Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 14.12.21 09:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kvsk
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Kasti/differentsiaalide hoolduse lasin teha Esracingus. Ls:120500.
Mingi aeg tahaks ka uusimaid softe peale saada, mootor, käigukast ja võibolla leiab veel miskit. |
Tsitaat: | Palju seal maksma läks? , tahaks enda omal ka ära teha ja dünaamilist vist ei tahakski teha |
Palju seal maksma läks? Tahaks enda omal ka ära teha ja dünaamilist vist ei tahakski teha.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise!
Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit." | Tõesti ei mäleta ja arveid ka käepärast pole. Võta pakkumine firmalt, kõige lihtsam.
|
|
|
Kvsk
huviline
Registreerunud 27.10.21
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.21 14:21
|
|
|
Kui käisid kastiõli vahetamas , kas kasti töös muutus ka midagi sul ? Kas nulliti adaptsioonid ka? Küsin selle pärast , et käisin ka vahetamas ja
kasti töö muutus enda autol kuidagi ebamugavamaks , rahulikult sõites laseb põõrded veel madalamaks enne kui käigu üles vahetab ja agressiivsemalt
sõites laseb põõrded jube kõrgele enne kui alla vahetab , enne õli vahetust toimetas kast kuidagi kiiremini , praegu kui vajutad siis selle ajaga
varem nagu jõudis kast mitu korda juba alla vahetada käiku . Äkki keegi targem võiks seletada kas see on kasti uuesti õppimisest või millest , sry et
sinu teemas seda küsin.
Kohati linnas sõites langevad põõrded alla 1000 kui käigu üles vahetab.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 18.12.21 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kvsk
Kui käisid kastiõli vahetamas , kas kasti töös muutus ka midagi sul ? Kas nulliti adaptsioonid ka? Küsin selle pärast , et käisin ka vahetamas ja
kasti töö muutus enda autol kuidagi ebamugavamaks , rahulikult sõites laseb põõrded veel madalamaks enne kui käigu üles vahetab ja agressiivsemalt
sõites laseb põõrded jube kõrgele enne kui alla vahetab , enne õli vahetust toimetas kast kuidagi kiiremini , praegu kui vajutad siis selle ajaga
varem nagu jõudis kast mitu korda juba alla vahetada käiku . Äkki keegi targem võiks seletada kas see on kasti uuesti õppimisest või millest , sry et
sinu teemas seda küsin.
Kohati linnas sõites langevad põõrded alla 1000 kui käigu üles vahetab. | Adaptsioonide kohta ei oska õelda, aga ise lootsin, et kast
külmalt toimetaks veidi paremini. Ühesõnaga, mingit vahet küll ei märganud ja pole midagi nii väga hullu ka tegelikult.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 24.12.21 10:51
|
|
|
Auto nüüdseks jälle sõidukorras. Vahepeal olin küll päris pettunud selles autos, et niimoodi alt vedas ja just enne pühasid ja kojusõitu, aga auto
remondist kätte saades ja sellega jälle sõites saan aru, et selle autoga on ikka kuradi hea sõita küll ja see kompenseerib selle peavalu, mille mulle
tekitas.
Vahetusse läks siis tagumine parem padi ja kompressor, mis pika lekkimise peale kohviks ilmselt muutus. Vana kompu on mul ka olemas, saab mingi päev
uurida, mis karul kõhus on.
Uus kompressor läks wabco (airbossist). Algul mõtlesin, et olgu olen nõus maksma selle 1000€ originaali eest, aga siis ikkagi selgus, et 1500€ hoopis
Soomes, seega tellisin Eestist kolm korda odavamalt ja normaalse firma oma kah.
Pildil pole auto pooltki nii madal veel, kui see hiljem teeninduse parklas oli. Kahjuks sellest pilte pole. Mõnusaid pühi kaasfoorumlased ja ärgem
heitkem meelt, kui kõik tundub lootusetu!
https://i.imgur.com/V7NuWoWl.jpeg
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 24.12.21 17:41
|
|
|
Peale auto remondist kättesaamist tundsin kohe, et käigukast käitub kuidagi teistmoodi. Obd-ga ajalugu sirvides selguski, et on downgrade tehtud
esinduses 1003 pealt 1001 peale, nagu miks, oskab keegi õelda? Uusim versioon viimati oli 1008. Ma ei saa aru, kuidas käigukast oli üldse seotud
õhkvedrustusega. Lihtsalt näpitakse asju, mida pole vaja. Mootorit ka uuendatud, nüüd on 0003, ei mäleta, mis enne oli.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 30.12.21 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on
800pix! | Siin on õige link, 640 x midagi. Palun korda teha. https://i.imgur.com/V7NuWoWl.jpeg
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 07.02.22 16:04
|
|
|
Jahutusvent läks lolliks ja töötab pidevalt täisvõimsusel, kui süüde sees. Samuti hakkab paariks minutiks tööle, kui uksi avada/lukustada, pagassi
avamisel jne. Kus viga võiks peituda?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 07.02.22 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Jahutusvent läks lolliks ja töötab pidevalt täisvõimsusel, kui süüde sees. Samuti hakkab paariks minutiks tööle, kui uksi avada/lukustada, pagassi
avamisel jne. Kus viga võiks peituda?
|
Mul oli paar aastat tagasi sama teema - ukse avamisel Fan 1 käivitus ja sõidu ajal töötas kogu aeg maksimum kiirusel. Veamälus P0480 00 - Coolant Fan
Control Circuit 1 - Electrical Malfunction.
Minu isendil siis ECU ja ventilaatori juhtseadme vahel "side" puudus. Viga oli suhteliselt lihtne - mootori aju juures oli paar juhtmesoont
isolatsiooni sees katkenud. Remont maksis klaasmajaas ~50€.
Ei ole mitte esimene taolise murega masin. Suure tõenäosusega sul sama asi.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 08.02.22 07:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Jahutusvent läks lolliks ja töötab pidevalt täisvõimsusel, kui süüde sees. Samuti hakkab paariks minutiks tööle, kui uksi avada/lukustada, pagassi
avamisel jne. Kus viga võiks peituda?
|
Mul oli paar aastat tagasi sama teema - ukse avamisel Fan 1 käivitus ja sõidu ajal töötas kogu aeg maksimum kiirusel. Veamälus P0480 00 - Coolant Fan
Control Circuit 1 - Electrical Malfunction.
Minu isendil siis ECU ja ventilaatori juhtseadme vahel "side" puudus. Viga oli suhteliselt lihtne - mootori aju juures oli paar juhtmesoont
isolatsiooni sees katkenud. Remont maksis klaasmajaas ~50€.
Ei ole mitte esimene taolise murega masin. Suure tõenäosusega sul sama asi. | Tänud, uurin asja.
|
|
|
Maik
huviline
Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 08.02.22 07:34
|
|
|
Enda autol oli sama jama. Veaks osutus paremapoolse stange katte taga olev ventika juhtmestik... Peenike "Can" juhe oli seest mädanema läinud. Rüü
oli terve aga juhe oli nagu "punnis"
Äkki on abiks...
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 20.03.22 22:25
|
|
|
~155 000km mootoriõli ja filtri vahetus. Venditeema sai ka korda nelja pistiku vahetusega. Uus viga ka kohe asemel, parem esimene äärmine
parkimisandur annab häiret, open circuit/short circuit to ground. B10FB14. Mingi ühenduse teema ilmselt jälle.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 13.06.22 21:37
|
|
|
Vahepeal sai korda tehtud tuledepesurid, mõned detailid olid katki külmunud ja parkimisandurite juhtmestikus oli mingi error, sellega ka korras nüüd.
Veel vahetatud ülemine esituledevaheline kate, millel kinnitused murdunud olid. Veermik ka üle käidud, mõned õõtsapuksid läksid vahetusse.
Sai Revalile kurdetud ka mingit laagri vms undamist sõidu ajal, aga seda viga see konkreetne asutus üles ei leidnud kahjuks. Keegi oli ka proovisõidu
teinud ja kõik tundus ok. Mina nii ei arva ja ette ma seda ka ei kujuta.
Millise asutuse poole võiks põõrduda enda murega? Mis veel võib tekitada rattalaagrile sarnast kuminat eesotsas? Rattalaagrid kontrollitud, lõtke
pole, kumin ei kao ära nö. rooliga vastu keerates. Kestnud see umbes 50k km, hullemaks/paremaks selle aja jooksul läinud pole, seega rattalaagrid
välistaks? Rehve ka erinevaid all käinud. Rehvide müra on kusjuures täiesti eristatav sellest lollist kuminast.
Ehk keegi oskab midagi tarka õelda selle kohta ja saan ka päris vaikuses selle autoga sõita lõpuks, siiamaani lootsin, et ju rattalaager vaikselt
vindub ja küll hullemaks ajaga läheb, aga ei. Tänud ette!
Selline asi ka veel, et klapikambri kaante peal on selline tahm või nõgi, on iseenesest kuiv, kui näpuga tõmmata, diisli haisu pole mootoriruumis ega
salongis, ei susise lähedalt kuulates. Kas võib mingi vana asi olla või peaks laskma pihustiseibid üle kontrollida. Kas mingeid pihusti tihendeid
vahetatakse ka juba kui nagunii need maha võetakse töö käigus?
Kas 1,5-2h ühe pihusti seibi vahetamime on reaalne aeg? Kuna seibe vahetatakse ilmselt kõik korraga, siis ei tahaks uskuda, et see töö läheks kokku
12h ajaliselt.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 18.06.22 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Kas võib mingi vana asi olla või peaks laskma pihustiseibid üle kontrollida. Kas mingeid pihusti tihendeid vahetatakse ka juba kui nagunii need maha
võetakse töö käigus? |
Pihusti seib ongi ju pihusti tihend. Kui juba laiali kiskuda, siis vaheta muidugi ära. Seibid ise ei maksa ju suurt miskit, töö moodustab enamiku
maksumusest.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 18.06.22 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Mis veel võib tekitada rattalaagrile sarnast kuminat eesotsas? Rattalaagrid kontrollitud, lõtke pole, kumin ei kao ära nö. rooliga vastu keerates.
Kestnud see umbes 50k km, hullemaks/paremaks selle aja jooksul läinud pole, seega rattalaagrid välistaks? Rehve ka erinevaid all käinud. Rehvide müra
on kusjuures täiesti eristatav sellest lollist kuminast.
Ehk keegi oskab midagi tarka õelda selle kohta ja saan ka päris vaikuses selle autoga sõita lõpuks, siiamaani lootsin, et ju rattalaager vaikselt
vindub ja küll hullemaks ajaga läheb, aga ei. Tänud ette!
Selline asi ka veel, et klapikambri kaante peal on selline tahm või nõgi, on iseenesest kuiv, kui näpuga tõmmata, diisli haisu pole mootoriruumis ega
salongis, ei susise lähedalt kuulates. Kas võib mingi vana asi olla või peaks laskma pihustiseibid üle kontrollida. Kas mingeid pihusti tihendeid
vahetatakse ka juba kui nagunii need maha võetakse töö käigus?
Kas 1,5-2h ühe pihusti seibi vahetamime on reaalne aeg? Kuna seibe vahetatakse ilmselt kõik korraga, siis ei tahaks uskuda, et see töö läheks kokku
12h ajaliselt. |
Minul tegi vasak esimene pidur häält. Jäi õrnalt peale ja kui ketas + klots mingi temperatuurini soojenes, siis hakkas undma. Mul muidugi rooliga
korrigeerides hääl muutus ja keerates jäi vait. Probleemiks oli siis seismisest kinni roostetanud klotsid.
Pihustite osas vahetatakse alumine seib, rõngastihend, vahel ka tagasivoolu rõngastihend + pihusti polt.
2h pihustile kulub ilmselt siis, kui pihusti on pesas korralikult kinni.
Kui nende seibidega enne toimetatud pole, siis on mõistlik need ca 150tkm pealt profülaktika mõttes asendada.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 01.03.23 16:44
|
|
|
~170 000 km juures vahetatud mootoriõli ja kõik filtrid. Viimased 15 000 km on kulgenud muretult.
Esisilla undamine kadus ka ära peale seda, kui talvekad alla sai, seega saab süüdistada ikkagi hiina suverehve loodetavasti, ju näeb mis siis teeb,
kui korraliku firma suvekad alla lähevad.
Veel avastasin, et varuratas ei mahu ette alla. Roheliste kirjadega ilmselt a4-le, mul peaks olema kollaste kirjadega. Hädapärast saaks sellega
hakkama küll, aga üritan otsida õigete mõõtudega velge siiski. Ehk kellegil huvi a4 varuratta vastu?
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 07.04.23 07:09
|
|
|
171 000 km, vahetatud mõlemad esimesed rattalaagrid.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 13.09.23 14:38
|
|
|
Väike vahekokkuvõte, mis vahepeal autoga toimunud on.
Mingi aeg tuli rekka tagant sisse, remonditud revalis, sellega korras. Panen paar pilti tulevasele omanikule vaatamiseks.
~174 000km vahetatud piduriklotsid ja vedelik.
~175 000km kõrvaldatud jahutusvedeliku lekked. Lekkis siis õlijahuti. Selle tööga seoses vahetatud ka hunnik teisi tihendeid, mis kunagi oleks võinud
lekkima hakata. Töö tehtud Revalis.
Muus osas auto sõidab hästi ja probleeme hetkel rohkem pole.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 09.12.23 11:47
|
|
|
Sai aku välja vahetatud. Uus läks peale varta silver dynamic 105Ah 950A AGM. Vana aku oli ka varta ja koodi järgi aastast 2013 (originaal?), aga
lahjem millegipärast, 92Ah 520A.
Uuel akul puudub BEM kood.
Vana aku kodeering: Size 92Ah, manufacturer JCB, serial nr 230721L41S
Uuele akule läks size 105Ah, manufacturer unknown, serial nr 1111111111
Kas peaks toimima nii, või tuleks muuta midagi?
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 28.05.24 11:02
|
|
|
Vahest viskab hunnikus vigu korraga ette, acc, abs/esc, air suspension, parking brake, tpms. Ei viitsi isegi scannida mitte, need 20+ viga ei ütleks
nagunii mulle midagi. Heameelega viiks esindusse, aga näe, oli vaja asutus kinni panna Saaremaal.
Tundub selline konkreetne viga olevat, mingi andur vms, kindlasti kellegil läbi käinud.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 06.06.24 16:51
|
|
|
Tänud. Juhe oli katki hoopis.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 05.07.24 14:21
|
|
|
Talvel mingi aeg lõi punase roolisüsteemi vea ette ja rool keeras väga raskelt, peale vigade kustutamist oli korras jälle kuni siiani. Nüüd lõi
kõigepealt kollase hoiatuse, siis töötas veel enamvähem, aga üsna kohe muutus hoiatus punaseks ja rooli üliraske keerata. Vigasid kustutada ei saa.
Vigade põhjal oskab keegi õelda, mis mind ees ootamas on? Roolilati/mooduli vahetus? Eriti debiilne on see, et pean ilmselt auto treilaga saaremaalt
pärnu saatma, saarlastele pole vaja klaasmaja ju.
Ahjaa, eelmine päev kui rool veel toimis sadas ka korralikult, võibolla vesi sattus kuhugi, kuhu poleks pidanud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 4 5 6 |