Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 28.01.06 21:54
|
|
|
Mida raamat selle punase (!) kohta ütleb ? Kus või milles peab viga olema, kui see põleb ?
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 30.01.06 10:18
|
|
|
pidurivedelik peax olema enamjaolt 
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 31.01.06 09:40
|
|
|
Mul on täpselt sama mure ühel c4-l et kõik oleks nagu korras aga see tuluke vilgub.
Kas aju külge diagnosti juhtme panekust oleks abi? Või pole see viga selle ala mehe rida?
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.06 11:17
|
|
|
See võib vabalt mingi anduri n*ss ka olla. Vedelikud kõik muidugi üle kontrollida jah Mul omal oli hüdraulika hoopis liiga madal ja see tuli hakkas põlema. A4 oli.. see pole C4 ma tean, sorry
|
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 31.01.06 13:44
|
|
|
Kui keegi saksa keelest tõlkida oskab siis jutt on siin:
Bremsstörung
Das aufleuchten dieser leuchte kann drei ursachen haben:
-der bremsflüssigkeitsstand ist zu niedrig
-zu wenig hydraulik öl im vorratsbehälter
-der arbeitsdruck für den hydraulischen bremskraftverstärker ist zu niedrig
In den beiden ersten fällen ist die fehlende flüssigkeit durch einen V.A.G betrieb schnellstens nachfüllen und der grund für den verlsut feststellen
za lassen
Bei fehlender bremsflüssigkeit kann ein bremskreis ausgefallen sein. Vorsichtig bis zum nächsten V.A.G betrieb weiterfahren
Sind beide flüssigkeitsstände einwandfrei, kann durch einen fehler im system der arbeitsdruck für den hydraulischen bremskraftverstärker zu niedrig
sein.
Kui leidub keegi saksa keele oskaja siis võiks ära tõlkida?
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 31.01.06 21:26
|
|
|
Võib tähendada kolme asja:
-piduriõli tase madal
- hüdraulikaõli kuskil vähe
- hüdraulilise pidurivõimendi töörõhk liiga madal
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 01.02.06 06:29
|
|
|
Nüüd meenub...mul hakkas see asi vilkuma ja iga teatud aja pärast piiksuma ka siis, kui roolivõimendi õli oli alla miinimumi.
|
|
|
|
janno
huviline
Registreerunud 15.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.06 06:36
|
|
|
minul oli täpselt sama jama,hakkas vilkuma ja algul mõtlesin,et pidurivedeliku tase madal aga hoopis oli roolivõimendi vedeliku tase madal.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 01.02.06 09:55
|
|
|
Üheselt on raamatus öeldud, et viga pidurisüsteemis, a'la kontrollige piduriõli taset.
Ei taha uskuda, et seotud kuidagi roolivõimuga... C5 kerel ei kontrolli roolivõimu õli taset küll üksi andur, C4'st ka nagu ei mäleta midagi
sellist.
Kontrolli algatuseks pidurivedeliku anduri töökorras olek ära, samuti juhtmete ühendused, mis sellega seotud.
|
|
|
Jaanus100
huviline
Registreerunud 10.11.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Corolla
|
postitati 01.02.06 10:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
Üheselt on raamatus öeldud, et viga pidurisüsteemis, a'la kontrollige piduriõli taset.
Ei taha uskuda, et seotud kuidagi roolivõimuga... C5 kerel ei kontrolli roolivõimu õli taset küll üksi andur, C4'st ka nagu ei mäleta midagi
sellist.
Kontrolli algatuseks pidurivedeliku anduri töökorras olek ära, samuti juhtmete ühendused, mis sellega seotud. |
Aga C3-l täitsa olemas selline asi, nimelt on seal roolivõimu potsku peal pistik, kuhu lähevad sisse 2 juhet, kui selle lahti tõmbasin ei piiksunud
ega vilkunud enam midagi, niikui kokku ühendasin hakkas tablool vilkuma (!).
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 01.02.06 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jaanus100
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
Üheselt on raamatus öeldud, et viga pidurisüsteemis, a'la kontrollige piduriõli taset.
Ei taha uskuda, et seotud kuidagi roolivõimuga... C5 kerel ei kontrolli roolivõimu õli taset küll üksi andur, C4'st ka nagu ei mäleta midagi
sellist.
Kontrolli algatuseks pidurivedeliku anduri töökorras olek ära, samuti juhtmete ühendused, mis sellega seotud. |
Aga C3-l täitsa olemas selline asi, nimelt on seal roolivõimu potsku peal pistik, kuhu lähevad sisse 2 juhet, kui selle lahti tõmbasin ei piiksunud
ega vilkunud enam midagi, niikui kokku ühendasin hakkas tablool vilkuma (!). |
Krt, nad oleks võinud selle feature ka C5 alles jätta , sest et kümadega
paksu õli survele andis järgi roolivõimu vooliku klamber, aga õli saadnas jäi põhjakattele, mitte ei tilkunud maha. Ja nii sai ~250 km poole
õlikogusega ringi sõidetud.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 01.02.06 12:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Võib tähendada kolme asja:
-piduriõli tase madal
- hüdraulikaõli kuskil vähe
- hüdraulilise pidurivõimendi töörõhk liiga madal |
Lisaks veel et kulunud roolivõim, vahetust vajab hüdroõli...
|
|
|