seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 08.04.04 16:00
|
|
|
mc mootor.(korras)
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda
audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 09.04.04 00:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja seriff
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda
audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11. |
Kas veakoodid ei ütle midagi?
Ulvar
|
|
|
goblin
huviline
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: nelivedune
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 10.04.04 16:48
|
|
|
Arvan,et peaksime millalgi kokku saama , oleks enda autol ka vaja paari elektri vidinat proovida ja siis minu vidinaid sinul?
Quattro.
|
|
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 11.04.04 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Uss
Arvan,et peaksime millalgi kokku saama , oleks enda autol ka vaja paari elektri vidinat proovida ja siis minu vidinaid sinul? |
miks mitte aga jama selles et minu masin ei liigu hetkel ja arvan et pole võimalik kui sa just siia kanti ei tule.ja kui juhtud võta ühendust.
|
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 11.04.04 11:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja seriff
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda
audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11. |
kus ta neid vea koode peaks näitama.pole nendega kokku puutunud.sooviks täpsemat infi nende veakoodide kohta.
Kas veakoodid ei ütle midagi?
Ulvar |
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 11.04.04 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja seriff
kus ta neid vea koode peaks näitama.pole nendega kokku puutunud.sooviks täpsemat infi nende veakoodide kohta.
|
Juhend:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecuf.html#fc5kt
(kui süüte sisse keeramisel kollane mootori tuli põlema ei lähe, siis on ehk pirn pesast lihstalt puudu, kui pesa ka pole, siis tuleb koodide
lugemiseks kasutada diagnostika pistikuid)
Veakoodide lugemisest on ka siin foorumis palju juttu olnud, otsing abiks.
Ma siiski arvan, et viga on pigem, kas mööda keeratud jagajas (kõige tõenäolisem), halli anduris, hooratta andurites või juhtmetes nende vahel
Ulvar
|
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 13.04.04 12:59
|
|
|
veakoodid
sain sellest aru kus ja kuidas aga tekkis uus probleem.kaitsme pidi panema pendsupumba releele aga releel pole kohta kuhu kaitset panna.mis siis
teha,kas ainult diagnostika lugu?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.04 13:01
|
|
|
Kuskil peaks siis olema kaks dianostika otsa lihtsalt... otsi armatuuri alt.
|
|
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 13.04.04 13:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Kuskil peaks siis olema kaks dianostika otsa lihtsalt... otsi armatuuri alt. |
ja kui need olemas mis nendega peale hakata olen siin uurinud aga sellest pole aru veel saanud kuidas neid otsi kasutada.oleks tänulik info eest
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 13.04.04 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja seriff
ja kui need olemas mis nendega peale hakata olen siin uurinud aga sellest pole aru veel saanud kuidas neid otsi kasutada.oleks tänulik info eest
|
Kas inglise keelt ei loe? Minuarust on juba antud lehel pikalt ja põhjalikult kirjutatud, mida millist värvi pistukusse ja kui kauaks tuleb pista.
Ok, pikalt ja punaseks:
1. Keera süüde sisse ja vaata, kas kollane mootori tuli läheb armatuuris põlema? Kui ei, võta kellad välja ja uuri, kas seal pildi taga on olemas
pesa, kuhu pirni pista, see pesa võib ka eraldi seal juhtmete vahel rippuda. Kui on, siis pista pirn sisse ja vaata, kas läheb süüte sisse keeramisel
põlema, kui jah, siis on tõenäoline, et just see ongi see õige lamp.
Tuli näeb välja umbes niisugune:
Võid kellade ploki armatuuri tagasi pista.
2. Kui said lambi põlema siis mine kohe punkti järmise punkti juurde. Kui lampi põlema ei saanud, siis tuleb diagnostika lamp ise teha ühendades
LED'iga järjestikku takisti (u. 500ohm-1kohm)
Nagu siin pildil, ainult takisti takistus on teine ja juhtmete otsa pole neid krokodille vaja:
Teine võimalus on LED'i ja takisti asemel ühendada juhtmete vahele 1-vatine pirn.
3. Otsi üles diagnostikapistikud (3tk. pedaalide kohal) Sellised:
4. Nüüd otsi veel jupp juhet ja tee sellel otsad puhtaks.
Juhtme ja lambi (kui armatuuris pole) ühendad sinna pistikutesse nii, nagu sellel pildil näidatud (vabandust, et 20pikslit üle foorumireeglite):
Pildil vasak pistik on must ja keskmine pruun.
Kõigepealt ühenda ainult lamp (kui tegid selle LED'ist, siis on polaarsus ka tähtis, muidu põlema ei hakka) ja juhe pane valmis, paber, kuhu
koode kirjutada samuti.
5. Käia mootorit vähemalt 5 sekundit (kui läheb käima, siis tuleks autoga natuke aega ringi sõita, piitsa anda ja pöördesse lasta), ära süüdet välja
keera.
6. Nüüd ühendad selle teise juhtme (viimasel pildil "Juper wire"
4-ks sekundiks, lamp peaks 2,5-ks sekundiks süttima ja siis 2,5-ks sekundiks kustuma, seejärel hakatakse veakoode vilgutama, iga numbri järel on
2,5-sekundiline paus, kood on 4-kohaline. Siis süttib lamp jälle 2,5-ks sekundiks ja koodi vilgutamine hakkab otsast peale. Et järgmise veakoodi (kui
neid on mitu) juurde minna tuleb juhe jälle 4-ks sekundiks pistikutesse pista.
Kui süüte välja keerad, siis protseduur lõpeb.
7. 10V turbo veakoodide tähendused on siin: http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vcodes.htm
Ulvar
|
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 13.04.04 14:47
|
|
|
jah selle ingliskeelega on nats kehvad lood.
|
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 13.04.04 15:25
|
|
|
veakoodid
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lähe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi
kõik on kontrollitud.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 13.04.04 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja seriff
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lühe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi
kõik on kontrollitud. |
Kui enne vähemalt 5 sekundit käiad (nagu ma juba kirjutasin!), siis näitab.
Ulvar
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.04 15:35
|
|
|
Ledi ja takistiga pole mõtet mässata... poes on täidsa müügil kohe 12V sellised väikesed pirnid juhe kohe taga pikalt ja puha, mina kasutasin sellist
igatahel...
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 13.04.04 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Ledi ja takistiga pole mõtet mässata... poes on täidsa müügil kohe 12V sellised väikesed pirnid juhe kohe taga pikalt ja puha, mina kasutasin sellist
igatahel... |
Mida kellelgi vedeleb. Neid pirne saab armatuurist, signaallampide tagant,
ka, ainult juhtmeid pole küljes. Samamoodi müüakse ilmselt kuskil ka neid LED'e koos takisti ja juhtmega 12V jaoks.
Ulvar
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 13.04.04 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja seriff
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lähe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi
kõik on kontrollitud. |
Hooratta juures olevaid andureid oled kontrollinud???
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
seriff
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: vw
|
postitati 14.04.04 14:53
|
|
|
armaturis on sihuke tuli olemas ja se vahel isegi süttis kui kõvasti ikka pedaali põhja surusid siis kuskil 120 km/h läks korraks põlema.
aga kas keegi oskaks öelda seda kuidas oleks võimalik kontrollida neid andureid mis on hooratta küljes,tähendab kuidas arusaada kas on korras või ei
ole.
oli muidugi plaan panna ümber tavalisele süütele aga siis ei tea kas teised asjad toimivad?kui võrd ned asjad oma vahel seoses on.
panen ka aju markeeringu äkki keegi oskab öelda. 035 905 383 T MAC-11B ja siis on se süüte oma seda tean et täis elektron tähendab se VEZ aga
selle taga on veel nr 2618 se pole vist mingi määraja seal või on?
|
|
|