Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 03.07.13 19:40
|
|
|
A8 96. a on vististi samuti HP2 pidurid, sai need omale 200-le istutatud ja klotsidel klambrid küljes. Ehk on abiks.
|
|
|
s4c4
huviline
Registreerunud 06.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.18 13:03
|
|
|
Päevakorras pidurite uuendamine c4 s kerel, siit ka küsimus....
Kas keegi on s6/s4 c4 kerel piduripommi asendanud tava vaakumvõimendiga? Mis juppe kasutatud ja kas lõpp tulemus pidurite puhul on ka paranenud?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.07.18 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: s4c4
Päevakorras pidurite uuendamine c4 s kerel, siit ka küsimus....
Kas keegi on s6/s4 c4 kerel piduripommi asendanud tava vaakumvõimendiga? Mis juppe kasutatud ja kas lõpp tulemus pidurite puhul on ka paranenud?
|
Pisut raske nagu uskuda, et S6/S4 tehasest viletsa piduriga väljus.
Isegi 2101 Lada või 1969 Mustang (4 trumlit) pidurdab jube hästi, AGA ainult ühel tingimusel: kogu pidurivärk peab ideaalselt korras olema.
Ja originaali taastada on ikks tunduvalt lihtsam, kui mingeid "uusi" kasutatud (ja samaoodi pekkis) juppe külge keerata.
Ma olen isegi vana Land Roveri oma ülivanaaegse nelja trummelpiduriga süsteemiga hästi pidurdama saanud; tõsi, sel läksid KÕIK asjad (peapump, torud,
voolikud, pidurisilindrid, klotsid jne) uued külge + klotside täpne regull. (klotsid on automaatregulaatoriteta)
.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.07.18 16:01
|
|
|
Mis eristab "piduripommi" vaakumvõimendist? Ma ütleksin, et mul C4-l on vaakumvõimendi.
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 08.07.18 10:16
|
|
|
"Piduripomm" on hüdraulilise surve akumulaator ehk hüdroaku. Seda laetakse (Audi S2/4/6 puhul vähemalt) Kahesektsioonilise hüdropumba
(roolivõim/pidurivõim) teisest sekstioonist. Akumuleeritud energiat on sarnaselt vaakumvõimendile võimalik muundada pidureid võimendavaks jõuks.
Vaakumvõimendatud piduritega autodel on ka enamasti vaakumi aku ümmarguse palli või ümmarguste pallide rea näol olemas.
Minumeelest tasuks selline "upgrade" vaakumvõimendile ära ainult juhul, kui mõnda komponenti pole enam saada, või see on ebamõistlikult kallis. Ega
insener niisama nalja pärast S-autodele teistsugust võimendit ei pannud.
Ja kui üldse vahetada, siis mingi moodsama, uuema mudeli mitmekambrilise vaakumvõimendi vastu.
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Mis eristab "piduripommi" vaakumvõimendist? Ma ütleksin, et mul C4-l on vaakumvõimendi. |
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
s4c4
huviline
Registreerunud 06.07.18
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.18 06:40
|
|
|
Kui süsteem korras, siis on pidurid väga head! Piduripomm hakkab väsimuse märke näitama, vilkuv (!) märk armatuuris ja pidurite imelik jäikus, siis
pigem ongi eesmärk lahti saada piduripommist ja asendada see uuema kahekambrilise võimendiga.
Natuke asja uurinud, et kahekambriline a8 võimendi, 2,3 või 2,5Tdi roolivõimu pump.
Aga a8 võimendi poolne kinnitus pole c4 kerega 1:1le, peab veel seda uurima kuidas täpsemalt see uus võimendi kerega siduda.
Ideid?
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 09.07.18 14:42
|
|
|
Siin peaks piisavalt infot olema.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.07.18 08:42
|
|
|
Tasapisi hakkavad need S6 (c5) HP2 ka otsa saama? Räägin hetkel 320mm kettale mõeldud esisuportitest (4B0615107 ja 4B0615108). Minu 200-l olevad 96. a
suportid ilmselt järgmist remonti vastu ei pea. Klotsi vedrusid pole ka kusagilt võtta. Suportit ka varsti enam ei saa. Ja kui saab, siis mina enam
neid raskeid kolakaid sinna ei sooviks.
Tartu ühes sinistes värvides poes on vasak pool TRW (C5S6) toode olemas, aga paremat njetu ja ei tule juurde ka, sest TRW neid enam ei tee. Ok, leiame
kasutatud teise poole ja laksame uued rem. komplektid sisse. Aga edasi?
EDIT: Kas 320mm ketta ja C5 supportiga 16" velg mahtus peale v mitte? Idekas oleks kui mahuks.
Millised on veel lahendused. Siin teemas mainitud E28 esisuportitega pole ka kiita enam või jällegi, pole leidnud. Hiljemalt järgmisel ülevaatusel on
siinkirjutajal miskit uut lahendust vaja. Selleks ajaks on kettad ka kottis omadega ja saabki TEXTAR ketta ära proovida.
Teine teema on C3 200 20v, C4 S4/S6 tagasupportid, mida ka enam võtta pole (ketas 269x20 vent). Jällegi on minu enda auto komplekt ühe remondi üle
elanud ja kolvi sees olev käsipiduriosa füüsiliselt väsinud ja ei pea. Võiks ju sinnagi olla mingi "uudsem" lahendus, mille supportit erinevates
värvides poodide ladudest võtta oleks.
Vbla ma olen pime olnud ja sellest on räägitud, aga kordamine ju tarkuse ema. Igaljuhul kui ka "flantside" tegemiseks läheb, siis kes neid teeb?
Tartus, Tallinnas?
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 12.07.18 09:07
|
|
|
E28 supportitega võib viset harjutada!
E38 supportid on need mida otsida ja neid on lademes! Adapterid saad Johnny käes 323mm ketta jaoks ja kui on viitsimist võiks vaadata sinna 314mm
ketas siis "peaks" minema sinna 16" velg ka peale - selleks tuleb teha katsetusi...
Tagumiste supportitega leia uuematest mudelitest mingi support millel käsipiduri hoob samas kohas, kus S4/S6/200/v8 oma on.
Neid leidub... S4/RS4 b6...?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.07.18 09:22
|
|
|
34111163757 ja 34111163758 E38 peal uuena väga ei levi enam. Ma mõtlengi just seda, et kui praegu enam asju saada pole, siis 5.a pärast...?
Sa pidasid kasutatuid silmas? BMW maailmas ma ei orienteeru väga. Kasutatud osades eriti.
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 12.07.18 11:10
|
|
|
Kivitare,
Aga miks sa piirad ennast siis teiste automarkide (alternatiivide, tootmisest maas olevate) uute pidurite otsimisega? Alati on ju olemas näiteks
Brembo Zx17, Zx18 jne.
Minul on näiteks Zx17 (küll ka kasutatuna Läti lammarist saadud Touaregi pidurid, värskete remondikomplektidega ja liivapritsitud/pulbervärvitud) ühe
kaasfoorumlase poolt valmistatud adapteritega ja 335mm (vist) Mersu ketastega.
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.07.18 11:51
|
|
|
Hetkeseisuga saan VAG grupi asju lihtsamini kätte. Teiseks ei ütle need mersu pidurite märgistused mulle midagi. Kolmandaks, mida vähem olemasolevaid
kinnitusi muutma peaks, seda parem. Neljandaks - eks kõige õigem oleks UFO-d tellida. Aga ma ei ela veel nii hästi.
Viiendaks - lootsin, et mõned osavamad on siit-sealt asju paaritanud ja oskavad peale keremudeli ka tootekoode viidata, piltide kujul flantsidele
viidata kuni kasvõi summadeni välja. Kuuendaks - 200 on mul veel mõne aasta ilmselt igapäevasõidu auto (pole ju muud osta, ja veelkord, ma ei ela veel
nii hästi ) ja hea oleks kui ei läheks mingiks üüber combotamiseks.
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 12.07.18 12:51
|
|
|
C4 HP2 on veel suhteliselt ilusti saada. Minu 200-l on koos püstakutega just sellised all. C4 puhul on ketas 314mm ja sinna läheb isegi mõningaid 15"
velgi otsa. Kui C5 HP2 vedrusi ja klotse vaja siis need ma endale kogemata valesti tellisin. Klotsid on Boschi toodang. ;-)
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 13.07.18 06:49
|
|
|
Eks näis. Mingeid lahenduste vihjeid olen saanud. Hetkel esipiduritega veel ei põle ja on aega atra seada.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
|