Lehekülgi: 1 2 3 .. 15 |
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.07 18:57
|
|
|
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
.. siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui
bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment.
|
|
|
|
alf
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.07 09:48
|
|
|
V6 3.0TDI plussid & miinused
Ise praegu 9kuud sõitud 3,0Qdiisliga, kiire ja ökonoomne(10,5keskmist- 75%linnasõitu). Ainukeseks miinuseks on meie kliimaga talvel, pikk mootori
soojenemisaeg, võrrelduna bensukatega. Aga kui osata oma sõite minust paremini etteplaneerida, siis eelsoojendus aitab. Edu valikul.
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 04.04.08 06:16
|
|
|
ketiklõbin
Uutel A6 C6 3.0TDI juba 1 tüüp- ja väga s**t viga olemas, nimelt käivitamisel on kõva ketiklõbin kuulda ja keegi ei ütle milline 4 ketist. kuulasin
eile kokku 6 autot, läbisõiduga 91000-153000, aastatest 2004-2006 ja see hääl kõigil,kellel rohkem, kellel vähem, nii, et tulevik on neil mootoritel
lahe. Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. sinnamaani sõidame hing kinni ja loodame,
et midagi ei juhtu Ja kett ketiks, aga nende kettide vahetus on hullem
keemia, kui Mendeleejevi tabel kokku
Kahjuks ei oska veel täpset diagnoosi ka veel keegi anda, kõik ainult oletused
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.08 18:12
|
|
|
ketiklõbin
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Uutel A6 C6 3.0TDI juba 1 tüüp- ja väga s**t viga olemas, nimelt käivitamisel on kõva ketiklõbin kuulda ja keegi ei ütle milline 4 ketist. kuulasin
eile kokku 6 autot, läbisõiduga 91000-153000, aastatest 2004-2006 ja see hääl kõigil,kellel rohkem, kellel vähem, nii, et tulevik on neil mootoritel
lahe. Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. sinnamaani sõidame hing kinni ja loodame,
et midagi ei juhtu Ja kett ketiks, aga nende kettide vahetus on hullem
keemia, kui Mendeleejevi tabel kokku
Kahjuks ei oska veel täpset diagnoosi ka veel keegi anda, kõik ainult oletused |
Mõne nädala jooksul oleme valmis antud probleemiga tegelema ning lahendus võib olla suht lihtne ning mitte eriti kallis...
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 08.04.08 18:53
|
|
|
ketiklõbin
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Uutel A6 C6 3.0TDI juba 1 tüüp- ja väga s**t viga olemas, nimelt käivitamisel on kõva ketiklõbin kuulda ja keegi ei ütle milline 4 ketist. kuulasin
eile kokku 6 autot, läbisõiduga 91000-153000, aastatest 2004-2006 ja see hääl kõigil,kellel rohkem, kellel vähem, nii, et tulevik on neil mootoritel
lahe. Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. sinnamaani sõidame hing kinni ja loodame,
et midagi ei juhtu Ja kett ketiks, aga nende kettide vahetus on hullem
keemia, kui Mendeleejevi tabel kokku
Kahjuks ei oska veel täpset diagnoosi ka veel keegi anda, kõik ainult oletused |
Mõne nädala jooksul oleme valmis antud probleemiga tegelema ning lahendus võib olla suht lihtne ning mitte eriti kallis... |
Ära siis meid teadmatuses hoia...nii lahenduse, kui hinna poolelt.....
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 21.04.08 06:05
|
|
|
V6 3.0TDI plussid & miinused
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
.. siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui
bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment. |
Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemidega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid...
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 21.04.08 06:29
|
|
|
V6 3.0TDI plussid & miinused
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Pole küsimustki - 3,0 Tdi (Parim Audi mootor, mis hetkel kasutusel).
Liiguvad 3,2 ja 3,0 võrdselt, 3,2 kütusekulu ON 3 - 3,5l/100 km madalam ja siiani ei ole meil 3,0 Tdi-ga ühtegi mootoriprobleemi esinenud.
3,2 FSI-ga seevastu päris palju (ketipingutid väsivad ja ketid venivad välja - kulu kuni 85 000.- ).
Diisel on kuulda ainult tühikäigupööretel ja kohalt minnes enne turbo rakendumist, samuti töötab Tiptronic kast diisliga koostöös palju paremini kui
bensukas.
Teatavasti on FSI tehnoloogiaga mootoritele kahjuks omane suht kõrge pöördemoment. |
Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemifega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid... |
Just! Mina tean vähemalt kahte suhteliselt uut sellise mootoriga autot millel probleemid, nii, et ei saa kahjuks VAG nende disladega hakkama.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.08 00:26
|
|
|
Tegin selle mootori tarbeks eraldi teema. Jagagem kogemusi ja informatsiooni!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.08 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemidega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid... |
Härrased Revalist oskavad kommenteerida? Või siis Raul?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.04.08 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Kas on ka juba Revalisse jõudnud diisleid oma keti probleemidega?? Tundub, et ka 3.0 TDI samad probleemid... |
Härrased Revalist oskavad kommenteerida? Või siis Raul? |
Ikka on mõned jõudnud, osadel läbisõidud 500 000km'i (spidol muidugi 100 ringis)...
Tänase seisuga me veel kettidega massiliselt ei tegele sest abinõud pole kõik veel kohale jõudnud ning olgem ausad siis probleem on olnud vaid mõnel
autol...
Eks annan siis teada kui asjad kohal ning töö käib.
Kõik mis liigub see ka kulub ning ma ei õtleks, et selle pärast tuleks neid mootoreid karta, võrreldes V6 2,5TDI ülalpidamiskuludega on V6 3,0TDI
lausa "tasuta" sõit...
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 08.05.08 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. |
Kas need väidetavad "uued" ketipingutid tulid 171 kW mootoriga?
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.08 05:03
|
|
|
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada...
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 09.05.08 05:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Reval väidab, et alates 2006 lõpp tulid uued ketipingutid ja neil seda probleemi ei ole, elame näeme. |
Kas need väidetavad "uued" ketipingutid tulid 171 kW mootoriga? |
vot seda nüüd ei tea, äkki Revali omad oskavad seda kommenteerida
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 09.05.08 05:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada... |
Raul räägi ka hinnaskaalast midagi
Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7
tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli
jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise
lollikindla 2.0TDI.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 09.05.08 06:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada... |
Raul räägi ka hinnaskaalast midagi
Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7
tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli
jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise
lollikindla 2.0TDI. |
Ma pakun, et suurem müügilaine on seotud ka esmase tootjagarantii lõppemisega, mis kestab 2 aastat müügikuupäevast. Kes teeb 2 aastaga piisavalt
suure läbisõidu ja õigel ajal süvenevat viga märkab, saab need ketipingutid veel garantiikorras vahetatud.
Kui garantii ikka(veel) kehtiks, siis poleks ju põhjust muretsemiseks !!!
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.08 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada... |
Raul räägi ka hinnaskaalast midagi
Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7
tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli
jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise
lollikindla 2.0TDI. |
Ma pakun, et suurem müügilaine on seotud ka esmase tootjagarantii lõppemisega, mis kestab 2 aastat müügikuupäevast. Kes teeb 2 aastaga piisavalt
suure läbisõidu ja õigel ajal süvenevat viga märkab, saab need ketipingutid veel garantiikorras vahetatud.
Kui garantii ikka(veel) kehtiks, siis poleks ju põhjust muretsemiseks !!! |
Ütlen ausalt, et need ketipingutiprobleemid on täiega üles huubitud...
Meie juurde on selle probleemiga pöördunud vaid 2 või 3 autot, sama lugu on ka 3,2bens mootoriga.
Ehk siis ei ole mingiks paanikaks põhjust!
Igaks juhuks ütlen, et see on tänase seisuga, mis homme on, ei tea...
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 09.05.08 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Nuh, nüüdseks abinõud kohal ning saab toimetada... |
Raul räägi ka hinnaskaalast midagi
Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7
tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli
jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise
lollikindla 2.0TDI. |
Ma pakun, et suurem müügilaine on seotud ka esmase tootjagarantii lõppemisega, mis kestab 2 aastat müügikuupäevast. Kes teeb 2 aastaga piisavalt
suure läbisõidu ja õigel ajal süvenevat viga märkab, saab need ketipingutid veel garantiikorras vahetatud.
Kui garantii ikka(veel) kehtiks, siis poleks ju põhjust muretsemiseks !!! |
autod siis aastast 2004-2005, garantiist pole seal enam juttugi ja kusjuures paljud arvavad, et see hääl ongi käivitumisel loomulik. kummaline seegi,
et iga teine, kes helistab müügikuulutuse peale, küsib, et kas ketid vahetatud!!
NB!
helistasin just Revalisse ja rääkisin järjekordse inimesega teenindusest, kes väitis, et ketipingutit saab ka niisama vahetada( ei pea võtma maha
mootorit jne) ja pinguti ise 2500 ja tööraha sama palju ja teevad veel kindlaks, milline kett häält teeb ning nende majas pole sellel mootoril veel
keegi ketti vahetanud, ainult pinguteid. kui nii, siis........
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.08 15:53
|
|
|
Täpselt nii ongi, kogu kupatus tuleb kokku kuskil 3 kuni 5 tuhat, sõltuvalt pingutist.
Tööajaks on umbes 4 tundi.
Täpsustus, seda probleemi tekitavat pingutit saab vahetada nii, et mootor peal on, ülejäänutega juba asi halvem aga nendega pole ka probleeme
olnud.
Nagu ennegi mainisin siis ei ole hullu mitte kui midagi!
|
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 01.07.08 18:43
|
|
|
auto korras, parema nuka pinguti vahetatud ja mootor käivitamisel k6rinavaba...
....ootame, millal vasakus sama jama, siis hakkab nalja saama
|
|
|
pparli
huviline
Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.08 18:49
|
|
|
sama jama
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
auto korras, parema nuka pinguti vahetatud ja mootor käivitamisel k6rinavaba...
....ootame, millal vasakus sama jama, siis hakkab nalja saama
|
Kus sa selle töö teha lasid? Palju maksis?
Mul on sama jama. Ostisn nädal-kaks tagasi auto ja alguses ei osanud kuulata, kuid kui paar korda sai käivitatud siis jäi kõrvu see kõrin.
Siin räägiti, et on võimalik see töö ära teha ilma suurema ajakuluta ning ILMA kogu krempli vahetuseta. Kas neid katkisi pinguteid on võimalik ka näha
või kuidagi tuvastada, et ei pea siis kõiki välja vahetama?
Mull räägiti audi services, et nad tahaksid ikka kõik ära vahetada (kõik pingutid, ketid jne.), et siis on ikka õige värk .... kett pidi ka venima
(mulle öeldi). Kui vahetuse kohta hinnapakkumise kätte sain siis sain aru miks on "vaja kõik ära vahetad" - 29 000.-
Et siis veelkord küsimus. Kuidas mul väiksema kuluga on võimalik see asi korda saada, kuid samas tehes mitte müügiauto parandusi kuna plaanin autoga
ikka ise edasi sõita.
Suured tänud asjakohaste vastuste eest!
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.08 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pparli
Tsitaat: | Algselt postitas: vedru
auto korras, parema nuka pinguti vahetatud ja mootor käivitamisel k6rinavaba...
....ootame, millal vasakus sama jama, siis hakkab nalja saama
|
Kus sa selle töö teha lasid? Palju maksis?
Mul on sama jama. Ostisn nädal-kaks tagasi auto ja alguses ei osanud kuulata, kuid kui paar korda sai käivitatud siis jäi kõrvu see kõrin.
Siin räägiti, et on võimalik see töö ära teha ilma suurema ajakuluta ning ILMA kogu krempli vahetuseta. Kas neid katkisi pinguteid on võimalik ka näha
või kuidagi tuvastada, et ei pea siis kõiki välja vahetama?
Mull räägiti audi services, et nad tahaksid ikka kõik ära vahetada (kõik pingutid, ketid jne.), et siis on ikka õige värk .... kett pidi ka venima
(mulle öeldi). Kui vahetuse kohta hinnapakkumise kätte sain siis sain aru miks on "vaja kõik ära vahetad" - 29 000.-
Et siis veelkord küsimus. Kuidas mul väiksema kuluga on võimalik see asi korda saada, kuid samas tehes mitte müügiauto parandusi kuna plaanin autoga
ikka ise edasi sõita.
Suured tänud asjakohaste vastuste eest! |
Tule meile ja teeme asja soodsalt korda!
|
|
|
|
pparli
huviline
Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.08 21:16
|
|
|
anna enda nr.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.08 04:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pparli
anna enda nr. |
Postituse all ju kõik kirjas, ehk siis 53476100.
Lisan veel seda, et oleme teinud täislaksu vaid ühel autol ning seal tuli summa 22 000.-, teisel (igaks juhuks märgin ära, et AINULT KAHEL AUTOL oleme
selle probleemiga tegelenud, rohkem pole vajadust olnud) vahetasime korraga mõlemad ülemised pingutid ja seal ma summat täpselt ei mäleta sest klient
tõi ise pingutid aga suht vähe tuleb kokku.
Meie soovitame korraga mõlemad ülemised pingutid vahetada sest elu on näidanud, et sureb ka teine ülemine ning mõtekas on mõlemad vahetada ja probleem
unustada.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.08 08:30
|
|
|
Vaatasin järgi ja summaks tuli hoopis 21 000.- Summa sisaldas ka pisikesi lisatöid ja juppe, ehk siis ainult kogu ketimajanduse ja pingutite
vahetuseks tuleks umbes 20 000.-(sellel hetkel ja selliste hindadega).
|
|
|
|
ezerix
huviline
Registreerunud 07.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.08 15:33
|
|
|
Kas ka 2.7 TDI?
Kas sama teema kettidega kimbutab ka 2.7 TDI mootorit? Või on see miskis mõttes parem / halvem kui 3-ne (võimsuse vahe välja jättes)?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 15 |
|