuma autoga siis sa meelepärast ei leiagi.
Viimasel ajal olen päris paljude TTga ringi sõitnud... alates stockist kuni MTMi tehases tehtud masinaga ja ütlen taas, et TT omamiseks peab see auto
sulle lihtsalt meeldima. Sinna kulutatava raha eest saaks auto mis oma jõu- ja sooritusnumbritelt on parem, samas klass ja stiil teevad jälle asja
tasa. Kui saaks kiirema ülekande saaks ka selle auto VÄGA kiirelt liikuma
Kui valite 165kw isendit siis otsige kindlasti APX mootor sest selle sisu on kõigist teistest TT'l kasutuses olnud mootoritest tugevam ja siiamaani
tehtud projektide põhjal kannatab kuni 400hj (mootoritähis on Fuel raili vasakpoolses otsas ploki küljes... plokipealne kate tuli vist maha võtta
selleks) |
Tsitaat: |
AnTTo kirjutas:
Esiteks arvan, et auto seisukord ja tehniliste vigade ilmsikstulek on suht palju ikke seoses juhiga ka. Kindlasti ei sõltu ainult juhist ka midagi,
mõni auto lihtsalt on määratud lagunema mõnikord.
Enda Tõhhi kohta võin öelda, et täpselt pool aastat kasutamist ning siiani pole mitte midagi pidanud vahetama lisan ainult vedelikke, mis on loomulik
iga auto juures. Lähiajal tahaks minna oma autot ka altpoolt kontrollima, et ehk minu viga ja midagi väga lagunemas. Kuid siiani on olnud auto
põhimõtteliselt selline, et istu ja sõida!
Üks väike probleem tekkis mul signaga, et TT-l on CAN-bus juhtimine ajus ning igasuguste signaalide lugemine on mingi ülitundlik. Minu signavalik oli
selline, kus oli rohkelt signaale lugev mark, Britt`l jällegi selline, mis ei loe eriti midagi. Kokkuvõttes, nii kui väike signaalimuutus tuli, mõjus
signale. Praeguseks paigaldaja timmis ise paika ja nüüd toimib ilusti
Sõidumugavus: ütleks jälle, et väga erinev - Britt`l peaks olema S-line mudel, minul tavaline. See tähendab, et vedrustus on tunduvalt pehmem. Ei
ütleks et linnas väga hull just sõita oleks. Paratamatult jääb teele ka auke, kuid midagi hambaid suus lahtilöövat küll pole.
Millegipärast tembeldatakse TT naisteautoks. Vist oma väikese ümara kuju pärast. Aga minusugune 2-meetrine kolge istub selles autos piisavalt vabalt,
et end mugavalt tunda. Ilma pead lakke löömata ))
Naisterahvale soovitaks küll seda autot. Eelpool soovitatud 165kw kohta niipalju, et kui kiirendusvõistlustel osalemine ei ole prioriteet, siis on
täiesti piisav ka 110 või 132kw mudel. Endal oman ehk veel ainukesena eestis 110kw mudelit ning ei kurda nagu.
|
Tsitaat: |
Britt kirjutas:
Sellest autost on nagu liiga palju rääkida, et seda kõike siia panna. Olen omamise jooksul küll imeasju näinud ja kogenud eksole.
Esimese asjana läks vahetusse õhulugeja, auto east tingituna kõikvõimalikud puksid jms,
Nõrgaks kohaks on ilmselt ka konditsioneer.
Minul lendas kondi sidur minema kuna rattake oli keskelt kulunud ja mutrike ei suutnud seda enam kinni hoida. Rattakesele uus sisu ja mutrikese jaoks
uued keermed ja liimiga kinni ja töötas jälle.
Tüüpiline TT viga on ka lääpas tagarattad mille sai ka korda sellisel moel mida tavatöökojas kindlasti ei oleks tehtud. Kui ei tee korda siis saad
lihtsalt väga tihti rehve vahetada. Kuu-paari tagant kindlasti.
Üks asi oli ka juba suht kaua tegemata, et sidur libises ja lasin liiva peal veel totaalselt põlema ka, et enam sõita ei saanud.
Kaks päeva auto kokkulahtitegemine tasus ennast ära küll..
Kuna korv kannatada polnud saanud sai sidurikettale uued katted peale pandud ja parem kui iial ennem.
Sõidumugavusest pole juttugi kuna tõhh on juuube jäik ..ja meie teedel Aga kurvilised siledad teed
Kui naisisik kellele auto ostetakse viitsib pidevalt garages istuda ja teeninduste vahel joosta siis palun väga.
Oma tõhhtõhhil olen aja jooksul kõik korda saanud. Oli ta tegelikult algusest peale suht heas korras isend võrreldes teistega mida ma vaatamas ja
testimas käisin.
Nüüd talvel sõidan võimalikult vähe ja proovin vaikselt ehitada paremaks, ilusamaks kiiremaks jne..
Lõpuks sai sisse pandud ka kvaliteetne signa ja muud seadmed.
Sai endale ka ilusad säravad silmad ja varsti loodetavasti politseile rohkem meeldiva esistange külge kruvida.
Auto kannatas olude sunnil korra tagaistmel poolteist kilti ka kolme noormeest aga
Jutu kokkuvõtteks.. olen õnnelik oma auto üle ja kui ma peaks ta ümber vahetama siis ma ei kujuta ette mille vastu.. Ta on lihtsalt liiga hea.. Ma
olen vist tõhhtõhhi sõltlane ja ei saaks enam ilma
|
|
|