Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.5TDi Avant Quattro - 1995 - sector (Vastuseid: 157 | Vaatamisi: 42235)
dislapann
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004

postitati 21.09.17 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: etsihel
Koguaeg olnud seda usku, et vana pidamine tuleb odavam.. kindlasti olen ka edaspidi aga lihtsalt ma enam ei viitsi jamada ning närve raisata... kõik on juba aastaid mulle öelnud, et võta uus... Võtan neid lõpuks kuulda ning uuel kuul taotluse 2017 aasta autole ja lihtsalt sõidan.. :)


Tuhat korda läbi nämmutatud teema, aga uut on ikkagi kordades kallim pidada, kui turu kallimast otsast ostetud korralikku kasutatut. Mul neli autot hetkel, millest üks liisinguga tutikas ja uue auto aastane kulu on suurem kui kolme kasutatu kulu kokku!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 20vt c4

postitati 21.09.17 10:06 Tsiteeri


Auto talvel sooja garaa˛i näinud pole, kuna elan kortermajas siis niikuinii siin garaa˛i pole. Talvel tihti pesu saanud jne. vähemalt minu käes. Autol ilmselt saksas kundepoolne tagumine tiib ka täies ulatuses vahetatud, katust on keegi värvinud, jne. Tagaosa oli ka pahtlikihi all. Kundepoolsest lansekast ka mingi osa vahetatud. Seega ei oska öelda mis autoga varasemalt tehtud on. Igaljuhul jah, kõigehullem ta ei ole, aga kui nüüd kokku võtta kõik asjad, mis teha vaja, siis osutub asi täiesti mõttetuks.
*Karbid oleks vaja maha lõigata ja vaadata seisukorda seestpoolt
*Ideaalis võiks mõlemad tagumised tiivad tervenisti ära vahetada
*Samuti ka stangetagune plekk
*Tagumiste tulede ümber olev plekk
Ja nii edasi...Asjal lihtsalt pole pointi.
Isegi kui kere korda saaks, peale seda oleks vaja puksid vahetada jne jne. Lihtsam on vaadata uue auto või uue kere poole. Antud juhul ei oska kommenteerida mis edasi teen, kuna see löök tõmbas mõtted korralikult segamini. Igaljuhul kindel on see, et seda kere taastama kindlasti ei hakka.

Autol hetke läbisõit ca 530k. Igaljuhul jah, hea auto oli, kuni praeguseni.
Samas oleks 2.8QA sedaan kere ka võtta, mis 1997a. Aga sedaan pole eriti hinges, ja sellega ka küllaltki pornot tehtud, seega ei taha uskuda, et sealtki midagi head välja tuleks.


Tänud heade kommentaaride eest. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
etsihel
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.17 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dislapann
Tsitaat:
Algselt postitas: etsihel
Koguaeg olnud seda usku, et vana pidamine tuleb odavam.. kindlasti olen ka edaspidi aga lihtsalt ma enam ei viitsi jamada ning närve raisata... kõik on juba aastaid mulle öelnud, et võta uus... Võtan neid lõpuks kuulda ning uuel kuul taotluse 2017 aasta autole ja lihtsalt sõidan.. :)


Tuhat korda läbi nämmutatud teema, aga uut on ikkagi kordades kallim pidada, kui turu kallimast otsast ostetud korralikku kasutatut. Mul neli autot hetkel, millest üks liisinguga tutikas ja uue auto aastane kulu on suurem kui kolme kasutatu kulu kokku!
Ega pole ma kunagi võtnud turu odavamat autot.. C4 oli eelmine aasta ühe kõrgeima hinnaga esiveoline. Pool aastat ei olnud sellel midagi viga. Igalpool kus käinud on kõikidel karp lahti jäänud kui korralik mu auto on olnud välimuselt.. aga vanadusest tulevad vead ning nende vigade tagaajamine tüütab ausalt öeldes ära... Olles pannud ohtralt raha nende kasutatud autode alla, oleks mul tutikas auto juba ammu kinni makstud. Mulle meeldib ise teha ja nokitseda aga lõpuks aitab.

Hetkel tulebki vähesõitnud uus. Loogiline et odavam vana pidada.. alati seda meelt olnud aga ma enam ei viitsi närve ja aega kulutada remontimisele ja muudele vanusest tingitud probleemidele. :P

Aga pole mõtet offtopicut teise inimese autoteemas teha. Igaüks otsustab ise ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupsik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03

postitati 21.09.17 11:00 Tsiteeri


No kui omanik on kindlalt otsustanud, et taastamist ei tule, siis olgu nii. Eks igaüks otsustab ise. Auto ostetakse ju endale, mitte teistele.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 21.09.17 11:52 Tsiteeri


Eks siis varsti leiab juppe müügis?




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 20vt c4

postitati 03.10.17 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupsik
No kui omanik on kindlalt otsustanud, et taastamist ei tule, siis olgu nii. Eks igaüks otsustab ise. Auto ostetakse ju endale, mitte teistele.:)


Nii ta on jah. Mitte, et seda kere võimatu taastada oleks, aga sellel pole lihtsalt mõtet.


Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Eks siis varsti leiab juppe müügis?




SalmA


Eks selgub veel, mõtlen ikka uue kere peale, ei tahaks C4jast nii kiirelt loobuda. :D Aga eks näha ole. Lähinädalatel peaks infot saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 03.10.17 20:02 Tsiteeri


Hetkel just lõpetasin ühe C4 tdiQ avandi elustamise. Ostetud siit foorumist kõige odavamana mis leida olnud, tuli vahetada käigukast, kõik sillaosad ning ka esimese sillatala, vedrud, amordid, juhtmestiku pornograafia eemaldatud, abs tööle saadud taas, pooltelje otsad kõik,sisu, kõik uksed, stanged, tagaluuk ja esitiivad tuli välja vahetada pluss muidugi kütusepaagi parandus. Ise värvides tuli auto hinnaks kokkuvõttes 3k euri kanti. Hetkel siis allapoole katust kõik värvitud.
Oleks võinud osta ka mõne 3k eest, kuid ikka oleks pidanud palju veel tegema. ( 3k arvestus on siis ilma igasuguse töörahata )
Ehk soovitus oleks leida siiski paremas korras kui algne toorik sul ning teha see korralikult ära. Kõik asjad mis auto küljest eemaldatavad, saab asendada, aga kui karbid-põhi-katus pekkis siis ise ei viitsiks ka jamada. Enda taastatul õnneks need osad olid suht ok kui karbi mõlgid välja arvata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 20vt c4

postitati 05.11.17 01:35 Tsiteeri


Auto seisab siis garaa˛is nüüd ja kevadel selgub mis temast saab.
Uus auto olemas juba, seega võib teema ära arhiivi lükata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.8% - SQL: 58.2%]