Lehekülgi: 1 2 |
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 22.07.13 23:47
|
|
|
Piduripomm 3B/7A/NM
On keegi teadlik milline alternatiivne piduripomm sobib antud mootoriga isenditele(3b/7a/nm). Originaal on ilmselgelt üsna karmi hinnaga ja ega febi
ja swag paremad pole. Mingit juttu on olnud Citröeni omast? Oskab keegi kinnitada viimast väidet?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
morze
huviline
Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi UrS4 + typ85Q
|
postitati 24.07.13 20:30
|
|
|
Swag, 180€, ootad 3 kuud Forsi kaudu on minu kogemus. Paari kuu pärast teeb siutsuvat häält ja lahti sellest ei saa. Minu puhul siis AAN aga põhimõte
sama.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 24.07.13 20:59
|
|
|
Ma andsin nagunii alla, ehitan vaakumi peale ümber. Aga vähemalt mingigi tagasiside, tänud!
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 25.07.13 08:23
|
|
|
Originaal peaks muidu Revalis 300.- maksma, tarne 5 päeva.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 25.07.13 09:47
|
|
|
Originaali hinnaks näitab 435EUR. SWAG leiaks 1-2 päevaga ja 200EUR eest. Ega jah vaakumi peale ehitus pole teab mis halb mõte. Võimaldab nii pommist
kui tandem pumbast vabanemist.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 25.07.13 21:55
|
|
|
Homme saan kinnitada kas vaakumi peale ehitamine on tark või mitte. Pumba igatahes sai edukalt custom kinnitustega ühendatud. Pealegi nagunii kõik
need pumbad on 100barised, et teoorias ei tohiks probleemi olla. Ainult vaakum panni mahutamine tundus esmapilgul keerukas.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 30.07.13 22:50
|
|
|
Mitu päeva parajat n**** erinevate silindrite ning võimenditega ja lõpuks sai vaakum süsteem peale aretatud.
Ma oleks pidanud seda tegema juba ammu, muud ma ei oska öelda.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 31.07.13 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Mitu päeva parajat n**** erinevate silindrite ning võimenditega ja lõpuks sai vaakum süsteem peale aretatud.
Ma oleks pidanud seda tegema juba ammu, muud ma ei oska öelda. |
Do explain.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 31.07.13 19:45
|
|
|
Kasutasin 2.3 10v roolivõimendi pumpa, millele sai tehtud flantsid, et saaks kinnitada originaal roolivõimendi kronsa, see malmist või ma ei saanudgi
aru mis materjalist ta on.
Hetkel läksid roolivõimendi tagasivoolu paagi kaks väljundit(piduri võimendi ja pomm) pimedaks, tulevikus paneb sinna üksiku vooliku. Pomm koos kõige
majandusega läks minema ja vaakum võimendile läks otsa 20 originaal 25.4mm peasilinder, üks toru taha - mõlemile esimesele 1 toru.
Muidugi viisakas oleks lahendada roolivõimendi kinnitus 3D cnc uue väärsega aga tol hetkel tahtsin lihtsalt asja toimima saada. Pidurdab nagu uuel
autol ja pedaal pole mingi pool pehme sült nagu vananenud pommi ja võimendiga oli. Tagatipuks lekkis viimane salongi ka, kuna väljatulev hoob oli
niivõrd suure lõtkuga, et õli pressis läbi katsekummi.
Vända ja mis andurid seal veel 4 pistiku taga on tuleb kusagile mujale hiljem pagutada, ilmselt struti külge. Viimased kahjuks jäid ette ja tuli
mujale koondada. Juhtmestik on ka sellel 20v vabalthingaval üsna paks, ei kujuta ette mis seis veel 20vt puhul tuleb...
Edit:Tagantjärgi olen mõtlema hakanud, et vb 134kw KG? 200 roolivõimu kronsad võivad ka sobida, peab proovima.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
postitati 01.08.13 14:31
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | .
Ma oleks pidanud seda tegema juba ammu, muud ma ei oska öelda. |
Do explain. |
Kui on olemas püstakute tugevdus tala,jääb pidurivedelikku korgile ette, siis on vajalik vakuumi ja kere vahele vahetükk, sobib audi a4 8e, bmw
oma,need saab ainult lammaris, uuena müüakse koos vakuumiga.C4 jäoks olemas joonised mille järgi võib ise teha või lasta teha, kui keegi tahab panen
siia ülesse.Suurema võimenduse annab 2-e kambriline a8 oma näiteks.Ühesõnaga s2 foorum või google abiks.
bmw vahetükk nr2
Võib muidugi nii ka teha
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 01.08.13 20:50
|
|
|
Ei teadnugi, et a8'l ka vaakum süsteem on. Mahtava, siis peab seda uurima hakkama. Phmt peaks plug&play olema nagu ma aru saan?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.08.13 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Ei teadnugi, et a8'l ka vaakum süsteem on. Mahtava, siis peab seda uurima hakkama. Phmt peaks plug&play olema nagu ma aru saan?
|
Kui ma nüüd asjast valesti aru ei saa, siis suurel enamusel ongi vaakumsüsteem. Kahe paunaga võimendi näiteks oli mul ka b6 a4-l ja enamusel uuematel
ka vist kahega, vanematel ühega või räägin ma aiaaugust ja teie aiast või miks a8 oma peab olema?
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
postitati 01.08.13 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Ei teadnugi, et a8'l ka vaakum süsteem on. Mahtava, siis peab seda uurima hakkama. Phmt peaks plug&play olema nagu ma aru saan?
|
Kui ma nüüd asjast valesti aru ei saa, siis suurel enamusel ongi vaakumsüsteem. Kahe paunaga võimendi näiteks oli mul ka b6 a4-l ja enamusel uuematel
ka vist kahega, vanematel ühega või räägin ma aiaaugust ja teie aiast või miks a8 oma peab olema? |
Ei pea a8 olema, lihtsalt audi jupp audile Mersu,bmw ja muu, peaasi et kere
kinnitus oleks sama.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 01.08.13 21:02
|
|
|
Vanematel on jah ühe kambriga ja uutematel kahega - kunagi oli isegi moskvitsil kahega, kuid Audil mitte ja jään vastuse võlgu, kas see tuli juba
B5-ga, või alles B6-e peal. B4-jaga sai ise kogetud, kui toru puruks läheb ja pidur null on - päästis toimiv käsipidur ja käiguga pidurdus.
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
postitati 01.08.13 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Ei teadnugi, et a8'l ka vaakum süsteem on. Mahtava, siis peab seda uurima hakkama. Phmt peaks plug&play olema nagu ma aru saan?
|
S4,6 puhul vaja see pulk
(ei tea täpse nimetuse) mis vakuumi membraani liigutab pikkemaks teha,kas keevitades tükk vahele, või teha uus, sest lisandub vahetükk.Muu kerede
puhul peaks sobima otse külge.
Pulga joonis mis sobib c4 kerele
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 02.08.13 08:19
|
|
|
Hmm, topelt kambriga kõlab hästi ainult jah jäin ka mõtlema kuidas lahendada hoova lahendus pedaali külge.
Saaks ka ju nii, et võtad vana hoova küljest ja teha cnc taga siis saba hoob ainult pikem?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.08.13 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Hmm, topelt kambriga kõlab hästi ainult jah jäin ka mõtlema kuidas lahendada hoova lahendus pedaali külge.
Saaks ka ju nii, et võtad vana hoova küljest ja teha cnc taga siis saba hoob ainult pikem? |
No kõige muu kõrval, mida sa selle masinaga teinud oled, hoova õige pikkuse ja kuju saamine küll enam probleem ei tohiks olla
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
postitati 02.08.13 13:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Hmm, topelt kambriga kõlab hästi ainult jah jäin ka mõtlema kuidas lahendada hoova lahendus pedaali külge.
Saaks ka ju nii, et võtad vana hoova küljest ja teha cnc taga siis saba hoob ainult pikem? |
CNC abil kõige parema ja ilusama asja saad, mõnele kõveralt keevitatud hoob ka ilus.
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
postitati 10.03.14 21:04
|
|
|
Llisan siia lingid vakuumi paigaldamisel, tekst on vene keeles, aga pildid on abiks et aimu saada. Kiku, mina ka googlis ei leidnud midagi, võib olla
ma kasutasin vale sõnastust, ei tea.
AUDI S4 C4
AUDI 100 NF
S6
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 10.03.14 22:58
|
|
|
Saan ma õigesti aru, et vaja läheb siis D2 A8 pealt kahekambrilist vaakumvõimendit, millele tuleb kõige lihtsamalt tehes vars otsa keevitada. Siis on
mingit vahetükki ka vaja?
Hää oleks kui saaks tervikliku nimekirja vms. Ma paraku venekeelt ei mõista. Pidin eilseks ära õppima, aga noh, ei saanud hakkama.
OT välja jättes, siis on ka huvi omal see swap ära teha.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 11.03.14 11:25
|
|
|
Esimesel lehel on üsna hästi ära seletatud mida vaja on. Et phmt vaakumvõimendi a8 pealt ja a6 pealt peaks saama m10 piduriotstega peasilindri koos
potsikuga. Adapterit on vaja phmt jah bemmi oma mida moodida natuke vaja seda siis c3/c4 kere puhul, b3/b4 peab midagi muud välja mõtlema. Ja kui
peasilindrit m10 oma ei saa siis on olemas üleminekud 12. pealt 10. Ma hakkan nv lahkama kogu seda värki, et mul asjad on ostetud. Nüüd peab välja
mõtlema selle pikenduse osa, kuna väiksema kerega masinatel läheb ka seda vaja - vähemalt esmavaatlusel.
PS: kasuta google translate ja mitte Eesti keelde vaid Inglise keelde.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 11.03.14 19:44
|
|
|
Väga kena töö!
Nagu ma aru saan siis läksid samuti vaakumi teed?
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.03.14 19:45
|
|
|
Ok, nende asjadega peaks hakkama saama. Millalgi.
|
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
postitati 11.03.14 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
Väga kena töö!
Nagu ma aru saan siis läksid samuti vaakumi teed? |
Kunagi mul hakkas vilkuma piduri märk,küll te teate kui surve läheb madalaks,sai uuritud uue piduripommi hind ja hakkasin otsima alternatiivi aga
leidus kasutatud korralik pomm, veel kestab(2a juba), aga info mis oli kogutud jäi alles, nüüd hea meel teistega jagada. Inglis keele infot vakuumi
kohta ma ei leidnud ja eriti ei otsinud, kuna vene keel mul tugevam kui teised keeled, aga kui mõned laused üldse jaavad arusaamatuks siis proovin
aidata-tõlkida.
Aga loodan et saad hakkama .
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |