zack
|
postitati 25.08.16 12:03
|
|
|
Audi 100 2.3 CS Quattro - 1987 - zack
Tervist foorumlased, mõtlesin, et teen ka ühest oma neljarõngalisest teema siia jälle, see siis rohkem nö hobiauto.
Tegemist siis '87 a 2.3 100kw quattro (difrilukkudega) sigariga...alguses oli see auto ühe tuttava oma siis ostis vanaisa selle ära, nüüdseks tal
enam sellest jõud üle ei käinud ning mul südametunnistus ei lubanud seda romulasse saata või kellegile suvalisele maha müüa ning mul kunagi olnud
esiveoline libelink C3.
Ära tõin ta omale nööri otsas, kuna kuskil metsas kinni jäädes enam sealt omal jõul ära ei sõitnud. Võtsin käigukasti maha ning selgus, et siduriketas
pea olematu, kunagi ammu sai sõbraga sellel juba ketas vahetatud, polnud väga lihtne.
Muidu auto enne sõitis, aga tegemist on palju...kõigepealt tahangi selle lihtsalt liikuma saada jälle. Vahetust tahab salongiradikas, klapikambrikaane
tihend, siduriketas, ilmselt piduritorud jne. Arvatavasti vahetan ketta koos korviga, uus survelaager ja panen kasti uue õli sisse.
Kere isenesest on enam-vähem, vahetust tahab kindlasti üks tagumine uks ja esimene tiib, aga need ilmselt olemas ka, vanaisal pidi olema veel mitme
sigari jagu varuosasid.
Lisasid pmst sellel pole, aga suurimaks lisaks peangi selle auto juures quattrot ja diffrilukke, mis ilusti töötavad ka.
Tuleviku plaan on teha auto tip-top korda nii tehniliselt kui ka välimuselt nii nagu ta originaalist peaks olema, aga eks vaatab kuidas jõuab.
Esialgu aitab pikast jutust, panen natuke pildimaterjali ka.
Õnneks all peaaegu uued 15 tolli naastrehvid.
Mootor tahab ka putitamist, käivitub vahepeal pikalt jne. Aga hüdraulika osa pidi mootoril olema uus ning bensupump ka uus.
Esimest korda näen sellist asja, algul vaatasin, et keegi mingi musta junni taha aknalauale paigaldand, kuid lähemalt uurides paistis Audi originaal
asi. Tegu ilmselt kõrvaklappide pistikutega, et tagaistuja saaks
muusikat kõrvaklappidest kuulata ning mõlemal pool näha ka vist originaal kõrvaklappide hoidikud.
Kuna mul vedeles garaa˛is üks vana Audi originaal makk, siis mõtlesin, et vahetan ära. See näeb siin välja palju ehedam kui vana Pioneeri kärakas.
Nüüd siis 2 x quattro.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 25.08.16 13:02
|
|
|
Ma saan sellest postist sedasi aru, et uued autod on kestvad ja igavad, ent ei paku seda rõõmu ja nokitsemist, mis kaasneb vanema neljarõngalisega.
Aga tore näha, et sul on tahet neid vanemaid nelikuid päästa. Mäletan sind viimati, kui kaks hõbedast kupeed kõrvuti Tartus Statoilis seisid ja
jutuajamist jagus.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
zack
|
postitati 25.08.16 13:11
|
|
|
Just!
Sellised 100 quattrod hakkavad haruldaseks ka muutuma, lähevad rohkem hinda juba.
Kupee ajastu oli ka tore jah.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 25.08.16 15:18
|
|
|
Oskad Sa ütelda kuidas see makk sealt eemaldada?
|
|
|
zack
|
postitati 25.08.16 15:25
|
|
|
Hetkel kahjuks ei oska öelda, vana makk tuli lihtsalt välja tõmmates aga seda sisse lükates käis klikk ja oligi oma pesas kinni.
Pean ise ka selle maki kuidagi kätte saama, kuna vaja antennile vahetükk külge panna.
Ilmselt vaja nelja pikka peenikest pulka?
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 25.08.16 17:43
|
|
|
Maki eemalduseks piisab jäigemast traadist, lükata aukudest sisse.
Väga vinge ettevõtmine, eriti nostalilised on need leopardi karva istmekatted, vanasti olid sellised igas teises masinas
Soovin edu!
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on foorumis
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 25.08.16 18:37
|
|
|
KG mootor peale
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 25.08.16 19:06
|
|
|
Päris lahe raid, pole midagi öelda. Lisad ju täitsa olemas - roolil on tõstukijuhi armastus Kindlasti kordatehtuna on asi vägagi normaalne retrokas, õige velg alla kah muidugi. Seniks jõudu ja jaksu!
veekaheksa
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
zack
|
postitati 24.08.17 11:33
|
|
|
Täpselt aasta möödas kui auto sai ära toodud ning käigukast mahavõetud ja nii ta garaa˛i kõrvale seisma jäi...pole lihtsalt olnud aega tegeleda.
Vaatsin, et kahju hakkab kui väljas seisab, nüüd saigi garaa˛i ruumi tehtud ning auto sisse lükatud, vähemalt seisab kuivas kohas.
Kunagi ammu sai soetatud KG mootori siduriketas, hooratas ja korv, see peaks olema vähe tugevam kui vana. Samuti sai hiljuti toodud ka hunnik juppe:
kõik 4 ust koos polstritega ja el. akendega, uued istmed (väga korralikud vaja aunult puhtaks teha), Audi 200 kapott, 200 iluvõre, kellad, esimene
vasak tiib, 200 tagumine stange ja muud pudipadi. Ühesõnaga tekkis väike mõte, et teeks hoopis 200 välimuse. Hetkel veel palju juppe puudu, aga eks tasapisi üritan kõik kokku koguda.
Hetkeseis siis selline et nina laiali lammutatud...plaan auto täiesti pulkadeks võtta ja korda teha.
Talvel oli vist mingi näriline endale mõnusa pesa istmekatte alla teinud.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.08.17 04:59
|
|
|
See 200 välilmuse tegemine on so 10 years ago. Aga see ei tähenda, et seda teha ei võiks. Igatahes on lahe, et vanureid taastatakse. Youngtimer teema on väga suure lauluga Eestisse jõudnud.
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
zack
|
postitati 25.08.17 08:36
|
|
|
Algne plaan oli jah jätta originaal välimus, kuid nüüd tekkis 200 vaimustus.
Eks näis kuidas tegelikult asi lõppeb, kui hakkan autot jälle kokku lappama siis vaatan, mis jupid külge lähevad. Sest jah tähtsamad jupid ju veel
puudu (200 tuled ja esistange) ning kokku sobitamine ka veits tricky, mõtlengi just kellade koha pealt, saan aru, et spidoplokk peab olema kindlasti
trossiga variant jah, praeguse mootori ja käigukasti pärast?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.08.17 08:44
|
|
|
Kas me räägime 200 10v või 20v tegemisest esiotsas? 10v 200 isegi veel mätsiks. Tagumisi koopaid 20v puhul aretada on niikuinii tükk tööd omaette.
|
|
|
|
zack
|
postitati 25.08.17 08:47
|
|
|
Mõtlesin siiski 10v oma jah, 20v oleks küll kena aga ilmselt väga keeruline teostada.
|
|
|
zack
|
postitati 27.08.17 18:47
|
|
|
Sai laupäeval natuke nokitsetud, ühesõnaga mootor maas.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 27.08.17 19:32
|
|
|
Soh, võtadki päris juppeks auto, et asi korralikult teha. Tubli ettevõtmine.
|
|
|
|