dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 09.10.16 08:37
|
|
|
Audi A6 C5 Avant 1.9TDI 96kW Multitronic - 2004 - dislapann
Tere rahvas!
A4 B6 sai omale vanema venna A6 C5 näol. Võiks vist isegi öelda, et nagu kaks tilka vett .
Mõlemad siis nagu näha tumepunane metallik (täpselt sama värvikood), 1.9 TDI 96kW ja hele nahksisu. A4 manuaal, A6 automaat multitronicu näol. Ma tean
jah,
et see esimese põlvkonna multitronic on üks paras õnnetus, aga ma loodan, et keegi on seda juba remontinud ja 6-pack lamellid 7-pack vastu
vahetanud.
Kohe peale ostu sai ka Hõbenooles dünaamiline õlivahetus tehtud ja tunnistati täitsa heas korras olevaks.
Peale ostu siis kohe kohustuslikud asjad ära tehtud.
08.10.2016
Mootoriõli Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 VW505.01
Õlifilter WIX
Õhufilter WIX
Kütusefilter WIX
Salongifilter M-filter
Roolivõimu vedelik Febi 06161 VAG G004000 2x1L
Hõbenooles dünaamiline õlivahetus Fuchs Titan ATF CVT 12,9l
Ebayst tellitud valuvelje poltide katted, salongi uued nupud-lülitid ja katusele traatantenni asemele Audi A4 haiuim antenn.
13.10.2016
Multitronicu diffri õli 1.3L Fuchs Titan Sintopoid FE 75W-85 VAG G052190
10.09.2017
Mootoriõli Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 VW505.01
Õlifilter WIX
26.09.2017
TÜV läbitud mõningate pisivigadega.
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 10.10.16 06:44
|
|
|
Täna plaanis siis multitronicu difris õli ära vahetada. Juhendi järgi peab õlitase olema 8,5mm alla täiteava. KENIAALNE . Selle asemel, et teha tase täitava alumise servaga tasa!
Mnjah, mõnikord tuleb sakslastelt ka imelikke tehnilisi lahendusi...
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 13.10.16 23:10
|
|
|
Multitronicu diffris õli vahetatud. Huvi pärast mõõtsin ära ka, et palju seal üldse algselt õli oli. 1.3L asemel oli sees ainult 0.8L . Pool liitrit oli seega 12a. jooksul jalga lasknud.
Kuna tehas väidab, et diffri õli on "filled for life", siis vaevalt, et keegi kunagi üldse huvi on tundnud, mis seal sees toimub. Häält igatahes see
differ veel ei tee, aga eks ta natuke
kuuma on madala õlitaseme pärast juba saanud. Peaks muidugi kaane maha võtma ja pilgu hammakatele peale viskama, aga hetkel ei viitsi. Kui millalgi
pooltelje simmerit
hakkan vahetama (sealt kaudu see õli arvatavasti välja tuleb), eks siis vaatan kaane alla ka.
Et kui oma automaatides õli vahetate, siis võiks igaks juhuks diffri õli tasemele ka pilgu peale visata.
|
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 10.09.17 15:08
|
|
|
Aastake nüüd sõidetud ja aeg õli vahetada.
Mootoriõli Fuchs Titan GT1 XTL 5W-40 VW505.01
Õlifilter WIX
Remondipäevikusse pole midagi lisada olnud, kõik töötab ja midagi küljest pole kukkunud,
Aga kuna käed sügelevad ja midagi tahaks nagu auto kallal teha, siis sai lihtsalt natuke autopedendusega tegeletud.
Kriibitud peeglid sai välja vahetatud S6 alupeeglite vastu, natuke lainetavad alumised ukseliistud asendatud S6 laiade aluliistudega, mustade
katusekaarte asemele alukaared.
Ja kuna keldris vedelesid pea uued 17" rehvid, mis mu ühelegi tesiele autole mõõtudelt ei sobinud, siis sai veel ligi võetud Audi A8 D2 17"
veljed.
|
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 18.09.17 22:13
|
|
|
Kuna juhiistme alcantara oli natuke topiline, siis sai uus pandud. Nüüd on jälle mõnus sametine.
|
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 26.09.17 14:07
|
|
|
Sai täna TÜV ära tehtud. Kuna esimene kord selle autoga ülevaatusele, siis kerge võbin oli sees, et kuidas läheb. Põhiliselt muidugi kõigi vanade ja
mustmiljon läbisõiduga diislite
põhiprobleemi tõttu - tahmatest. Antud autol peab tahm olema alla kolme. Oli üle nelja. Mis seal ikka, kümmekond korda mootor piirajasse,
ülevaatuspunkti hoov korraliku tahmakihiga
kaetud ja läbi ma sain, näitaja kukkus kahe peale. Eks see tahm vast automaadist tingitud ole - linnas hoiab variaator pöördeid 1400-1500 vahel ja kui
nii kuust-kuusse lasta,
siis tahmab silindrid ja turbo korralikult ära. Maanteesõit ka eriti ei päästa - 100 peal pöörded umbes 1700, 120-130 sõites saab pöörded 2000 peale
ka, aga palju neid 110 lõike ikka on,
kus rahulikult 120-130 lasta saab.
Lisaks oli veel 3 pisiriket, mis õnneks läbisaamist ei takistanud.
1. Esituled paigast ära. Tegelikult olid paigas, aga kui ülevaataja tuled nupust päris alla keeras ja tagasi üles, siis vasak tuli päris üles välja ei
sõitnud. Käsitsi saaks vast paika, aga võtan
tule ikkagi küljest ära ja vaatan, mis sel mootoril häda on, et ise päris üles välja ei sõida.
2. Üks numbrituli ei põlenud. Need on plaanis niikuinii ledide vastu vahetada.
3. Spoila küljes oleva lisapiduritule osad pirnid on läbi (või on seal ledid?). Selle peab ka maha võtma ja vaatama, mis karul kõhus on.
Kui kõik need asjad korda saab, siis täitsa vinks-vonks auto jälle.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.09.17 14:26
|
|
|
Kui katt ka väga kinni siis läheb ka see tahma näitaja suureks. Enamasti peale kati eemaldamkst jäävad näitajad 0, juurde. Esistmel lasid alcantra ära
vahetada? Mos selline asi maksis? Endal sama sisu ja tegin topieemaldajaga üle ja nagu uus jälle
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 26.09.17 19:45
|
|
|
Tänud. Selle umbes kat-i variandi panen kõrvataha. Kui võimalus avaneb, siis viskan vahelt ära.
Lasin jah mõlemale esiistmele uue alcantara panna. Juhiistme alcantara oli tegelikult suht õhtal omadega - topiline ja õhukeseks kulunud, seal polnud
enam midagi päästa. Kõrvaliste oli ok,
aga et toon täpselt kokku sobiks, siis lasin sinna ka uue panna. Umbes 500 läks kokku. Originaal alcantara on juba ise pea 150eur m2. Nahk ja tööraha
on köömes sellega võrreldes.
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 26.09.17 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapann
Maanteesõit ka eriti ei päästa - 100 peal pöörded umbes 1700, 120-130 sõites saab pöörded 2000 peale ka, aga palju neid 110 lõike ikka on,
kus rahulikult 120-130 lasta saab.
|
Kui kast korralikkult ei tööta siis ei ole jah midagi teha. Tavaliselt saab ju madalama käigu panna ja siis sellega natuke sõita
|
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 26.09.17 20:16
|
|
|
Kast täitsa korras, tänan huvi tundmast. Üks kord kogemata läks kang manuaal reziimi peale ja ma ei saanud kohe pihta, et miks pöörded järsku 3000
peal on. See on aasta jooksul ka ainuke kord,
kui manuaal reziimi olen kasutanud . Kui mul on isu sõidu ajal kangi
näppida, siis võtan käsikastiga auto. Automaadi panen sõitma hakates D peale ja sihtkohta jõudes panen P peale. Selles ju
automaadi mõte ongi või on mul midagi kahe silma vahele jäänud?
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 27.09.17 19:10
|
|
|
Eks see manuaal reziimi mõte olegi, oleks sul käigu lülitid rooli peal siis saaksid roolilt ka käike vahetada.
|
|
|
|
aadumees
huviline
Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.17 16:57
|
|
|
Kus kohas rätsepatöid teha lasid?
|
|
|