Lehekülgi: 1 2 3 4 |
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.04 19:27
|
|
|
Mootoril hing kinni
Sai nüüd just ära vahetatud termostaat ja sain temperatuuri endise 77-78C pealt ilusti 90C peale. Nüüd jama selles et asi on kuidagi meeletult tuim...
selline tunne nagu oleks üks pütt kogu aeg vakka aga ei ole kindel ka selles.
Täna siis mässasisin natuke kütte regullimisega ja ei miskit, kui rikkamaks keerata siis on kogu aeg tuim, kui lahjemaks siis peale 4K pööret nagu
vahest ärkaks ülesse küll... millest selline asi olla võiks.
Samas vaatasin omal selle AF pealt et segu näitab kogu aeg madalat, kas keerasin nii või keerasin naa ikka sama... et äkki lambda otsad andnud
(külmast peast igatahel näitab ilusti et segu rikas jne jne)
Küünlad sai ka alles miski kuu tagasi uued pandud.
On kellegil mõtteid/idedeid?
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 28.02.04 19:49
|
|
|
Kui ennem oli kõik korras, siis ilmselt mingi inimlik faktor mängus, nii et
kontrolli temp andurite ühendusi vms
Toomas
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.04 21:00
|
|
|
Ega ta ennem tegelt juba selline kahtlane oli... sellepärast ka küünlad vahetusse läksid... et vähehaaval on ta selliseks imelikumaks jäänud ja nüüd
siis on täidsa surnt kohe
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 28.02.04 21:38
|
|
|
Kas külm mootor ka tuim on või alles siis, kui soe?
Veakoodi pole sikutada proovinud?
Enda 100 NF oli jäi mingil hetkel analoogselt tuimaks, vahelduva eduga oli jälle normaalne jne. Viga oli pritse peas kehvasti ühendust andvas pritse
potensioka ühenduses. Süüte "basic timing" tasub tglt ka üle kontrollida...
Muidugi igasugune mõõtmata õhk, mis mootorisse jõuab (lekked), jms.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.04 23:09
|
|
|
Kusjuures jah... unustasin enne mainida et külmalt on asi suht hea ikka... ilusti särtsakas on.
Veakoodi sikutada? kuidas ja kuskohast?
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 28.02.04 23:57
|
|
|
Tsitaat: | Veakoodi sikutada? kuidas ja kuskohast? |
Ma nüüd b4 eriti ei tea, aga usun, et sama moodi...
Kas sul check engine lamp on armatuurlauas? (kollane mootori ja välgunoolega pildiga)
Kui on, siis sõida autoga ca 10 min, vedelik peab tõusma >80C, pöörded peavad tõusma üle 3000, soovitavalt 3 käik korra peeneks ajada (koormus
taga, kui midagi ei toimi, siis peaks ajju meelde jääma).
(Vanemad mudelid "unustavad" vead ära, kui süüde välja keerata, usun, et Sinu masin isegi "mäletab" vigu ka pärast süüte välja
keeramist.)
Kas Su autol on 2*2 diagnostika pistikud?
Ma küll arvan, et pole, aga krt teab...
Eeldame, et pistikuid pole.
Siis:
Rikkekoodide lugemiseks otsi välja bensiinipumba relee (lihtsasti ära tuntav, kuna sel asub kaitsmepesa). Aseta sinna pessa mingi kaitse 4 sekundiks,
seejärel võta ära.
Veakood on neljakohaline (vilgub välja 4 erinevat numbit. Lugemine algab: lamp põleb 2,5 sekundit, lamp pime 2.5 sekundit. Nüüd loe vilkumised kokku.
Poole sekki põleb ja pool sekki pime. Iga järgmise nr vahel 2.5sekki. Ühte koodi vilgub, kuni kaitsme uuesti 4 sekundiks releesse asetad. Nii jätkad
kuni tuleb kood 4444, s.t. rohkem veakoode pole salvestatud.
Igaks juhuks võid jätta mootori siiski käima, siis kindel, et vead meeles.
Selle kohta rohkem infot www.sjmautotechnik.com
Ei põhine vaid loetul, omal nahal proovitud...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.02.04 07:36
|
|
|
Kõik oleks vast tore ja prooviks asja ära... aga pole seda check engine kollast lambikest muidu tean küll jah millisest jutt on, kellegi autol kuskil alles hiljuti nägin.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 29.02.04 08:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Kõik oleks vast tore ja prooviks asja ära... aga pole seda check engine kollast lambikest muidu tean küll jah millisest jutt on, kellegi autol kuskil alles hiljuti nägin. |
Kas lambdat oled kontrollinud?
Toomas
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.02.04 08:52
|
|
|
Kontrilliks vast ka... aga mida nimelt? või kuda teda kontrollida saaks üldse.
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 29.02.04 09:57
|
|
|
kõige lihtsam - mine diagnostikasse
|
|
|
jasu
huviline
Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80
|
postitati 29.02.04 10:03
|
|
|
Lamda anduril on 3 juhet.Üks must ja kaks valget.
Sul läheb vaja testrit.
Niisiis otsid üles juhtmete pistiku või mingi ühenduse kust saad mustale juhtmele ligi(ära juhtmeid lahti võta).Pened ühe testri otsa massi(auto
keresse)ja teise musta juhtme külge.Tester peab kõikuma 1 voldi piires sõltuvalt mootori pööretest(mootor peab käima ja soe olema).Kui ei näita midagi
on lamda peetis.
Mootor kindlasti soojaks muidu lambda ei rakendu.See on üks mõõtmis viis.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 29.02.04 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Kontrilliks vast ka... aga mida nimelt? või kuda teda kontrollida saaks üldse. |
Kui ma õigesti aru sain Su masinal A/F meeter peal??? See Sul ju lambdalt signaali saab!?! Kontrollimiseks võid lambda ka lahti ühendada ning jälgida
kas midagi muutub, et kas sama või erinev. Süsteem toimib ka siis kui lambda süsteemist puudub.
See iseenesest ei koti, et check engine lambike puudub. Aga kas Sul on 2*2 otsikud? (kahjuks ei tea, kus need b4 asuda võiksid - äkki kaitsmekarbis
kapoti all?)
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 29.02.04 11:01
|
|
|
Lambda kohta:
A slow responding O2 sensor that has been contaminated, or is just out and tired out, can cause some surging while cruising at steady speed, poor
acceleration or hesitation.
If you suspect you have a slow responding or defective O2 sensor, you can temporarily disconnect the single black lead from the O2 sensor and then
drive the vehicle again to see if the poor running was caused by a defective sensor.
Normally the basic idle mixture is set to be 0.6% to 1.2% Carbon Monoxide (CO) when the exhaust gas is measured up stream of the catalytic convertor.
Once the Oxygen (O2) Sensor warms up (Heated O2 sensor), the system will switch over to closed loop operation.
This sensor is used to monitor oxygen levels in the exhaust and acts as a voltage supply that transitions high to low when the oxygen level is high
(slightly lean above 14:7 to 1 air fuel ratio) and transitions low to high when the Oxygen level is low (slightly rich air fuel mixture below 14:7 to
1 air fuel ratio). The ECU uses this oxygen sensor signal to tweak the air fuel mixture back and forth close to the ideal 14.7 to 1 Air Fuel Ratio.
With the fuel system in closed loop operation after the O2 sensor warms up, the O2 sensor voltage cycles up and down between ~0.1V and ~0.9V. At idle,
the O2 voltage should cycle back and forth 1 to 2 times per second and when cruising, it should cycle back and forth ~4 to 5 times per second. This
cycling occurs because the engine computer senses the O2 voltage and then changes the pulse width of the signal driving the fuel injector on and off.
This switching action allows the ECU to do minor adjustments to the air fuel ratio to allow the catalytic convertor to perform its job to optimize the
"oxidation" of Carbon Monoxide (CO) and Hydrocarbons (HC) and the reduction of Nitrogen Oxides (NOx). The oxidation occurs when the mixture
is slightly lean and more oxygen is available, and the reduction occurs when the mixture is slightly rich and less oxygen is available.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.02.04 13:34
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kotkas
kõige lihtsam - mine diagnostikasse |
Ja see maksab "kõigest" 700.-
Tsitaat: | Lamda anduril on 3 juhet.Üks must ja kaks valget.
Sul läheb vaja testrit.
Niisiis otsid üles juhtmete pistiku või mingi ühenduse kust saad mustale juhtmele ligi(ära juhtmeid lahti võta).Pened ühe testri otsa massi(auto
keresse)ja teise musta... juhtme |
Seda kõike tean jah, sest mul on jah sinna ise tehtud AF mis seda mõõtetulemust mulle kogu aeg näitab (vaja oleks vaid vast kontrollida kas mõõtur
õieti näitab)... mõtlesin et kontrollimiseks miski muu variant, et eespool ju kirjutasin et AF on peal.
Sellest 2x2 otsikute osast ei saa ka päris hästi aru, et see peaks olema mis? ma homme seda asja seal vähe uurin, et mis seal siis on ja mis mitte.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 29.02.04 14:15
|
|
|
see nn 2x2 on diagnostika pistik(must ja valge) ja b4 -l on see kaitsme karbis.
|
|
|
jasu
huviline
Registreerunud 19.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80
|
postitati 29.02.04 15:02
|
|
|
Kas keegi viitsiks quattro teksti ära tõlkida.
Ei jaga suurt ingliskeelt.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.04 13:23
|
|
|
Kaitsmekarp siis sealt selline:
On jah seal see must ja valge pistik.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 01.03.04 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Sai nüüd just ära vahetatud termostaat ja sain temperatuuri endise 77-78C pealt ilusti 90C peale. Nüüd jama selles et asi on kuidagi meeletult tuim...
selline tunne nagu oleks üks pütt kogu aeg vakka aga ei ole kindel ka selles.
Täna siis mässasisin natuke kütte regullimisega ja ei miskit, kui rikkamaks keerata siis on kogu aeg tuim, kui lahjemaks siis peale 4K pööret nagu
vahest ärkaks ülesse küll... millest selline asi olla võiks.
Samas vaatasin omal selle AF pealt et segu näitab kogu aeg madalat, kas keerasin nii või keerasin naa ikka sama... et äkki lambda otsad andnud
(külmast peast igatahel näitab ilusti et segu rikas jne jne)
Küünlad sai ka alles miski kuu tagasi uued pandud.
On kellegil mõtteid/idedeid? |
Lambda andur võib seda muidugi põhjustada, sest see kipub ära surema nii, et veakoodi ei tekigi. Samas, kui gaasipedaal täiesti põhja vajutada, siis
peaks aju juba lambdat ignoreerima ja segu ise rikkaks keerama. Soojast peast tühikäigul ja poole koormuse juures ei tohiks segu ise reguleerimine
üldse mõjuda, sest siis peaks lambda anduri järgi see automaatselt paika minema. See reguleerimine peaks mõjuma vaid külmast peast töötamisele ja gaas
põhjas kiirendamisele, vahepealne sõltub lambdast.
Ulvar
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.04 15:52
|
|
|
Hmm... et gaas põhjas lambdat ei arvestatta? et sellepärast seal gaasijaotus klappide peal on see lüliti, et kui gaas põhja suruda siis seda
lülitatakse? Isegi kui ta on nii siis ei tööta see mul siiski, sest ükskõik kuda gaasi annan ei näita lambda kõrgemat segu kõrgemat segu näidatakse vaid siis kui mootor külm on.
Tegelt siis gaas põhjas kiirendades, nt 3nda käiguga, siis hetkeliselt asi nagu võtab tõmbe taha ja siis uuesti kaob jne ja seda kõike alates üle 4K
pööret, alla selle ei juhtu suurt miskit. et allpool on jummala kinni omadega, niimoodi sujuvalt läheb edasi.
Aga kui asi toimib nii nagu sina räägid... või vähemalt peaks nii toimima siis on mul seal ikka miski kala sees sest suvel kui ma selle AFi omale
sinna tegin siis sai seda segu keeratud siia ja sinna. Muidu ühtlase sõidu puhul on üks/kaks tuld ja kui kõrgemaks keerasin, et oli neli tuld siis
kütusekulu ikka märgatavalt suurenes, tegelt ei oleks tohtinud siis ju.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.04 16:52
|
|
|
Kusjuures mul sama jama, et ei taha minna eriti. Üle 3,5K pöörde aga hakkab kargama nagu vana mees justkui turbo tuleks taha... Madalamatel ja
keskmistel pööretel ei taha aga liikuda kuidagi :S
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 02.03.04 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Hmm... et gaas põhjas lambdat ei arvestatta? et sellepärast seal gaasijaotus klappide peal on see lüliti, et kui gaas põhja suruda siis seda
lülitatakse? Isegi kui ta on nii siis ei tööta see mul siiski, sest ükskõik kuda gaasi annan ei näita lambda kõrgemat segu kõrgemat segu näidatakse vaid siis kui mootor külm on.
Tegelt siis gaas põhjas kiirendades, nt 3nda käiguga, siis hetkeliselt asi nagu võtab tõmbe taha ja siis uuesti kaob jne ja seda kõike alates üle 4K
pööret, alla selle ei juhtu suurt miskit. et allpool on jummala kinni omadega, niimoodi sujuvalt läheb edasi.
Aga kui asi toimib nii nagu sina räägid... või vähemalt peaks nii toimima siis on mul seal ikka miski kala sees sest suvel kui ma selle AFi omale
sinna tegin siis sai seda segu keeratud siia ja sinna. Muidu ühtlase sõidu puhul on üks/kaks tuld ja kui kõrgemaks keerasin, et oli neli tuld siis
kütusekulu ikka märgatavalt suurenes, tegelt ei oleks tohtinud siis ju. |
Asi peaks ju töötama nii: aju avastab, et lambda signaal viitab liiga lahjale segule ja keerab juhtrõhku maha/juurde (ei mäleta enam kumba pidi seda
reguleeriti ), siis läheb liiga rikkaks, keeratakse jälle teistpidi ja nii
see peaks seal edasi-tagasi tiksuma. Külmalt töötab asi mingite etteantud väärtuste järgi ja ka täis gaasiga (täisgaasi lüliti koos) keeratakse
juhtrõhu regulaator teatud väärtusele.
Võib-olla ei hakkagi aju lambdaga arvestama? Juhtub siis, kui lambda ei anna õiges vahemikus signaali või temperatuuri andurist ei öelda, et mootor
soe. Esimesel juhul peaks ka veakood olema.
Ma mõõdaks esimese asjana siiski selle lambda anduri üle. Aja mootor soojaks ja lükka tester lambda anduri üksikule juhtmele peale (pistikut ära lahti
võta). Teoreetiliselt peaks seal pinge tühikäigul 1-2 korda sekundis kõikuma (umbes 0,5V ringis), pöördes tihemini. Kui ei kõigu, siis on viga ilmselt
kas lambda anduris või temperatuuri anduris (mitte see mitme otsaga andur, kust näidik infi saab, vaid teine, kahe otsaga). Temperatuuriandurit
kontrollitakse tolle takistust mõõtes, erinevate temperatuuride juures (kahjuks ma ei oska öelda NG mootoril neid väärtusi).
Ahjaa, see täisgaasi lüliti võib ka streikida.
NB! Mul ei ole endal ühtegi ke3-jetronicuga autot olnud, nii, et praktika sellega pole eriti pikaajaline ja see jutt on rohkem teoreetilist laadi.
Ulvar
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.04 11:59
|
|
|
Sellest loen ma välja et ka see juhtrõhu regulaator võib otsas omadega olla
et ta lihtsalt ei reguleeri asja nii nagu vaja oleks.
Nagu juba kirjutasin, et ei ole vaja testriga mul lambdat mõõtma hakata kuna mul ju AF meter sees mis seda väärtust koguaeg reaalajas näitab. Üle
kontrollida siiski võiks jah... kuid see et külmast peast ta õigesti näitab viitab sellele et AF näitab õigust.
See mida ta näitab on juba kahtlane... tühipööretel on pinge 0,1-0,2V vahemikus ja kiirendades saab heal juhul 0,2V. Varem oli nii et kui nüüd kütet
peale keerasin hakkas näitama 0,4-0,5 vahele, kuid siis läks kütusekulu suureks, nüüd kas keeran juurde või maha... näit ikka sama. Juurde, läheb asi
väga tuimaks, maha, läheb üle 4K pöördesse juppe hästi, tuleb nagu tõmme taha äkki.
Samas vahepeal nii juhuslikult oleks asi parem ka, et töötab asi ka seal 3K pöörde juures ja ka alla selle normaalselt... siiski suuremosa ajast on
tuim kui... ei teagi kuda öelda milline
Kas see juhtrõhu regulaator on toosama mis on mootori eesotsas? millele tuleb toru peale sissekollest ja teine kuskilt eespoolt sisselaskest? või on
too miski muu regulaator seal? Kuskil oli siin kunagi kellegi teema all sellest juhtrõhu regulaatorist juttu ka... aga ei mäleta enam kus.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 02.03.04 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Sellest loen ma välja et ka see juhtrõhu regulaator võib otsas omadega olla
et ta lihtsalt ei reguleeri asja nii nagu vaja oleks.
Nagu juba kirjutasin, et ei ole vaja testriga mul lambdat mõõtma hakata kuna mul ju AF meter sees mis seda väärtust koguaeg reaalajas näitab. Üle
kontrollida siiski võiks jah... kuid see et külmast peast ta õigesti näitab viitab sellele et AF näitab õigust.
See mida ta näitab on juba kahtlane... tühipööretel on pinge 0,1-0,2V vahemikus ja kiirendades saab heal juhul 0,2V. Varem oli nii et kui nüüd kütet
peale keerasin hakkas näitama 0,4-0,5 vahele, kuid siis läks kütusekulu suureks, nüüd kas keeran juurde või maha... näit ikka sama. Juurde, läheb asi
väga tuimaks, maha, läheb üle 4K pöördesse juppe hästi, tuleb nagu tõmme taha äkki.
Samas vahepeal nii juhuslikult oleks asi parem ka, et töötab asi ka seal 3K pöörde juures ja ka alla selle normaalselt... siiski suuremosa ajast on
tuim kui... ei teagi kuda öelda milline
Kas see juhtrõhu regulaator on toosama mis on mootori eesotsas? millele tuleb toru peale sissekollest ja teine kuskilt eespoolt sisselaskest? või on
too miski muu regulaator seal? Kuskil oli siin kunagi kellegi teema all sellest juhtrõhu regulaatorist juttu ka... aga ei mäleta enam kus.
|
Rõhuregulaator pritsepea küljes
Toomas
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 02.03.04 14:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Sellest loen ma välja et ka see juhtrõhu regulaator võib otsas omadega olla
et ta lihtsalt ei reguleeri asja nii nagu vaja oleks.
Nagu juba kirjutasin, et ei ole vaja testriga mul lambdat mõõtma hakata kuna mul ju AF meter sees mis seda väärtust koguaeg reaalajas näitab. Üle
kontrollida siiski võiks jah... kuid see et külmast peast ta õigesti näitab viitab sellele et AF näitab õigust.
See mida ta näitab on juba kahtlane... tühipööretel on pinge 0,1-0,2V vahemikus ja kiirendades saab heal juhul 0,2V. Varem oli nii et kui nüüd kütet
peale keerasin hakkas näitama 0,4-0,5 vahele, kuid siis läks kütusekulu suureks, nüüd kas keeran juurde või maha... näit ikka sama. Juurde, läheb asi
väga tuimaks, maha, läheb üle 4K pöördesse juppe hästi, tuleb nagu tõmme taha äkki.
Samas vahepeal nii juhuslikult oleks asi parem ka, et töötab asi ka seal 3K pöörde juures ja ka alla selle normaalselt... siiski suuremosa ajast on
tuim kui... ei teagi kuda öelda milline
Kas see juhtrõhu regulaator on toosama mis on mootori eesotsas? millele tuleb toru peale sissekollest ja teine kuskilt eespoolt sisselaskest? või on
too miski muu regulaator seal? Kuskil oli siin kunagi kellegi teema all sellest juhtrõhu regulaatorist juttu ka... aga ei mäleta enam kus.
|
Ilmselt võimalik, et regulaator, kuid lambda andur peaks olema kergemini tuksi minev asi. Külmalt see andur ei tohikski töötada normaalselt,
sellepärast seda külmalt ka ei arvestata.
Kõigepealt koodid, kui need on loetud, siis on teada, mida aju asjast arvab, muidu ei tea millist andurit ta arvestab, millist mitte. (Äkki on
detonatsiooni andur ka katki? Keeratakse süüde hiliseks ja auto uimane.)
Kui veakoode pole, võta lambda anduri ots lahti, sõida soojaks ja keera siis segu paika, soovitavalt ikka CO mõõtja järgi. Proovi sõita, peaks olema
enam-vähem normaalne, kui nüüd lambda tagasi ühendamine kõik tuksi keerab, siis mina vahetaks lambda ära.
See mootori eesotsas, vaakumivoolikutega, peaks olema tühikäigustabilisaator. Siin lehe all ääres on pilt sellest õigest regulaatorist.
http://www.humanspeakers.com/audi/timing3.htm
Ulvar
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.04 14:59
|
|
|
Kurjam... unustasingi enne juurde panemast nende koodide lugemise kohapealt. Eespool on juttu kuda koode saada siis kui ei ole 2x2 diagnostika
pistikud... kuid mul ju siiski on ja ei ole mul bensiinipumba relee peal kaitsme kohta. Et kuda sellega see koodide saamine käib? Ja kui ma sealt
koodi saan, kuskohast ma koodile vaste saan? et mida mis nr tähendab.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |
|