Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Süütesüsteem (jagajasüüde elektronsüüteks) (Vastuseid: 80 | Vaatamisi: 34160)
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.06 14:20 Tsiteeri
Süütesüsteem (jagajasüüde elektronsüüteks)



Kirjutaks siia teemasse kogemustest 3B mootori jagajasüüte ümberehitamisest elektronsüüteks.
1.Detailid, mis on vajalikud ümberehituseks
2.Mootori juhtelektroonika plokk e. aju (millise tähistusega mootori oma)
3.Juba teostatud projektide ligikaudne maksumus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.06 15:18 Tsiteeri


pöördu kodanik Rax-i poole, kes on selle ära teinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.06 16:34 Tsiteeri


Selle teea esmärk ei ole niiväga endale elektronsüüte tegemine kui üldsuse harimine antud teemal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 03.09.06 16:35 Tsiteeri


Ma pole küll eriline 20v tundja kuid kas AAN mootori direct ignition süüde+ aju ei lähe peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
saarlane
huviline



Registreerunud 23.02.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: audi rs4

postitati 04.09.06 14:53 Tsiteeri


http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=13288
võib olla see kellelegi abiks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 04.09.06 16:06 Tsiteeri


Ei ole otseselt küll 3B jagajasüüte konversion, kuid ... 3B puhul saaks kasutada samu komponente, mis AAN > 1.8T coilpack.
Enda autole tuli tehtud just selline.
1. süütepool 5tk - 06B 905 115L, pärit audi 1.8T mootorilt (pool sisaldab endas süütevõimendi, pooli ja piibu, midagi muud enam sinna juurde ei vajata sädeme saamiseks!)
2. pistik poolile 5tk.- 4B0 973 724
need kaks põhikomponenti olid 2750.- 5kpl.
3. 4 pinnised isased pistikud, 2 tk. - Bosch 1 928 402 373
(korvamaks originaal süütevõimendi)
hinnaga 110.- tk.
4. 3 pinnine isane pistik, 2 tk.(sama pistik kui eelmine, kuid 3 pinniga!)
(korvamaks originaal süütesüsteemi +pluss+ pistikud "tulemüüril)
hinnaga 94.- tk.
5. kaitsekummid pistikutele, 9tk. - 443 906 102 G
hinnaga ca 35.- tk.
lisaks näpuotsaga isaseid AMP junior pistiku pinne, 15tk. ca
50.-
kingade liitmiseks juhtmetega amatööri "spetstangid" ca 400.-
Klaaskiud/silikon rüüsi, kuumataluvusega 200C' 5m, hinnaga 35.- m
Lisaks veel juhtmeid, liimiga termokahanevat rüüsi
Kaanena võib kasutada põhimõtteliselt mistahes 20V kone kaant, endal oli olemas originaal AAN kaan, kuid, et piipudel veidike "jahedam olemine tuleks ja kapotialune niisama kuul välja paistaks, kasutasin 7A klapikambrikaant.
Selleks, et poolid paremini sinna kitsasse piibuaukku ära mahuks, puurisin piibuava 24mm>28mm hoolimata sellest, tuleb poolilt eemaldada ca 30mm kummikaelust, et tagada piisavalt sügavale uppumine.
Juhul, kui kaant ei modifitseerita, on vajalik lisaks kummi lõikkumisele ka pooli plastkorpust ettevaatlikult käiata.
Kokkuvõtteks, kogu projekti maksumuseks kujunes umbes 3800.- seda siis kõik täielikult ise tehes.


PS! Kogu ehituse juures on abiks:
http://www.s-cars.org/postnuke/downloads/pdf/18tCoilPackConversionInstructions.pdf


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.07 05:40 Tsiteeri
js



Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Minu omal käis täpselt samamoodi. Tõsi küll viies silinder. Aga mina nagu millegipärast kahtlustan jagajasüüdet. Tee investeering ja pane endale elektronsüüde peale ka rahu maa peal :)

Mina siiski ei läheks seda teed, et hakkaks kohe juppe vahetama. Otsigem ennem põhjus ülesse ja siis tuleks edasi mõelda. Kusjuures ei näe ma mingit mõtet hakata ehitama el. süüte peale seda elu. Meie vabariigis on mõni ikka väga hea soft 3b-le olemas, kui osata sellele õige raud taha putitada. Minu mäletamist mööda sõitis ka S1 jagajasüütega. Said nemad oma suurte hobustega hakkama, saad ka sina oma tagasihoidlike hobustega hakkama. Loomulikult ei tasu ära unustada kiile ja metallist hammikat.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.04.07 05:57 Tsiteeri
js



Kui läks asi ajaloo peale, kas mäletamistmööda S1 ei visanud süüdet vanast heast jagajast küünaldele?:D

Ikka oli see va jagaja!
Rauas on probleem - valed komponendid ja ongi keps kõver. Audi 2.2T 20v keps on küllaltki tugev kusjuures.

Valutum ning mugavam on asi ehitada otsesüüte peale, nagu ADU, ABY ja AAN. Lihtsalt selkorral jääb mehanilisi jaurameid vähemaks, mis enda lõtkudega jms ning selllest tuleneva ebatäpsusega asja peeti vahel keeravad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.07 07:01 Tsiteeri
js



Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Jah loomulikult. Aga kas see jagaja oli täpselt samasugune nagu 200-l? Oli töötanud 15 aastat järjest? jne, jne

Mina seda millegipärast ei usu. Ja minul muide oli standard raud ja I stage chip, mis ongi mõeldud tavarauale. Niiet millest me räägime?

Räägime sellest, et sinu masin võib olla ei olnud kõige paremas seisukorras (aus olla, siis ma ei tea sinu masinast suurt midagi). Tean 3b mootoreid, mis on käinud ka märksa kõvema seadistuse maa ja ilm ilma tõrgeteta. Ma ei oska öelda, kas ka sina lajatasid maagilisi rõhkusid sinna peale aga tean mehi, kes seda on teinud 3b ja stage1-ga ning tulemust ei pea 2x arvama.

Jah, me ei saa rääkida 15a vanast mootorist nagu me ei saa rääkida ka ca 500-600hp mootorist, mis sai pidevalt ikka sellist vatti, mida mitte ükski Eestis olnud 20vT pole saanud. Ometigi said nad selle tööga hakkama. Jah, sul on õigus, et nendel masinatel ei olnud 100% sama jagaja nagu 200 3b-el. Minu silmis ei muuda see suurt asja, sest olen üht koma teist kuulnud ja lugenud 3b mootorite kohta ja ma lihtsalt ei näe pointi näppida asju, mida pole mõtet näppida.

Forsin võib veel lisaks rääkida pikalt 3b lõtkudest, mille kõikumine on maru suur aga see kõik on lahendatav ja suht lihtsalt.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 11.04.07 07:53 Tsiteeri
js



lõtkud, lõtkud, lõtkud.... :( Isegi AAN mootoril lõtkude pärast süüde võib paigast olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.07 08:20 Tsiteeri
js



Tsitaat:
Algselt postitas: Carla
Mind huvitab see, et miks ntx Reimo on pannud oma autole elektroonilise süüte, miks on seda teinud Rax ja miks on seda teinud Prr? Ma millegipärast ei usu, et need mehed ei tea 3b moto ehitusest mittemidagi ja näpivad asju, mida pole vaja näppida.

Siinkohal sa võrdled erinavaid asju. Minu teada läks Reimo el- süüte peale üle, kuna kasutab progetavat aju. Miks tegid seda Rax ja Prr, ma ei oska öelda.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 11.04.07 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
lõtkud, lõtkud, lõtkud.... :( Isegi AAN mootoril lõtkude pärast süüde võib paigast olla
Misasi sul elektronsüütel lõtku tekitab? Seal pole ühtegi sellist asja.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.07 21:39 Tsiteeri


Ma küll täpseid tagamaid ei tea kuid nagu praegu välja loen siis Carla sa nagu süüdistad oma masina laiali minemises jagajasüüdet? või siis stage1 chippi?
Kuna Stage1 chipiga ja jagaja süütega sõidavad väga paljud ja edukalt (mina ja mitu tuttavat nende seas ja suht suure rõhuga) siis ei ütleks, et selle viga olla võiks (kõik oleneb muidugi täpselt chipist endast ka, kuid oma tutvusringkond kasutab erinevaid).
Kuna ütled, et ka kap rem. oli tehtud just hiljuti siis pigem vaataks ma sinnapoole kes remondi tegi, mida täpselt vahetati, mis täpselt laiali läks jne jne jne... Alles nädalatagune teema on mul ühe tuttavaga kes ostis AC liikmelt "kap rem" moto mis oli sõitnud peale remonti 5000km, tema sai sõita sellega ca 3000km kui tuli kolin sisse (arvestades inimest võin väita, et peenestamist see moto ei näinud), helistas siis moto müüjale, et mis värk nüüd olla võib... too vastu, et kle... noo... vist ikka raamsaaled jäid vahetamata jne... see selleks... moto võeti lahti, kepsusaale kolmes tükis:o eks igaüks teeb omad järeldused!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 12.04.07 00:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Minu teada läks Reimo el- süüte peale üle, kuna kasutab progetavat aju. Miks tegid seda Rax ja Prr, ma ei oska öelda.

Siinkohal tekib küsimus, miks üldse elektronsüüte peale läksid Audi insenerid. Polnud ju vaja või ?!?


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.07 06:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prr
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Minu teada läks Reimo el- süüte peale üle, kuna kasutab progetavat aju. Miks tegid seda Rax ja Prr, ma ei oska öelda.

Siinkohal tekib küsimus, miks üldse elektronsüüte peale läksid Audi insenerid. Polnud ju vaja või ?!?

Küsime parem, miks tegid seda sina?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.07 06:30 Tsiteeri


Rahu rahu, kõik mis ei hiilga, ei ole ka veel OT, selleks foorum ongi, et argumenteeritud vaidlust arendada.

Seega, mõlemad osapooled plussid ja miinused kirja - vaidluses selgub tõde!

Margus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.07 06:40 Tsiteeri


Jagajasüüde on ajast ja arust - sellele ei saa vastu vaielda.
Elektronsüüte ja otsesüüte peale mindi tõesti üle mingi kindla põhjusega (kindlasti mitte sellepärast, et elektronsüüde odavam oli).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaaperdaja
klubiliige



Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2, S4

postitati 12.04.07 06:40 Tsiteeri


Mina läksin elektronsüütele, kuna jagaja lihtsalt ei kõlba enam üle 400 hj piiri. Asi pidi nii kriitiliseks minema, et ei hakanud mitte riskimagi. Ise ma seda ei leiutanud - tark onu ütles nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.07 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Jagajasüüde on ajast ja arust - sellele ei saa vastu vaielda.
Elektronsüüte ja otsesüüte peale mindi tõesti üle mingi kindla põhjusega (kindlasti mitte sellepärast, et elektronsüüde odavam oli).

Nõus! Üle mindi võib olla rohkem sellepärast, et el süüde nö töökindlam oli.

Jutujätkuks küsin, et kas keegi teab, mis süüdet kasutas RSR? Selline asi tehti 1992a ja siis oli juba mõni aeg seeriatootmises ka AAN.
http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=5&id=12


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 12.04.07 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Elektronsüüte ja otsesüüte peale mindi tõesti üle mingi kindla põhjusega (kindlasti mitte sellepärast, et elektronsüüde odavam oli).
Kui ei teadnud, siis nüüd saavad mõned jälle targemaks.
Ühe pooli täislaadimisaeg jääb lühikeseks. Lisaks muutus kontaktivabaks ja kadus rootorisäde ja tulemuseks 4 kuni 10 korda tugevam säde (ja see säde süütab kõik põlema, sõida või petrooliga).
Aga põhju, miks süsteemi paremaks tehti, ei peitu siin.
Tegu on vaid turbomootoriga.
Kui vabalthingaval süüde jookseb pöörete kasvades aina varasemaks (kuni ~35 kraadi), siis turbokal tekib olenemata pööretest äkk vajadus boosti tekkides keerata äkki süüdet paarkümmend kraadi ja rohkem hiliseks, millest ei saa ükski jagaja aru. Ja kui ei keera, tekid detonatsioon ja see lõhkab kõik laiali ükskõik kui pommikindla moto sa teed.

Aga uuendus AAN aju on iseõppiva ehk süüdet kompava funktsiooniga.
Kompab süüdet kuni detonatsiooni anduri lubava piirini.
Ja selline iseõppiv funktsioon puudub enamus progetavatel ajudel. Seal seadistatakse (programmeritakse) süüde paika liikumatuna/jäigalt.
Ja siit vastus teile, miks sööb S moto kõiki bensiine olenemata oktaanarvust. (AAN) lihtsalt suurema oktaan nr. toodab rohkem KW-sid.
Sammuti kompab AAN aju bensiini lahja suunast kuni LAMDA 1,000 -ni (segu 14,7 / 1 ) kes on paigaldanud lisa kella AIR/FULL, siis need näevad ka vaba veeremisega sõites kuidas aju kompab bensiini segu ja tulukesed jooksevad korraks lahja poolt kui 1,0-ni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.07 05:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Sammuti kompab AAN aju bensiini lahja suunast kuni LAMDA 1,000 -ni (segu 14,7 / 1 ) kes on paigaldanud lisa kella AIR/FULL siis need näevad ka vaba veeremisega sõites kuidas aju kompab bensiini segu ja tulukesed jooksevad korraks lahja poolt kui 1,0-ni

Seda teeb iga masin, ka vabalthingav, ei ole see AAN siinkohal mitte miski erand.
Kogu selle teema peale hakkasin mõtlema, et kui palju meil siin eestimaal on kepsu küljepealt välja lükanud jagajasüütega masinaig ning kui palju elektron süütega? Jah jagaja süütega masinaid on vist pikemat aega siin olnud jne, kuid ega neid elektron süütega vist vähem enam küll ei ole... ise kohe ei mõtle ühtki elektronsüütega masinat välja omale teadaolevatest mis oleks selliselt laiali lennanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tiffer1
huviline



Registreerunud 03.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi200 20v TQ

postitati 13.04.07 21:04 Tsiteeri


Läheb teemast välja aga mõelda ja vaadata, et dragsterid on kõik jagaja süüte peal ja neil ei ole mitte vähe neid hp ja kw sid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.07 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tiffer1
Läheb teemast välja aga mõelda ja vaadata, et dragsterid on kõik jagaja süüte peal ja neil ei ole mitte vähe neid hp ja kw sid!

Hmm... kusjuures jah, alastarost on meeles, et top fuelid on tõesti jagaja süüte peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 14.04.07 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tiffer1
Läheb teemast välja aga mõelda ja vaadata, et dragsterid on kõik jagaja süüte peal ja neil ei ole mitte vähe neid hp ja kw sid!
Tõesti läheb teemast välja ja väga mõttetu võrdlus.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.07 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Tsitaat:
Algselt postitas: Tiffer1
Läheb teemast välja aga mõelda ja vaadata, et dragsterid on kõik jagaja süüte peal ja neil ei ole mitte vähe neid hp ja kw sid!
Tõesti läheb teemast välja ja väga mõttetu võrdlus.

Mis osas ta tegelt nii teemast välja läjeb? mootor on mootor ja süüde on süüde...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]