Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 - 2.0 85kw - 1992 - cJr (Vastuseid: 129 | Vaatamisi: 18951)
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 02.02.15 18:42 Tsiteeri
Audi 80 B4 - 2.0 85kw - 1992 - cJr



Tervist, sai ka esimene auto soetatud, kuna tuttavad soovitasid sellist isendit, siis leidsingi ühe :D

*sedaan
*manuaal
*el. peeglid ja el. katuseluuk
*sportistmed

Tegemist vajab:

*Tugipadi laagriga Lemförder 7€/tk 2x
*Esivedru Lesjöfors 28€/tk 2x
*Amort Sachs 30€/tk, 2x
*Õõtshoovad(tehtud) - 80.40€
*Filtrite vahetus
*Vedelike vahetus
*Hammasrihma komplekti vahetus, Continental Contitech - 36€
*Pagasiluugi amordid
*Esiistmed kinni keerata, tehtud
*Uued käsipiduri vedrud

*Osad jupid mootoris

Kõikidele asjadele kirjutan taha ka maksumise, mis kui palju maksma läks, nö. päevik siis :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 02.02.15 19:12 Tsiteeri


Hea valik, olnud endalgi kunagi sedaan 2.0 85kw ABK ja praegune Coupe on ka sama tehnikaga.
Auto ehitus on nii lihtne ja varuosad saab kommirahaga kätte.
Karteririhma pole ühelgi autol, seega usun, et mõtlesin roolivõimu või geneka oma siiski...
Näiteks võin tuua, et korralikku b4 alla 1000eur kindlasti selle mootoriga ei saa, Couped ja Cabriod veel hinnalisemad.
Enda näitest võin vabalt öelda, et mõlema b4 puhul olen samapalju juppide alla pannud, kui auto ostnud ( odavalt sain ka ), aga ma ise remondin, seega kui lasta töökodades teha, siis läheb kordades rohkem raha.
Kuid julgelt ise käed külge sellele autole, parim isend millekallal ise õppida ja nokitseda.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 02.02.15 20:43 Tsiteeri


Vabanda, ei jaga veel mõhkugi. Aga eks lähiajal hakkan ka rohkem asju vahetama.
Praegu on plaanis ära vahetada mõlemad õõtsad, rihmad, filtrid ja kõik mahlad. Lähiajal peab käsipiduri vedrud tagasi panema(kässer jääb korraks peale), eelmine omanik vist need ära võtnud, ei mida teinud :D. Kui kolin on ikka paremas ees nurgas olemas, siis arvatavasti peab vahetama amordid, vedrud ja amordipadjad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 02.02.15 20:58 Tsiteeri


Vedrusi pole mõtet vahetada, kui kõrgus õige ja katki pole. Vedrud ei kolise.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 02.02.15 21:06 Tsiteeri


Need niisama ei taha ära väsida?
Tekkis veel selline küsimus...et nii kogemata tuli ära see pagasiluugi peal olev Audi märk :D aga liim on ikka visa. Kui kuumapuhuriga algul kuumutada ja siis bensiiniga proovida on mõttet? Või selleks isegi, et lihtsam moodus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 03.02.15 10:49 Tsiteeri


Kõigepealt vaheta amordi tugilaagrid, kui sealt asja ei saa, sis edasi. Amort on viimane mida vahetada. Kas rooliots ja sharniir on ok? Või need nn kondid? Kui sa ise autodest midagi ei jaga, sis võivad teenindusemehed sind vabalt lüpsiloomana kasutada, et enesele pappi sisse tiksutada. Küllalt selliseid asju juhtunud. Aga soovitan julgelt, et löö ise käed külge, pole see autoremont nii raketiteadus miskit. Klubilised on kindlasti nõus kas või telf teel aitama. Kuskaugel muidu auto pesitseb? Kui minu lähedal oleksid, sis võiks vabalt juhendajaks olla. Aga ära karda seda remonti, pole midagi ta nii keeruline. :cool:


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 03.02.15 11:11 Tsiteeri


Auto Haapsalus :D. Ma ise kahtlustasin amorti, aga töömees ütles, et amort on igati ok, pigem jah need tugilaagrid vms. Sharniirid pidid ka korras olema :D. Eks kui lumi läinud ja väljas kuivem siis võib DIY sektsiooni lugeda ja aretada :D. Eks pisike abi telfi teel ka paha ei teeks, aga see töömees kelle juures käisin viimane kord on pädev ja viisakas. Kutsus isegi põhja alla vaatama ja katsuma.


Neljapäevaks uued NF õõtsad all, järgmisena siis filtrid ja mahlad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 08:02 Tsiteeri


Avastasin, et need juhtmed mis lähevad tagaluugi võtmeavasse ja tagurdamistule juurde on x-moodi kokku teibitud ja luugiamordid on ka läbi :(. On's kellegil töötavaid amorte pakkuda? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 04.02.15 08:16 Tsiteeri


Kulla mees, mine ja osta poest, ei maksa need suurt midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 08:19 Tsiteeri


Lihtsalt küsisin :D kuna ise teenin kooli kõrvalt raha auto jaoks ei ole seda nii palju.mõned eurod säästa oleks isegi hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 04.02.15 09:53 Tsiteeri


Ühtegi amorti pole kasutatult mõttet osta. Sama nagu kondoomiga. Mis siis et kasutatud aind kirikus ja kirikupapi oma.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 10:06 Tsiteeri


No selge, peab siis uued tellima :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dr.Rammstein
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal

postitati 04.02.15 10:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cJr
No selge, peab siis uued tellima :D


Kui raha kokkuhoid tähtis, et ei jõua 12€/tk osta, siis tavaliselt ma ei soovita seda firmat aga ise kasutanud automega luugiamorte ( 5€/tk) 2 aastat ja ei näita veel väsimuse märke. Ainuke asi nende amortide puhul on see, et pead enda vanadelt luugiamortidelt niiöelda munakukausid ära keerama ja uutele panema, sest minu omal ei jäänud luuk hästi istuma. Enne ostmist proovi amorte poes kokku suruda, oli juhus, kus kogu keha raskusega peale surudes amort ei liikund, seda siis automega jupiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 10:17 Tsiteeri


Ootab järgmise kuuni, see 40 eurone laks kui õõtsad ära lõhuti oli valus :( ega väga ei taha odavaid mis juksima hakkavad(tagaluugiamordid) :D

Tuli selline huvitav idee, et küsiks nende käest, kes õõtsad kõveraks väänasid natuke raha. On mõttet või nkn ei juhtu midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.02.15 16:55 Tsiteeri


Lase lihtsalt asi korda teha, kui tuleb välja, et nende viga siis peaks ikka mingi kompenseerimine olema. Peale õõtsade vahetust tuleb niikuinii sillaregull teha ja seegi maksab oma kopika. Üldiselt annab õõtsa ainult valede töövõtetega kõveraks pressida.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 17:10 Tsiteeri


Ennem olid õõtsad korras, kuna ta käis novembri kuus ülevaatusel, seal öeldi, et pukse nada vahetada. Teine mehhaanik ütles kah, et õõtsad kõveraks väänatud pressimise käigus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.02.15 17:16 Tsiteeri


No siis pole ju millegis küsimust, las maksavad tööraha tagasi ja paigaldavad tasuta uued õõtsad, see peaks mõlemale osapoolele väga hea lahendus olema... Isegi näinud neid valesti pressitud õõtsasi, kus pesa on ovaalseks surutud ja ainus vatiant on uus puks sinna sisse kinni keevitada ja järgminekord juba kogu õõtsaga vahetada.
B4 on nii lihtsa ehitusega auto, et uskumatu kuidas töökoda sai sellist asja endale lubada :D

Aga raskendav juhus on see, et kui sa auto kätte said ja kolinat kuulsid, et kohe tagasi ei viinud ja ei lasknud üle vaadata. Nüüd saavad nad asju tagasi ajada ja väita, et ise sõitsid kõveraks.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 17:27 Tsiteeri


Seda kartsin ise kah, aga eks astun sealt läbi, muideks :D see sama töömees kes minu autol pukse vahetas, oli samal ajal seal töökojas kui autot lasin kontrollida, sai siis tema käest ka küsitud, et miks siis nii, ütles selle peale umbes nii, et keevita kinni ja sõida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 04.02.15 17:35 Tsiteeri


Ära sinna küll rohkem remontimise eesmärgil sisse astu.

Vulkaniseeritud puksi keevitamine "ei tee ju puksile midagi"
Ajutiselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.02.15 17:35 Tsiteeri


Kui õõts juba kõver on, siis ei aita keevitus ka, sest lükkab pöördtelje kalde paigast ära, mida sellel autol reguleerida ei saa.
Keevitus aitab ainult ovaalseks pressitud pesade vastu ja see ka niikauaks, kui uute pukside vahetus tuleb, siis niikuinii kogu õõtsaga vahetusse...
No eks see pasakeerajast töömees loomulikult ei taha vastutust võtta, sest väiksemates kohtades vastutab tööline ise kliendi ees ja kannab kogu kulud ise. Algselt taob muiudgi firma kinni, aga nõuab töömehelt selle sisse.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 17:39 Tsiteeri


Njaaa, auto juba töökojas, homme hommikul uued õõtsad olemas, siis vaja veel sillastendi minna, õõõh kuidas raha läheb :D. Loodan, et rohkem ei pea midagi esisillas vahetama :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.02.15 17:42 Tsiteeri


Õõtsad, sharniirid, rooliotsad ( harva ka roolivardad kui puksid pehmed ), amordipadjad ja sillatalapuksid :D Muu nagu silda ei mõjuta. Muidugi stabikapuksid ja kondid ka ( ei sega regulli ) ja ongi kogu esisillal tiir peal... Sillaregullis mängivad ka tagasillapuksid rolli, seega lase kõik viimseni üle kontrollida, muidu mõttetu silda teha, peale mingi detaili vahetust pead muidu uuetsi minema...
Rooliotste reguleerpulgad ka korralikult liikuma panna enne regulli, muidu reguleerija kirub maapõhja ja hakkab lisatund jooksma, et neid asju liikuma panna. Tean, kuna ise reguleerin igapäevaselt autodel sildu ja vanad Audid on ühed hullemad, mis olla saab :D


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 17:43 Tsiteeri


Assa lutikas :D siis peab auto kuuks ajaks seisma jätma ja tööd tegema, või siis vana Opel vanarauaks müüa :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 04.02.15 17:49 Tsiteeri


Hea näide, mis saab kui osta odav auto:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=147628
ja kunagine
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=97155

Couped ootab ees veel radiaatori ja mootoritaguse flantsi vahetus, nipet näpet veel ja peaks juba eht saama :D


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cJr
huviline

Avatar


Registreerunud 22.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0 85kw

postitati 04.02.15 17:54 Tsiteeri


Muidu veaks finantsiliselt välja, aga tööd hetkel vähe :(

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Hea näide, mis saab kui osta odav auto:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=147628
ja kunagine
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=97155

Couped ootab ees veel radiaatori ja mootoritaguse flantsi vahetus, nipet näpet veel ja peaks juba eht saama :D


Oled kirjutanud, et kui gaas lahti lasta hakkam jõnksuma? Mis viga oli ja kuda lahti said? Gaasiklapianduri ja/või tühikäigumootori dela?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.1% - SQL: 51.9%]