Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mida tähendab hüüumärgiga tuluke armatuuris? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 8312)
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 11.11.04 16:22 Tsiteeri
Mida tähendab hüüumärgiga tuluke armatuuris?



Tervitus,
loodetavasti sai teema õigesse kohta tehtud. Probleem nimelt selline, et teinekord pidurdades viskab armatuuris vilkuma punase tulukese, millel on ringi sees kujutatud hüüumärk (!) siis. Tahaks teada, et mida see tähendab, sest kuskilt nagu midagit korrast ära olevat ei tundu.

Oleks nagu meeles, et see tuluke pidavat märku andma ka sellest kui nn. pomm on ära väsinud. Sai seda siis kontrollitud kunagi kuuldud õpetussõnade järgi, et mootor seisma ja ~kümmekond korda pidurit. Kõik vajutamise korrad oli pidur ühtlaselt jäik. Ei kogunud ega kaotanud asi selle peale rõhku. Siit nagu järeldaks, et pomm korras. Aga mida see tuluke veel näitab???

Teinekord jääb ta peale pidurdamist veel isegi kuni minutiks vilkuma ja siis kustub ise ära.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.04 16:25 Tsiteeri


Pidurivedeliku või roolivõimu vedeliku tase.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 11.11.04 16:28 Tsiteeri


Vedelikutasemed normis, ning roolivõimu õli sai ka katsutud sõrmega ja oli igati kena ning puhas. Pidurivedeliku olukorra peab homme valges järgi uurima.

Aga kas asi võib olla näiteks sellest et kui keegi on sisse valanud vale roolivõimu õli?


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 11.11.04 16:35 Tsiteeri


kui sul ees anduritega klotsid, siis tasuks kontrollida neid...vb tahavad vahetust saada? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 11.11.04 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Big
kui sul ees anduritega klotsid, siis tasuks kontrollida neid...vb tahavad vahetust saada? :D


Ning seda kas klotsid on anduritega või mitte saab teada ainult maha võttes või on ka lihtsamaid nippe?


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 11.11.04 16:47 Tsiteeri


Vaata kas klotside juurde suundub juhe või mitte :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 11.11.04 18:29 Tsiteeri


See tähendab, et pidurisüsteemis pole piisavat rõhku. Põhjuseks võib olla pump, mis ei tekita piisavat rõhku, peasilinder, mis ei hoia piisavat survet, õhk süsteemis...

Kui su "pommi" e. surveaku on surnud, on sümptomid just sellised, nagu sa kirjeldasid: "Kõik vajutamise korrad oli pidur ühtlaselt jäik." Kui mootor seisab ja sa saad pidurit veel kasutada (st. piduri pedaal käitub täpselt sama moodi, nagu töötava mootoriga!) ca. 20 korda, on asi enamvähem OK. Täiesti korras surveaku on siis kui vajutada saab 30 korda. Kui sul on pedaal kohe kõva, on lood päris kehvad. Mul endal oli ka selline "pomm" kunagi ja ütlen ausalt, et järgmine etapp selle asja halvenemises on päris närvesööv. Nimelt avastad ükskord sõidupealt järsult ja tugevalt pidurdades, et pedaal on kõva ja pidur ei võta!:o Õnneks kestab see ca. sekund või paar...

Peasilindrit saad kontrollida niimoodi, et seisva mootoriga (ja kui "pomm" on juba tühjaks pumbatud) vajutad tugevalt pidurit ja pedaal ei tohi "läbi vajuda", vaid jääbki kõvaks.

Kui klotsid on kulunud, hakkab kollane tuli põlema, mitte punane...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.04 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja lorrap
Aga kas asi võib olla näiteks sellest et kui keegi on sisse valanud vale roolivõimu õli?


Kui see auto veel minu oma oli, siis ma lasin selle roolivõimu õli ÕIGE vastu välja vahetada. Eelmine omanik oli nimelt mingi punase crapi sinna rohelise asemele suranud.

Vahetas seda õli Aava ja tema kommentaar oli, et roolivõimupump on tiba nõrk. Sellest tõenäoliselt ka selle tulukese vilkumine ja kui ma ei eksi, siis tegi ju see pump ka häält ?

Ja kui klotsidest rääkida, siis need polnud anduritega IMO.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.11.04 18:34 Tsiteeri


Ja " pomm " ei ole mitte just odav detail... ;)
me@läbitud teema


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 11.11.04 19:35 Tsiteeri


To Kaits: ma tahaks tõesti näha seda masinat mille peale mootori seiskamist saab pidurit veel 30 korda vajutada.

Minumeelest on see number siin teemast teemasse aina kasvanud. Alustuseks oli ta 8 siis 10 seejärel 15 aga nyyd juba koguni 30!!! :o

Ma ei tea kuda on vanematel audidel aga minu omal näitab ikka punane tuli hüüumärgiga nii pidurivedeliku, nn "pommi" ja KLOTSE.

Mul hetkel sama mure , et tuli põleb..JÄLLE.. Teada värk, käega liigutad klotsi anduri juhet siis kustub ära. Nendel anduri juhtmetel kohe väga meeldib minna katki seal rattakoopas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 11.11.04 19:41 Tsiteeri


Kui klotsid on kulunud, hakkab kollane tuli põlema, mitte punane...


-87a sigaril ei hakanud mingisugust kollast põlema vaid just see sama hüüumärk ringis ja punane...siin enne ka olnud arutelusid sel teemal ning ikka tuleb välja et klotsid...hoiatab, et võiks nagu vahetada...eks omanik peaks ise teadma millal viimati vahetas...mis muud kui ratas alt ära ja vaata, palju klotse alles on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 11.11.04 19:47 Tsiteeri


Skeldole: Usu või ei, aga minu autol saab! Kusjuures on siiski üks hämmastav asi - nimelt on nn. kordade arv aeg-ajalt erinev. Mõnikord 30, mõnikord 13 - kurat sest aru saab, mis seal toimub. Aga mul on plaanis niikuinii pidurisüsteem põhjalikumalt üle kontrollida, ehk selgub midagi.

Edit 13.11.04: Nüüd kontrollitud ja toimib vähemalt 30X. Vaja "pomm" lihtsalt ära laadida - s.t. et mootor peab ikka mingi aja töötama ja alles siis tuleb test teha. Ei piisa kui mootor ainult korraks käima panna.

Copy/paste S2centralist: "On a car with a healthy 'bomb', and the engine not running, the brake pedal will require more than thirty pumps to fully discharge the stored brake servo assistance. This results in a 'dead' pedal feel when the servo is empty."

Aga selle hüüumärgi värvi jne. suhtes võin ka eksida - eks neid nn. kompusid ja hoiatussüsteeme ole mitmeid erinevaid...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moppel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupé 2.3 20V -90

postitati 12.11.04 16:59 Tsiteeri


Minu saanil on väga tõenäoliselt ka pomm läbi. Kui auto on seisnud, alguses nädala nüüd piisab mõnest päevast, siis pärast käivitamist veidi aega see hüüumärk vilgub.

Pedaal kõvaks muutumisest on asi kaugel. Pigem läheb see aina pehmemaks. Käisin lennuväljal kiirendamas ja pärast kolme ringi oli üpris kurja moodi pehme, jahtudes läks kõvemaks küll, aga...

Peapump oli eelmisel talvel katki. Siis vajus läbi, oli tunda kuidas mansettide vahelt läbi lasi. Praegu läbi ei vaju, on lihtsalt pehmem.Teepeal pidurdab küll, aga teiste autodega võrreldes see õige asi ei ole.

Peaks vist peapumba mansetid ära vahetama. Kahjuks pole 20V peapumbale remontkomplekti olemas, seega on vaja kõigepealt romulast selline pump osta, millele mansette saada on. Ühesõnaga igavene jebla nende piduritega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 13.11.04 12:26 Tsiteeri


"Pommist" ja selle testimisest:
http://www.audi-quattro.org/cgi-bin/twiki/view/Audi/TheBombTest


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 15.11.04 07:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Fxz
õhuta korra pidurid ära!!!
See ei mõju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaup
huviline



Registreerunud 12.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7 2.0 TFSI aut

postitati 15.11.04 07:35 Tsiteeri


Tere!
Hüüumärgiga märgulamp süttib pidurivedeliku liiga madala taseme,kulunud on eesmised pidurikatted või ABS-seadme tõrke korral. Nii vähemasti kirjutab audi kasutaja juhendis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 15.11.04 10:17 Tsiteeri


Mul on üks küsimus. Kust kohast see kuradi lamp voolu saab. Kiskusin kõik kaitsmed ja releed välja ja see tuli ikka vilgub. Juhtmed ja pistikud rattakoopas korras. Uued piduriklotsid kah.
Pidurivedeliku andur ka teine pandud ja ikka vilgub. Autoks audi 100 sigar 1,8 ja mingit piduripommi polegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 15.11.04 15:34 Tsiteeri


Veel üks kasulik link - käsitletakse täpselt samasugust autot nagu Sinul:
http://20v.org/brakprob.htm


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.04 18:40 Tsiteeri


Krt, täna hakkas minu autol samuti armatuuris punane (!) vilkuma ja pinisema,tegin siis kapoti lahti ja vaatasin esmalt piduri vedeliku taset.Ja mida ma näen, anduri ujuk lahti tulnud ja ulbib seal piduri vedeliku sees.Huvitav on aga see, et märgu tuli ei vilgu pidevalt vaid mingi aja tagant (~5min ).
Selline küsimus, et kas seda anduri ujukit on võimalik kuidagi tagasi panna või tuleb uus andur soetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 16.11.04 18:56 Tsiteeri


Huvitav. Mul ka se tuli vahest põlema läheb. Aga mul enne ära ei kustu kui süüde välja ja uuesti sisse. Mul muidugi viga selles pistikus mis klotsist tuleb ja auto külge läheb. Kas siis need süsteemid erinevalt ehitatud. Või erinevad vead erinevad vilkumised, põlemised sellel tulel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]