Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  26
Autor:
Pealkiri: 10v turbo omanikud (Vastuseid: 631 | Vaatamisi: 90989)
peremeesloom
huviline



Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro

postitati 09.01.06 20:47 Tsiteeri
10v turbo omanikud



kuna 10v turbomootorist on foorumis suht vähe juttu siis teeks ettepaneku siia teemase jätta maha võimalikult palju infot ja linke 10v turbomootori tuuningu ja lahenduste kohta ja kõike muud mis selle juurde käib.Huvi suur,kuna endal projekt käsil! Loodan, et ei ole ainus huviline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 09.01.06 22:28 Tsiteeri


...väga väärt mõte:) ..et paluks siis võimalikult palju selle kohast infi:P
Endalgi just tekkimas plaan/projekt 10V turbomootoriga. Oleks plaanis panna Audi Coupele typ89 2,3 moto(100kw/10V/NG) asemele esiveoline 10V turbomootor 134kw
On see väga keeruline ettevõtmine või täitsa ilusti teostatav? Palju vaja ringi ehitada? Kas kastid sobivad või peab 10V turbo kasti ka panema? Teadjamad mehed võiks infot jagada, saaks vaikselt asja uurima hakata, et ka tegudeni jõuda....!;)

Huvi on meeletu:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 09.01.06 22:32 Tsiteeri


To: zaazk
Mis mina arvan sellest, on see, et mootor on tegelikult suhteliselt odav ja osad samuti, kuid esiveolisele kas on mõtet seda vahele surada ? Müü parem see maha ja kui tahad sellisele midagi kangemat panna siis osta nelivedune. Kuigi siis juba tekib küsimus, miks ise lollitada kui juba varsti kogu pealepanemise jms. kulutuste eest saaks märksa võimsama, S2 näol oleva turboga auto :)
Aga kui huvi ja aega on, siis miks mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 09.01.06 22:44 Tsiteeri


Sellest see mõte tuligi, et peaks saama suhteliselt odavalt hakkama. Kui midagi kangemat juba teha, siis jah ei oleks enam mõtet nii palju vaeva näha ja raha kulutada, aga kahjuks ei hakka praegu S2-le hammas peale:(
..et prooviks praegu selle kupeega midagi teha, kui asi väga pornoks ei lähe!!?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 10.01.06 15:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zaazk
Endalgi just tekkimas plaan/projekt 10V turbomootoriga. Oleks plaanis panna Audi Coupele typ89 2,3 moto(100kw/10V/NG) asemele esiveoline 10V turbomootor 134kw
On see väga keeruline ettevõtmine või täitsa ilusti teostatav? Palju vaja ringi ehitada? Kas kastid sobivad või peab 10V turbo kasti ka panema?


kas NG mootoril ei old katalüsaator ka taga?

...siis jääd igal juhul jänni, sest KG on ilma katalüsaatorita mootor.

MC suunas võiks siis ju mõte liikuda, aga no sellest oskab mõni teine siinolija paremini midagi arvata...

käigukasti osas niipalju, et NG kast võib nõrgaks jääda, aga typ44 kast (KG küljes olev) kupeele alla ilmselt ei sobi - urri või esskahe kasti võiks kaaluda, aga sellisel juhul muutub asja mõttekus juba väga küsitavaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peremeesloom
huviline



Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro

postitati 10.01.06 18:52 Tsiteeri


endal1989 a.audi80 quattro,peal on 134kw KG mootor,aju mac11+chip,rõhk tõstetud,MC hooratas ja sidurikorv koos hooratta lugejatega,84akäigukast(saab lukustada)ümber ehitamine on minimaalne.Kaan on täis remont tehtud,plokk samuti.korralik turbo k26,uus sisselaske ja välja laske kolle,65mm sumps(sirge toru),turbo on kõhualt ära toodud,korralik cooler(tegemisel)ja õhu võtt lahendatud. Ja see on järgi proovitud(toimib liiga hästi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 10.01.06 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
kas NG mootoril ei old katalüsaator ka taga?

...siis jääd igal juhul jänni, sest KG on ilma katalüsaatorita mootor.



NG on jah katiga mootor, aga mida see taksitama hakkab?
..ja mul on üldse kat vahelt välja löödud.


Kas oleks norm mõte paigaldada ka ainult 10V turbo+sisse+välja laske kolle ja muud nipet-näpet, ilma mootori vahetuseta? Tulemus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 10.01.06 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peremeesloom
endal1989 a.audi80 quattro,peal on 134kw KG mootor,aju mac11+chip,rõhk tõstetud,MC hooratas ja sidurikorv koos hooratta lugejatega,84akäigukast(saab lukustada)ümber ehitamine on minimaalne.Kaan on täis remont tehtud,plokk samuti.korralik turbo k26,uus sisselaske ja välja laske kolle,65mm sumps(sirge toru),turbo on kõhualt ära toodud,korralik cooler(tegemisel)ja õhu võtt lahendatud. Ja see on järgi proovitud(toimib liiga hästi)


Kuidas said KG tööle MAC-11-ga?

Aju juhtmestikus tõstad ringi pin4 -> pin23 (hall sensor ground return) ja paigaldad lambda anduri? Ilma lambdata vist MAC-11 ei tööta päris korralikult. Ilma lambdata on lambda signaal kusagil "kuldsel keskteel", ca. 0.450V kogu aeg?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarzt12
huviline



Registreerunud 31.12.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.06 19:53 Tsiteeri


kas sa midagi pidid ümber ka seal tegema voi sobis sisse ja väljalase 1-1 le


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
peremeesloom
huviline



Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro

postitati 11.01.06 06:04 Tsiteeri


kuna mootor on tõstetud audi80 peale siis sai tehtud aju jaoks täiesti uus juhtmestik,lambda on ikka peal,muidu ei toimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peremeesloom
huviline



Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro

postitati 11.01.06 06:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarzt12
kas sa midagi pidid ümber ka seal tegema voi sobis sisse ja väljalase 1-1 le
sai lastud uus väljalase teha(torukolle.) Ja sisselase sai nagu S-il otsast jookseb koonuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hnz
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.07 17:07 Tsiteeri


Üks suht hea 10V leht, automaatse ingliskeelde tõlkega, saab ka saksakeelselt korrektsema sõnastusega lugeda, võimalik et seal soovitatakse ka osaliselt lollusi niiet kommenteerige või veel parem proovige järgi ja kirjutage:D

http://babel.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?url=http%3A%2F%2Faudi100.selbst-doku.de/Main/Audi100Typ44&lp=de_en

sealt valige tuning


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arturASE
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion

postitati 07.01.07 19:42 Tsiteeri


PAneks kah siia teemasse siis, et oman 2,2 10v tq ja peaks olema ta 147 kw (vahemikus 1980-85.a.). Mootor ise on UR Quattro oma ja peale on pandud ta audi 90-le. Kuna see suvi kindlasti ei jõua otseselt mootori tuunimisega tegeleda siis ootaks igast asjalikku infi edaspidiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 30.08.08 21:42 Tsiteeri


Niih üks selline mootor rända ühe audi 80 peale quatro 87A Sain endale ühe 200 doonoriks. peale plaanin kompressorit hiljem.

Lisaks see aasta audi dragil haapsalus said saaremaa audi 80 mehed sellise aja et selle kalkulaatorisse löömine ütles minimaalselt 188kw audot sõidavad seda aega. Mis turbo tal oli ja mis gonf raske täpselt öelda kui hiq viitsib kirjutab järelutlevatele põlvedele ise et nad teaksid. Preagu ootab tema auto 20v mootorit ja akste s4jalt sain aru.

Tsitaat:
Algselt postitas: arturASE
PAneks kah siia teemasse siis, et oman 2,2 10v tq ja peaks olema ta 147 kw (vahemikus 1980-85.a.). Mootor ise on UR Quattro oma ja peale on pandud ta audi 90-le. Kuna see suvi kindlasti ei jõua otseselt mootori tuunimisega tegeleda siis ootaks igast asjalikku infi edaspidiseks.



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hiq
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82

postitati 31.08.08 15:54 Tsiteeri


Ega turbo midagi ülemõistusekäivat ei olnud, tavaline K24 (forsini külmakojaga, aga tont seda teab palju see kaasa aitas või ei aidanud), aju soft oli see, mis võimusele kaasa aitas... lisaks

vaba väljalase 2,75"
aju lollitamine rõhuga jne...

Ega seal eriti muud vaja ei olnudki - täielik mootoriremont, korralikud õlid ja tasakaalukas sissesõit - pööretepiirajast lahtisaamine viis pöörded 6350 pealt (olid vist tehasest sealmaal) 7500ni ja sealt ka lisajõud lõpuossa..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 31.08.08 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peremeesloom
endal1989 a.audi80 quattro,peal on 134kw KG mootor,aju mac11+chip,rõhk tõstetud,MC hooratas ja sidurikorv koos hooratta lugejatega,84akäigukast(saab lukustada)ümber ehitamine on minimaalne.Kaan on täis remont tehtud,plokk samuti.korralik turbo k26,uus sisselaske ja välja laske kolle,65mm sumps(sirge toru),turbo on kõhualt ära toodud,korralik cooler(tegemisel)ja õhu võtt lahendatud. Ja see on järgi proovitud(toimib liiga hästi)


Kuskohast chipi leidsid sellele isendile?palju nö pidi/peaks juurde andma umbeski?Endal 10v 2,2T 147kw ja mac 12 ajuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Cabriojaan
huviline



Registreerunud 25.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.08 05:38 Tsiteeri
k



Endal 10vt kg 134kw audi cabrio. Küsimus on sellline et kuidas ära lahendada külmkäivitus ja "kütterõhu soojendus"?



Ettetänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 04.09.08 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cabriojaan
Endal 10vt kg 134kw audi cabrio. Küsimus on sellline et kuidas ära lahendada külmkäivitus ja "kütterõhu soojendus"?



Ettetänades!


Kui need sul paigast ära, siis aitab üldjuhul diagnostika.
Mul oli küljes peavalu valmistav juhtrõhuregulaator. Külmalt käis, soojalt ei käind. Ja lambdaandur oli kah surnud. Ja need said siis ära vahetatud ja nüüd nagu käib mõlemal ajal.
Edasi käib kah vähe paremini.

Mootoriks siis mul MC2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hiq
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82

postitati 04.09.08 21:05 Tsiteeri


Külmkäivitus pane lihtsalt kontaktlüliti alla (nn. "start" lüliti), millega saad ise reguleerida külmkäivitust.

"Kütterõhu soojendus" on küll midagi uut mulle...

Tsitaat:
Algselt postitas: Cabriojaan
Endal 10vt kg 134kw audi cabrio. Küsimus on sellline et kuidas ära lahendada külmkäivitus ja "kütterõhu soojendus"?



Ettetänades!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.08 16:36 Tsiteeri


aga kas kõigil on mehaaniline pritse?????? on keegi ümmber teinud elektriliseks ????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
xTc
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.05
Kasutaja on eemal

Auto: A90-10VTQ

postitati 11.12.08 13:44 Tsiteeri


Mina olen :) ja tean veel kodanike kes seda teevad.


Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 11.12.08 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: xTc
Mina olen :) ja tean veel kodanike kes seda teevad.


???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.08 19:38 Tsiteeri


äkki räägid asjast lähemalt huvi oleks ????? mis pritse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
xTc
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.05
Kasutaja on eemal

Auto: A90-10VTQ

postitati 12.12.08 08:40 Tsiteeri


Kütuse ja süüte juhtimisega tegeleb MegaSquirt v3.0
Panen paar pilti


Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tynt
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x rida5

postitati 12.12.08 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: xTc
Kütuse ja süüte juhtimisega tegeleb MegaSquirt v3.0
Panen paar pilti
Väga huvitav ettevõtmine. Oskad sa paari sõnaga öelda kuidas on lahendatud järgmised asjad. Kas MAP anduriks on standardne 2.5bar või midagi vägevamat? Tavalised pihustid ei sobi ju 10v kaane sisse, kas tuleb mingit adapterit kasutada? Kas kasutad mõnda EFI penapumpa või k-jet'i oma? Kuidas süüte juhtimine on ehitatud, kas coilpack, COP või jagajaga?

Plaanin ise ka selle tee ette võtta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  26
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 13.5% - SQL: 86.5%]