Lehekülgi: 1 2 3 4 |
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.15 20:06
|
|
|
Miks ei näe uuendusi ?
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 26.06.15 14:16
|
|
|
Ls 339000
Ahaa, kuna pikalt vaikus olnud, siis võiks ka natuke teemat uuendada.
Eelmise aasta lõpus sai toodud uuem auto audi a4 1,9 tdi 74kw. 2004a hõbedane universaal läbisõit on 466000.
Vigadest on paar rooste täppi ja püsikas ei tööta.
Mingi aeg sai ka sinisega uuesti tegelema hakatud. Ära sai vahetatud kõik pihustid ja kõrgsurvepump. Kui klapikambri kaaned maha võtsin oli pilt
üllatav, kõik nookurid omal kohal ja nukad 5+. Nende asjade kohapealt on süda rahul. Kõikidest asjadest pilte pole kuna telefon kadus vahepeal ära ja
väga paljud pildid läksid koos telefoniga.
Üks pilt sellest.
Kuna üks tagatuli oli nigunii katki sai uued sebitud foorumist.
Vanad olid sellised.
Uued on sellised punased mis foorumis pikalt müügis olid.
Autol olid läbi tagumised vedrud, nina lennus ja tagaots maas ostsin uued vedrud. Panin uued vedrud külge ja probleem kadus sellega.
Siis tuli suurem remont ette võtta, vahetusse läksid, esimesed kettad klotsid. Tagumised kettad, klotsid, tagumised rattalaagrid, tagumised suppordid,
käsipiduri trossid, õli ja õlifilter.
Töödest natuke pilte ka.
Selline hunnik jäi asju järgi.
Nende asjadega on praegu ühelpool pidurid korras ja ei vibra midagi kui pedaali puutun. Kässar ka nagu kännutaga.
Vahepeal tuli üks rool müüki mida olin kaua otsinud. Tuli rool a6 c5-e pealt.
Originaal rool.
Ning uus rool. Kas kusagilt saab seda märki ka osta mis roolil kulunud on?
Ning sai ka külge krutidud turbo kell. Neljas käik puhtaks ja 1,5bari näitab kell. Kui ei peenesta siis jääb sinna 0,9 1,2bari.
Aga sellise süsteemiga panin auto külge. Väljavõtte kellale võtsin turbosse minevast metall torust.
Hetkel on kõik, kui midagi juurde tuleb, siis saab uuentada teemat.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 21.07.16 15:33
|
|
|
Tervist.
Pole siia ka ammu kirjutanud midagi. Vahepeal sai uued veljed sebitud, et auto viisakam välja näeks. Kuid need ei jäänud kauaks kuna hoitsid liiga
koopas.
Üks pilt ka.
Ning uued mis alla jäävad.
Siis tuli mõte, et tahaks uuemat spidokat sai sõbralt küsitud, et prooviks, aga auto läks käima ainult korraks.
Immo plokis mis ei luband autot käima. Sai vana peale tagasi tõstetud.
Uus plokk.
Vahetasin tagatuled ka ära, külge läksid facelifti omad.
Kuid kõige suurem töö on ees, mootori vahetus, vana mootor võtab õli jubetalt ja sinine on ka tagant väljas, jahutusvedelik kaob ka kusagile, loiku
all pole. Jahutusvedeliku olen ka 2l juurde valanud. Tuleb kahest mootorist üks kokku panna, ehk uue mootori võtan audi a6 pealt 2,5 114kw. Tõstan
mõlemad maha ära ja laon oma mootorilt kogu mudru ümber teisele mootorile.
Mõni pilt ka a6 114 kw.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 06.02.18 19:41
|
|
|
Mootori ehitus.
Tere jälle.
Kuna pikka aega vaikus olnud sai uuesti autoga tegelema hakatud. Plaan oli uus mootor rullnookuritele ehitada, aga ei saa kuna kaaned erinevad, kuid
see selleks.
Vana mootor sai maha tõstetud.
Ning nii ta maha tuligi, võib uut kokku panema hakata.
Kuna egr on paras tahma koguja sai see vahelt välja tõstetud.
Natuke nikertamist.
Kui kast sai mootori küljest lahti võetud vaatasin, et survelaager läbi omadega vana vs uus.
Nüüd mootori juurde tagasi.
Mootoril sai üks plokikaas maha võetud, kuna üks sisselaske klapp oli täiesti kinni. meelitasin küll igatepidi kuid liikuma ei saanud seda. Mis ikka,
kaas maha, vedru ära, klapi toksisin vaikselt välja juhtpuks ka välja. Juhtpuks oli olemas selle sain ära vahetada, homme tulevad ülejäänud asjad ära
eks, siis saab edasi nikerdada.
Mõni pilt ka.
Täitsa puhas teine.
Hetkel kõik.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
saidless
huviline
Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a
|
postitati 10.11.18 10:42
|
|
|
Tere.
Teema võib endiste autode alla ära tõsta. Auto müüdud.
Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|