Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 1995 D2 ABS probleem. LAHENDATUD (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2252)
Greger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.09
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4.2 Quattro

postitati 03.11.12 18:26 Tsiteeri
A8 1995 D2 ABS probleem. LAHENDATUD



Tere !

Tekkis siis selline probleem, et ühendasin lahti ABS aju ning tagasipannes jäi ABS tuli põlema ning ABS ei tööta. (Pistik on korralikult pesas nii nagu peab ja olen seda mitukorda üle kontrollinud.) Tegin siis VCDS iga testi ning sain sellise veakoodi



1 Fault Found: 00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106) 35-00 - -

Veakood kustutades tuleb ikka tagasi. Oskab keegi seletada kus see solenoid valve relay asub v kas asi ajus v lihtsalt mingi kaitsmete jama jne.

Oleks hea kui siit foorumist ka kasuliku infot hakkaks liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 03.11.12 18:33 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=75849
Siit ehk midagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 03.11.12 19:38 Tsiteeri


Oled kindel, et pistik paigas. Olen korduvalt näinud seda pistikut valesti paigaldatuna. Vaata sel pistiku ühes otsas on kõrv sellle pead alugul solenoidideplokipoolses osas ava siss panema ja sis vajutad pistiku alla ja klamber kinni. Raske nii selletada aga vaata asi üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 03.11.12 20:14 Tsiteeri


Vanematel 5.0 süsteemidel on aju üldse rooli all/taga, äkki sellisest konfiguratsioonist jutt ?!?

Ka see J106 relee peaks tõenäoliselt kuskil juhi jalgade all olema. Releede endaga muidugi harva midagi juhtub.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 03.11.12 20:32 Tsiteeri


Solenoidideploki lahtine pistik viskab selle vea sisse. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=83626
Siin sama asi. Neid pistikuid ei osata millegipärast kinni panna. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 03.11.12 21:17 Tsiteeri


Seda nüüd küll, et kõik ei pruugi ajul ja solenoidplokilgi vahet teha.
Uuematel need enamasti kõik ühes tükis.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Greger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.09
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4.2 Quattro

postitati 04.11.12 07:02 Tsiteeri


no ma ühendasin selle pistiku lahti mis on juhi poolse tule juures. Ja ma seda pistiku teemat lugesin juba ning kontrollisin seda pistikut seal endal. seal paremal on jah kõrvad mis lähevad kõigepealt sisse ning siis surud pistiku alla ja siis vajutad alles klambri. Kuid roolis jures vasakul on ka mingi aju seda pole ise näppinud vaid tean, et ta on seal olemas. Eks viskan pilgu kaitsme karpi ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Greger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.09
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4.2 Quattro

postitati 04.11.12 08:07 Tsiteeri


Nii sai siis asi uuesti üle vaadatud. Ja tuligi viga pistikust. tagant oli kõik ilusti paigas aga pisitik tahab veel saada ühte tugevat vajutust kuni kostub klõps ja alles siis sulgeda klamber. Eelnevalt olin vajutanud kül suht inimlikult seda pistikut aga klõpsu polnud kordagi kostunud. Seega mure lahendatud ja asi toimib. Viga arvuti ei näita ning ABS toimib.

Tänud kõigile kes kaasa aitasid. Ning loodan, et saab ka keegi veel selest teemast abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.11.12 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Greger
Nii sai siis asi uuesti üle vaadatud. Ja tuligi viga pistikust. tagant oli kõik ilusti paigas aga pisitik tahab veel saada ühte tugevat vajutust kuni kostub klõps ja alles siis sulgeda klamber. Eelnevalt olin vajutanud kül suht inimlikult seda pistikut aga klõpsu polnud kordagi kostunud. Seega mure lahendatud ja asi toimib. Viga arvuti ei näita ning ABS toimib.

Tänud kõigile kes kaasa aitasid. Ning loodan, et saab ka keegi veel selest teemast abi.

Sulgesid ikka valesti aga no peasi, et töötab. Jõudu sel küll vaja ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Greger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.09
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4.2 Quattro

postitati 04.11.12 09:58 Tsiteeri


No nii suurt jõudu nüüd jah polnud vaja seal. Lihtsalt algselt ei tahtnud liiga ka teha. kuid jah väike klõpsakas peab käima ja ongi paigas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toremon
huviline



Registreerunud 04.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.17 19:03 Tsiteeri


On küll vana teema,aga ei hakka uut teemat sama veakoodi pärast tegema. kaitsmed, releed ja pistikud on korduvalt üle kontrollitud. ABSi moodul sai välja vahetatud sama koodiga mooduli vastu. Kui veakoodi ära kustutan, siis arvutist kustub veakood hetkeks ära aga kompuutris jääb hüüumärk vilkuma ja ABSi ning ESP tuled põlema. Olen proovinud ka wag-comi ning delphi juhtmega absi kodeerida, aga arvuti väidab et toiming logimine ebaõnnestus. Mida ma veel tähele peaks panema ja vaatama?
Mõistus juba suhteliselt otsas:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]