Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  11
Autor:
Pealkiri: Turbod, boost (Vastuseid: 258 | Vaatamisi: 86332)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.05 19:21 Tsiteeri
Turbod, boost



Kasulik ja asjakohane link
S4 jõukõver

Turbo parts - http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/turboparts.htm


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.05 21:03 Tsiteeri
Turbodega seonduv



Ilusasti on näha ka tava K24 ja RS2 turbo nn. lag'ide erinevused...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.05 22:32 Tsiteeri
Turbodega seonduv



Silweri väide, et rõhk pole ainuke asi, mis edasi viib, on MTM-i poolt ilusti ära tõestatud! Audi Ur-RS6 - http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=5&id=11


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.05 17:39 Tsiteeri
Turbodega seonduv



Maku, K24 jookseb ennast kõrgel pöördel tühjaks st. ei suuda enam piisavalt rõhku anda. RS2 turbo lag on tiba suurem, kuid ka võhma jätkub kauemaks.

C4/S4 K24 turboga ja 1,5-1,6 bar rõhuga (u. 300hp) sõidab 1/4 miili 14 sekundiga.
C4/S4 RS2 turboga ja 1,3-1,4 bar rõhuga (samuti u. 300hp) sõidab 1/4 miili 13,5 sekundiga.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.02.05 21:02 Tsiteeri
Turbodega seonduv



Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Maku, K24 jookseb ennast kõrgel pöördel tühjaks st. ei suuda enam piisavalt rõhku anda. RS2 turbo lag on tiba suurem, kuid ka võhma jätkub kauemaks.

C4/S4 K24 turboga ja 1,5-1,6 bar rõhuga (u. 300hp) sõidab 1/4 miili 14 sekundiga.
C4/S4 RS2 turboga ja 1,3-1,4 bar rõhuga (samuti u. 300hp) sõidab 1/4 miili 13,5 sekundiga.

Silwer, selleks on ka vastav soft. Pelgalt kruvi keeramisest ei piisa. Kogemustest: sõitsin Rockracel ca 1.8 - 2.0 bar rõhuga ning nn stage1 softiga ning ajaks 13.954 sek.
Sina aga SMS 303 HJ softiga ja rõhku, seda ma päris täpselt ei mäleta kui palju oli, ning ajaks said 13.4.
Ning veelkord see 7A väljalaske nuka jutt: Kiideti, et heitgaasiturbiin saab "pikemalt" heitgaase peale, ei saa!
AAN väljalaske nuka andmed:
Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 42`
Väljal. klapp sulgu pele ÜSS-i 9`
7A:
Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 35`
Väljal klapp sulgub peale ÜSS-i 3`
ADU:
Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 24`
Väljal klapp sulgub peale ÜSS-i 1`

ADU väljal takti pikkus: 180+24+1=205`
7A väljal. takti pikkus: 180+35+3=218`
AAN väljal. takti pikkus: 180+42+9= 231`
Avaram väljal. nukkvõll ei anna tulemust ( jutt stock nukkadest ), et suurendaks aga klappide ülekatet väljalaske poolepealt - ei! Seda tuleb teha kooskõlas sissel. nukkvõlliga.
Pigem suurendada klappide ülekatet just sissel. klapi varasema avamisega st mitu ` ennem ÜSS-i avatakse sissel. klapp. Tähtis on põlemiskambri läbipuhe värskeõhuga, mida varem, seda parem ( kuid siingi on omad piirmäärad ). Väljal. klapp võib ju sulguda nõks pärast ÜSS-i, las sulgub. Meil on sissel.klapp juba avatud ning silindi täitumine toimub hästi. ASS-i juures on ehk täielikult toimunud, niipalju kui antud hetkel oli võimalik. Pärast ASS-i võiks koheselt sissel. klapi sulegada, seda varem saab pihta hakata komprimeerimisega. Siinjuures saab kasutada väga varast süüdet ca 45` ennem ÜSS-i isegi! See omakorda kõrget pööret, kõrget ülerõhku või kõrget surveastet, et viia minimaalseni detonatsiooni oht. Kuid siinjuures on veel "agasid", millele tähelepanu pöörata ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.05 13:06 Tsiteeri
Turbodega seonduv



Seda tootlikust ei saa päris üheselt võtta kuna:

1) See oleneb mootori kubatuurist
2) See oleneb mootori pööretest
3) See oleneb mootori voolavusest

Teades et mootor on 2226cc ja võttes arvesse et mootori voolavus on u. 0,75. Ning arvestades RS2 turbo maksimaalse PR=2,8 ja maksimaalse efektiivse turbo airflow rate m3/s = 0,21-0,22.

Saame et RS2 turbo suudab toota vastavalt mootori pööretele rõhku efektiivselt järgnevalt:

Lähtuvalt PR-ist suudab toota efektiivselt 1,85 bar kuni 5500rpm, sealt edasi hakkab piirama turbo airflow rate, tänu millele tuleb edasi rõhku alandada:

RPM
6000 - 1,8bar
6500 - 1,5bar
7000 - 1,4 bar
7500 - 1,2 bar
8000 - 1,1 bar

K24 turbo kohta oleks sama jutt siis vastavalt:
PR=2,2 ja turbo airflow rate=0,17m3/s. Ja jätame voolavuse ja kubatuuri samaks.

Maksimaalne rõhk mida PR lubab on 1,2 bar ja seda kuni 5500rpm. Peale seda muutub takistuseks jälle turbo airflow rate millest tulenevalt tuleb edasi rõhku alandada järgnevalt:

RPM
6000 - 1,15 bar
6500 - 1,00 bar
7000 - 0,80 bar
7500 - 0,65 bar
8000 - 0,55 bar


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 19.11.05 17:24 Tsiteeri
Turbodega seonduv



natukene lugemist . . . kindlasti abiks :)

Turbology


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.05 18:57 Tsiteeri
Turbodega seonduv



Samade valemite järgi (küll võetud Maximum Boost raamatust) on minu arvutused tehtudki...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cdx65
huviline



Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 5.0 TFSI

postitati 22.02.06 21:22 Tsiteeri
S4 Max Turbo rõhk 2.2t AAN



plalju peab kompuuter naitama kui kõik on stock-is.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 22.02.06 21:23 Tsiteeri


2,1


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cdx65
huviline



Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 5.0 TFSI

postitati 22.02.06 21:25 Tsiteeri


aga mul naitab 2.0 , milles voib problem olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.06 21:31 Tsiteeri


2.0 on ka veel väga hea.

Vigasi võib olla väga palju. Mootor on juba kindlasti ca 10 aastat vana. Alustame sellest. Kulumine teeb oma töö. Lisaks hunnik andureid ja survevoolikuid. Lepi sellega, et 2.0 on hea. Või siis mata 30k ja veendu, et selle autoga pole ikkagi muud peale hakata, kui lihtsalt kiiresti piima järel käia (nüüd hakkab kindlasti fleimi tulema, aga paraku minu arvates see nii on : ) Loomulikult ei tee see autost karvavõrdki halvemat, a see selleks )


Proovi chipi, see tõstab ka boosti ja esialgu peaks hea olema, kuni ära harjud jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.02.06 21:36 Tsiteeri


2.0 või 2.1 ... või 1.9, need on stock auto puhul kõik täiesti normaalsed näidud ja ei viita mitte vähimalegi veale.
See auto võtab arvesse õhu temperatuuri, pöördeid jne. ja vastavalt olukorrale tagab võimalikult ühtlase "laetud" õhukoguse.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.06 21:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
See auto võtab arvesse õhu temperatuuri, pöördeid jne. ja vastavalt olukorrale tagab võimalikult ühtlase "laetud" õhukoguse.


kusjuures, see auto võtab arvesse ka veel kõrgust merepinnast, ehk siis õhu tihedust, kui sellist. Uskumatu, aga nii see on. Selle jaoks on eraldi andur, nimeks "altitude sensor" tootekoodiga "853 919 562"

http://www.intendedacceleration.com/tip_6.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cdx65
huviline



Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 5.0 TFSI

postitati 23.02.06 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
See auto võtab arvesse õhu temperatuuri, pöördeid jne. ja vastavalt olukorrale tagab võimalikult ühtlase "laetud" õhukoguse.


kusjuures, see auto võtab arvesse ka veel kõrgust merepinnast, ehk siis õhu tihedust, kui sellist. Uskumatu, aga nii see on. Selle jaoks on eraldi andur, nimeks "altitude sensor" tootekoodiga "853 919 562"

http://www.intendedacceleration.com/tip_6.html



:o:o:o:o:o:o:o:o:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wussup
huviline



Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007

postitati 23.02.06 18:02 Tsiteeri


Ennem näitas minu autol 2,2 max , kuid nüüd millegipärast aint 1,7


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 27.02.06 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cdx65
aga mul naitab 2.0 , milles voib problem olla?

saada turbo minu kätte teen ümber ja naudid kuidas surve kellad põhja ja üle põhja lendavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nurse
huviline



Registreerunud 09.09.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4, `97

postitati 27.02.06 11:47 Tsiteeri


mina olen oma stockist 2,3 välja pigistanud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cdx65
huviline



Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 5.0 TFSI

postitati 28.02.06 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: cdx65
aga mul naitab 2.0 , milles voib problem olla?

saada turbo minu kätte teen ümber ja naudid kuidas surve kellad põhja ja üle põhja lendavad.


aga palju selline too voiks maksta??:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 28.02.06 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: cdx65
aga mul naitab 2.0 ?

See on 1,0 turbo rõhk kuskilt sealt maalt hakkabgi auto natukene liikuma, saada turbo minu kätte teen ümber ja naudid kuidas surve kellad põhja ja üle põhja lendavad.
kui turbo on veel töötav siis 1000.-
kui ajab juba õli liitritega välja siis lisandub enne kap.rem.
soovitaks korraga ümber teha ka väljalaske kolle lisandub veel 1000.- aga tulemus on seda väärt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.04.06 11:23 Tsiteeri
Tõstan copy, paste Vennase postitusest siia teemasse, et parem jälgida oleks



RS2 vile

1500 rpm max. 0,1 bar
2000 rpm max. 0,5 bar ca. 7,6 lbs/min
2500 rpm max. 1,1 bar ca. 13,3 lbs/min
3000 rpm max. 1,7 bar ca. 18,9 lbs/min
3500 rpm max. 1,9 bar ca. 23,7 lbs/min
4000 rpm max. 2,0 bar ca. 27,5 lbs/min
4500 rpm max. 2.0 bar ca. 30,3 lbs/min
5000 rpm max. 1,95 bar ca. 36 lbs/min
5500 rpm max. 1,85 bar ca. 37,9 lbs/min
6000 rpm max. 1,65 bar ca. 37,9 lbs/min
6500 rpm max. 1,45 bar ca. 37,9 lbs/min
7000 rpm max. 1,4 bar ca. 38,8 lbs/min

stock k24

1500 rpm max. 0,1 bar
2000 rpm max. 0,95 bar ca 10,4 lbs/min
2500 rpm max. 1,35 bar ca. 14,2 lbs/min
3000 rpm max. 1,35 bar ca. 17 lbs/min
3500 rpm max. 1,45 bar ca. 19,9 lbs/min
4000 rpm max. 1,45 bar ca. 22,7 lbs/min
4500 rpm max. 1,4 bar ca. 24,6 lbs/min
5000 rpm max. 1,25 bar ca. 27,5 lbs/min
5500 rpm max. 1,15 bar ca. 28,4 lbs/min
6000 rpm max. 1,05 bar ca. 29,4 lbs/min
6500 rpm max. 1 bar ca. 31,2 lbs/min
7000 rpm max. 0,9 bar ca. 31,2 lbs/min

Need siis puhtalt teoreetilised arvutused, kasutan lbs/min kohta kuna on olemas veel teisigi samalaadseid arvutusi võrdlemise eesmärgil.

Need nr. näitavad selgesti, et alates 3000rpmist pole k24 midagi rs2 vilele vastu panna . . .

edit: minu arvutused on väga piiripealsed, st. mapi viimases piirkonnas.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.06 09:56 Tsiteeri
K: kas k27 sobib ...?



tere, oskab keegi öelda kas konkreetne turbo istub 1:1 Audi 3B kollektori ja downpipe otsa? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PORSCHE-911-964-KKK-K27-TURBO-BRAND-NEW_W0QQitemZ8057222437QQcategoryZ33742QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQc mdZViewItem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.04.06 10:39 Tsiteeri


Ei istu, suurem ava/flants vajalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.04.06 10:05 Tsiteeri


originaal kolle otsa S2 näiteks istub väga vähe turbosid. Jättes kõrvale hetkel külma poole, siis üle 0.63AR sinna ei pane kuna lansekas on kohe vastas. 0.82AR läheb kindlasti vasta lansekat . . . võimalus on loomulikult midagi suut võtta ja kaasa aidata.

Külmast poolest . . . võttes näiteks selle turbo, siis see orginaal kolle otsa ei istu, olgugi et on k26 0.63AR kuuma poolega. Kuna külm pool on piisavalt suur, siis originaal kollega jookseb külm pool kollesse . . . nüüd oleks võimalus flanss kuumale poolele vahele teha, et külma poole probleemi lahendada, kuid siis on jälle kuum pool lansekas. ADU kollega imekombel õnnestub, kui külma poolt keskosa suhter keerata (originaaliga ei aita ka see). St. keerata ära see koht kus on külma poole poldid, mis seda koos hoiavad . . . siis jääb kolle ja külma poole vahele ca. 1,5mm . . võimalik, et isegi vähem.

See probleem esineb peamiselt s2l. S4, 200, jne . . .on ruumi juba piisavalt, et mängida.


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.04.06 10:10 Tsiteeri


K27 tahab juba isevalmistatud kollet või SportQuattro kollet;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  11
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.0% - SQL: 48.0%]