Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
illukas

 postitati 28.09.15 13:33
Tänud

Välja pakutud:
jõujaam
differ.ee

Nüüd aega panema...
Tänud kes võtsid vaevaks vastata ja kaasa mõelda

EDIT:
lisan teema kus palju kasulikku sama probleemi kohta
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=126135
operax

 postitati 24.09.15 19:00
Võid fixusest ka hinda uurida, nad müüvad pinguteid küll swagi nime alt, kuid pinguti ise on originaal. Pingutite vahetusega sain abi ühe ringtee garaa˛ist https://goo.gl/maps/Qakm254Epen
illukas

 postitati 24.09.15 18:49
Kes kus vahetanud on?
teet82

 postitati 24.09.15 18:14
Mida muud sinna ikka panna kui originaale, põhimõtteliselt on ju neid nüüd paremaks muudetud ja järgmised paarsada tuhat kilomeetrit peaksid muretud olema. Aga töö teostamise pädevuse kohta saad ju erinevatest töökodadest küsida, et kas nad on võimelised vahetama, garantii andma oma tööle jne.. Mis siin ikka pikalt mõelda, lihtsalt lase ära vahetada enne kui pooleks läheb mõni kett ja hakka pihustite või käigukasti jaoks raha koguma:D
illukas

 postitati 24.09.15 14:43
Aga teemast ka...
Kas Audi enda toodetud ketid, tallad, pingutid (uuematel on vedrud lisaks pandud?) on siinkohal pädevad?
Usaldusväärseid kohti kus vahetada?
teet82

 postitati 22.09.15 18:55
Ma ei ütleks, et asi on ainult Audi kehvas tehnilises lahenduses, pigem on lihtsalt mootoritel võimsust liiga palju. Paljud vanad autod ju sõidavad siiani oma kettidega, aga uuemad ei taha kuidagi kesta. Otsene konkurent E60 BMW kannatab sama häda käes, ilma igasuguse hoiatuseta läheb kett lihtsalt pooleks. Probleeme paistab olevat kõigi lahendustega, mille puhul on ketid pandud mootori tagumisse otsa.

Selles suure ketivahetuse teemas on pilte nii "veninud" kui katkenud kettidest. Järelikult tulebki kogu jooks vahetada, asi kulub üldiselt, mitte pole probleemiks ainult see 2 sekundit klõbinat.
real-illusion

 postitati 22.09.15 18:43
Eeltöö tegemata. Selles suhtes, et ülemistest enamasti ei piisagi. Ülemised vast OK, aga kui kett veninud jne. Siis pole ju sealt midagi head loota. :)
illukas

 postitati 22.09.15 18:38
Jann kirjutas: "läbiaetud" esimese otsa kolmese c6-e kettide, pingutite, pihustite

Kuidas on ketitaldade, kettide venimine ja pingutite väsimine seotud "läbiajamisega"? Pigem on see märk kehvast Audi disainist. Ei ole ette sattunud Bmw-d või mersut, mille kett vajaks vahetamist (on neid üksjagu nähtud ja ka suurte läbisõitudega).

Minu tekst oli pigem märkusena kui hädaldamisena mõeldud...

Põrsast kotis ju ei ostnud, ketipingutite vahetustsekk täitsa olemas... Kas pinguti oli praak või on mingi muu audi pingutite vahetuse tsekk- lõpuni ei saa mina seda kahjuks kontrollida
------------------------------------

Aga teemast ka...
Kas Audi enda toodetud ketid, tallad, pingutid (uuematel on vedrud lisaks pandud?) on siinkohal pädevad?
Usaldusväärseid kohti kus vahetada?
Jann

 postitati 21.09.15 18:32
Tsitaat:
Algselt postitas: illukas
1000€ tundub veel normaalne olevat...
Mu vana bmw ei maksa ka niipalju kui audi kettide vahetus :)

Edit:
Kas Audi enda toodetud jubinad (mis sulle esindusest antakse) on siinkohal pädevad või on mingi firma selle probleemi "ära fixinud". Küsin kuna on kogemus, kus lemförder-i jupid on kohati Bmw enda toodetust tõhusamad.


Ma olen juba pikemat aega rääkinud erinevates teemades, et "läbiaetud" esimese otsa kolmese c6-e kettide, pingutite, pihustite, sisselasete, kastihoolduse ja muu pudi-padi peale kulub rohkem, kui on auto hind. Arvestage sellega enne, kui põrsa kotis ostate.
illukas

 postitati 21.09.15 17:48
1000€ tundub veel normaalne olevat...
Mu vana bmw ei maksa ka niipalju kui audi kettide vahetus :)

Edit:
Kas Audi enda toodetud jubinad (mis sulle esindusest antakse) on siinkohal pädevad või on mingi firma selle probleemi "ära fixinud". Küsin kuna on kogemus, kus lemförder-i jupid on kohati Bmw enda toodetust tõhusamad.
Elxx

 postitati 21.09.15 17:06
www.differ.ee näiteks:cool:
teet82

 postitati 21.09.15 16:20
See 2500 tundub küll natuke liialdatud olevat, ka originaal komplekt esindusest peaks alla 1000EUR tulema, lisaks siis päev tööd.
illukas

 postitati 21.09.15 16:08
Kogu ketimajanduse eest küsib forss 2500€ (umbkaudselt)...
On mingeid normaasema töökvaliteedi ja hinna suhtega kohti?

Sellise hinna eest kisub küll ainult ülemisi pinguteid ja taldasid vahetama....
Leopold661

 postitati 18.09.15 19:56
Tsitaat:
Algselt postitas: operax
Sul on keti lagin juba nii vali, et ma arvan et sa enam ülemistega ei pääse, ja kettide vahetamiseks vaja kast maha võtta.

Tegelikult on ikkagi nii,et alguses vahetad ülemised pigutid ja vaikus. Sõidad mingi aja ja jõuad ikkagi sinna,et vaja kogu kompott ette võtta. Kellel sedasi ei lähe,neil lihtsalt veab!
operax

 postitati 18.09.15 18:00
Sul on keti lagin juba nii vali, et ma arvan et sa enam ülemistega ei pääse, ja kettide vahetamiseks vaja kast maha võtta.
mkb

 postitati 18.09.15 13:17
Väike vihje ka: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785
illukas

 postitati 18.09.15 12:55
Lõpuks oli siis see päev kus kuulsin otse kapoti all ja ilma selle mootori katteta seda häält (igakord kui kapoti lahti võtsin siis ta otsustas seda häält mitte teha).
Tuleb ta eest vaadates paremalt salongi poolt- ehk siis nagu parempoolne pinguti.

Vähe paremini kostuv hääl (krt suutsin telefoni liigutada samal hetkel)


Edit:
Kas ülemisi kette ja ketipinguteid saab vahetada ka ilma käigukasti maha võtmata? (netist piltide pealt paistab, et ketti ei saa vahetada)
mkb

 postitati 15.09.15 14:29
Jann-i poole pöördugi.
Täida oma profiil ka ära.
illukas

 postitati 15.09.15 13:59
läbisõit 251 000
hetkel Viljandi ligidal kedagi tarka terava kõrvaga?
Jann

 postitati 15.09.15 13:50
Tsitaat:
Algselt postitas: illukas
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud.


On olemas paber, kus auto numbrit ega muud tarka peal ei ole
vahetatud flamekos 27.03.2014 selgitus ülemiste ketipingutite vahetus

Tuli veel ideid:
hüdrotõukur (tappet)


Ketilagin on see 99%. Palju tegelik läbisõit on?
Võimalik, et pikad ketid-pingutid-tallad vajavad vahetust.
Pead laskma kuulata inimesel, kes jagab asja.
illukas

 postitati 15.09.15 13:34
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud.


On olemas paber, kus auto numbrit ega muud tarka peal ei ole
vahetatud flamekos 27.03.2014 selgitus ülemiste ketipingutite vahetus

Tuli veel ideid:
hüdrotõukur (tappet)
mkb

 postitati 15.09.15 13:09
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud.
illukas

 postitati 15.09.15 12:48
4 sekundil selline väga kahtlane hääl

2007a a6 automaat
Mootoriks 3,0tdi

Hääl tuleb külmkäivitusega ja aegajalt, vahel on kõvemini kuulda vahel pehmemalt. Kestvus 1-2 sek (nagu saaks siis mingi surve ülesse)

Ülemised ketipingutid väidetavalt vahetatud.
Õlitase ei suurene ja on triibu ülemisel äärel.

Kahtlusalused: õlisurvet ei saa kohe ülesse, ketipinguti mingisugune, mitmemassiline hooratas

ideid?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]