Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Käivitades hääl. (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3789)
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.15 12:48 Tsiteeri
Käivitades hääl.



4 sekundil selline väga kahtlane hääl

2007a a6 automaat
Mootoriks 3,0tdi

Hääl tuleb külmkäivitusega ja aegajalt, vahel on kõvemini kuulda vahel pehmemalt. Kestvus 1-2 sek (nagu saaks siis mingi surve ülesse)

Ülemised ketipingutid väidetavalt vahetatud.
Õlitase ei suurene ja on triibu ülemisel äärel.

Kahtlusalused: õlisurvet ei saa kohe ülesse, ketipinguti mingisugune, mitmemassiline hooratas

ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 15.09.15 13:09 Tsiteeri


Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.15 13:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud.


On olemas paber, kus auto numbrit ega muud tarka peal ei ole
vahetatud flamekos 27.03.2014 selgitus ülemiste ketipingutite vahetus

Tuli veel ideid:
hüdrotõukur (tappet)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 15.09.15 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: illukas
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud.


On olemas paber, kus auto numbrit ega muud tarka peal ei ole
vahetatud flamekos 27.03.2014 selgitus ülemiste ketipingutite vahetus

Tuli veel ideid:
hüdrotõukur (tappet)


Ketilagin on see 99%. Palju tegelik läbisõit on?
Võimalik, et pikad ketid-pingutid-tallad vajavad vahetust.
Pead laskma kuulata inimesel, kes jagab asja.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.15 13:59 Tsiteeri


läbisõit 251 000
hetkel Viljandi ligidal kedagi tarka terava kõrvaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 15.09.15 14:29 Tsiteeri


Jann-i poole pöördugi.
Täida oma profiil ka ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.15 12:55 Tsiteeri


Lõpuks oli siis see päev kus kuulsin otse kapoti all ja ilma selle mootori katteta seda häält (igakord kui kapoti lahti võtsin siis ta otsustas seda häält mitte teha).
Tuleb ta eest vaadates paremalt salongi poolt- ehk siis nagu parempoolne pinguti.

Vähe paremini kostuv hääl (krt suutsin telefoni liigutada samal hetkel)


Edit:
Kas ülemisi kette ja ketipinguteid saab vahetada ka ilma käigukasti maha võtmata? (netist piltide pealt paistab, et ketti ei saa vahetada)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 18.09.15 13:17 Tsiteeri


Väike vihje ka: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
operax
huviline



Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b7 3.0tdi

postitati 18.09.15 18:00 Tsiteeri


Sul on keti lagin juba nii vali, et ma arvan et sa enam ülemistega ei pääse, ja kettide vahetamiseks vaja kast maha võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.15 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: operax
Sul on keti lagin juba nii vali, et ma arvan et sa enam ülemistega ei pääse, ja kettide vahetamiseks vaja kast maha võtta.

Tegelikult on ikkagi nii,et alguses vahetad ülemised pigutid ja vaikus. Sõidad mingi aja ja jõuad ikkagi sinna,et vaja kogu kompott ette võtta. Kellel sedasi ei lähe,neil lihtsalt veab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.15 16:08 Tsiteeri


Kogu ketimajanduse eest küsib forss 2500€ (umbkaudselt)...
On mingeid normaasema töökvaliteedi ja hinna suhtega kohti?

Sellise hinna eest kisub küll ainult ülemisi pinguteid ja taldasid vahetama....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 21.09.15 16:20 Tsiteeri


See 2500 tundub küll natuke liialdatud olevat, ka originaal komplekt esindusest peaks alla 1000EUR tulema, lisaks siis päev tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 21.09.15 17:06 Tsiteeri


www.differ.ee näiteks:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.15 17:48 Tsiteeri


1000€ tundub veel normaalne olevat...
Mu vana bmw ei maksa ka niipalju kui audi kettide vahetus :)

Edit:
Kas Audi enda toodetud jubinad (mis sulle esindusest antakse) on siinkohal pädevad või on mingi firma selle probleemi "ära fixinud". Küsin kuna on kogemus, kus lemförder-i jupid on kohati Bmw enda toodetust tõhusamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 21.09.15 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: illukas
1000€ tundub veel normaalne olevat...
Mu vana bmw ei maksa ka niipalju kui audi kettide vahetus :)

Edit:
Kas Audi enda toodetud jubinad (mis sulle esindusest antakse) on siinkohal pädevad või on mingi firma selle probleemi "ära fixinud". Küsin kuna on kogemus, kus lemförder-i jupid on kohati Bmw enda toodetust tõhusamad.


Ma olen juba pikemat aega rääkinud erinevates teemades, et "läbiaetud" esimese otsa kolmese c6-e kettide, pingutite, pihustite, sisselasete, kastihoolduse ja muu pudi-padi peale kulub rohkem, kui on auto hind. Arvestage sellega enne, kui põrsa kotis ostate.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.15 18:38 Tsiteeri


Jann kirjutas: "läbiaetud" esimese otsa kolmese c6-e kettide, pingutite, pihustite

Kuidas on ketitaldade, kettide venimine ja pingutite väsimine seotud "läbiajamisega"? Pigem on see märk kehvast Audi disainist. Ei ole ette sattunud Bmw-d või mersut, mille kett vajaks vahetamist (on neid üksjagu nähtud ja ka suurte läbisõitudega).

Minu tekst oli pigem märkusena kui hädaldamisena mõeldud...

Põrsast kotis ju ei ostnud, ketipingutite vahetustsekk täitsa olemas... Kas pinguti oli praak või on mingi muu audi pingutite vahetuse tsekk- lõpuni ei saa mina seda kahjuks kontrollida
------------------------------------

Aga teemast ka...
Kas Audi enda toodetud ketid, tallad, pingutid (uuematel on vedrud lisaks pandud?) on siinkohal pädevad?
Usaldusväärseid kohti kus vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 22.09.15 18:43 Tsiteeri


Eeltöö tegemata. Selles suhtes, et ülemistest enamasti ei piisagi. Ülemised vast OK, aga kui kett veninud jne. Siis pole ju sealt midagi head loota. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 22.09.15 18:55 Tsiteeri


Ma ei ütleks, et asi on ainult Audi kehvas tehnilises lahenduses, pigem on lihtsalt mootoritel võimsust liiga palju. Paljud vanad autod ju sõidavad siiani oma kettidega, aga uuemad ei taha kuidagi kesta. Otsene konkurent E60 BMW kannatab sama häda käes, ilma igasuguse hoiatuseta läheb kett lihtsalt pooleks. Probleeme paistab olevat kõigi lahendustega, mille puhul on ketid pandud mootori tagumisse otsa.

Selles suure ketivahetuse teemas on pilte nii "veninud" kui katkenud kettidest. Järelikult tulebki kogu jooks vahetada, asi kulub üldiselt, mitte pole probleemiks ainult see 2 sekundit klõbinat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.15 14:43 Tsiteeri


Aga teemast ka...
Kas Audi enda toodetud ketid, tallad, pingutid (uuematel on vedrud lisaks pandud?) on siinkohal pädevad?
Usaldusväärseid kohti kus vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 24.09.15 18:14 Tsiteeri


Mida muud sinna ikka panna kui originaale, põhimõtteliselt on ju neid nüüd paremaks muudetud ja järgmised paarsada tuhat kilomeetrit peaksid muretud olema. Aga töö teostamise pädevuse kohta saad ju erinevatest töökodadest küsida, et kas nad on võimelised vahetama, garantii andma oma tööle jne.. Mis siin ikka pikalt mõelda, lihtsalt lase ära vahetada enne kui pooleks läheb mõni kett ja hakka pihustite või käigukasti jaoks raha koguma:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.15 18:49 Tsiteeri


Kes kus vahetanud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
operax
huviline



Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b7 3.0tdi

postitati 24.09.15 19:00 Tsiteeri


Võid fixusest ka hinda uurida, nad müüvad pinguteid küll swagi nime alt, kuid pinguti ise on originaal. Pingutite vahetusega sain abi ühe ringtee garaa˛ist https://goo.gl/maps/Qakm254Epen


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
illukas
huviline



Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.15 13:33 Tsiteeri


Tänud

Välja pakutud:
jõujaam
differ.ee

Nüüd aega panema...
Tänud kes võtsid vaevaks vastata ja kaasa mõelda

EDIT:
lisan teema kus palju kasulikku sama probleemi kohta
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=126135


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.7% - SQL: 34.3%]