Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta. (Vastuseid: 121 | Vaatamisi: 29177)
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 18.09.15 20:21 Tsiteeri
Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta.



Tere foorumi rahvas soetasin siis 20.juulil endale kurikuulsa coupe, mida vist ilmselt kõik siinsest kasjutajakeskonnast kindlasti teadma peaks.
Otsustasin ka teha ka teema auto kohta et oleks ka jäädvustus minu tegevusest auto kallal.
Autoga igati 100 protsenti rahul :) miks ei peaks

paar pilti siis minu valduses:

Koju toomine:


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/audi%20kaks_zpsksgjybal.jpg

Paar klõpsu:


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/audi%20uumlks_zpsrinarcb4.jpg


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/audi%20kolm_zps76cuxt8w.jpg


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/audi%20neli_zpsakk7gqc5.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 18.09.15 20:27 Tsiteeri


Tore näha et ikka coupe-sid juurde tuleb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 18.09.15 20:29 Tsiteeri


Olles ka juba liigelnud autoga natuke aega on ka hakanud ilmnema väikesed murekohad, mida olen hakanud vaikselt likvideerima.

Täna panin paika mootoririhma mis oli küll tartus carstopi poolt paigaldatud, kuid ilma rakiseta.
Seega olid nukad natuke paigast ära ja sai korralikult rakise abil paika aetud.
Väljalaskesüsteemil sai ära vahetatud tagumine pikk klamber pluss kinnitustripu aas, mida oli ajahammas korralikult purenud.
Lisaks sellele vahetasin ära ka plokikaane taga oleva nukakorgi mis nagu tavaliselt õlist leemendas, üle kontrollimist vajab ka väntvõlli simmer, kuna käigukasti koda kenasti õline aga eks seda näeb pärast pesu.

Homne plaan lammutada laiali esisild, kuna mingi imelikku sorti kobin seal, arvatavasti tuleb üle vaatata kas amordi padruni mutter korralikult kinni ja ega amordi padrun mill paar lühem ei ole (on ette tulnud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 18.09.15 20:31 Tsiteeri


Kahjuks ei tule need kusagilt juurde vaid olude sunnil müüs endine klubiline oma auto maha, ja mul on olla see õnnis inimene kes sellele kenakese endale sai :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 21.09.15 11:28 Tsiteeri


Kas hammasrihma paika ajamisel mingi mõju auto jõudlusele ka oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 21.09.15 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: lkallas
Kas hammasrihma paika ajamisel mingi mõju auto jõudlusele ka oli?



käivitub väheke paremini ning tundub ka veidi erksam

silma järgi vaadates oli rihm okei, kuid kui rakis peale panna siis oli vasak pool päris hulga paigast ära parempool veidi vähem

Tsitaat:
Algselt postitas: lkallas
Kas hammasrihma paika ajamisel mingi mõju auto jõudlusele ka oli?



Käivitub väheke paremini ning tundub ka veidi erksam.

Silma järgi vaadates oli rihm okei, kuid kui rakis peale panna siis oli vasak pool päris hulga paigast ära parempool veidi vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 03.10.15 17:59 Tsiteeri


Tere jälle, sai siis lõpuks ka esisild laiali lammutatud. Kuid ei suutnud sealt midagi leida, mis võiks esisillas kobinat tekitada.
Ka minu amordi padrunite idee ei osutunud õigeks, kõik oli nii nagu peab. Juhipoolne vedru oli veidi paigast ära ülemise kannu peal, kuid see oli ka kõik.

Paar pilti:


[img]http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151003_165407_zpsjq7leksi.jpg[/img]


[img]http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151003_165532_zps8w3mazws.jpg[/img]


[img]http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151003_171036_zpsvt4oubqn.jpg[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.15 18:23 Tsiteeri


Amort on õli ikkagi välja ajad ?
Amort hakkab samamoodi kolisema kui tekib väike tühikäik sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 03.10.15 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karly
Amort on õli ikkagi välja ajad ?
Amort hakkab samamoodi kolisema kui tekib väike tühikäik sisse.




See mis pildil on vasemääre mis amordi padruni ümber pandud või roostesurm mis igaleppole lastud, amort ise ei leki. Kuid katsudes võis aimata mingit tühja kohta, seega jah see minu viimane pekkumine sellele kolksule.
Uskumattu et bilsteini amordid nii kiiresti ära lõppevad. :o

Sõidan natuke vaatan mis saab. Arvatavasti sportvedrustusest tingitud amordi lühike tööpind ja sellest ka see kiire kulumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 12.10.15 20:25 Tsiteeri


Tere jälle foorumi rahvas, seoses sügiseste miinuskraadidega sai avastatud, et keskmisse sektsiooni ei puhu sooja.
Ehk siis klaasile ja jalgadele puhus. Mulle tundus see ebameeldiv, kuna auto salongi soojenemisaeg oli pikem, seega hakkasin uurima milles probleem.

Uurimise käigus harutasin järjest salongi laiali, jõudes selle ümberlülitussüsteemini mida otsisin. Selle asukoht näidatud punase noolega:

http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_141412_1_zpsk5hghsja.jpg

Et sellele ligi pääseda, tuli kõik keskkonsooli all olev ära rookida, kaasa arvatud srs aju ja soojenduse kanalid.
Lõpuks jõudsin ka vajaliku koha ligi:

http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_142624_zpshjuhbl62.jpg

Katsetades sain teada, et viga on klappi liigutavas mootoris, mis paraku ei toiminud. Eemaldasin selle süsteemist, kuigi oli ka vahetusvariant olemas, kakkusin selle hoopis lahti ja leidsin, et sellel polegi suurt midagi viga. Võtsin seal sees oleva minimootori välja ning lasin akupealt otse voolu peale millepeale mootor tööle hakkas, kordasin tegevust vahetades pooluseid. Arvatavasti oli lihtsalt niiskus vms vahel, kuna ei kasutanud seda keskmist sektsiooni.

Mootorid ise:


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_142953_zpszd2nh7fk.jpg

Ja siis uuesti kõik kokku:


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151010_162411_zpsdpw1zlhl.jpg

Loo moraal siis selline, et aeg ajalt tuleks sektsioone ringi lülitada, et mootorid kinni ei jääks.

Lisaks ka üks küsimus siinsetele tarkadele.
Kelladeplokis ei põle kella valgustus. Sooviks teada, kas see on eraldi vahetatav või tuleb terve kell välja vahetada?
Kui saab eraldi, siis milline pirn sinna sobida võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 12.10.15 20:38 Tsiteeri


Tahtsin mainida, et makk ei sobi kohe mitte :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 12.10.15 20:48 Tsiteeri


Mis sellel makil siis viga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AK47
huviline



Registreerunud 22.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.15 06:31 Tsiteeri


Kellaplokis peaks kõik pirnid olema vahetatavad eraldi :) Terves armatuuris peaks saama kõiki pirne eraldi vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wex
huviline



Registreerunud 06.08.12
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: 93 Audi 80

postitati 13.10.15 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AK47
Kellaplokis peaks kõik pirnid olema vahetatavad eraldi :) Terves armatuuris peaks saama kõiki pirne eraldi vahetada.

Just, kella valgustus pirn on seal tahoka juures olev ja pirn on sama mis ülejäänud spidoplokis olevad (vist 882 54034 344)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 16.10.15 20:26 Tsiteeri


Tere jälle, pöördun jällegi murega mida ei oska kuidagi ise lahendada. Nimelt lülitab auto koguaeg automaatselt kliima taha, kuigi sellise temperatuuri juures seda kindlasti enam teha ei tohiks, kusjuures isegi miinuskraadidega.
Oleksin väga tänulik kui keegi oskaks midagi rääkida selle kohta või oskaks mind õigele teemale juhatada.

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 17.10.15 15:18 Tsiteeri


Mul A6 teeb samamoodi kui on jäetud näiteks manuaalse programmile või siis aknale puhuma. Automaat reziimil seda ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 18.10.15 13:55 Tsiteeri


Naljakas ongi see ,et auto peal paneb samamoodi kliima taha.


Leidsin hetke kust sain paar huvitavat pilti:D
Vasakult paremale 87/91/95


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151018_144652_zps60d1hssl.jpg

http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151018_144703_zps4stxykyl.jpg


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151018_145043_zpsixt0qkdk.jpg


Ahjaa talverattad sain kah alla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A 80
huviline



Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor

postitati 18.10.15 20:27 Tsiteeri


Ohoo.
Peotäis punaseid kupeesid reas.Ükskord peaks kõik kokku korjama...;)

Operaator Kõps kupeede vahel.Kus Sa õhtul olid ,kui kips ära pandi???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 19.10.15 06:06 Tsiteeri


Täitsin kohustuslikke ülesandeid:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KriP
huviline

Avatar


Registreerunud 11.04.15
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.3 '92

postitati 20.10.15 21:39 Tsiteeri


Korralik Coupe, piltide järgi vaatan, et peab ka ikka tagumised ära toonima. Peaks kõik punased kupeed kokku kraapima ja vägeva pildi tegema :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 23.10.15 06:15 Tsiteeri


Oli siin endalgi plaan tutvusringkonna couped kokku ajada ja pilti teha, neid üsna mitu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AK47
huviline



Registreerunud 22.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.15 08:40 Tsiteeri


Hehee, oman ka ise ühte B4 Couped, mis samuti punane :) Kui pildi tegemiseks läheb siis tuleks lööks ka kampa.
Teemat pole viitsind teha aga kuskil üle poole aasta juba vaikselt putitan ülesse enda oma. Välimus suurem asi pole hetkel aga tali tulekul ja plaanid suured :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 24.10.15 07:49 Tsiteeri


Ei tohi ju öelda b4 coupe, on typ89 facelift.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 24.10.15 18:12 Tsiteeri


Täna oli pesu, koristus ja vahatamise päev :D Parempoolne sõbra jagu.


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151024_171547%20Small_zpsyafaouno.jpg


http://i614.photobucket.com/albums/tt221/Taavi_Tammes/IMG_20151024_171600%20Small_zpsxmmcu1qf.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 25.10.15 12:51 Tsiteeri


Tuleks KriPiga ka platsi, saaks väikese Coupe kokkutuleku teha. Endal siis hõbedane isend.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]