Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.05 20:03
|
|
|
Turbodega seonduv
Ilusasti on näha ka tava K24 ja RS2 turbo nn. lag'ide erinevused...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.05 21:32
|
|
|
Turbodega seonduv
Silweri väide, et rõhk pole ainuke asi, mis edasi viib, on MTM-i poolt ilusti ära tõestatud! Audi Ur-RS6 - http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=5&id=11
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.05 16:39
|
|
|
Turbodega seonduv
Maku, K24 jookseb ennast kõrgel pöördel tühjaks st. ei suuda enam piisavalt rõhku anda. RS2 turbo lag on tiba suurem, kuid ka võhma jätkub
kauemaks.
C4/S4 K24 turboga ja 1,5-1,6 bar rõhuga (u. 300hp) sõidab 1/4 miili 14 sekundiga.
C4/S4 RS2 turboga ja 1,3-1,4 bar rõhuga (samuti u. 300hp) sõidab 1/4 miili 13,5 sekundiga.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.02.05 20:02
|
|
|
Turbodega seonduv
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
Maku, K24 jookseb ennast kõrgel pöördel tühjaks st. ei suuda enam piisavalt rõhku anda. RS2 turbo lag on tiba suurem, kuid ka võhma jätkub
kauemaks.
C4/S4 K24 turboga ja 1,5-1,6 bar rõhuga (u. 300hp) sõidab 1/4 miili 14 sekundiga.
C4/S4 RS2 turboga ja 1,3-1,4 bar rõhuga (samuti u. 300hp) sõidab 1/4 miili 13,5 sekundiga. |
Silwer, selleks on ka vastav soft. Pelgalt kruvi keeramisest ei piisa. Kogemustest: sõitsin Rockracel ca 1.8 - 2.0 bar rõhuga ning nn stage1 softiga
ning ajaks 13.954 sek.
Sina aga SMS 303 HJ softiga ja rõhku, seda ma päris täpselt ei mäleta kui palju oli, ning ajaks said 13.4.
Ning veelkord see 7A väljalaske nuka jutt: Kiideti, et heitgaasiturbiin saab "pikemalt" heitgaase peale, ei saa!
AAN väljalaske nuka andmed:
Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 42`
Väljal. klapp sulgu pele ÜSS-i 9`
7A:
Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 35`
Väljal klapp sulgub peale ÜSS-i 3`
ADU:
Väljal. klapp avaneb ennem ASS-i 24`
Väljal klapp sulgub peale ÜSS-i 1`
ADU väljal takti pikkus: 180+24+1=205`
7A väljal. takti pikkus: 180+35+3=218`
AAN väljal. takti pikkus: 180+42+9= 231`
Avaram väljal. nukkvõll ei anna tulemust ( jutt stock nukkadest ), et suurendaks aga klappide ülekatet väljalaske poolepealt - ei! Seda tuleb teha
kooskõlas sissel. nukkvõlliga.
Pigem suurendada klappide ülekatet just sissel. klapi varasema avamisega st mitu ` ennem ÜSS-i avatakse sissel. klapp. Tähtis on põlemiskambri
läbipuhe värskeõhuga, mida varem, seda parem ( kuid siingi on omad piirmäärad ). Väljal. klapp võib ju sulguda nõks pärast ÜSS-i, las sulgub. Meil on
sissel.klapp juba avatud ning silindi täitumine toimub hästi. ASS-i juures on ehk täielikult toimunud, niipalju kui antud hetkel oli võimalik. Pärast
ASS-i võiks koheselt sissel. klapi sulegada, seda varem saab pihta hakata komprimeerimisega. Siinjuures saab kasutada väga varast süüdet ca 45` ennem
ÜSS-i isegi! See omakorda kõrget pööret, kõrget ülerõhku või kõrget surveastet, et viia minimaalseni detonatsiooni oht. Kuid siinjuures on veel
"agasid", millele tähelepanu pöörata
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.05 12:06
|
|
|
Turbodega seonduv
Seda tootlikust ei saa päris üheselt võtta kuna:
1) See oleneb mootori kubatuurist
2) See oleneb mootori pööretest
3) See oleneb mootori voolavusest
Teades et mootor on 2226cc ja võttes arvesse et mootori voolavus on u. 0,75. Ning arvestades RS2 turbo maksimaalse PR=2,8 ja maksimaalse efektiivse
turbo airflow rate m3/s = 0,21-0,22.
Saame et RS2 turbo suudab toota vastavalt mootori pööretele rõhku efektiivselt järgnevalt:
Lähtuvalt PR-ist suudab toota efektiivselt 1,85 bar kuni 5500rpm, sealt edasi hakkab piirama turbo airflow rate, tänu millele tuleb edasi rõhku
alandada:
RPM
6000 - 1,8bar
6500 - 1,5bar
7000 - 1,4 bar
7500 - 1,2 bar
8000 - 1,1 bar
K24 turbo kohta oleks sama jutt siis vastavalt:
PR=2,2 ja turbo airflow rate=0,17m3/s. Ja jätame voolavuse ja kubatuuri samaks.
Maksimaalne rõhk mida PR lubab on 1,2 bar ja seda kuni 5500rpm. Peale seda muutub takistuseks jälle turbo airflow rate millest tulenevalt tuleb edasi
rõhku alandada järgnevalt:
RPM
6000 - 1,15 bar
6500 - 1,00 bar
7000 - 0,80 bar
7500 - 0,65 bar
8000 - 0,55 bar
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 19.11.05 16:24
|
|
|
Turbodega seonduv
natukene lugemist . . . kindlasti abiks
Turbology
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.05 17:57
|
|
|
Turbodega seonduv
Samade valemite järgi (küll võetud Maximum Boost raamatust) on minu arvutused tehtudki...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
cdx65
huviline
Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 5.0 TFSI
|
postitati 22.02.06 20:22
|
|
|
S4 Max Turbo rõhk 2.2t AAN
plalju peab kompuuter naitama kui kõik on stock-is.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 22.02.06 20:23
|
|
|
2,1
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
cdx65
huviline
Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 5.0 TFSI
|
postitati 22.02.06 20:25
|
|
|
aga mul naitab 2.0 , milles voib problem olla?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.06 20:31
|
|
|
2.0 on ka veel väga hea.
Vigasi võib olla väga palju. Mootor on juba kindlasti ca 10 aastat vana. Alustame sellest. Kulumine teeb oma töö. Lisaks hunnik andureid ja
survevoolikuid. Lepi sellega, et 2.0 on hea. Või siis mata 30k ja veendu, et selle autoga pole ikkagi muud peale hakata, kui lihtsalt kiiresti piima
järel käia (nüüd hakkab kindlasti fleimi tulema, aga paraku minu arvates see nii on : ) Loomulikult ei tee see autost karvavõrdki halvemat, a see
selleks )
Proovi chipi, see tõstab ka boosti ja esialgu peaks hea olema, kuni ära harjud jälle.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.02.06 20:36
|
|
|
2.0 või 2.1 ... või 1.9, need on stock auto puhul kõik täiesti normaalsed näidud ja ei viita mitte vähimalegi veale.
See auto võtab arvesse õhu temperatuuri, pöördeid jne. ja vastavalt olukorrale tagab võimalikult ühtlase "laetud" õhukoguse.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.06 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
See auto võtab arvesse õhu temperatuuri, pöördeid jne. ja vastavalt olukorrale tagab võimalikult ühtlase "laetud" õhukoguse. |
kusjuures, see auto võtab arvesse ka veel kõrgust merepinnast, ehk siis õhu tihedust, kui sellist. Uskumatu, aga nii see on. Selle jaoks on eraldi
andur, nimeks "altitude sensor" tootekoodiga "853 919 562"
http://www.intendedacceleration.com/tip_6.html
|
|
|
cdx65
huviline
Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 5.0 TFSI
|
postitati 23.02.06 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
See auto võtab arvesse õhu temperatuuri, pöördeid jne. ja vastavalt olukorrale tagab võimalikult ühtlase "laetud" õhukoguse. |
kusjuures, see auto võtab arvesse ka veel kõrgust merepinnast, ehk siis õhu tihedust, kui sellist. Uskumatu, aga nii see on. Selle jaoks on eraldi
andur, nimeks "altitude sensor" tootekoodiga "853 919 562"
http://www.intendedacceleration.com/tip_6.html |
|
|
|
wussup
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3,0 TDI 171kw 2007
|
postitati 23.02.06 17:02
|
|
|
Ennem näitas minu autol 2,2 max , kuid nüüd millegipärast aint 1,7
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 27.02.06 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cdx65
aga mul naitab 2.0 , milles voib problem olla? |
saada turbo minu kätte teen ümber ja naudid kuidas surve kellad põhja ja üle põhja lendavad.
|
|
|
Nurse
huviline
Registreerunud 09.09.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4, `97
|
postitati 27.02.06 10:47
|
|
|
mina olen oma stockist 2,3 välja pigistanud
|
|
|
cdx65
huviline
Registreerunud 25.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 5.0 TFSI
|
postitati 28.02.06 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: cdx65
aga mul naitab 2.0 , milles voib problem olla? |
saada turbo minu kätte teen ümber ja naudid kuidas surve kellad põhja ja üle põhja lendavad. |
aga palju selline too voiks maksta??
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 28.02.06 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: cdx65
aga mul naitab 2.0 ? |
See on 1,0 turbo rõhk kuskilt sealt maalt hakkabgi auto natukene liikuma, saada turbo minu kätte teen ümber ja naudid kuidas surve kellad põhja ja üle
põhja lendavad. | kui turbo on veel töötav siis 1000.-
kui ajab juba õli liitritega välja siis lisandub enne kap.rem.
soovitaks korraga ümber teha ka väljalaske kolle lisandub veel 1000.- aga tulemus on seda väärt.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.04.06 10:23
|
|
|
Tõstan copy, paste Vennase postitusest siia teemasse, et parem jälgida oleks
RS2 vile
1500 rpm max. 0,1 bar
2000 rpm max. 0,5 bar ca. 7,6 lbs/min
2500 rpm max. 1,1 bar ca. 13,3 lbs/min
3000 rpm max. 1,7 bar ca. 18,9 lbs/min
3500 rpm max. 1,9 bar ca. 23,7 lbs/min
4000 rpm max. 2,0 bar ca. 27,5 lbs/min
4500 rpm max. 2.0 bar ca. 30,3 lbs/min
5000 rpm max. 1,95 bar ca. 36 lbs/min
5500 rpm max. 1,85 bar ca. 37,9 lbs/min
6000 rpm max. 1,65 bar ca. 37,9 lbs/min
6500 rpm max. 1,45 bar ca. 37,9 lbs/min
7000 rpm max. 1,4 bar ca. 38,8 lbs/min
stock k24
1500 rpm max. 0,1 bar
2000 rpm max. 0,95 bar ca 10,4 lbs/min
2500 rpm max. 1,35 bar ca. 14,2 lbs/min
3000 rpm max. 1,35 bar ca. 17 lbs/min
3500 rpm max. 1,45 bar ca. 19,9 lbs/min
4000 rpm max. 1,45 bar ca. 22,7 lbs/min
4500 rpm max. 1,4 bar ca. 24,6 lbs/min
5000 rpm max. 1,25 bar ca. 27,5 lbs/min
5500 rpm max. 1,15 bar ca. 28,4 lbs/min
6000 rpm max. 1,05 bar ca. 29,4 lbs/min
6500 rpm max. 1 bar ca. 31,2 lbs/min
7000 rpm max. 0,9 bar ca. 31,2 lbs/min
Need siis puhtalt teoreetilised arvutused, kasutan lbs/min kohta kuna on olemas veel teisigi samalaadseid arvutusi võrdlemise eesmärgil.
Need nr. näitavad selgesti, et alates 3000rpmist pole k24 midagi rs2 vilele vastu panna . . .
edit: minu arvutused on väga piiripealsed, st. mapi viimases piirkonnas.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 28.04.06 09:39
|
|
|
Ei istu, suurem ava/flants vajalik.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.04.06 09:05
|
|
|
originaal kolle otsa S2 näiteks istub väga vähe turbosid. Jättes kõrvale hetkel külma poole, siis üle 0.63AR sinna ei pane kuna lansekas on kohe
vastas. 0.82AR läheb kindlasti vasta lansekat . . . võimalus on loomulikult midagi suut võtta ja kaasa aidata.
Külmast poolest . . . võttes näiteks selle turbo, siis see orginaal kolle otsa ei istu, olgugi et on k26 0.63AR kuuma poolega. Kuna külm pool on piisavalt suur,
siis originaal kollega jookseb külm pool kollesse . . . nüüd oleks võimalus flanss kuumale poolele vahele teha, et külma poole probleemi lahendada,
kuid siis on jälle kuum pool lansekas. ADU kollega imekombel õnnestub, kui külma poolt keskosa suhter keerata (originaaliga ei aita ka see). St.
keerata ära see koht kus on külma poole poldid, mis seda koos hoiavad . . . siis jääb kolle ja külma poole vahele ca. 1,5mm . . võimalik, et isegi
vähem.
See probleem esineb peamiselt s2l. S4, 200, jne . . .on ruumi juba piisavalt, et mängida.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.04.06 09:10
|
|
|
K27 tahab juba isevalmistatud kollet või SportQuattro kollet
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 11 |
|