Lehekülgi: 1 2 |
tarvon
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.10 20:47
|
|
|
audi a4 b7
Tere, plaanis soetada selline masin endale, mootori valik 1.9 v 2.0 diisel, mis see 2.0 endast kujutab? Tegu uuema mootorga, kere valikuks kindlasti
universaal .Eesmärk töökindlus ja öko. Mida rohkem lisasi seda parem muidugi, millest peaksin hoiduma ja jälgima?
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 03.11.10 06:49
|
|
|
Enda kogemused aasta tagused selle uuema 2.0 diisliga ja siiani kestab (sõbra masin), ilma mingi remondita- puhas hooldus ja liigub tõesti looma
moodi.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
tarvon
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.10 17:18
|
|
|
Tsitaat: | kuna ise lõuna-eesti poiss ja tallinnast suurt midagi ei tea, siis kus kohas oleks tallinnas kõige mõtekam lasta teha ostueelne
diagnostika? |
Kuna ise Lõuna-Eesti poiss ja Tallinnast suurt midagi ei tea, siis kus kohas oleks Tallinnas kõige mõtekam lasta teha ostueelne diagnostika?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.12.10 17:28
|
|
|
Esindus näiteks.
Audihooldus on ka variant.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 02.12.10 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarvon
Tere, plaanis soetada selline masin endale, mootori valik 1.9 v 2.0 diisel, mis see 2.0 endast kujutab? Tegu uuema mootorga, kere valikuks kindlasti
universaal .Eesmärk töökindlus ja öko. Mida rohkem lisasi seda parem muidugi, millest peaksin hoiduma ja jälgima? |
B7 peal 1.9TDI peaks olema pommikindluse tipp. Kahjuks pole saadaval 96 kW versiooni. 2.0TDI pakub oluliselt rohkem sõidurõõmu. Sõidurõõmule lisandub
ka suurem kütusekulu (5,6 vs. 5,8 l/100 keskmine) ja keerukam mootor. Mul on siin tutvusringkonnas mingi viis VAG 2.0 TDi mootorit (Skoda Octavia
Scout 103 kW, Audi A4 Avant 103 kW, Mitsubishi Outlander 103 kW, VW Passat 125 kW, VW Touran 103 kW) + mul omal A4 125 kW Q. Kõik sõidavad ja käivad
ainult õli ja filtreid vahetamas + aegajalt tankimas .
2.0 TDI mootori puhul soovitan vaadata masinaid, mis on peale 01.04.2006 toodetud (VIN:WAU***8E*6*080172 --> ). Nendel on modifitseeritud õlipumba
ajam. EDIT: Kett on asendatud hammasratas ajamiga.
|
|
|
rrait
huviline
Registreerunud 09.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.11 09:13
|
|
|
Tere, kas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=752346
sellelt pärit mootor on sama mis on b5-l? 1.9 85kw?
Palju muidu maksab selline diagnostika esinduses? Peab vist aja ka kinni panema? Enne kui uksest sisse sõidan`?
|
|
|
mariomk
huviline
Registreerunud 14.04.12
Asukoht: Rannu - Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 (C4) 1994 2.5 TDI
|
postitati 18.05.13 18:36
|
|
|
Soov ka osta a4 b7 alates 2005 2.0 103kw.
Sai siin vähe loetud ja aru sain, et 8v mootor oleks nagu parim variant. Aga kuidas ma aru saan, et ta 8v on, mitte 16v? Mida peaks veel jälgima auto
juures, et hiljem üllatusi ei tuleks? Huvitaks ka, et palju läheks sellistele isenditele maksma kärukonksu paigaldus?
|
|
|
MartK
huviline
Registreerunud 29.03.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6, Audi A6 C4
|
postitati 23.05.13 17:08
|
|
|
Minul 8v mootor ja selle peaks teada saama mootorikoodi järgi, mul mootorikood BPW. See kirjas hooldusraamatu esimesel lehel. Vigadest väga rääkida ei
oska, kuna pole kokku puutunud Aga räägivad, et kahemassiline hooratas
pidi paljudel kusagil 200 000 kandis läbi minema.
Kärukonksu lasi töökaaslane panna, tal ka B7 (1.6, 75kw) ja maksis 300-350 EUR, esinduses hind 2x kallim. Aga olen ka kuulnud, et multitronic kastile
väga ei soovitata panna konksu, ei oska öelda kas see on müüt või päriselt ka nii.
Tavapärane hooldus Reval autos: 286 EUR (piduriõli, mootoriõli, kütusefilter, õhufilter, salongi õhufilter, õlifilter)
Multitronic käigukasti õlivahetus Reval autos (iga 60 000km tagant): 125 EUR
Ostueelne kontroll Revalis maksis minul 53 EUR
|
|
|
mariomk
huviline
Registreerunud 14.04.12
Asukoht: Rannu - Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 (C4) 1994 2.5 TDI
|
postitati 23.05.13 18:36
|
|
|
tänu nendele piltidele oskan nüüd ise ka vaadata, et milline on 8v ja 16v
2.0 TDI 8V
2.0 TDI 16V
Jama on selles, et 8v pihustid maksavad umbes 500€ tk aga 16v-l natuke alla 300€ tk. Aga 16v-l on see õlipumba ajam ketiga, mis ka tema nõrk koht ja
vajab kindlasti ülevaatamist. Kui palju maksab selle keti, pingutusrulli ja hammasratta või veel mõne asja vahetamine?
Üks tuttav soovitas jällegi mulle 16v mootoriga autot. Kui kett korralik või ära vahetada, siis saab jälle päris palju sõita.
Mida rohkem kellegi käest küsida või kuskilt lugeda, siis seda lollemaks lähen ja valida ei oska enam üldse midagi.
|
|
|
Suitsev1
klubiliige
Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio
|
|
AntiL
huviline
Registreerunud 30.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.13 16:59
|
|
|
Kuidas siinsed spetsialistid hindavad 2.0 96kW bensiinimootorit? Läbisõit u 170k ja saanud korralikku esindusehooldust. Natuke netis surfates selgub,
et süütepoolid on üks "kuluosa" (antud mootor 4 tk just vahetatud). On veel midagi, mida antud mootori juures karta või millele erilist tähelepanu
pöörata?
|
|
|
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
|
postitati 03.06.13 19:53
|
|
|
Kuskilt oleks nagu silma jäänud, et katuseluugid kipuvad vett läbi laskma.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.06.13 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: iguaan
Kuskilt oleks nagu silma jäänud, et katuseluugid kipuvad vett läbi laskma. |
Äravoolude ummistuse viga? Ma olen nii mõnelgi autol neid läbi torganud ja nagu pangega vett sülle saanud.
|
|
|
|
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
|
postitati 04.06.13 13:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: iguaan
Kuskilt oleks nagu silma jäänud, et katuseluugid kipuvad vett läbi laskma. |
Äravoolude ummistuse viga? Ma olen nii mõnelgi autol neid läbi torganud ja nagu pangega vett sülle saanud. |
Võib ka selline lihtne lahendus olla, ei mäleta täpselt, kas põhjus konkreetselt selles. Guugeldades kindlasti saab targemaks.
|
|
|
Ramm
huviline
Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW
|
postitati 04.06.13 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Äravoolude ummistuse viga? Ma olen nii mõnelgi autol neid läbi torganud ja nagu pangega vett sülle saanud. |
See viga tundub olema enamus VAG Grupi autodel.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.13 13:19
|
|
|
Piltidelt tundub viisakas olevat. Kütusekulu ulmeliselt väike sellise combo kohta, aga mine tea.
Kindlasti lase enne ostu esinduses vms üle vaadata: Tähelepanu pööra kastile, ketipingutitetele, pihustitele, DPF-ile ja sisselaskekollektoritele. Kui
suuremaid vigu ei esine, oled hea auto saanud.
Solar katuseluuk on suvel väga mõnus lisa
|
|
|
Suitsev1
klubiliige
Registreerunud 15.05.12
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Cabrio
|
postitati 04.06.13 13:44
|
|
|
Aga 320k läbisõit ei ole veel hukatuslik?
Ehk keegi oskab öelda, kas see mootor sõidab ka 500k läbi ilma suurte probleemideta.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.13 13:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Suitsev1
Aga 320k läbisõit ei ole veel hukatuslik?
Ehk keegi oskab öelda, kas see mootor sõidab ka 500k läbi ilma suurte probleemideta. |
Enamik Eestis sõitvatest on sellise läbisõiduga. Kui korralikku hooldust saanud, siis pole probleemi.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
ReinS
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0
|
postitati 05.06.13 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AntiL
Kuidas siinsed spetsialistid hindavad 2.0 96kW bensiinimootorit? Läbisõit u 170k ja saanud korralikku esindusehooldust. Natuke netis surfates selgub,
et süütepoolid on üks "kuluosa" (antud mootor 4 tk just vahetatud). On veel midagi, mida antud mootori juures karta või millele erilist tähelepanu
pöörata? |
Süütepoolid käivad tagasikutsumise alla, kui pole juba esinduses vahetatud. Hullemad asjad on sisselaske nuka ajasti larin käivitusel (570 euri) ja
kahemassiline hooratas. Hooratta aeg peaks 200-ja tuhande juures ümber saama(kolks käiguvahetusel, vibra tühikäigul). Samas muidugi ei pruugi, aga
teadmiseks ikka. Või on eelmine omanik juba selle vahetanud? Tuleb ka mingise õlikuluga arvestada, kuna sel juba manualis õlikulu ette nähtud.
Kui on ostumõte, siis täiesti külma mootorit ise käivitada. Sest ajasti tärin 1-2 sekki, on kuuldav ainult esimesel külmal käivitusel. Likvideerimise
hinda vaata ülevalt. Pööretel veidi lärmakas, samas maanteel sahistab täitsa vaikselt minna. Võrreldes 1.8T-ga tunduvalt uimasem. Jutt siis 2.0 96kW
20v, mitte FSI mootorist.
Edu!
|
|
|
AntiL
huviline
Registreerunud 30.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.13 18:59
|
|
|
tänud reageerimast. Jah, infot ootasin just 2.0 20V mootori kohta.
Ei ole minu teada hooratast vahetatud, samuti ei täheldanud proovisõidul ühtegi probleemi. Kõik oli sujuv, ilma kolksudeta ja klaar. Kas hooratta
probleem on tõesti ainult trehvamise küsimus või oleneb omaniku sõidustiilist ja hoolsusest? Mis hinnaklassi hooratas ja vahetamisega kaasnev töö
võiks kuuluda?
Nuka ajasti lärina kohta on raske seisukohta võtta, sest külma mootoriga tõenäoliselt on seda keeruline enne omanikuks saamist testida. Eks
vaatame.
Samas kipub alati kõik see internetist loetu olema üliskeptiline ja kallutatud alati negatiivse poole. Reaalsus on tihti palju ilusam ja muretum
|
|
|
ReinS
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0
|
postitati 05.06.13 19:41
|
|
|
See 20V pandi B6 kerele, B7 -mel on küll ka 2.0 moto aga see vast juba midagi muud. Hooratas on seal 400 euri juures, oleneb müüjast. Vahetuse hind
sõltub juba vahetajast. Ega see hooratas nüüd kindel probleem ka pole. Eks teda ikka ka sõidustiil mõjutab. Pigem loetakse seda rohkem diislite
probleemiks, kuna väänet rohkem. Kui võimalik lepi omanikuga kokku, selle külmkäivituse suhtes. Kui hommikul käivitades larinat pole on ok. Samas
sõltub see ajasti tihvti pesa kuluvuse astmest. Võib olla, et 1-1,5 tunni möödudes kuuled juba õrna tärinat. Kuna endal see teadmatusest läbi tehtud
ja ajasti vahetatud(elu õpetab), siis soovitan sellesse ajastivärki tõsiselt suhtuda.
Läbisõidust on siin foorumis juba küll räägitud. Enda 2001.a. autol oli 6 aastat tagasi peale korralist hammasrihma vahetust saksas 183 000 ees. Kui
saksast, siis palju neid kirikupappe seal ikka on? Samas, ega sa ju ometi ainult läbisõitu osta. Kui silmale-kõrvale sobib siis tuld.
Edu!
|
|
|
AntiL
huviline
Registreerunud 30.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.13 19:52
|
|
|
antud juhul räägin sellest mootorist:
Tsitaat: | 2.0 R4 20v 96kW [edit]
identification
parts code prefix: 06B, ID code: ALT
engine displacement & engine configuration
1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore: 82.5 mm (3.25 in), stroke: 92.8 mm (3.65 in)
cylinder block & crankcase
cast aluminium alloy, five main bearings, die-forged steel crankshaft, contra-rotating balancer shaft, forged steel connecting rods
cylinder head & valvetrain
cast aluminium alloy, five valves per cylinder, 20 valves total, bucket tappets, double overhead camshaft (DOHC), continuous intake camshaft
adjustment
aspiration
two-position variable cast aluminium alloy intake manifold
fuel system & engine management
multi-point electronic sequential indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors, 95 RON/ROZ unleaded; Bosch Motronic
electronic engine control unit (ECU)
DIN-rated motive power & torque output
96 kilowatts (131 PS; 129 bhp) @ 5,700 rpm; 195 newton metres (144 lbf·ft) @ 3,300 rpm
applications
Audi A4 (12/00-06/08), Audi A6 (06/01-01/05), Volkswagen Passat (11/01-05/05) |
|
|
|
ReinS
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0
|
postitati 05.06.13 20:51
|
|
|
ALT on ta jah.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.13 06:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AntiL
tänud reageerimast. Jah, infot ootasin just 2.0 20V mootori kohta.
Ei ole minu teada hooratast vahetatud, samuti ei täheldanud proovisõidul ühtegi probleemi. Kõik oli sujuv, ilma kolksudeta ja klaar. Kas hooratta
probleem on tõesti ainult trehvamise küsimus või oleneb omaniku sõidustiilist ja hoolsusest? Mis hinnaklassi hooratas ja vahetamisega kaasnev töö
võiks kuuluda?
Nuka ajasti lärina kohta on raske seisukohta võtta, sest külma mootoriga tõenäoliselt on seda keeruline enne omanikuks saamist testida. Eks
vaatame.
Samas kipub alati kõik see internetist loetu olema üliskeptiline ja kallutatud alati negatiivse poole. Reaalsus on tihti palju ilusam ja muretum |
Kirjutame siis natuke positiivsemas värvis- antud mootoriga sai sõidetud ca 4 aastat, isa sõidab siiamaani veel +4aastat. Õlikulu on jah, sai katseks
vahetatud ära klapisääretihendid, tulemus jäi muutumatuks, ca 3000km=0,5l õli, vähemalt õli oli koguaeg värke sees. Lärin käivitades on samamoodi 1-2s, nüüd siis selge kus kala(ps see on olnud
koguaeg 8 aastat!). Veepump andis saba ja see talv külmus kinni piduri vaakumvõimendi-sai tõmmatud välja ca 200g vett. Süütepoole küll kuluosaks ei
loeks, vist ca 30-40 euri tükk, 8 aasta jooksul läinud neid 2-3! Igati lollikindel ja usaldusväärne auto, pisut uimane on tõesti aga mis ikka tahta
turbota 2,0-isest ja isa kurdab ka küttekulu osas kuna võrdleb oma 1,6 A3-ga.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |