Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mkb

 postitati 17.07.20 13:39
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused

2.0 TDI õlipumba kuuskant varras
mkangur

 postitati 17.07.20 13:16
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Hooldus- vahetad x km tagant mahlasid nagu iga teise sõlmega kui hästi läheb, üldiselt lollikindel.


Naer publikust. Mul on seesama 171kW, kuhu ma sisuliselt teise auto hinna sisse olen ladunud. Teemaalgatajale soovitan vähemalt 2k taskus hoida, kui päriselt isu 15a vana kolmest diislit pidama hakata. Muidugi, võib ilmselt paremini jopata kui mul, aga soovitan säilitada kaine mõistuse. Kahest diislit on vähemalt odavam kapremontida.


"Naer publikust. ." Mul on kogemus kahe 103kw põhjal, millega läks samuti paari aastaga teine autohind alla.

Üldiselt hoolduslause oli quattro vs fwd kohta. Eks kõik mis liigub see kulub ja mis kulub, see vajab remonti- nii on.

Tsitaat:
Algselt postitas: ka_rli
... ja sooviks teada kui vastupidavad need mootorid on ja kui palju kallim quattro hooldus kokkuvõttes on?

stonestick

 postitati 17.07.20 13:03
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Hooldus- vahetad x km tagant mahlasid nagu iga teise sõlmega kui hästi läheb, üldiselt lollikindel.


Naer publikust. Mul on seesama 171kW, kuhu ma sisuliselt teise auto hinna sisse olen ladunud. Teemaalgatajale soovitan vähemalt 2k taskus hoida, kui päriselt isu 15a vana kolmest diislit pidama hakata. Muidugi, võib ilmselt paremini jopata kui mul, aga soovitan säilitada kaine mõistuse. Kahest diislit on vähemalt odavam kapremontida.
mkangur

 postitati 17.07.20 11:24
Tsitaat:
Algselt postitas: ka_rli
Tervist!

On plaan uus auto osta ja pakuvad huvi A4 B7.
Kuna ise pole suur autospetsialist, siis küsiks teiste arvamust.
Silma on hetkel jäänud 2007 aasta A4 millel on 2.0 103kw mootor ja 2005 aasta A4 3.0 V6 150kw mis on quattro.
Mõlemad on automaatkastiga ja sooviks teada kui vastupidavad need mootorid on ja kui palju kallim quattro hooldus kokkuvõttes on?


Isiklikult B7 kere peal ei võtaks kumbatki.
Pigem siis juba minna 3.0 171kw manu quattro teed- on fun ja hea dünaamikaga, tarkvaraliselt järgi aidatuna 200kw pole probleem.
Hooldus- vahetad x km tagant mahlasid nagu iga teise sõlmega kui hästi läheb, üldiselt lollikindel.
ka_rli

 postitati 17.07.20 10:51
Tervist!

On plaan uus auto osta ja pakuvad huvi A4 B7.
Kuna ise pole suur autospetsialist, siis küsiks teiste arvamust.
Silma on hetkel jäänud 2007 aasta A4 millel on 2.0 103kw mootor ja 2005 aasta A4 3.0 V6 150kw mis on quattro.
Mõlemad on automaatkastiga ja sooviks teada kui vastupidavad need mootorid on ja kui palju kallim quattro hooldus kokkuvõttes on?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]