J.-T.
huviline
Registreerunud 25.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.11 13:39
|
|
|
Audi Coupe.Nõuanded,abi
Tere Audipere,
olen nüüdseks lugenud mitmeid teemasid Coupe'de kohta nii foorumis, kui ka mujal aga sellegipoolest on mul paar küsimust, kas minu lolluse ja/või
tähelepanematuse pärast.
Seepärast vabandan küsimuste korduma kippumiste pärast ja loodan, et on äkki kellelegi tulevikus sellest teemast abi!
On plaan osta endale eelnimetatud auto suvel/suve hakul. Olgu mainitud, et tegemist oleks minu esimese autoga ja mutrivõtme käeshoidmist tuleb natuke
veel harjutada! Ehk pehmelt öeldes ei jaga ma midagi aga olen kiire õppija.
Silma on hakanud 2.3L mudel. Ei sülita ka 2.0L variandi peale, kuna võrdlusmoment "vinge" ja "mittevinge" vahel puudub.
Lugesin hoolikalt läbi ka Autolehe testi Audi Coupe kohta,(leida siit: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2038) kus kiideti ning ka laideti. Suureks miinuseks märgiti asjaolu, et paljud autod
käest ära lastud ning head masinat on raske leida. Teisisõnu masinat, mida nö. lihtsalt värskendada rihmade, pukside jne. vahetusega peab otsima
tikutulega. Samuti kirjutati seal heade autode hindadest, kuid artikkel mitu head aastat vana ning neid hindu seal raske samastada tänastega.
Seepärast küsin mis oleks piisav ostusumma, kus teha paar "pikka paid ja õlitust" ning saaks hakata sõitma?
Kas mul on õige mulje jäänud, et tegemist on rullnoka autoga, kus väänatakse autost viimane välja ja enne "kohvit" ruttu auto24.ee'sse
müüma?(Vabandan üldistuse pärast!)
Uurisin ka teemat liikmete autode rubriigi alt, kus 2,5a. jooksul vahetati varuosasid 100 000 krooni eest ja kuluks veelgi. Tuleb neid "kohvisid"
siis tõesti palju ette? Tegemist oli küll 2.8L Quattro variandiga, kuid hirmutab tiba ära küll.
Kui autot ostma juba sõidan, siis tuttavasse töökotta ning koos mõne nupukama meistrimehega, kuid hea oleks ka ise midagi teada ja väheke
kindlustunnet endale lisada.
Olen ma selle autoostuga üldse õigel teel? Ega mu nõudmised pole kõrged vana auto jaoks?
Audi 100 jääb tiba suureks ja eriline kaubaauto ma ka ei ole. Otsin kindlasti esiveolist ja manuaalkastiga. Tean ka seda, et uued autod on salongis,
kuid kas ka vanast autost head elulooma ning esimest autot saab? Nagu ka enne öeldud, siis kavatsen jätta mõnituhat krooni vajadusel rihmade, pukside
ja rooliotsade vahetuseks, et ta mind päris hätta ei jätaks. Iluravi jäägu tahaplaanile. seda ehk oskan ise teha.
Loodan, et Te saite minu pikast tekstist ning hüplevatest alateemavahetusest aru ning oskate konstruktiivselt ning sõbramehelikult mulle nõu anda.
Lootes teie abile!
Joonas
|
|
|
lkallas
|
postitati 26.03.11 14:07
|
|
|
Coupe on ilus masin kuid pirtsakam kui audi 80 B4 sedaan. Seda tean omast kogemusest.
2.3 mootorit ei soovita kuna selle üks nõrk koht on pritsepea, mis nii vanadel autodel hakkab vaikselt ära surema.
Oman ka hetkel 1995 aasta 2.6 Couped ja olen enam-vähem rahul. Esimese aastaga läks autosse ca. 50 000 eeki. Mis ja kuidas on minu auto teemas ilusti
kirjas. Aga ma olen autode puhul päris pedant ja püüdlen kvaliteedi poole igal sammul.
Kulujuppide saadavus ja hind on väga hea. Spetsiifilisemad jupid nagu igasugu tihendid, stanged ja liistud on hirmutavalt kallid. Samuti mõni jupp on
tootmisest maas mida enam pea kuskilt saada ei ole. Näiteks võin tuua kõrvalistuja uksepolstri kummitihendi, mis riivab silma iga kord kui ust avad.
Kasutatud kerejuppide saadavus on ka võrdlemisi väike. Ise otsisin näiteks (väga)korralikku esitiiba pea 6 kuud.
Samuti on plastikut Coupe salongis rohkem kui sedaanis. Ruumi on sõitjatele sama palju kui sedaanis. Kaubaruumi on jällegi ROHKEM sest taguistmed on
kokkuklapitavad ja pagasikate eemaldatav. Olen vedanud stangesid jms pudi-padi mida sedaani kuidagi ära ei suru.
Esimeseks autoks võtaks ma 2.0 85kw mootoriga masina. Odav ja lihtne remontida. Kütusekulu on korras mootoriga linnas u. 9-10 kanti 100'le. Mina oma
2.6 V6'ga olen ökotades saanud 9.4 linnas (enne seda käisin säästliku sõidu koolitusel).
Ja kui sa just quattrot taga ei aja siis ma soovitan sulle soojalt seda masinat: http://www.auto24.ee/used/817287
Küllap saad pisut veel alla tingida ja väga hea masin käes.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 26.03.11 14:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J.-T.
siis kavatsen jätta mõnituhat krooni vajadusel rihmade, pukside ja rooliotsade vahetuseks, et ta mind päris hätta ei jätaks. |
Palju autoostu eelarve kokku on ?
|
|
|
|
J.-T.
huviline
Registreerunud 25.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.11 14:35
|
|
|
Ma tänan hea vastuse eest, ikallas! Sedaan mulle kohe mitte ei meeldi. Kui ostuhetkel leida 2.0L ning 85kW variant Coupe'st, oleks see õigustatud
ost?
Sinu teemat lugedes jäi tõesti sinu pedantlikkus silma: Kas sinna 50k juurde käisid kõik need veljed, helisüsteemid ning iluravi? Viisakas auto on sul
tõesti!
Milles see pirtsakus väljendub? Milliste juppide erinevus Coupe, 80'st õrnema teeb?
Loodan 25 000kr hakkama saada(räägin käibelt kadunud valuutas, uut arvutada veel ei mõista). Samas ma ei välista kindlasti mõnda muud autot, kui selle
eelarvega antud auto puhul midagi ei tee. Vaatasin ja kolasin veits müügiportaalides ringi ning hinnad 2.0 ja 2.3 mootoritega masinate juures väga
kõrgemad polegi. Autode hinnad ikka aastatega kukkunud. Mõni aasta tagasi vaatasin neid "ülemise otsa" Coupe'sid sinna 30-35k kanti, näitajad
samad.
Olen ma oma rahakotiga õiges kohas? Edasise aja jooksul saab teha ka muid töid aga algul vahetada see hädavajalik ära, et masin oleks
liikumisvõimeline.
|
|
|
lkallas
|
postitati 26.03.11 14:47
|
|
|
Sellesse 50'sse mahtus vaid helisüsteem tehnilise poole kõrvalt. Ilutööd tuleva alles see suvi.
2.0 85kw on hea valik esimese auto puhul ja õigustab ennast! Pirtsakus seisneb minu jaoks selles, et osasid juppe pole saada nii hästi ja odavalt. Ma
räägin ilu-juppidest. Minu masin oli keskmisest halvemas korras (minu silmis) oma väljalaskeaasta kohta.
Aga minu soovitus jääb endiselt samaks: vaata seda autot mis ma linkisin. Mina ostaksin just selle masina kui 2.0 couped otsiks.
|
|
|
J.-T.
huviline
Registreerunud 25.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.11 15:07
|
|
|
Kuid mida arvata nendest odavamatest isenditest? Toon ühe siia näiteks: http://auto.motors24.ee/vehicles/323734-Audi-Coupe-1992.aspx?pg=0&sort=price.DESC
tähendab see odavam hind "rappest" lahti saamist?
Kirjelduses räägib inimene palju igasugustest vahetustest, loomulikult kuupäeva ning kilometraa˛i on raske välja lugeda sõnadest "asja vahetatud..",
"just pandud uued..". Ilmselt mingisugune edaspidine investeering tuleb sinna teha.
Kui võrrelda sinu antud linki ning siin postituses toodud autot, siis vahe seisneb peamiselt ju aastaarvus, mugavusvarustuses ning läbisõidus(muide,
kui panid tähele, siis selle uuema auto läbisõit algas numbritega 32.Armatuuripildil on seda näha.Miskipärast kahtlen, et kolmele ja kahele lisanduvad
vaid kolm kohta).
Selge, aitab minu mölast siin. Ma sain adekvaatse suuna, kust edasi mõelda ning mõtlemisainet lähikuudeks. Kindlasti vahetub see turg veel mitu korda,
kui minul ostuks läheb. Tahtsin lihtsalt maad kuulata, et julgema sammuga kuskile rahakott käes lobisema minna.
Veelkord tänan!
|
|
|
zack
|
postitati 26.03.11 17:10
|
|
|
Ka minu poolt +1 lkallase poolt lingitud coupele.
Kuna aasta arv siiski päris hea ning S6 rool, kliima ja kompuuter, mis coupede puhul haruldased.
Ja soovitaks ka samuti 2.0 mootorit, eriti kui veel esimese autoga tegu.
Kilometraa˛i pole minu meelest üldse mõtet vaadata, neid kõiki on nagunii 99% tõenäosusega keritud ja isegi kui algab 32...ja kui see reaalne on, siis
oleks väga hea.
Muidu aga edu coupe jahil, tegelikult hea ja pilkupüüdev masin. 
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 26.03.11 18:58
|
|
|
Mina soovitan ka 2.0. Mitte sellepärast et minu auto müügikuulutus on näiteks toodud, aga suht lollikindel moto ja hea minekuga edu!!
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.03.11 07:05
|
|
|
Ma valiks siiski vähemalt 2.3 10V. 2.0 (oleks siis vähemalt 16V-gi saada...) on selles autos kuidagi liiga lammas hundinahas. Pole need KE-Jetronicu
pritsepead ka nii tuumafüüsika midagi.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 30.03.11 20:44
|
|
|
Korralik 2.3 10v teeb päris vingetele masinatele tuule alla. Võimsamatest rääkimata.
|
|
|
Rallymees
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 300 hobust
|
postitati 31.03.11 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ma valiks siiski vähemalt 2.3 10V. 2.0 (oleks siis vähemalt 16V-gi saada...) on selles autos kuidagi liiga lammas hundinahas. Pole need KE-Jetronicu
pritsepead ka nii tuumafüüsika midagi. |
Ma otsisin kuuaega 2.3 20V 125kw mootoriga Quattrot kuid lõpuks loobusin kuna tundub, et liiga haruldane juba siin eestimaal.
Nii palju kui mina erinevate audi spetsialistidega konsulteerisin siis keegi ei soovitanud pritsepeaga mootoreid.
V6-tel kipuvad mootorid õlist tikuma kui pole kap remonti tehtud.
Üldse soovitati ennem coupega sõitu teha kui ostma hakkad.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 31.03.11 14:01
|
|
|
No pritsepeaga on see, et kui auto pole seisnud siis ta toimib. Ja kui midagi pekkis on või puterdab siis suure
tõenäosuega on see vaja paika reguleerida. Mõned oskavad seda tänaseni päris hästi. 2.0 on kupeel säästik jne.
aga ega ta seda kere väga ei liiguta võrreldes 2.8 v6 või 20v. Kuna kupee kere kaalub ikkagi peaaegu poolteist
tonni. Paljudel kasutajatel ac's on 2.3 10klapilised ja pole kuulnud, et nad jõudluse pärast kurdaks või midagi, kui
on korralik mootor ei ole seal hullu midagi ja kui proovisõitu teed, saad seda käitumise järgi enamjaolt kindlaks teha!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 31.03.11 17:01
|
|
|
Kõrvu on jäänud, et ka tagaluuki tuleb kontorllida. Pidavat teine tihti kolisema ja lekkima.
Kindlalt midagi ei väida.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 31.03.11 17:33
|
|
|
Tagaluuk nagiseb nendel enamustel, foorumis sellest juttu ka kuidas eemaldada ja lekib ta tulede juurest, kui tuled
on paigaldatud ilma spetsiaalse tule kitiga ehk nad on millalgi lahti võetud ja valesti on tagasi pandud. Kui tihend
silmnähtavalt omadega täiesti õhtal pole on tihendiga korras.
|
|
|