Lehekülgi: 1 2 3 .. 26 |
peremeesloom
huviline
Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro
|
postitati 09.01.06 20:47
|
|
|
10v turbo omanikud
kuna 10v turbomootorist on foorumis suht vähe juttu siis teeks ettepaneku siia teemase jätta maha võimalikult palju infot ja linke 10v turbomootori
tuuningu ja lahenduste kohta ja kõike muud mis selle juurde käib.Huvi suur,kuna endal projekt käsil! Loodan, et ei ole ainus huviline.
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 09.01.06 22:32
|
|
|
To: zaazk
Mis mina arvan sellest, on see, et mootor on tegelikult suhteliselt odav ja osad samuti, kuid esiveolisele kas on mõtet seda vahele surada ? Müü parem
see maha ja kui tahad sellisele midagi kangemat panna siis osta nelivedune. Kuigi siis juba tekib küsimus, miks ise lollitada kui juba varsti kogu
pealepanemise jms. kulutuste eest saaks märksa võimsama, S2 näol oleva turboga auto
Aga kui huvi ja aega on, siis miks mitte.
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 10.01.06 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zaazk
Endalgi just tekkimas plaan/projekt 10V turbomootoriga. Oleks plaanis panna Audi Coupele typ89 2,3 moto(100kw/10V/NG) asemele esiveoline 10V
turbomootor 134kw
On see väga keeruline ettevõtmine või täitsa ilusti teostatav? Palju vaja ringi ehitada? Kas kastid sobivad või peab 10V turbo kasti ka
panema? |
kas NG mootoril ei old katalüsaator ka taga?
...siis jääd igal juhul jänni, sest KG on ilma katalüsaatorita mootor.
MC suunas võiks siis ju mõte liikuda, aga no sellest oskab mõni teine siinolija paremini midagi arvata...
käigukasti osas niipalju, et NG kast võib nõrgaks jääda, aga typ44 kast (KG küljes olev) kupeele alla ilmselt ei sobi - urri või esskahe kasti võiks
kaaluda, aga sellisel juhul muutub asja mõttekus juba väga küsitavaks
|
|
|
|
peremeesloom
huviline
Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro
|
postitati 10.01.06 18:52
|
|
|
endal1989 a.audi80 quattro,peal on 134kw KG mootor,aju mac11+chip,rõhk tõstetud,MC hooratas ja sidurikorv koos hooratta lugejatega,84akäigukast(saab
lukustada)ümber ehitamine on minimaalne.Kaan on täis remont tehtud,plokk samuti.korralik turbo k26,uus sisselaske ja välja laske kolle,65mm
sumps(sirge toru),turbo on kõhualt ära toodud,korralik cooler(tegemisel)ja õhu võtt lahendatud. Ja see on järgi proovitud(toimib liiga hästi)
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 10.01.06 19:27
|
|
|
Tsitaat: | kas NG mootoril ei old katalüsaator ka taga?
...siis jääd igal juhul jänni, sest KG on ilma katalüsaatorita mootor. |
NG on jah katiga mootor, aga mida see taksitama hakkab?
..ja mul on üldse kat vahelt välja löödud.
Kas oleks norm mõte paigaldada ka ainult 10V turbo+sisse+välja laske kolle ja muud nipet-näpet, ilma mootori vahetuseta? Tulemus?
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 10.01.06 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peremeesloom
endal1989 a.audi80 quattro,peal on 134kw KG mootor,aju mac11+chip,rõhk tõstetud,MC hooratas ja sidurikorv koos hooratta lugejatega,84akäigukast(saab
lukustada)ümber ehitamine on minimaalne.Kaan on täis remont tehtud,plokk samuti.korralik turbo k26,uus sisselaske ja välja laske kolle,65mm
sumps(sirge toru),turbo on kõhualt ära toodud,korralik cooler(tegemisel)ja õhu võtt lahendatud. Ja see on järgi proovitud(toimib liiga hästi)
|
Kuidas said KG tööle MAC-11-ga?
Aju juhtmestikus tõstad ringi pin4 -> pin23 (hall sensor ground return) ja paigaldad lambda anduri? Ilma lambdata vist MAC-11 ei tööta päris
korralikult. Ilma lambdata on lambda signaal kusagil "kuldsel keskteel", ca. 0.450V kogu aeg?
|
|
|
tarzt12
huviline
Registreerunud 31.12.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.06 19:53
|
|
|
kas sa midagi pidid ümber ka seal tegema voi sobis sisse ja väljalase 1-1 le
|
|
|
peremeesloom
huviline
Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro
|
postitati 11.01.06 06:04
|
|
|
kuna mootor on tõstetud audi80 peale siis sai tehtud aju jaoks täiesti uus juhtmestik,lambda on ikka peal,muidu ei toimi.
|
|
|
peremeesloom
huviline
Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro
|
postitati 11.01.06 06:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarzt12
kas sa midagi pidid ümber ka seal tegema voi sobis sisse ja väljalase 1-1 le | sai lastud uus väljalase teha(torukolle.) Ja
sisselase sai nagu S-il otsast jookseb koonuseks.
|
|
|
hnz
huviline
Registreerunud 05.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.07 17:07
|
|
|
Üks suht hea 10V leht, automaatse ingliskeelde tõlkega, saab ka saksakeelselt korrektsema sõnastusega lugeda, võimalik et seal soovitatakse ka
osaliselt lollusi niiet kommenteerige või veel parem proovige järgi ja kirjutage
http://babel.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?url=http%3A%2F%2Faudi100.selbst-doku.de/Main/Audi100Typ44&lp=de_en
sealt valige tuning
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 07.01.07 19:42
|
|
|
PAneks kah siia teemasse siis, et oman 2,2 10v tq ja peaks olema ta 147 kw (vahemikus 1980-85.a.). Mootor ise on UR Quattro oma ja peale on pandud ta
audi 90-le. Kuna see suvi kindlasti ei jõua otseselt mootori tuunimisega tegeleda siis ootaks igast asjalikku infi edaspidiseks.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 30.08.08 21:42
|
|
|
Niih üks selline mootor rända ühe audi 80 peale quatro 87A Sain endale ühe 200 doonoriks. peale plaanin kompressorit hiljem.
Lisaks see aasta audi dragil haapsalus said saaremaa audi 80 mehed sellise aja et selle kalkulaatorisse löömine ütles minimaalselt 188kw audot
sõidavad seda aega. Mis turbo tal oli ja mis gonf raske täpselt öelda kui hiq viitsib kirjutab järelutlevatele põlvedele ise et nad teaksid. Preagu
ootab tema auto 20v mootorit ja akste s4jalt sain aru.
Tsitaat: | Algselt postitas: arturASE
PAneks kah siia teemasse siis, et oman 2,2 10v tq ja peaks olema ta 147 kw (vahemikus 1980-85.a.). Mootor ise on UR Quattro oma ja peale on pandud ta
audi 90-le. Kuna see suvi kindlasti ei jõua otseselt mootori tuunimisega tegeleda siis ootaks igast asjalikku infi edaspidiseks. |
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 31.08.08 15:54
|
|
|
Ega turbo midagi ülemõistusekäivat ei olnud, tavaline K24 (forsini külmakojaga, aga tont seda teab palju see kaasa aitas või ei aidanud), aju soft oli
see, mis võimusele kaasa aitas... lisaks
vaba väljalase 2,75"
aju lollitamine rõhuga jne...
Ega seal eriti muud vaja ei olnudki - täielik mootoriremont, korralikud õlid ja tasakaalukas sissesõit - pööretepiirajast lahtisaamine viis pöörded
6350 pealt (olid vist tehasest sealmaal) 7500ni ja sealt ka lisajõud lõpuossa..
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 31.08.08 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peremeesloom
endal1989 a.audi80 quattro,peal on 134kw KG mootor,aju mac11+chip,rõhk tõstetud,MC hooratas ja sidurikorv koos hooratta lugejatega,84akäigukast(saab
lukustada)ümber ehitamine on minimaalne.Kaan on täis remont tehtud,plokk samuti.korralik turbo k26,uus sisselaske ja välja laske kolle,65mm
sumps(sirge toru),turbo on kõhualt ära toodud,korralik cooler(tegemisel)ja õhu võtt lahendatud. Ja see on järgi proovitud(toimib liiga hästi)
|
Kuskohast chipi leidsid sellele isendile?palju nö pidi/peaks juurde andma umbeski?Endal 10v 2,2T 147kw ja mac 12 ajuga.
|
|
|
|
Cabriojaan
huviline
Registreerunud 25.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.09.08 05:38
|
|
|
k
Endal 10vt kg 134kw audi cabrio. Küsimus on sellline et kuidas ära lahendada külmkäivitus ja "kütterõhu soojendus"?
Ettetänades!
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 04.09.08 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cabriojaan
Endal 10vt kg 134kw audi cabrio. Küsimus on sellline et kuidas ära lahendada külmkäivitus ja "kütterõhu soojendus"?
Ettetänades! |
Kui need sul paigast ära, siis aitab üldjuhul diagnostika.
Mul oli küljes peavalu valmistav juhtrõhuregulaator. Külmalt käis, soojalt ei käind. Ja lambdaandur oli kah surnud. Ja need said siis ära vahetatud ja
nüüd nagu käib mõlemal ajal.
Edasi käib kah vähe paremini.
Mootoriks siis mul MC2
|
|
|
|
hiq
huviline
Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82
|
postitati 04.09.08 21:05
|
|
|
Külmkäivitus pane lihtsalt kontaktlüliti alla (nn. "start" lüliti), millega saad ise reguleerida külmkäivitust.
"Kütterõhu soojendus" on küll midagi uut mulle...
Tsitaat: | Algselt postitas: Cabriojaan
Endal 10vt kg 134kw audi cabrio. Küsimus on sellline et kuidas ära lahendada külmkäivitus ja "kütterõhu soojendus"?
Ettetänades! |
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.08 16:36
|
|
|
aga kas kõigil on mehaaniline pritse?????? on keegi ümmber teinud elektriliseks ????
|
|
|
|
xTc
huviline
Registreerunud 28.04.05
Kasutaja on eemal
Auto: A90-10VTQ
|
postitati 11.12.08 13:44
|
|
|
Mina olen ja tean veel kodanike kes seda teevad.
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 11.12.08 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xTc
Mina olen ja tean veel kodanike kes seda teevad. |
???
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.08 19:38
|
|
|
äkki räägid asjast lähemalt huvi oleks ????? mis pritse
|
|
|
|
xTc
huviline
Registreerunud 28.04.05
Kasutaja on eemal
Auto: A90-10VTQ
|
postitati 12.12.08 08:40
|
|
|
Kütuse ja süüte juhtimisega tegeleb MegaSquirt v3.0
Panen paar pilti
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
|
|
|
|
tynt
huviline
Registreerunud 17.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x rida5
|
postitati 12.12.08 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: xTc
Kütuse ja süüte juhtimisega tegeleb MegaSquirt v3.0
Panen paar pilti | Väga huvitav ettevõtmine.
Oskad sa paari sõnaga öelda kuidas on lahendatud järgmised asjad. Kas MAP anduriks on standardne 2.5bar või midagi vägevamat? Tavalised pihustid ei
sobi ju 10v kaane sisse, kas tuleb mingit adapterit kasutada? Kas kasutad mõnda EFI penapumpa või k-jet'i oma? Kuidas süüte juhtimine on ehitatud,
kas coilpack, COP või jagajaga?
Plaanin ise ka selle tee ette võtta
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 26 |