illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.15 11:48
|
|
|
Käivitades hääl.
4 sekundil selline väga kahtlane hääl
2007a a6 automaat
Mootoriks 3,0tdi
Hääl tuleb külmkäivitusega ja aegajalt, vahel on kõvemini kuulda vahel pehmemalt. Kestvus 1-2 sek (nagu saaks siis mingi surve ülesse)
Ülemised ketipingutid väidetavalt vahetatud.
Õlitase ei suurene ja on triibu ülemisel äärel.
Kahtlusalused: õlisurvet ei saa kohe ülesse, ketipinguti mingisugune, mitmemassiline hooratas
ideid?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 15.09.15 12:09
|
|
|
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud.
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.15 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud. |
On olemas paber, kus auto numbrit ega muud tarka peal ei ole
vahetatud flamekos 27.03.2014 selgitus ülemiste ketipingutite vahetus
Tuli veel ideid:
hüdrotõukur (tappet)
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.09.15 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: illukas
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kas ketipingutite vahetuse kohta on mõni dokument ka?
2.5 v6 tdi kohta kirjutatakse samuti tuimalt kuulutusse, et nukad vahetatud, kuigi tegelikult pole seda tehtud. |
On olemas paber, kus auto numbrit ega muud tarka peal ei ole
vahetatud flamekos 27.03.2014 selgitus ülemiste ketipingutite vahetus
Tuli veel ideid:
hüdrotõukur (tappet) |
Ketilagin on see 99%. Palju tegelik läbisõit on?
Võimalik, et pikad ketid-pingutid-tallad vajavad vahetust.
Pead laskma kuulata inimesel, kes jagab asja.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.15 12:59
|
|
|
läbisõit 251 000
hetkel Viljandi ligidal kedagi tarka terava kõrvaga?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 15.09.15 13:29
|
|
|
Jann-i poole pöördugi.
Täida oma profiil ka ära.
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.15 11:55
|
|
|
Lõpuks oli siis see päev kus kuulsin otse kapoti all ja ilma selle mootori katteta seda häält (igakord kui kapoti lahti võtsin siis ta otsustas seda
häält mitte teha).
Tuleb ta eest vaadates paremalt salongi poolt- ehk siis nagu parempoolne pinguti.
Vähe paremini kostuv hääl (krt suutsin telefoni liigutada samal hetkel)
Edit:
Kas ülemisi kette ja ketipinguteid saab vahetada ka ilma käigukasti maha võtmata? (netist piltide pealt paistab, et ketti ei saa vahetada)
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
operax
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b7 3.0tdi
|
postitati 18.09.15 17:00
|
|
|
Sul on keti lagin juba nii vali, et ma arvan et sa enam ülemistega ei pääse, ja kettide vahetamiseks vaja kast maha võtta.
|
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.15 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: operax
Sul on keti lagin juba nii vali, et ma arvan et sa enam ülemistega ei pääse, ja kettide vahetamiseks vaja kast maha võtta. |
Tegelikult on ikkagi nii,et alguses vahetad ülemised pigutid ja vaikus. Sõidad mingi aja ja jõuad ikkagi sinna,et vaja kogu kompott ette võtta. Kellel
sedasi ei lähe,neil lihtsalt veab!
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.15 15:08
|
|
|
Kogu ketimajanduse eest küsib forss 2500€ (umbkaudselt)...
On mingeid normaasema töökvaliteedi ja hinna suhtega kohti?
Sellise hinna eest kisub küll ainult ülemisi pinguteid ja taldasid vahetama....
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 21.09.15 15:20
|
|
|
See 2500 tundub küll natuke liialdatud olevat, ka originaal komplekt esindusest peaks alla 1000EUR tulema, lisaks siis päev tööd.
|
|
|
Elxx
klubiliige
Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro
|
postitati 21.09.15 16:06
|
|
|
www.differ.ee näiteks
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.15 16:48
|
|
|
1000€ tundub veel normaalne olevat...
Mu vana bmw ei maksa ka niipalju kui audi kettide vahetus
Edit:
Kas Audi enda toodetud jubinad (mis sulle esindusest antakse) on siinkohal pädevad või on mingi firma selle probleemi "ära fixinud". Küsin kuna on
kogemus, kus lemförder-i jupid on kohati Bmw enda toodetust tõhusamad.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.09.15 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: illukas
1000€ tundub veel normaalne olevat...
Mu vana bmw ei maksa ka niipalju kui audi kettide vahetus
Edit:
Kas Audi enda toodetud jubinad (mis sulle esindusest antakse) on siinkohal pädevad või on mingi firma selle probleemi "ära fixinud". Küsin kuna on
kogemus, kus lemförder-i jupid on kohati Bmw enda toodetust tõhusamad. |
Ma olen juba pikemat aega rääkinud erinevates teemades, et "läbiaetud" esimese otsa kolmese c6-e kettide, pingutite, pihustite, sisselasete,
kastihoolduse ja muu pudi-padi peale kulub rohkem, kui on auto hind. Arvestage sellega enne, kui põrsa kotis ostate.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.15 17:38
|
|
|
Jann kirjutas: "läbiaetud" esimese otsa kolmese c6-e kettide, pingutite, pihustite
Kuidas on ketitaldade, kettide venimine ja pingutite väsimine seotud "läbiajamisega"? Pigem on see märk kehvast Audi disainist. Ei ole ette sattunud
Bmw-d või mersut, mille kett vajaks vahetamist (on neid üksjagu nähtud ja ka suurte läbisõitudega).
Minu tekst oli pigem märkusena kui hädaldamisena mõeldud...
Põrsast kotis ju ei ostnud, ketipingutite vahetustsekk täitsa olemas... Kas pinguti oli praak või on mingi muu audi pingutite vahetuse tsekk- lõpuni
ei saa mina seda kahjuks kontrollida
------------------------------------
Aga teemast ka...
Kas Audi enda toodetud ketid, tallad, pingutid (uuematel on vedrud lisaks pandud?) on siinkohal pädevad?
Usaldusväärseid kohti kus vahetada?
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 22.09.15 17:43
|
|
|
Eeltöö tegemata. Selles suhtes, et ülemistest enamasti ei piisagi. Ülemised vast OK, aga kui kett veninud jne. Siis pole ju sealt midagi head loota.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 22.09.15 17:55
|
|
|
Ma ei ütleks, et asi on ainult Audi kehvas tehnilises lahenduses, pigem on lihtsalt mootoritel võimsust liiga palju. Paljud vanad autod ju sõidavad
siiani oma kettidega, aga uuemad ei taha kuidagi kesta. Otsene konkurent E60 BMW kannatab sama häda käes, ilma igasuguse hoiatuseta läheb kett
lihtsalt pooleks. Probleeme paistab olevat kõigi lahendustega, mille puhul on ketid pandud mootori tagumisse otsa.
Selles suure ketivahetuse teemas on pilte nii "veninud" kui katkenud kettidest. Järelikult tulebki kogu jooks vahetada, asi kulub üldiselt, mitte
pole probleemiks ainult see 2 sekundit klõbinat.
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.15 13:43
|
|
|
Aga teemast ka...
Kas Audi enda toodetud ketid, tallad, pingutid (uuematel on vedrud lisaks pandud?) on siinkohal pädevad?
Usaldusväärseid kohti kus vahetada?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 24.09.15 17:14
|
|
|
Mida muud sinna ikka panna kui originaale, põhimõtteliselt on ju neid nüüd paremaks muudetud ja järgmised paarsada tuhat kilomeetrit peaksid muretud
olema. Aga töö teostamise pädevuse kohta saad ju erinevatest töökodadest küsida, et kas nad on võimelised vahetama, garantii andma oma tööle jne..
Mis siin ikka pikalt mõelda, lihtsalt lase ära vahetada enne kui pooleks läheb mõni kett ja hakka pihustite või käigukasti jaoks raha koguma
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.15 17:49
|
|
|
Kes kus vahetanud on?
|
|
|
operax
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b7 3.0tdi
|
postitati 24.09.15 18:00
|
|
|
Võid fixusest ka hinda uurida, nad müüvad pinguteid küll swagi nime alt, kuid pinguti ise on originaal. Pingutite vahetusega sain abi ühe ringtee
garaa˛ist https://goo.gl/maps/Qakm254Epen
|
|
|
illukas
huviline
Registreerunud 05.08.14
Kasutaja on eemal
|
|