Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Autor:
Pealkiri: Set-up lahendused (Vastuseid: 151 | Vaatamisi: 56752)
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.05 01:17 Tsiteeri
Set-up lahendused



Minu autol (S4 Revo) on muudetud vaid: soft, turbo ja väljalaske kolle.

Nüüd natuke harivat off topicut:

On olemas ka selline auto nagu 375hp S4/S6 "Revo S" mis oli loodud vastuseks Porsche kaasabil tehtud Audi RS2-le - sellel softil põhineb ka enamik muudest nn. tugevatest tuuning softidest mis nii siin, kui mujal maailmas ringi liiguvad.

Mayer (MTM) sai alguse samast kohast, kus SMS - Audi Sport Team-ist. Herr Mayer on lihtsalt olnud kavalama ärivaistuga ja tänu sellele veel siiani edukalt tegutsev ettevõte. SMS tegeles liigselt päris ralli autodega ja tava klientidele nn. odavate lahenduste väljapakkumine (nagu MTM Stage 1) jäi teisejärguliseks - see ka lõpetas selle firma tegutsemise.

Üks näide millele liigselt enargiat raisati: "Schmidt Motorsport VW Golf III Rallye": http://www.hostdub.com/modules.php?set_albumName=Deakins_album09&op=modload&name=Gallery&file=index&include=view_alb um.php

Rohkem pilte antud isendist mis kahjuks kunagi tootmisse ei jõudnud: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=1508

Infoks veel niipalju, et see ADU kolle millest palju räägitakse on tegelikult SMS-i kollektor kuna algselt oli see SMS-i autodel ja alles hiljem võeti kasutusele RS2 peal (RS2 hakati tootma 1994, SMS kasutas seda kollet juba enne 1992 aastat). SMS oli ka see ettevõte kes tegi kõik Audi Sport Quattrod mis rallisarjades osalesid.

Kogu see info pärineb otse ühelt isikult, kes töötas firmas Audi Sport ja hiljem SMS ning Audi DTM ja praegusel hetkel elab ja ajab oma asju Eestis.

Kes tahab võib DC-ICE kontori seinal käia imetlemas kunagiste Audi võidusõitjate originaal sigatuuridega ralli Audi S2 Revo ja Audi Sport Quattro postreid.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.05 08:25 Tsiteeri
Set-up lahendused



Silwerile küsimus. Oled sa 100% kindel, et plokikaant pole porditud ja et nukad on originaalid?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 29.01.05 08:40 Tsiteeri
Set-up lahendused



Tekkis sama küss...

Kas nukad on stock ja oled kindel,et kasutusel on stock rõhuregulaator?


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.05 10:17 Tsiteeri
Set-up lahendused



Kaant pole porditud, nukad on originaalid ja samuti ka rõhuregulaator. Kuna algselt ei olnud kusagilt leida asjalikku informatsiooni Revo kohta siis sain netist otsides ja teiste Revo omanikega suheldes vägagi vastakat informatsiooni - keegi ei teadnud mis täpselt tehtud on ja kõik ainult fantaseerisid selle asja üle. Nüüd kus olen pikemalt suhelnud SMS-is töötava tegelasega siis võin juba kindlalt öelda, et vahetatud oli vaid: soft, turbo (see ei ole päris sama mis RS2 turbo, kuid on oma olemuselt päris sarnane) ja väljalaske kollektor.

Need asjad võisid olla juba muudetud Revo S-il (täpne inf Revo S-i konfi kohta jällegi puudub).


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.05 14:08 Tsiteeri
Set-up lahendused



Teema upitamiseks väike paste S2 foorumist:

Küsimus:I want to upgrade for 300hp~350hp, but smooth and safe for the engine parts, like it always had that power... and have a good base to grow!

Vastus:The old 300bhp argument again... The K24 can get *very* close to that when the engine is equipped/modified as follows -

1. 7A or ADU (RS2) exhaust cam
2. RS2 intercooler
3. Sports exhaust and sports CAT
4. Custom ECU programming
5. Improved gas flow by modification of the cylinder head will help also

Stock injectors, fuel pump and EM will take over 300bhp no problem... BUT yes the RS2 EM and injectors give room for growth to ~380bhp if the RS2 turbo is fitted.

Another way to get over 300bhp is to run stock RS2 software along with RS2 turbo, green injectors, camshafts, intercooler and FPR. Trouble with that setup is more lag than the smaller K24. But the upside with this is the ability to get custom ECU software for ~370bhp on the RS2 configuration.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.06 10:56 Tsiteeri
Set-up lahendused



Viimasel ajal on inimestel igasugu küsimusi tekkinud seoses esside ehitamisega. Kes tahab 3" väljalaset panna, kes tahab koonust paigaldada jne jne. Võtke omale mingiks aluseks näiteks DAHLBACKi teadmised. Nad ei ole just algajad inimesed. Kindlasti ei ole seal kirjas ka iga viimast muudatust, mida tehakse, kuid pildi saate selgemaks küll. Tehkem muudatusi ikka nii, et kasutegur võimalikult suur oleks!

DAHLBACKi S2 stage-id

1. 269HP/412NM
- uued ajukivid

2. 290HP/448NM
- uued ajukivid
- 300kpa map sensor

3. 310HP/448NM
- uued ajukivid
- hübriid turbo
- õhufilter
- map sensor

4. 330HP/460NM
- uued ajukivid
- hübriid turbo
- väljalaske kollektor
- õhufilter
- map sensor
- roostevaba väljalase peale katalüsaatoreid

5. 370HP/500NM
- uued ajukivid
- turbo
- väljalaske kollektor
- plokikaane portimine
- õhufiltri kopsiku modifitseerimine
- teine õhufilter
- vahejahuti
- PIHUSTID
- bensurõhu regulaator
- roostevaba väljalase peale katalüsaatoreid

6. 428HP/550NM
- uued ajukivid
- S1 turbo
- sport quattro väljalaske kollektor
- SIDUR
- KEPSUD
- väntvõlli saaled/laagrid
- bensiini pump
- hooratas
- racing nukkvõllid
- õhufiltri kopsiku modifitseerimine
- pihustid
- õhufilter
- plokikaane portimine
- jahutus- ja õlisüsteemide muudatused
- õlijahuti/radikas
- sport quattro vahejahuti
- sisselaske kollektoris muudatused
- racing katalüsaatorid
- roostevaba väljalase peale turbot
- PILT1
- PILT2

7. 480HP/600NM
- racing turbo
- väljalaske kollektor
- väljalase
- bensiini pump
- õhukulu lugeja
- pihustid
- plokikaane portimine
- sidur
- hooratas
- õliradikas
- sisselaske kollektor
- kepsud
- nukkvõllid jne jne..

Minu arvates on peamiselt kolm teed:
1. Lihtsalt chip, katid minema ja teine õhufilter (ca 290+hp);
2. Kuni kepsude ja siduri piiri maile (ca 370+hp);
3. Asi juba suurelt ette võtta (ca 430hp ja ülesse).


Audi S4/6 C4
1. Max. power 269 hp (198 kW) vid 5650 r/min
Max. torque 304 lb-ft vid 2480 r/min
Changes New E-proms in ECU

2. Max. power 269 hp (198 kW)
Max. torque 328 lb-ft
Changes: New E-proms in ECU, MAP-sensor 300 kPa

3. Max. power 290 hp (214 kW)
Max. torque 331 lb-ft
Changes: New E-proms in ECU, MAP-sensor 300 kPa

4. Max. power 310 hp (229 kW)
Max. torque 331 lb-ft
Changes: New E-proms in ECU, turbo, stainless steel rear muffler.

5. Max. power 330 hp (243 kW)
Max. torque 339 lb-ft
Changes: New E-proms in ECU, turbo, exhaust manifold, stainless steel exhaust (cat-back).

6. Max. power 390 hp (287 kW)
Max. torque 368 lb-ft
Changes: New E-proms in ECU, turbo, Sport Quattro exhaust manifold, camshafts, porting of cylinder head, high flow air filter, stainless steel exhaust (turbo-back).

7. Max. power 420 hp (309 kW)
Max. torque 398 lb-ft
Changes: New E-proms in ECU, turbo, Sport Quattro exhaust manifold, camshafts, porting of cylinder head, piston rods, oilcooler, sport clutch, flywheel, racecats, high flow air filter, modification of intake manifold and intercooler, stainless steel exhaust (turbo-back).

8. Max. power 480 hp (354 kW)
Max. torque 442 lb-ft
Changes: Racing turbo, new exhaust manifold, exhaust, fuel pump, air mass sensor, fuel injectors, port job, clutch, fly wheel, oil radiator, intake manifold, piston rods, cam shafts, pistons etc.


Audi RS2
Max. power 340 hp (251 kW)
Max. torque 357 lb-ft
Changes New E-proms in ECU
Price incl. installation 804 EUR excl. VAT
Note The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
Reduces fuel consumption by about 10-15 percent.

Max. power 360 hp (265 kW) vid 5780 r/min
Max. torque 361 lb-ft vid 2520 r/min
Acceleration 0-60 mph 4,7 s
Top speed 170 mph
Changes New E-proms in ECU, racing turbo
Price incl. installation 3726 EUR excl. VAT
Note The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.

Max. power 430 hp (317 kW)
Max. torque 398 lb-ft
Changes New E-proms in ECU, S-1 turbo, Sport Quattro exhaust manifold, clutch, piston rods, crank shaft bearings, fuel pump, flywheel, racing camshafts, modification of air filter housing, injectors, high flow air filter, porting of cylinder head, modification of oil system and cooling, oilcooler, Sport Quattro intercooler, modification of intake manifold, racecats, stainless steel exhaust (turbo-back).
Price incl. installation 20574 EUR excl. VAT
More power can be offered. Contact us for more info.

Max. power 480 hp (354 kW)
Max. torque 442 lb-ft
Changes Same as 460 hp but with a larger turbo, larger fuel injectors, new cam shafts, pistons etc.
Price incl. installation 25559 EUR excl. VAT


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.06 15:53 Tsiteeri
Audi S2 RSR



http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Komplekt/S2_RSR/images/mtm_s2_rsr.jpg


Järgnev on tõlgitud asjakohasest artiklist (igast kiidulaulu ma ei viitsinud ümber tõlkida).

1992 aastaks oli MTM teinud valmis masina, mille nimeks pandi RS2, mis põhines S2-el ja kus oli kasutatud palju quattro Sport tehnoloogiat, et saavutada märksa enam 400-st hobujõust. Pikema viimase käiguga oli see auto korralik relv maanteel. RS2 nimest loobuti, kuna Audi tuli välja sama nimega, siis muutis MTM auto nime RSR-iks.
MTM 428 hõbujõuline auto ühendab endas Porsche modifikatsioone (RS2) ja läheb veel sammu edasi. Võrreldes Audi S2-ga, on RS2-el teised nukkvõllid, suurem turbo, järgi aidatud toitesüsteem ja ümberkalibreeritud mootorijuhtimine. MTM võttis kõige pealt S2 mootori laiali, portis plokikaane ära, balansseeris kõik täiendatud jupid ja tõstis surve 9.0:1->9.3:1. Vahetati lisaks nukkvõllid ja sisselaske kollektor, et sisselaske tee oleks lühem. Kasutati Sport quattro vahejahutit, S1 väljalaske kollektorit ja spetsiaalselt kokku klapitud KKK turbot, kus kasutati väiksemat turbiini K26-lt ja suuremat kompressorit K27-lt. Selline turbokompressori kombinatsioon tagab parema turbo pöördesse mineku ja kõrgema ülerõhu, kuigi RSR puhul kasutati kõigest 1,38 barist ülerõhku. MTM võttis kasutusele veel võimalikult lühikese teekonna turbo "torustikus", millega on välditud rõhu alanemist RS2 tasemele, kus "torustik" justkui teeks mootorile ringi peale.
Lõpuks reprogrammeeriti mootorijuhtimine ja järjekordselt täiustati toitesüsteemi, kus vaheti rõhuandur (regulaator?) ja mõni väike asi veel. Kasutusele võeti ka kergesti hingav väljalaske süsteem metallist katalüsaatoriga.
Lõpptulemus on 428hp 6400rpm juures ja 485nm 2800rpm juures. Auto kiirendab 0->96,5km/h (60mph) 3,9 sekundiga, teine käik jookseb 88,5km/h. Võrdluseks nii palju, et RS2 kiirendab 0->96,5km/h (60mph) 4,8 sekundit ja on 16km/h halvema lõppkiirusega.
Turbo viiteaeg on asi, mis valmistab RS2 puhul pettumust. RSR-il on rohkem jõudu ja väänet ning poole väiksem turbo viiteaeg.
Hoolimata sellest, et RSR-il on 113 hobujõudu enam kui RS2-el, on RSR-iga märksa parem liigelda liikluses, sest tal on märksa parem "kaasipedaali tagasiside" ja suurem väändemoment. RS2 puhul on tunne, et kaasipedaal osutaks vastupanu (nagu vanadel Saab Turbodel), siis RSR puhul väike kaasipedaali liigutus pälvib ka tähelepanu auto liikumise näol. See on otsene kasu õigest turbiini suurusest ja lühemast "torustikust".
Mis puudutab pidureid, siis RSR 314mm ventileeritavad kettad on fenomenaalsed.
Kuna Audi oli alajuhitav, siis Mayer kasutas RSR puhul ees 265/35 ZR17" Michelin MXX3 rehve (velg 10"x17") ja taga 235/40 ZR17 (velg 8,5 17) ning kaotas sellega alajuhitavuse.


MTM Audi S2 Clubsport

S2 CLubsportmtm boots the Audi S2's performence and image

Dipl.-Ing Roland Mayer has loved cars since he was a young boy, and when he was a teenager he started a love affair with Audis. Now at age 35, when he finds something he feels cloud be improved on a new model, he disappears into his purpose-built workshop for a while and comes up with a solution.
No normal car nut, Mayers is now reckoned by many to be the guru of Audi tuning in Germany. He actually started off by studying computers when he left school at this was to supposed to be the future. He quickly decided that this was not his calling, however, and switsched to an engineering course in Regensburg. When he graduated in 1985, Mayer joined Walter Treser, former head of the Audi ralley team and one of the father of the Audi quattro. After a year,during which he worked on several projects including the famous Treser quattro Spyder, he moved up thr road to Audi itself. The technical department became his life for five years, and this was the time when the 20-value motor was being developed. "I learned a lot about engines and the Bosch Motronic system there," he says. In fact, although he had rejected the computer as his specialty years before, Roland Mayer now soaked up everything he could learn about autumotive electronics and was soon modifying ECUs in this spare time for his own use. Soon, however, he found himself with a spare-time business reworking Bosch ECUs for German VW-Audi tuner,Abt, and also feelanced for other well-known companies. Competition enguine builders ATMS was another one of his clients, and when they were asked to build a quattro engine for Hans Stuck, Mayer was given the job. Later, he developed the REVO engine for Schmidt Motor Sport (SMS), who run the factory rally cars.
Then in 1990, Roland decided it was time to establish a proper company, so he swapped his old premises for a brand-new workshop just a few miles down the road form the Audi factory in Ingolstadt.



http://www.mtm-online.de/en/highlights/details?id=14


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 11:31 Tsiteeri
Audi Ur-RS6



http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Komplekt/MTM_Audi_Ur_RS6/images/pic9.jpg

Viskasin teksti veebi tõlkesse, ehk on natuke arusaadavam vigases inglise keeles.


The Straßenegger

Muscle package as well as in Arnold Schwarzenegger, the Mister universe former and present superstars of American Action-films, shows sticks provide the audi RS 6 of done Mayer, which potential in it. 410 HP for paramount performances. "Hasta la vista, baby" – the true "Ähkschn", that you already always sought have, comes not out of Hollywood, special out of Bavaria.

So something not yet saw the world. The powerful fender widening offer each quantity of place, and nevertheless the muscle-Shirt of the "Sraßeneggers" in each moment seems to burst out of the seams. For under that rims of the size are 8.5 xs 18 customs of BBS, with 245/40 x 18-Reifen. Although this dimension of yet relatively modest excludes itself, one looks on the hindquarters: There barbarous 12 xs stand namely 18-zoll-felgen 18-zoll-felgen customs 18-zoll-felgen rims to the show. With 325/30 x 18er rolls. Who gets there no respect! That not only hot air sticks in this Muskelapperat, for that the fitness center of the firm MTM (Motoren-Technik-Mayer draws itself) in Wettstetten in Ingolstadt responsibly. The audi S4 Avant, that is not equipped is basis vehicle already by bodies with a weak breast.

The brutal impression of the Kraftprotzes named afterwards RS6 becomes by an exhaust concern, with four Endrohren, that underlined out of a changed stern joke as well as canon tubes hervorlugen and a gigantic front joke, that consists almost only of large ventilation holes uncovered with stiches wire. In the beautiful contrast in addition: the outside mirrors developed by Mayer in the minus format. The Schwarzenegger connoisseur may be reminded there of the roll Danny de Vitos, the twin brother tending to fat extension out of the strip "Twins". In the inner room, blue leather enclosures stretch the attention at seats and door disguise on. It gives gives roof sky and side strip in it in the black Alcantara.

In order to make the available 410 HP foundly, long must not be sought. The so to speak legal performance drugs means the action hero" "read got it in form of a large Rennsport-Turboladers. But natural that is not the single construction means: A new chip provides the motor control, so to speak a small "Terminator" that brings the muscular body orderly in momentum. An air filter housing out of coal fiber with changed air leadership provides for better condition, the processed cylinder head for a better talk behavior. Further performance drugs measures: traded on camshaft and outlet
camshaft and an exhaust fume more crooked with changed Flanschbild of the legendary audi S1. So that in such disruptive grouping and the temperatures to be expected all in smoke does not rise, comes for one better warmth removal of that drawer air cooler of the sport Quattro to the use. Moreover was enlarged the oil cooler concern. More largely Einspritzventile and gasoline pump with more throughput help want to be held to furnish that more at air with the necessary gasoline quantities. the muscle parties final in mood and comfortable temperatures.

But now to the "Ähkschn" how "Arni" would say. In the first moment, the Straßenegger starts is to be heard very carefully, the self-constructing pressure in the Turbolader clearly perceptible – he prepares herself for its stages entrances and pumps itself the biceps up. In approximately 3500 revolutions of the crank shaft, the barbarous power unloads itself then, and the driver could mean, who to hear aped typical "hasta la Vista, baby" somewhere out of that, before an opponent weggepustet becomes. Then it must stretch laboriously the right arm forwards in order to ignite the second Schaltstufe. The 100 km/h-sign is would say and would write broken through after 5.8 seconds. As quick as lightning it goes into the third, fourth, fifth gear, and also in the sixth gear, the stomach yet is compressed.
Without the smallest acceleration hole, the Straßenegger in shortest time races up to the maximum speed of 298 km/h. In the ralley racing-sprint of 80 on 180 km/h, the stop clocks remain stand after exactly only 12.0 seconds. (With what he herself by the way on a step with the Mercedes Benz E60 of AMG places.) And although it drags nevertheless a mass
of 1740 kilograms with itself around.

Just as convincing like the performances, also the straight line outflow is. In spite of its gigantic socks, the Bavarian "Terminator" does not twitch once in along groove. Breadth joint penetrate to be sure clearly noticeably. The Koni-Fahrwerk can also on country road, up to easy nod-movements in ground waves, convince. But with the pressure on the accelerator, caution is offered: The Turbolader in the curve uses press, it the "Running one" most violently to the outside edge. So much fitness has also naturally its price: To be sure that average combustion valued gasoline lies stretches super plus in acceptable 15 liters per 100 kilometers, in correct "Ähkschn"-Fahrweise the engine however also loosely 20 l/100 km purely. The investment costs do not be there. In order to make it shortly: They double into about the price of the basis car. A Hollywood-lauded salary, or?


http://www.mtm-online.de/en/highlights/details?id=15


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 11:41 Tsiteeri
AUDI QUATTRO



___________

Audi S1

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=5&id=24
http://www.audiquattrofan.de/audiquattrofan/deutsch/s1fahrt.html

Engine Water-cooled five-cylinder-row enigne, four valves per cylinder, exhaust-turboloader
Valves per cylinder 4
Displacement 2.226 ccm
Bore x hub 81,0 x 86,4 mm
Performance / Torque 530 hp (390 kW) bei 7.200 rpm
740 Nm/4.900 rpm
max. boost 2,85 bar
Power transmission Five gears - manual, all-wheel-drive
Suspension Vorn Einzelradaufhängung, an McPherson-Federbeinen, Dreiecksquerlenkern, Stabilisatoren vorn und hinten, innenbelüftete Scheibenbremsen rundum, ABS
0-100 km/h 3,2 s
Top speed depending on transmission ca. 220 km/h
http://www.mtm-online.de/imgneu/highlights/24_13_b.jpg

_________________________________________


Audi Sport quattro S1 "Pikes Peak"

http://www.audipassion.com/univers_audi/audi_sport/pikes_peak/s1_pikes_peak/index.php

Moteur 5 cylindres, en ligne, en aluminium, doté d'un turbo
Position installé en longueur à l'avant, incliné à 27° 30 sur la droite
Cylindrée 2110 cm3 (128.71 cu) (x1.4 facteur turbo = 2954 cm3)
Alésage / course 79.5 x 85 mm (3.13 x 3.35")
Soupapes 4 soupapes par cylindre; configuration en V
Puissance 598 ch (440 kw) à 8000 tr/min
Couple 590 Nm (435 ft/lb) à 5500 tr/min
Type du turbo turbo KKK avec intercooler
Gestion d'essence Injection d'essence Bosch Motronic
Allumage électronique Bosch générateur et carte programmée
Bougies Bosch avec des électrodes en platinium
Lubrification carter sec, huile synthétique Alpha de Texaco

Transmission permanente, 4 roues motrices
Embrayage embrayage sec à double plateau
Boîte de vitesses 6 vitesses manuelles synchronisées
Différentiel central Torsen

Trains roulants suspension indépendante
Suspension avant et arrière: McPherson
Roulement de direction Roulement à billes angulaire SKF
Direction assistée, ratio 13:1
Jantes 16"
Pneus 16/68x16 Michelin (cailloux)
16/64x16 Michelin (tarmac)

Système de freinage double circuit hydraulique
Type disques ventilés (11.96" dia.x1.10" avant /
11.02" dia.x1.00" arrière) étriers en aluminium
Balance de freinage ajustable continuellement par le pilote
Refroidissement des freins air frais, pulvérisation d'eau

Equipements .
Equipements de sécurité cage en acier renforcé
6 attaches pour la ceinture de sécurité
Sièges carcasses en fibres de carbonne/composants en kevlar
Réservoir réservoir de sécurité standard à la FISA
Durites et tuyaux composants aéronautiques

Dimensions .
Longueur / largeur / hauteur 4240 / 1860 / 1344 mm (166.93 / 73.23 / 52.91")
Passage de roue 2224 mm (87.56")
Trace avant / arrière 1465 / 1502 mm (57.68 / 59.13")
Poids 1000 kg
Capacités Essence 90 litres maximum
huile 12 litres

Année Véhicule Groupe Position Pilote
1982 Audi quattro 4 1 John Buffum
1983 Audi quattro B 1 John Buffum
1984 Audi quattro Sport B 2 Michele Mouton
1985 Audi quattro Sport B 1 Michele Mouton
1986 Audi quattro Sport S1 B 1 Bobby Unser
1987 Audi quattro Sport S1 B 1 Walter Röhrl

__________________________________________

Audi Sport Quattro (KW) Coupe, Manual/5, 1984-1985, 1988

http://rsmodels.net/index.php?mode=cars&car_id=5

Body Typ85
Body form Coupe
Modelyears 1984-1985, 1988
Length (mm) 4160
Width (mm) 1780
Height (mm) 1340
Doors 3
Seats 4
Wheelbase (mm) 2224
Unladen weight (kg) 1300
Max weight (kg) 1650
Fuel tank (l) 90

Engine code KW
Cylinders 5
Engine type in-line
Turbo type
Valves 20
Displacement (ccm) 2133
bhp/rpm 306/6700
Torque/rpm 340/3700
Compression ratio 8.00
kg per bhp 4.25
Power density 143
Specials

Gearbox Manual
Gearbox code AAE
Number of gears 5

Steering Servo
Brakes front (mm) 295/28
Brakes rear (mm) 295/28
Tires front 235/45 VR15
Tires rear 235/45 VR15
0-100 kmph (s) 4.90
0-200 kmph (s) 23.10
Topspeed (kmph) 248

Air drag
Fuel consumption, Average (l/100km) 14.80
City (l/100km)
Highway (l/100km)
Price (EUR) 104047.90
Units built 214

_________________________________________

Audi Sport Quattro S1

http://rsmodels.net/index.php?mode=cars&car_id=6

Body Typ85
Body form Coupe
Modelyears 1985
Length (mm) 4240
Width (mm) 1860
Height (mm) 1344
Doors 2
Seats 2
Wheelbase (mm) 2224
Unladen weight (kg) 1150

Cylinders 5
Engine type in-line
Turbo type K27
Valves 20
Displacement (ccm) 2100
bhp/rpm 450/7500
Torque/rpm 480/5500
Compression ratio 0.00
kg per bhp 2.56
Power density 214

Gearbox Manual
Number of gears 6

0-100 kmph (s) 3.10
Topspeed (kmph) 220

Fuel consumption, Average (l/100km) 60.00

_______________________________________

Audi Quattro 20V

http://rsmodels.net/index.php?mode=cars&car_id=4
http://www.isham-research.co.uk/quattro/history.html

Body Typ85
Body form Coupe
Modelyears 1989-1991
Doors 3
Seats 4
Unladen weight (kg) 1425

Engine code RR
Cylinders 5
Engine type in-line
Valves 20
Displacement (ccm) 2226
bhp/rpm 220/5900
Torque/rpm 309/1950
Compression ratio 9.30
kg per bhp 6.48
Power density 98

Number of gears 5

Tires front 215/50 VR15
Tires rear 215/50 VR15
0-100 kmph (s) 6.50
0-200 kmph (s) 29.10
Topspeed (kmph) 233

Price (EUR) 49186.28
Units built 934

RR - The 20v, final evolution of the UR quattro - pretty much the same as a 3b engine in the s2 but different I/c and gearbox and I'm sure a load of other things, but essentially 220bhp.
In July 1989 the MB engine was replaced by the 20-valve RR engine - a move made necessary by the discontinuance of the 10-valve engines in a quest for ever lower emission values across the Audi range. The 20V cross-flow engine had new Bosch Motronic control, two catalytic converters and a compression ratio increased to 9.3:1 - 220bhp. Previous ur-quattro engine management systems had been proprietary - manufactured by Hitach to special order. The Bosch Motronic is an industry-standard component - skills, modifications and tuning are much more readily available. The cats were never a legal requirement in the UK and many have been removed to invigorate the 20V's otherwise slightly lifeless exhaust note. The most obvious change seen by the driver is the low-end torque - an amazing 309 Nm at only 1950 rpm, making the 20V the most tractable of all the ur-quattros. And, for a sports car, a quite incredible towing vehicle. But a jet-ski or a hydroplane, please - not a caravan. The 0-100 kmh time was reduced to 5.9 seconds and the maximum speed slightly increased to 230 kmh. Again, German TüV regulations required a brake upgrade to match the increased power - the rear disks were now ventilated. Drivability was improved and the fuel consumption (lower emissions being the main reason for the 20V engine's development) was slightly reduced.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.06 15:07 Tsiteeri
QSTuning.com



http://www.qstuning.com

S2 230PS
270PS
Modified MTM motronic computer with overboost and improved torque over entire rev range (412 Nm). £650 inc fitting

303PS
As for 270PS, with special hybrid MTM turbo & air filter change. £2250 inc fitting

350PS
As for 303PS, with modified cylinder head , RS2 exhaust manifold & RS2 charge air cooler. £3930 inc fitting

380PS
Modified MTM motronic computer, MTM racing turbo charger, S1 Exhaust manifold, modified cylinder head, green injectors, air filter box in Kevlar & MTM stainless steel exhaust system with metal cats. £8050 inc fitting

420PS
As for 380PS with larger S1 charge air cooler and MTM induction manifold with optimated induction distance. £10300 inc fitting


S2 220PS
262PS
Modified MTM motronic computer with overboost and improved torque over entire rev range. £650 inc fitting

270PS
As for 262PS,with stainless steel exhaust back box and removal of the cats with stainless steel pipes. £1040 inc fitting

303PS
As for 270PS, with special hybrid MTM turbo and air filter change. £2050 inc fitting

350PS
As for 303PS, with modified cylinder head , RS2 exhaust manifold and RS2 charge air cooler. £3930 inc fitting

380PS
Modified MTM motronic computer, MTM racing turbo charger, S1 Exhaust manifold, modified cylinder head, green injectors, air filter box in Kevlar, RS2 charge are cooler and 3" stainless steel exhaust system. £8250 inc fitting

420PS
As for 380PS with larger S1 charge air cooler and MTM induction manifold with optimised induction distance. £10300 inc fitting


S4/S6 5cyl 230PS
270PS
Modified MTM motronic ECU with 3 bar map sensor and improved torque over entire rev range (445 Nm). £700 inc fitting

303PS
As for 270 PS with special hybrid MTM turbo & air filter change. £2100 inc fitting

350PS
As for 303PS version with modified cylinder head & RS2 exhaust manifold. £3620 inc fitting

380PS
Modified ECU MTM racing turbo charger & exhaust manifold, modified cylinder head, MTM inlet manifold with carbon fibre air box, green injectors and 3" stainless steel exhaust system. £9350 inc fitting

420PS
As for the 360PS with larger intercooler in front. £ inc fitting


RS2 Avant 315PS
330PS
Modified MTM motronic ECU without speed limiter, and improved torque over entire rev range (485 Nm). £650 inc fitting

340PS
As for 330PS with upgraded turbo giving improved acceleration. £1950 inc fitting

360PS
As for 340PS with racing turbo and modified aluminium inlet manifold. £2900 inc fitting

380PS
As for 360PS with modified cylinder head and middle /rear exhaust system. £5525 inc fitting

428PS
As for 380PS with MTM S1 exhaust manifold, upgraded turbo, complete exhaust system in stainless steel, including metal catalysts, carbon fibre air filter box and modified injection system. £9000 inc fitting


SKN'i RS2 chipid
Leistung kW(PS) / power kW(hp) 232 (316) 232 (316) 232 (316)
Drehmoment Nm / torques Nm 400 400 400
Mehrleistung kW (PS) / additional power kW (PS) - 40 (54) -
Mehrdrehmoment Nm / additional torque Nm - 80 -
SKN Leistung kW (PS) / SKN power kW (hp) - 272 (370) -
SKN Drehmoment Nm / SKN torque Nm - 480

Leistung kW(PS) / power kW(hp) 232 (316) 232 (316) 232 (316)
Drehmoment Nm / torques Nm 400 400 400
Mehrleistung kW (PS) / additional power kW (PS) - 48 (65) -
Mehrdrehmoment Nm / additional torque Nm - 75 -
SKN Leistung kW (PS) / SKN power kW (hp) - 280 (381) -
SKN Drehmoment Nm / SKN torque Nm - 475


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.05.06 15:25 Tsiteeri


Huvitav, et RS2 ei vaja ca 350hj jaoks plokikaane modifitseerimist, erinevalt S2/4/6 est :o
V6i on modifitseerimine = nukavahetus?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.06 15:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Huvitav, et RS2 ei vaja ca 350hj jaoks plokikaane modifitseerimist, erinevalt S2/4/6 est :o
V6i on modifitseerimine = nukavahetus?
Usun, et nad modifitseerimise all peavadki silmas portimist. Lihtsalt RS2 puhul on järgmine samm 380ps.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.06 12:57 Tsiteeri
RS2 RSR



http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Komplekt/RS2_RSR/images/pic3.jpg


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.06 22:30 Tsiteeri
25v



http://pildid.audiclub.ee/s-audid/2.2/Komplekt/25v/images/p1010012.jpg

Väheke juttu ka!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.06 09:36 Tsiteeri
K26/T04E setup



Kuna paljud siit kasutavad k26/t04E turbot, on suur huvi mis seadistusega keegi sõidab. Ise olen suht dilemma ees, et kas originaal aju piirid hakkavad kätte jõudma. Küttesegu paikasaamine pole kõrge boosti juures võimalik s.t. kui saan segu paika kõrgetel pööretel siis uputab madalatel, seda siis normaalselt linnas liigeldes, kui täie ppasaga startida, siis saab nii sõita küll ja kui kütuse rõhku maha keerata, siis jääb kõrgetel pööretel lahjaks. Mis boostiga, mis pihustitega, ja mis kütuserõhuga keegi sõidab? Võistlustel käies pole sellest turbost üle 2,2bari välja puhunud, hetkel 2,8bari ülerõhku @ küttesegu 11,3-11,8.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.06 11:21 Tsiteeri


Olen rääkinud seadistusest päris mitmete meestega ja kuulnud erinevaid arvamusi. Kusjuures meeste arusaam selles maailmas on täiesti seinast seina. Eks me igaüks valime ikka endale meelepärasema tee.

Kõige õigem on siiski lasta teha custom soft (va progetav aju), et asi oleks pommikindel igast asendist, iga kell ja iga ilmaga. Paraku on see üks kõige õigematest lahendustest, kui progetav aju välja jätta.

To Rax: Mis softiga sa sõidad ja loetle ülesse täpselt oma raud (ECU /AAN ABY või ADU/, map, pihustid, regulaator, pump, turbo, cooler etc)? Paraku ei saa me arendada mingit konstruktiivset diskussiooni siin, kui me ei tea, mis konfiguratsioon sinu masinal on!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.10.06 12:25 Tsiteeri


440HJ
2.2T 20v
Pööretepiiraja on seatud 8300p/min peale, piirajani hoiab rõhku 1.8 - 1.9bar ülelaaderõhku ( absuluutne 2.8 - 2.9 bar )

S1 turbo ( KKK27/31 )
Porsche GT3 pihustid ( pruunid )
Sport Quattro väljalaske kolle
Suurema tootlikusega bensiinipump, mis toode, ei tea.
Avaramad nukkvõllid
BMW M5 (E34) õhukulumõõdik
250KPa map
3" väljalase otsast lõpuni, 1 otseläbi tagapütt.
Surveastet ei tea, pole veel mootorit lailai kakkunud
Madalad, lühikese juhtkehaga kolvid
Originaal kepsud
Vändast ei tea midagi vbl on PK vänt
Spetsomm soft by PK Motorsport

Turbo, pihustid, välja kolle peaksid võimaldama ka 500 - 550HJ.

Detailsemalt siis, kui mootor laua peal pulkadeks võetud...

PS!

Kui on raud kokku laotud ning edasiarendusi/muudatusi ei soovi, on parim lahendus originaal aju ning vastavalt võimalustele seadistatud soft.
Vastaseljuhul on parim tee progetav aju, kui just ise ei oska softi muuta/teha.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.10.06 14:51 Tsiteeri


Rax, mida Sa pead üleuputamiseks?

Idee järele peaks meil samad turbod olema (kompressor a/r 0.5, in: 51mm, ex. 75mm). See - selleks.

391cc@3bar pihustid, stock pump, kütuserõhk hetkel 3,8-3,9 bari. Mõlemad 7A nukad, suurem cooler, jagaja süüde, etc.

Hetkel ülerõhku 2-2,1bari, redline juures ca 1,8. Spoolides segu 10,2-10,3 max rõhu juures ca. 11-11,4 ja lõpus kukub 11,8 juurde ära. Segu lahjemaks pole probleem saada (12,5 juurde, ka lahjemaks), kuid siis ei liigu paremini, eriti palju rikkamaks pole proovinud. Tavasõidus ilusti 14,6-14,7.
See, et spoolides nii rikkaks läheb võib paljudest asjadest oleneda. Kasvõi sellest, et idee järele on soft teistele nukkadele ja vilele kirjutatud. Ei vaeva sellega hetkel pead, muidu juhtub nii et hakkad töötavat tehnikat näppima ja teadagi mis siis juhtub :D

Hetkel oluliselt millegi üle ei kurda ja suve üldine keskmine kulu on 8.9l/100km kohta siis :)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 05.10.06 15:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rax
Kuna paljud siit kasutavad k26/t04E turbot, on suur huvi mis seadistusega keegi sõidab. Ise olen suht dilemma ees, et kas originaal aju piirid hakkavad kätte jõudma. Küttesegu paikasaamine pole kõrge boosti juures võimalik s.t. kui saan segu paika kõrgetel pööretel siis uputab madalatel, seda siis normaalselt linnas liigeldes, kui täie ppasaga startida, siis saab nii sõita küll ja kui kütuse rõhku maha keerata, siis jääb kõrgetel pööretel lahjaks. Mis boostiga, mis pihustitega, ja mis kütuserõhuga keegi sõidab? Võistlustel käies pole sellest turbost üle 2,2bari välja puhunud, hetkel 2,8bari ülerõhku @ küttesegu 11,3-11,8.


Originaal aju suudab tänu "iseõppimisele" korrigeerida pihustusaegu 10-15%, "kuulates" lambda, MAFi ja gaasisiibri nõuandeid ;) boostiga bensurõhu tõstmisele lisaks.
Nii jamis on lahja segu?
Oletades, et sa sõidad ADU nn. stage I softiga, rs2 pihustitega peaks benarõhk olema ikkagi seal 3.8bari ümber (juhul, kui soft on tehtud ikka rs2 pihustite ja 3.8 barise regulaatori jaoks)
Sul on rs2 coolerist suurem cooler, mis on hea, aidates kaasa madalama põlemiskambri temperatuuri saavutamisele, suur + on ka 7A nukad, mis "tuulutavad" oluliselt paremini põlemiskambrit, kui rs2 originaalid.
Kui detonatsiooni ei esine, siis anna aint tuld!
Üks pisike mure oleks ehk pikemal paarutamisel tublisti "ahistav" K26 turbiinikoda, mis soosib "probleeme" :(

Omal on olnud juba pikemat aega plaanis teha detonatsiooni kuulamiseks seadeldis, kasutades selleks stetoskoopi, nailonvoolikuid ja nipetnäpet, sedasi kuuldeaparaadiga testimas käies võib kindel olla, kas mootor hakkab detoneerima või ei.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.06 17:15 Tsiteeri


AAN aju, ADU stage III chip, 300kPa map, k26/t04E turbo, rs2 väljalaske kollektor, mõlemad nukad 7A, väljalase 2,5" originaal tagumise pütiga, olid rs2 pihustid, hetkel katsetamisjärgus 424cc @ 3bar pihustid, kütuserõhku pole veel paika saanud, 3,5-4,5 olenevalt pihustitest ja wastegate kruvi asendist, surveaste madalam 2 plokikaanetihendiga, muudetud sai ka sisselaske süsteemi. Originaalis surutakse õhk turbost otse coolerisse ja tuleb ringiga mööda torusid sisselaskesse. Mina vahetasin coolerisse sisse mineva ja väljuva õhu otsad ära, et coolerist tulev õhk oleks jahedam sisenedes võimalikult lähedalt sisselaske kollektorile. Kui wastegate kruvi on täiesti väljas, on ülelaaderõhk ~2bari, kus segu paika saamine pole probleem. Kui aga kruvida 4-5-6 tiiru, hakkab kõrgel pöördel lahjaks jääma. Keeran kütuserõhku juurde, on segu norm 11,5 @ 2,5bar boost. Sellega kaasneb tühikäigul startides jõuetus, 2000rpm juures gaas põhja pannes on tunda kuidas mootori töö on liigsest kütusest häiritud, wideband näitab 10, ja summutist tuleb musta nagu sõidaks diisliga :D . Kokkuvõtteks, et mina normaalselt linnas liigelda tahan tuleb wastegate kruvi välja keerata, 3bari kütuserõhku, @2bar ülelaaderõhku, kütusesegu 10,5-10,9.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.06 17:29 Tsiteeri


On siis linnavahel liigeldes hädasti üle 2 bar ülerõhu vaja? :)
---------------
Mida kujutab endast see stage III chip? Kas on ka teada mis rauale see mõeldud on?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.06 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
tublisti "ahistav" K26 turbiinikoda, mis soosib "probleeme" :(



Mida pead silmas ahistamise all? Ma valisin selle turbo just sellepärast, et 1) sobib rs2 v.l.kolle otsa 2) võimalikult madalatel rpm-idel rakendumine 3) ligilähedane rs2 turbole, ainult pisut suurem, et saaks kasutada rs2-le mõeldud chippe.

to silwer: süües kasvab isu, sarnaselt ei saa mina aru kellel on autos 1kw muusikat ja jääb väheks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.06 17:52 Tsiteeri


ahistamise all peetakse silmas just seda, et koda on liig väike, et heitgaasid sealt välja saaksid. Paratamatult on nii, et suurema võimsuse nimel tuleb leppida aeglasema rakendumisega. Just seetõttu ongi rs2 ja muud analoogses mõõdus asjad liiga vähe ületamaks oluliselt 400hj piiri.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 05.10.06 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
tublisti "ahistav" K26 turbiinikoda, mis soosib "probleeme" :(


Tsitaat:
Algselt postitas: Rax
Mida pead silmas ahistamise all? Ma valisin selle turbo just sellepärast, et 1) sobib rs2 v.l.kolle otsa 2) võimalikult madalatel rpm-idel rakendumine 3) ligilähedane rs2 turbole, ainult pisut suurem, et saaks kasutada rs2-le mõeldud chippe.

Väike on, selliste heitgaasikoguste jaoks, tõenäoliselt on 2.0 bari juures sellise K26 #6 kojaga turbiiniga vastusurve 3bari või veelgi rohkem, see omakorda kasvatab liigselt kuumust mootoris, mis soodustab detonatsiooni.
Ja kasvava LAGi vastu aitab väga hea torukolle ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 05.10.06 17:59 Tsiteeri


Vaadates seda juttu, siis saage suureks, ning unustage ära palun igasugused stage 1; stage 2 jne jutud.

Teate ju isegi väga hästi, et on olemas `tjuunigtšhipsid` mida Saksas kutsutakse e-bay chippideks(Erinevad algallikad, MTM-ist kuni Dupre-ni välja), ning erinevale rauale/tehnikale kirjutatud softid, mis tegelikult sobivad kasutamiseks vaid konkreetsete detailidega.(Selleks, et saavutada väga head tulemust)

Tegelikus elus on ikkagi nii, et max tulemuse saamiseks 26/27 turbost peaks selle softi laskma eraldi joonistada võttes arvesse maksimaalset tootlikkust jms asju.
Teab keegi konkreetse vile suutlikkust? (99,99% tean sellele vastust)

Kindlasti on võimalik panna vastava softi/nukkadega KKK27/31 toimima al. 2700-3000rp/m. Aga selleks tuleb kellegile anda taas väga palju raha.
Egas 10,5sek mida mujal 20V T mootoritega sõidetakse ei teki elu alates 5000rp/m vaid oluliselt varem.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.2% - SQL: 45.8%]