Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mc mootor.(korras) (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3552)
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 08.04.04 17:00 Tsiteeri
mc mootor.(korras)



kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 09.04.04 01:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11.:(


Kas veakoodid ei ütle midagi?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
goblin
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: nelivedune

postitati 09.04.04 05:11 Tsiteeri


Äkki leiad siit midagi...;)
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecupinpc.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 10.04.04 17:48 Tsiteeri


Arvan,et peaksime millalgi kokku saama , oleks enda autol ka vaja paari elektri vidinat proovida ja siis minu vidinaid sinul?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 11.04.04 12:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Uss
Arvan,et peaksime millalgi kokku saama , oleks enda autol ka vaja paari elektri vidinat proovida ja siis minu vidinaid sinul?

miks mitte aga jama selles et minu masin ei liigu hetkel ja arvan et pole võimalik kui sa just siia kanti ei tule.ja kui juhtud võta ühendust.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 11.04.04 12:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
kes saaks aidata mc 2,2 turbo mootori elektri skeemiga või oskab keegi öelda mis aadressilt seda saaks.oleks just vaja süüte koha pealt kuna enda audil säde kadunud juba pikemat aega ja äkki on kellelgi olemas täpne aju skeem mac 11.:(

kus ta neid vea koode peaks näitama.pole nendega kokku puutunud.sooviks täpsemat infi nende veakoodide kohta.

Kas veakoodid ei ütle midagi?


Ulvar



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 11.04.04 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
kus ta neid vea koode peaks näitama.pole nendega kokku puutunud.sooviks täpsemat infi nende veakoodide kohta.


Juhend:

http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecuf.html#fc5kt

(kui süüte sisse keeramisel kollane mootori tuli põlema ei lähe, siis on ehk pirn pesast lihstalt puudu, kui pesa ka pole, siis tuleb koodide lugemiseks kasutada diagnostika pistikuid)

Veakoodide lugemisest on ka siin foorumis palju juttu olnud, otsing abiks.
Ma siiski arvan, et viga on pigem, kas mööda keeratud jagajas (kõige tõenäolisem), halli anduris, hooratta andurites või juhtmetes nende vahel


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 13.04.04 13:59 Tsiteeri
veakoodid



sain sellest aru kus ja kuidas aga tekkis uus probleem.kaitsme pidi panema pendsupumba releele aga releel pole kohta kuhu kaitset panna.mis siis teha,kas ainult diagnostika lugu?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.04 14:01 Tsiteeri


Kuskil peaks siis olema kaks dianostika otsa lihtsalt... otsi armatuuri alt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 13.04.04 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kuskil peaks siis olema kaks dianostika otsa lihtsalt... otsi armatuuri alt.

ja kui need olemas mis nendega peale hakata olen siin uurinud aga sellest pole aru veel saanud kuidas neid otsi kasutada.oleks tänulik info eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.04 14:25 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=5113
Seal teemas on sellest juttu, link on kuskil all pool quattromehe postituse all, kuid need ei töödanud hetkel, vast leht ajutiselt maas. Loe ja uuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 13.04.04 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
ja kui need olemas mis nendega peale hakata olen siin uurinud aga sellest pole aru veel saanud kuidas neid otsi kasutada.oleks tänulik info eest


Kas inglise keelt ei loe? Minuarust on juba antud lehel pikalt ja põhjalikult kirjutatud, mida millist värvi pistukusse ja kui kauaks tuleb pista.

Ok, pikalt ja punaseks:

1. Keera süüde sisse ja vaata, kas kollane mootori tuli läheb armatuuris põlema? Kui ei, võta kellad välja ja uuri, kas seal pildi taga on olemas pesa, kuhu pirni pista, see pesa võib ka eraldi seal juhtmete vahel rippuda. Kui on, siis pista pirn sisse ja vaata, kas läheb süüte sisse keeramisel põlema, kui jah, siis on tõenäoline, et just see ongi see õige lamp.
Tuli näeb välja umbes niisugune:
http://www.20v.org/checkeng.gif
Võid kellade ploki armatuuri tagasi pista.

2. Kui said lambi põlema siis mine kohe punkti järmise punkti juurde. Kui lampi põlema ei saanud, siis tuleb diagnostika lamp ise teha ühendades LED'iga järjestikku takisti (u. 500ohm-1kohm)
Nagu siin pildil, ainult takisti takistus on teine ja juhtmete otsa pole neid krokodille vaja:
http://www.20v.org/led1115.gif
Teine võimalus on LED'i ja takisti asemel ühendada juhtmete vahele 1-vatine pirn.

3. Otsi üles diagnostikapistikud (3tk. pedaalide kohal) Sellised:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecupic/diagcon.jpg

4. Nüüd otsi veel jupp juhet ja tee sellel otsad puhtaks.
Juhtme ja lambi (kui armatuuris pole) ühendad sinna pistikutesse nii, nagu sellel pildil näidatud (vabandust, et 20pikslit üle foorumireeglite):
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ecupic/3term.jpg
Pildil vasak pistik on must ja keskmine pruun.
Kõigepealt ühenda ainult lamp (kui tegid selle LED'ist, siis on polaarsus ka tähtis, muidu põlema ei hakka) ja juhe pane valmis, paber, kuhu koode kirjutada samuti.

5. Käia mootorit vähemalt 5 sekundit (kui läheb käima, siis tuleks autoga natuke aega ringi sõita, piitsa anda ja pöördesse lasta), ära süüdet välja keera.

6. Nüüd ühendad selle teise juhtme (viimasel pildil "Juper wire";) 4-ks sekundiks, lamp peaks 2,5-ks sekundiks süttima ja siis 2,5-ks sekundiks kustuma, seejärel hakatakse veakoode vilgutama, iga numbri järel on 2,5-sekundiline paus, kood on 4-kohaline. Siis süttib lamp jälle 2,5-ks sekundiks ja koodi vilgutamine hakkab otsast peale. Et järgmise veakoodi (kui neid on mitu) juurde minna tuleb juhe jälle 4-ks sekundiks pistikutesse pista.
Kui süüte välja keerad, siis protseduur lõpeb.

7. 10V turbo veakoodide tähendused on siin: http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vcodes.htm


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 13.04.04 15:47 Tsiteeri


jah selle ingliskeelega on nats kehvad lood.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 13.04.04 16:18 Tsiteeri


nondele lehtedele ei pääse aga kas te mõtlete seda joonist seal paar vidinat mis nod on ja milleka.(pirn nagu aru saan ja siis kas lüliti või mis asi)
http://sjmautotehnik.com/TROUBLE_SHOOTING/ECUF.html#out1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 13.04.04 16:25 Tsiteeri
veakoodid



suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lähe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi kõik on kontrollitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 13.04.04 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lühe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi kõik on kontrollitud.


Kui enne vähemalt 5 sekundit käiad (nagu ma juba kirjutasin!), siis näitab.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.04 16:35 Tsiteeri


Ledi ja takistiga pole mõtet mässata... poes on täidsa müügil kohe 12V sellised väikesed pirnid juhe kohe taga pikalt ja puha, mina kasutasin sellist igatahel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 13.04.04 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Ledi ja takistiga pole mõtet mässata... poes on täidsa müügil kohe 12V sellised väikesed pirnid juhe kohe taga pikalt ja puha, mina kasutasin sellist igatahel...


Mida kellelgi vedeleb. ;) Neid pirne saab armatuurist, signaallampide tagant, ka, ainult juhtmeid pole küljes. Samamoodi müüakse ilmselt kuskil ka neid LED'e koos takisti ja juhtmega 12V jaoks.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.04.04 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja seriff
suured tänud seletuse eest.aga kui käima ei lähe ega ta siis koode ka ei näita või näitab.kogu probleem ongi selles et ta ei käivitu.sädet pole kuigi kõik on kontrollitud.


Hooratta juures olevaid andureid oled kontrollinud???


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seriff
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: vw

postitati 14.04.04 15:53 Tsiteeri


armaturis on sihuke tuli olemas ja se vahel isegi süttis kui kõvasti ikka pedaali põhja surusid siis kuskil 120 km/h läks korraks põlema.
aga kas keegi oskaks öelda seda kuidas oleks võimalik kontrollida neid andureid mis on hooratta küljes,tähendab kuidas arusaada kas on korras või ei ole.
oli muidugi plaan panna ümber tavalisele süütele aga siis ei tea kas teised asjad toimivad?kui võrd ned asjad oma vahel seoses on.
panen ka aju markeeringu äkki keegi oskab öelda. 035 905 383 T MAC-11B ja siis on se süüte oma seda tean et täis elektron tähendab se VEZ aga selle taga on veel nr 2618 se pole vist mingi määraja seal või on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.5% - SQL: 34.5%]