Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
seriff

 postitati 14.04.04 15:53
armaturis on sihuke tuli olemas ja se vahel isegi süttis kui kõvasti ikka pedaali põhja surusid siis kuskil 120 km/h läks korraks põlema.
aga kas keegi oskaks öelda seda kuidas oleks võimalik kontrollida neid andureid mis on hooratta küljes,tähendab kuidas arusaada kas on korras või ei ole.
oli muidugi plaan panna ümber tavalisele süütele aga siis ei tea kas teised asjad toimivad?kui võrd ned asjad oma vahel seoses on.
panen ka aju markeeringu äkki keegi oskab öelda. 035 905 383 T MAC-11B ja siis on se süüte oma seda tean et täis elektron tähendab se VEZ aga selle taga on veel nr 2618 se pole vist mingi määraja seal või on?
quattromees

 postitati 13.04.04 21:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lähe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi kõik on kontrollitud.


Hooratta juures olevaid andureid oled kontrollinud???
Ulvar

 postitati 13.04.04 16:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Ledi ja takistiga pole mõtet mässata... poes on täidsa müügil kohe 12V sellised väikesed pirnid juhe kohe taga pikalt ja puha, mina kasutasin sellist igatahel...


Mida kellelgi vedeleb. ;) Neid pirne saab armatuurist, signaallampide tagant, ka, ainult juhtmeid pole küljes. Samamoodi müüakse ilmselt kuskil ka neid LED'e koos takisti ja juhtmega 12V jaoks.


Ulvar
ranz

 postitati 13.04.04 16:35
Ledi ja takistiga pole mõtet mässata... poes on täidsa müügil kohe 12V sellised väikesed pirnid juhe kohe taga pikalt ja puha, mina kasutasin sellist igatahel...
Ulvar

 postitati 13.04.04 16:32
Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lühe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi kõik on kontrollitud.


Kui enne vähemalt 5 sekundit käiad (nagu ma juba kirjutasin!), siis näitab.


Ulvar
seriff

 postitati 13.04.04 16:25
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lähe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi kõik on kontrollitud.
seriff

 postitati 13.04.04 16:18
nondele lehtedele ei pääse aga kas te mõtlete seda joonist seal paar vidinat mis nod on ja milleka.(pirn nagu aru saan ja siis kas lüliti või mis asi)
http://sjmautotehnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ECUF.html#out1
seriff

 postitati 13.04.04 15:47
jah selle ingliskeelega on nats kehvad lood.
Ulvar

 postitati 13.04.04 15:03
Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
ja kui need olemas mis nendega peale hakata olen siin uurinud aga sellest pole aru veel saanud kuidas neid otsi kasutada.oleks tänulik info eest


Kas inglise keelt ei loe? Minuarust on juba antud lehel pikalt ja põhjalikult kirjutatud, mida millist värvi pistukusse ja kui kauaks tuleb pista.

Ok, pikalt ja punaseks:

1. Keera süüde sisse ja vaata, kas kollane mootori tuli läheb armatuuris põlema? Kui ei, võta kellad välja ja uuri, kas seal pildi taga on olemas pesa, kuhu pirni pista, see pesa võib ka eraldi seal juhtmete vahel rippuda. Kui on, siis pista pirn sisse ja vaata, kas läheb süüte sisse keeramisel põlema, kui jah, siis on tõenäoline, et just see ongi see õige lamp.
Tuli näeb välja umbes niisugune:
http://www.20v.org/checkeng.gif
Võid kellade ploki armatuuri tagasi pista.

2. Kui said lambi põlema siis mine kohe punkti järmise punkti juurde. Kui lampi põlema ei saanud, siis tuleb diagnostika lamp ise teha ühendades LED'iga järjestikku takisti (u. 500ohm-1kohm)
Nagu siin pildil, ainult takisti takistus on teine ja juhtmete otsa pole neid krokodille vaja:
http://www.20v.org/led1115.gif
Teine võimalus on LED'i ja takisti asemel ühendada juhtmete vahele 1-vatine pirn.

3. Otsi üles diagnostikapistikud (3tk. pedaalide kohal) Sellised:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecupic/diagcon.jpg

4. Nüüd otsi veel jupp juhet ja tee sellel otsad puhtaks.
Juhtme ja lambi (kui armatuuris pole) ühendad sinna pistikutesse nii, nagu sellel pildil näidatud (vabandust, et 20pikslit üle foorumireeglite):
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecupic/3term.jpg
Pildil vasak pistik on must ja keskmine pruun.
Kõigepealt ühenda ainult lamp (kui tegid selle LED'ist, siis on polaarsus ka tähtis, muidu põlema ei hakka) ja juhe pane valmis, paber, kuhu koode kirjutada samuti.

5. Käia mootorit vähemalt 5 sekundit (kui läheb käima, siis tuleks autoga natuke aega ringi sõita, piitsa anda ja pöördesse lasta), ära süüdet välja keera.

6. Nüüd ühendad selle teise juhtme (viimasel pildil "Juper wire";) 4-ks sekundiks, lamp peaks 2,5-ks sekundiks süttima ja siis 2,5-ks sekundiks kustuma, seejärel hakatakse veakoode vilgutama, iga numbri järel on 2,5-sekundiline paus, kood on 4-kohaline. Siis süttib lamp jälle 2,5-ks sekundiks ja koodi vilgutamine hakkab otsast peale. Et järgmise veakoodi (kui neid on mitu) juurde minna tuleb juhe jälle 4-ks sekundiks pistikutesse pista.
Kui süüte välja keerad, siis protseduur lõpeb.

7. 10V turbo veakoodide tähendused on siin: http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vcodes.htm


Ulvar
ranz

 postitati 13.04.04 14:25
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=5113
Seal teemas on sellest juttu, link on kuskil all pool quattromehe postituse all, kuid need ei töödanud hetkel, vast leht ajutiselt maas. Loe ja uuri.
seriff

 postitati 13.04.04 14:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kuskil peaks siis olema kaks dianostika otsa lihtsalt... otsi armatuuri alt.

ja kui need olemas mis nendega peale hakata olen siin uurinud aga sellest pole aru veel saanud kuidas neid otsi kasutada.oleks tänulik info eest
ranz

 postitati 13.04.04 14:01
Kuskil peaks siis olema kaks dianostika otsa lihtsalt... otsi armatuuri alt.
seriff

 postitati 13.04.04 13:59
sain sellest aru kus ja kuidas aga tekkis uus probleem.kaitsme pidi panema pendsupumba releele aga releel pole kohta kuhu kaitset panna.mis siis teha,kas ainult diagnostika lugu?:(
Ulvar

 postitati 11.04.04 12:34
Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
kus ta neid vea koode peaks näitama.pole nendega kokku puutunud.sooviks täpsemat infi nende veakoodide kohta.


Juhend:

http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecuf.html#fc5kt

(kui süüte sisse keeramisel kollane mootori tuli põlema ei lähe, siis on ehk pirn pesast lihstalt puudu, kui pesa ka pole, siis tuleb koodide lugemiseks kasutada diagnostika pistikuid)

Veakoodide lugemisest on ka siin foorumis palju juttu olnud, otsing abiks.
Ma siiski arvan, et viga on pigem, kas mööda keeratud jagajas (kõige tõenäolisem), halli anduris, hooratta andurites või juhtmetes nende vahel


Ulvar
seriff

 postitati 11.04.04 12:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11.:(

kus ta neid vea koode peaks näitama.pole nendega kokku puutunud.sooviks täpsemat infi nende veakoodide kohta.

Kas veakoodid ei ütle midagi?


Ulvar

seriff

 postitati 11.04.04 12:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja Uss
Arvan,et peaksime millalgi kokku saama , oleks enda autol ka vaja paari elektri vidinat proovida ja siis minu vidinaid sinul?

miks mitte aga jama selles et minu masin ei liigu hetkel ja arvan et pole võimalik kui sa just siia kanti ei tule.ja kui juhtud võta ühendust.:(
Uss

 postitati 10.04.04 17:48
Arvan,et peaksime millalgi kokku saama , oleks enda autol ka vaja paari elektri vidinat proovida ja siis minu vidinaid sinul?
goblin

 postitati 09.04.04 05:11
Äkki leiad siit midagi...;)
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecupinpc.html
Ulvar

 postitati 09.04.04 01:24
Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11.:(


Kas veakoodid ei ütle midagi?


Ulvar
seriff

 postitati 08.04.04 17:00
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11.:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 68.5% - SQL: 31.5%]