Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
tilx
huviline
Registreerunud 29.06.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 TQ
|
postitati 05.01.06 12:08
|
|
|
1.8T turbokompressiga mure
probleem siis selline et turbo lakkas töötamast põhjuseks oli õlitoru ummistumine nüüd siis tahaks teada kus ja millise summa eest sellist turbot
remontida saaks ja kas sellise turboga sõitmine võis põhjustada ka mingeid vigu mootoris
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.06 12:21
|
|
|
Tavaline asi 1,8 turbo puhul. Tal ju õlitus jookseb kollele liigi ligidalt. Kui nüüd turbo maha võtad ja remonti viid, siis soovitan sul õlituse ka
korda teha. A4TQ on sama jamaga ise kokku puutunud.
Turbosid remondib teiste seas ka hr Jaak Kuul, nr 50 33 993.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
-A4-
huviline
Registreerunud 19.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDi
|
postitati 05.01.06 19:38
|
|
|
ei hakanud uut teemat tegema sry.
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad
olema
|
|
|
tilx
huviline
Registreerunud 29.06.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 TQ
|
postitati 08.01.06 12:29
|
|
|
palju sellise töö umbkaudne hind võiks tulla
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 08.01.06 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -A4-
ei hakanud uut teemat tegema sry.
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad
olema |
mul ka TD ja ka mingis pöördes vilistab, aga ma tean, et mul on tihendid turbol läbi
kuivusest minu arust küll ei vilista, kuigi pead ei anna.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 08.01.06 20:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -A4-
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad
olema |
kui turbo tööle hakkab siis tekibki vilin ja mida peenem seda kiiremate pööretega turbo vuriseb.
muret hakka turdma siis kui su turbo ei suuda enam vilistada.
ja mingeid laagreid turbol pole töötab pukside peal (on olemas ka laagritel turbosid)
|
|
|
uno
huviline
Registreerunud 15.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: mul on vw
|
postitati 09.01.06 13:01
|
|
|
Sai alles Tartus Hr Kruuvi juures turbot remontimas käidud.
Aega läks paar päeva ja maksis 2500 eeq. Muidu pidid hind olema 2000, aga kiire oli. Tel Hr Kruuvil 5093909
|
|
|
tilx
huviline
Registreerunud 29.06.05
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 TQ
|
postitati 10.01.06 17:41
|
|
|
niisiis nüüd sain teada et see turbo on omadega ikka täitsa õhtul
küsimus siis selline et ega kellelgi ei ole pakkuda uut turbot
A4 1,8-le
|
|
|
janza
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 24.01.06 14:03
|
|
|
sama mure minulgi et 1,8 T -l lõpetas turbo töölepingu. Tilx kes sulle ütles et pole võimalik remontida enam?
samas ootaks kõigi kogemusi remondis käinud torbote kohta .
|
|
|
jr
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.02.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.08 20:06
|
|
|
turbo pakkuda
mul on kaks 1.8 turbot. originaalid,mitte remonditud.
muideks,lasi üks meie töökoja klient Kruuvi juures turbo taastada.töötas täpselt 1 minut ja siis oli laiali.lihtsalt ei ole võimalik treipingis
balanseerida asja mis teeb 50000 pööret minutis.
minu tel.5270124
on ka teisi turbosid,kõrgsurvepumpasid,roolivõimu ja kliimapumpasid ja üleüldse audi-vw-bmw varuosi
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 05.11.08 20:27
|
|
|
50K pääret tiksub niisama vaikselt kui talda anda siis ikka üle 100K pöörde.
Võin saata ka remonti asju miinuseks, et läheb aega ja kallis ka.
2000 eest eriti remonti ei tee neile.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
joe80
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro
|
postitati 28.11.08 07:21
|
|
|
Pealkirjast otseselt natuke mööda, aga siiski tihedalt seotud.
Kuulsin, et on olemas mingisugune kuumust tõrjuv teip(kasut. ralliautodel), millega võib õlitustoru ära teipida, et õli ei põleks toru seina külge.
Kui keegi teab sellisest või mõnest sarnasest materjalist midagi, siis ootaks vastukaja.
q
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 28.11.08 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: -A4-
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad
olema |
mingeid laagreid turbol pole töötab pukside peal (on olemas ka laagritel turbosid) |
Laagritüüpidest on olemas liugelaagrid (puksidega) ja veerelaagrid (kuulidega, rullidega). Rulllaagreid muidugi turbodes ei kasutata, minuteada.
Laagritüüpe on veel aga neid autodes ei kasutata.
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 28.11.08 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joe80
Pealkirjast otseselt natuke mööda, aga siiski tihedalt seotud.
Kuulsin, et on olemas mingisugune kuumust tõrjuv teip(kasut. ralliautodel), millega võib õlitustoru ära teipida, et õli ei põleks toru seina külge.
Kui keegi teab sellisest või mõnest sarnasest materjalist midagi, siis ootaks vastukaja. |
Need torjud juba on varjestusega minumeelest.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
joe80
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro
|
postitati 28.11.08 14:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Tsitaat: | Algselt postitas: joe80
Pealkirjast otseselt natuke mööda, aga siiski tihedalt seotud.
Kuulsin, et on olemas mingisugune kuumust tõrjuv teip(kasut. ralliautodel), millega võib õlitustoru ära teipida, et õli ei põleks toru seina külge.
Kui keegi teab sellisest või mõnest sarnasest materjalist midagi, siis ootaks vastukaja. |
Need torjud juba on varjestusega minumeelest. |
Sellel torul, mis minu auto küljes on, küll pole ühtegi varjestust. Küll on aga kolde küljes peegel, aga seda on ilmselgelt vähe, sest miks muidu see
õli seal torus kõrbema kipub. Hetkel on mul juba uus toru tellitud, aga pole seda käes hoidnud ja ei tea, kas uuel on varjestus v. mitte.
q
|
|
|
|
rantz9
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8TQ Avant
|
postitati 05.01.09 23:09
|
|
|
Tere.
Mul ka 1,8TQ ja siuke mure, et aeg ajalt lampi kaob jõud..kas see on sama?.. natuke üle 0bari läheb ja siis enam ei puhu ehk umbes yle 3k pöörde kaob
jõud ja kiirus ei suurene..
Ja seda juhtub aeg-ajalt kuid taastub.
(mootor ka chipitud)
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 05.01.09 23:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantz9
Tere.
Mul ka 1,8TQ ja siuke mure, et aeg ajalt lampi kaob jõud..kas see on sama?.. natuke üle 0bari läheb ja siis enam ei puhu ehk umbes yle 3k pöörde kaob
jõud ja kiirus ei suurene..
Ja seda juhtub aeg-ajalt kuid taastub.
(mootor ka chipitud) |
NR1- arvuti sappa.
NR2- mis arvuti ütles?
|
|
|
rantz9
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8TQ Avant
|
postitati 05.01.09 23:34
|
|
|
Aava pani..aga siis kui juba oli jõud tagasi.
siis ei öelnd midagi..aint et aku akkab nõrgenema vms.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 05.01.09 23:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantz9
Aava pani..aga siis kui juba oli jõud tagasi.
siis ei öelnd midagi..aint et aku akkab nõrgenema vms. |
Aava ise midagi ei leidnud? Krt seal on miljon asja mis võivad jõu ära võtta. Proovi natuke täpsemini sümptomeid kirjeldada, äkki on kasu.. Jõu puudus
lihtsalt või midagi veel- tagant musta ei viska, ei puterda?.. Äkki segukell annaks selgust.
|
|
|
rantz9
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8TQ Avant
|
postitati 05.01.09 23:41
|
|
|
Segukella pole..rõhuomast nääb ka aint seda et üle 0 ei lähe..seal all vaakumis toimub liikumine..ja siis on normaalne..
tõrkumist ka ei ole..ja musta ei tea kas viskab .. või kui viskaks siis vast näeks peeglist..
tahaks loota et midagi hullu ei ole..pole seda finantsi iga nädal kostiveres käia
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 05.01.09 23:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rantz9
Segukella pole..rõhuomast nääb ka aint seda et üle 0 ei lähe..seal all vaakumis toimub liikumine..ja siis on normaalne..
tõrkumist ka ei ole..ja musta ei tea kas viskab .. või kui viskaks siis vast näeks peeglist..
tahaks loota et midagi hullu ei ole..pole seda finantsi iga nädal kostiveres käia |
Igaks-juhuks kontrolli, kas WG varras liigub vabalt. Kipub kinni jääma ja siis ei pruugi ka jõudu olla. Ma nüüd ei tea kas 1,8T on ka kasutusel
muutuva geomeetriaga turbo, kui jah, siis ka see..
edit: WG- wastegate. Turbo küljes on üks klapp kuhu läheb peenike varras sisse- seda ei saa märkamata jätta. See peab liikuma. Googelda ja saad aru.
|
|
|
rantz9
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8TQ Avant
|
postitati 05.01.09 23:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat: | Algselt postitas: rantz9
Segukella pole..rõhuomast nääb ka aint seda et üle 0 ei lähe..seal all vaakumis toimub liikumine..ja siis on normaalne..
tõrkumist ka ei ole..ja musta ei tea kas viskab .. või kui viskaks siis vast näeks peeglist..
tahaks loota et midagi hullu ei ole..pole seda finantsi iga nädal kostiveres käia |
Igaks-juhuks kontrolli, kas WG varras liigub vabalt. Kipub kinni jääma ja siis ei pruugi ka jõudu olla. Ma nüüd ei tea kas 1,8T on ka kasutusel
muutuva geomeetriaga turbo, kui jah, siis ka see.. |
Ei tea kahjuks mis see on..aga sõbrale mainin ta ma loodan teab ..
Tänud..
kui see ei toimi siis ilmselt ikka kostiverre..
|
|
|
sumerko
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Jõhvi-
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 cabriolet
|
postitati 04.01.10 17:05
|
|
|
Turbo teeb juba pikemat aega mingit imeliku häält, mitte puhast vilinat, vaid sellist teist sugust, raske seletada aga äkki saab keegi aru.
Arvuti järgi on kõik korras.
Kas sellest imelikust häälest võib probleem tekkida?
Mis selle vastu aitaks?
Mis on selle põhjustajaks?
|
|
|
Tafk
huviline
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.10 16:08
|
|
|
Vaatasin, et üldine teema juba suht, et kurdan ka siis siia.
Sai siis soetatud üks B5 1.8T. Aga kohe kuidagi ei liigu turbole khaselt. Nagu tavaline 1.8. Vahepeal nagu jõnksutab jõudu juurde, aga üldiselt ikka
kahtlane ja uimane turbo kohta. Suht kaudne seletus küll, aga ehk keegi oskab pakkuda midagi, mis võiks olla viga?
|
|
|
kriss15
huviline
Registreerunud 14.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.10 16:19
|
|
|
Aga kas on ka sellise mootori puhul võimalik, et turbot ei pane üldes külge, kui see võimalik on ega see midagi kurja ei tee?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |