Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  14
Autor:
Pealkiri: V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused (Vastuseid: 347 | Vaatamisi: 178860)
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.07 19:57 Tsiteeri
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused



Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
.. siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alf
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.07 10:48 Tsiteeri
V6 3.0TDI plussid & miinused



Ise praegu 9kuud sõitud 3,0Qdiisliga, kiire ja ökonoomne(10,5keskmist- 75%linnasõitu). Ainukeseks miinuseks on meie kliimaga talvel, pikk mootori soojenemisaeg, võrrelduna bensukatega. Aga kui osata oma sõite minust paremini etteplaneerida, siis eelsoojendus aitab. Edu valikul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dotter Dakjas 2018: Tiggy 2019 R-Line

postitati 04.04.08 07:16 Tsiteeri
ketiklõbin



Uutel A6 C6 3.0TDI juba 1 tüüp- ja väga s**t viga olemas, nimelt käivitamisel on kõva ketiklõbin kuulda ja keegi ei ütle milline 4 ketist. kuulasin eile kokku 6 autot, läbisõiduga 91000-153000, aastatest 2004-2006 ja see hääl kõigil,kellel rohkem, kellel vähem, nii, et tulevik on neil mootoritel lahe. Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. sinnamaani sõidame hing kinni ja loodame, et midagi ei juhtu:( Ja kett ketiks, aga nende kettide vahetus on hullem keemia, kui Mendeleejevi tabel kokku:D:D:D

Kahjuks ei oska veel täpset diagnoosi ka veel keegi anda, kõik ainult oletused:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.08 19:12 Tsiteeri
ketiklõbin



Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Uutel A6 C6 3.0TDI juba 1 tüüp- ja väga s**t viga olemas, nimelt käivitamisel on kõva ketiklõbin kuulda ja keegi ei ütle milline 4 ketist. kuulasin eile kokku 6 autot, läbisõiduga 91000-153000, aastatest 2004-2006 ja see hääl kõigil,kellel rohkem, kellel vähem, nii, et tulevik on neil mootoritel lahe. Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. sinnamaani sõidame hing kinni ja loodame, et midagi ei juhtu:( Ja kett ketiks, aga nende kettide vahetus on hullem keemia, kui Mendeleejevi tabel kokku:D:D:D

Kahjuks ei oska veel täpset diagnoosi ka veel keegi anda, kõik ainult oletused:(


Mõne nädala jooksul oleme valmis antud probleemiga tegelema ning lahendus võib olla suht lihtne ning mitte eriti kallis...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dotter Dakjas 2018: Tiggy 2019 R-Line

postitati 08.04.08 19:53 Tsiteeri
ketiklõbin



Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Uutel A6 C6 3.0TDI juba 1 tüüp- ja väga s**t viga olemas, nimelt käivitamisel on kõva ketiklõbin kuulda ja keegi ei ütle milline 4 ketist. kuulasin eile kokku 6 autot, läbisõiduga 91000-153000, aastatest 2004-2006 ja see hääl kõigil,kellel rohkem, kellel vähem, nii, et tulevik on neil mootoritel lahe. Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. sinnamaani sõidame hing kinni ja loodame, et midagi ei juhtu:( Ja kett ketiks, aga nende kettide vahetus on hullem keemia, kui Mendeleejevi tabel kokku:D:D:D

Kahjuks ei oska veel täpset diagnoosi ka veel keegi anda, kõik ainult oletused:(


Mõne nädala jooksul oleme valmis antud probleemiga tegelema ning lahendus võib olla suht lihtne ning mitte eriti kallis...



Ära siis meid teadmatuses hoia...nii lahenduse, kui hinna poolelt.....:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dotter Dakjas 2018: Tiggy 2019 R-Line

postitati 21.04.08 07:05 Tsiteeri
V6 3.0TDI plussid & miinused



Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
.. siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment.



Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemidega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 21.04.08 07:29 Tsiteeri
V6 3.0TDI plussid & miinused



Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
Liiguvad 3,2 ja 3,0 võrdselt, 3,2 kütusekulu ON 3 - 3,5l/100 km madalam ja siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
3,2 FSI-ga seevastu päris palju (ketipingutid väsivad ja ketid venivad välja - kulu kuni 85 000.- ).
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment.



Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemifega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid...


Just! Mina tean vähemalt kahte suhteliselt uut sellise mootoriga autot millel probleemid, nii, et ei saa kahjuks VAG nende disladega hakkama.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.08 01:26 Tsiteeri


Tegin selle mootori tarbeks eraldi teema. Jagagem kogemusi ja informatsiooni!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.08 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemidega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid...

Härrased Revalist oskavad kommenteerida? Või siis Raul?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.08 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemidega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid...

Härrased Revalist oskavad kommenteerida? Või siis Raul?


Ikka on mõned jõudnud, osadel läbisõidud 500 000km'i (spidol muidugi 100 ringis)...

Tänase seisuga me veel kettidega massiliselt ei tegele sest abinõud pole kõik veel kohale jõudnud ning olgem ausad siis probleem on olnud vaid mõnel autol...

Eks annan siis teada kui asjad kohal ning töö käib.

Kõik mis liigub see ka kulub ning ma ei õtleks, et selle pärast tuleks neid mootoreid karta, võrreldes V6 2,5TDI ülalpidamiskuludega on V6 3,0TDI lausa "tasuta" sõit...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 08.05.08 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme.


Kas need väidetavad "uued" ketipingutid tulid 171 kW mootoriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.08 06:03 Tsiteeri


Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dotter Dakjas 2018: Tiggy 2019 R-Line

postitati 09.05.08 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme.


Kas need väidetavad "uued" ketipingutid tulid 171 kW mootoriga?



vot seda nüüd ei tea, äkki Revali omad oskavad seda kommenteerida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dotter Dakjas 2018: Tiggy 2019 R-Line

postitati 09.05.08 06:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada...


Raul räägi ka hinnaskaalast midagi:o:o:o

Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7 tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise lollikindla 2.0TDI.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 09.05.08 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada...


Raul räägi ka hinnaskaalast midagi:o:o:o

Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7 tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise lollikindla 2.0TDI.:(


Ma pakun, et suurem müügilaine on seotud ka esmase tootjagarantii lõppemisega, mis kestab 2 aastat müügikuupäevast. Kes teeb 2 aastaga piisavalt suure läbisõidu ja õigel ajal süvenevat viga märkab, saab need ketipingutid veel garantiikorras vahetatud.
Kui garantii ikka(veel) kehtiks, siis poleks ju põhjust muretsemiseks !!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.08 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada...


Raul räägi ka hinnaskaalast midagi:o:o:o

Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7 tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise lollikindla 2.0TDI.:(


Ma pakun, et suurem müügilaine on seotud ka esmase tootjagarantii lõppemisega, mis kestab 2 aastat müügikuupäevast. Kes teeb 2 aastaga piisavalt suure läbisõidu ja õigel ajal süvenevat viga märkab, saab need ketipingutid veel garantiikorras vahetatud.
Kui garantii ikka(veel) kehtiks, siis poleks ju põhjust muretsemiseks !!!


Ütlen ausalt, et need ketipingutiprobleemid on täiega üles huubitud...

Meie juurde on selle probleemiga pöördunud vaid 2 või 3 autot, sama lugu on ka 3,2bens mootoriga.

Ehk siis ei ole mingiks paanikaks põhjust!

Igaks juhuks ütlen, et see on tänase seisuga, mis homme on, ei tea...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dotter Dakjas 2018: Tiggy 2019 R-Line

postitati 09.05.08 08:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada...


Raul räägi ka hinnaskaalast midagi:o:o:o

Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7 tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise lollikindla 2.0TDI.:(


Ma pakun, et suurem müügilaine on seotud ka esmase tootjagarantii lõppemisega, mis kestab 2 aastat müügikuupäevast. Kes teeb 2 aastaga piisavalt suure läbisõidu ja õigel ajal süvenevat viga märkab, saab need ketipingutid veel garantiikorras vahetatud.
Kui garantii ikka(veel) kehtiks, siis poleks ju põhjust muretsemiseks !!!


autod siis aastast 2004-2005, garantiist pole seal enam juttugi ja kusjuures paljud arvavad, et see hääl ongi käivitumisel loomulik. kummaline seegi, et iga teine, kes helistab müügikuulutuse peale, küsib, et kas ketid vahetatud!!


NB!

helistasin just Revalisse ja rääkisin järjekordse inimesega teenindusest, kes väitis, et ketipingutit saab ka niisama vahetada( ei pea võtma maha mootorit jne) ja pinguti ise 2500 ja tööraha sama palju ja teevad veel kindlaks, milline kett häält teeb ning nende majas pole sellel mootoril veel keegi ketti vahetanud, ainult pinguteid. kui nii, siis........


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.08 16:53 Tsiteeri


Täpselt nii ongi, kogu kupatus tuleb kokku kuskil 3 kuni 5 tuhat, sõltuvalt pingutist.

Tööajaks on umbes 4 tundi.

Täpsustus, seda probleemi tekitavat pingutit saab vahetada nii, et mootor peal on, ülejäänutega juba asi halvem aga nendega pole ka probleeme olnud.

Nagu ennegi mainisin siis ei ole hullu mitte kui midagi!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dotter Dakjas 2018: Tiggy 2019 R-Line

postitati 01.07.08 19:43 Tsiteeri


auto korras, parema nuka pinguti vahetatud ja mootor käivitamisel k6rinavaba...

....ootame, millal vasakus sama jama, siis hakkab nalja saama:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pparli
huviline



Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.08 19:49 Tsiteeri
sama jama



Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
auto korras, parema nuka pinguti vahetatud ja mootor käivitamisel k6rinavaba...

....ootame, millal vasakus sama jama, siis hakkab nalja saama:D


Kus sa selle töö teha lasid? Palju maksis?
Mul on sama jama. Ostisn nädal-kaks tagasi auto ja alguses ei osanud kuulata, kuid kui paar korda sai käivitatud siis jäi kõrvu see kõrin.

Siin räägiti, et on võimalik see töö ära teha ilma suurema ajakuluta ning ILMA kogu krempli vahetuseta. Kas neid katkisi pinguteid on võimalik ka näha või kuidagi tuvastada, et ei pea siis kõiki välja vahetama?

Mull räägiti audi services, et nad tahaksid ikka kõik ära vahetada (kõik pingutid, ketid jne.), et siis on ikka õige värk .... kett pidi ka venima (mulle öeldi). Kui vahetuse kohta hinnapakkumise kätte sain siis sain aru miks on "vaja kõik ära vahetad" - 29 000.-

Et siis veelkord küsimus. Kuidas mul väiksema kuluga on võimalik see asi korda saada, kuid samas tehes mitte müügiauto parandusi kuna plaanin autoga ikka ise edasi sõita.

Suured tänud asjakohaste vastuste eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.08 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pparli
Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
auto korras, parema nuka pinguti vahetatud ja mootor käivitamisel k6rinavaba...

....ootame, millal vasakus sama jama, siis hakkab nalja saama:D


Kus sa selle töö teha lasid? Palju maksis?
Mul on sama jama. Ostisn nädal-kaks tagasi auto ja alguses ei osanud kuulata, kuid kui paar korda sai käivitatud siis jäi kõrvu see kõrin.

Siin räägiti, et on võimalik see töö ära teha ilma suurema ajakuluta ning ILMA kogu krempli vahetuseta. Kas neid katkisi pinguteid on võimalik ka näha või kuidagi tuvastada, et ei pea siis kõiki välja vahetama?

Mull räägiti audi services, et nad tahaksid ikka kõik ära vahetada (kõik pingutid, ketid jne.), et siis on ikka õige värk .... kett pidi ka venima (mulle öeldi). Kui vahetuse kohta hinnapakkumise kätte sain siis sain aru miks on "vaja kõik ära vahetad" - 29 000.-

Et siis veelkord küsimus. Kuidas mul väiksema kuluga on võimalik see asi korda saada, kuid samas tehes mitte müügiauto parandusi kuna plaanin autoga ikka ise edasi sõita.

Suured tänud asjakohaste vastuste eest!


Tule meile ja teeme asja soodsalt korda!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pparli
huviline



Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.08 22:16 Tsiteeri


anna enda nr.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.08 05:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pparli
anna enda nr.


Postituse all ju kõik kirjas, ehk siis 53476100.

Lisan veel seda, et oleme teinud täislaksu vaid ühel autol ning seal tuli summa 22 000.-, teisel (igaks juhuks märgin ära, et AINULT KAHEL AUTOL oleme selle probleemiga tegelenud, rohkem pole vajadust olnud) vahetasime korraga mõlemad ülemised pingutid ja seal ma summat täpselt ei mäleta sest klient tõi ise pingutid aga suht vähe tuleb kokku.

Meie soovitame korraga mõlemad ülemised pingutid vahetada sest elu on näidanud, et sureb ka teine ülemine ning mõtekas on mõlemad vahetada ja probleem unustada.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.08 09:30 Tsiteeri


Vaatasin järgi ja summaks tuli hoopis 21 000.- Summa sisaldas ka pisikesi lisatöid ja juppe, ehk siis ainult kogu ketimajanduse ja pingutite vahetuseks tuleks umbes 20 000.-(sellel hetkel ja selliste hindadega).


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ezerix
huviline



Registreerunud 07.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.08 16:33 Tsiteeri
Kas ka 2.7 TDI?



Kas sama teema kettidega kimbutab ka 2.7 TDI mootorit? Või on see miskis mõttes parem / halvem kui 3-ne (võimsuse vahe välja jättes)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  14
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]