Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: ABSi veakood 00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106) (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2598)
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 25.07.10 06:58 Tsiteeri
ABSi veakood 00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)



Eile vahetasin autol aknapesuvedeliku voolikut ja võtsin paagi eemaldamiseks eest ka ABSi pistiku. Kui voolik vahetatud ja kõik kokku tagasi panin (s.h ka ABSi pistiku) näitab autocheck punast pidurimärgiga hoiatust ja lisaks põleb kollane ABSi tuluke (ABS AUS). VAG-COM ütleb selle peale järgnevat:

Control Module Part Number: 4D0 907 379 D
Component and/or Version: ABS BOSCH 5 7402
Software Coding: 0265108005
Work Shop Code: BB 37402
1 Fault Found:
00302 - ABS Solenoid Valve Relay (J106)
35-00 - -

Kui veakood ära kustutada, tuleb ta jälle varsti tagasi ja vahel on 35-00 -- järgi Intermittent.

Kontrollisin üle nii kaitsmed kui ka pistiku - kaitsmed terved, silma järgi ka pistiku klemmid puhtad. Juhtmed peaksid ka terved olema.

Kui VAG-COMiga measure blocks'ist vaadata seda J106 ABS Solenoid Valve relayd, siis sealt on see OK, näitab et töötab.

Mida veel kontrollida või kuidas sellest probleemist jagu saaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.10 07:32 Tsiteeri


Kas ABS solenoidide ploki pistik on ikka korras? Klemmid murdunud? Äkki pole pistik korralikult kinni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 25.07.10 15:05 Tsiteeri


Viga leitud. ABSi pistik ei olnud lihtsalt korralikult oma pesas, asja lähemalt uurides leidsin, et pistiku tagumises otsas on veel üks plastikklamber, mis peab pesa küljes vastavasse auku minema ja alles siis võib pistiku lõpuni sisse suruda ja pealmise klambri kinni vajutada. Ära võttes tuli ta üsna lihtsalt lahti ja ei pannudki seda teises otsas olevat klambrit tähele. Seega õnnestus siis korduvalt pistik pooleldi lahtiselt pessa suruda, sealjuures sai probleemideta pealmise klambri kinni vajutada ja näiski nagu pistik oleks korralikult ja lõpuni pesas - käega katsudes ei loksunud ega midagi, tegelikult oli aga pool pistikust lahti.

Õnneks jäid ka pesa ja pistik sellise tegevuse juures terveks, veakoodi enam ei tulnud ja autocheck ka enam ei kurda.

Suured tänud! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.7% - SQL: 70.3%]